Tumma farmari

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Tumma farmari

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Yritin käyttää hakua, mutta siitä ei yllättäen ollut kauheasti apua.

Näin siis aivan helvetin vahvan unen pari kuukautta sitten, jossa minut väkivaltaa käyttäen kaapattiin kadulta rotevahkon ja lyhyttukkaisen kantasuomalaisen miehen toimesta autoon. Auto oli tummahko farmari, ehkä mersu ja ei mistään ihan uusimmasta päästä, 1980-luvun lopusta max 2000-luvun alkuun. Tapahtuma-aika oli ilta tai yö, pimeähköä oli kuitenkin. Lunta ei maassa ollut, mutta ei ollut mikään hellekään. Kesäöisin tosin voi olla viileääkin.
Se, mikä minua jäi vaivaamaan on, että olin varma niin tapahtuneen tuon miehen toimesta ennenkin ja hän liittyy jonkin nuoren naisen katoamiseen, tappoon tai raiskaukseen. Motiivi selkeästi seksuaalinen.

Onko jollain heti muistissa sellaista tapausta, jossa olisi ollut hakusessa kuvailemani kaltainen auto, tai muuten epäiltäisiin tuollaista tapahtumakulkua? Tapaus ei olisi ihan viime viikolla tapahtunut, vaan sain sellaisen käsityksen, että hakemastani tapauksesta olisi vähintään muutama vuosi aikaa, mutta voidaan olla ihan viime vuosituhannenkin puolella.

Minulla ei ole taipumuksena edes muistaa näkemiäni unia, joten tämä on jäänyt vaivaamaan. Kiitos jo etukäteen!
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!