Salaliittoteoreetikko Alex Jonesin maksettava koulusurmavalheistaan lähes miljardin korvaukset

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1611
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Salaliittoteoreetikko Alex Jonesin maksettava koulusurmavalheistaan lähes miljardin korvaukset

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Onkohan kukaan foorumin folioista koskaan varsinaisesti katsonut Infowarsin lähetyksiä? Itse olen tehnyt niin jo vuosia, ihan mielenkiinnosta seurannut mitä foliomaailmassa tapahtuu. Ja esimerkiksi nyt tässä pidemmän aikaa on ollut niin, että katsomista ei millään meinaa onnistua aloittamaan niin, etteikö ensimmäisenä törmäisi Storen tuotteiden mainostamiseen. Ja jos onnistuukin, niin ei montaa minuuttia mene kun on joku Brain Force Plus -puteli ruudussa.

En koskaan väsy ihmettelemästä, että millä logiikalla on ihan OK, että Alex Jones tekee miljoonia bisneksellään, mutta isot yritykset eivät saisi tehdä
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1535
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Salaliittoteoreetikko Alex Jonesin maksettava koulusurmavalheistaan lähes miljardin korvaukset

Viesti Kirjoittaja acp »

Hank Voight kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 4:58 pm Onkohan kukaan foorumin folioista koskaan varsinaisesti katsonut Infowarsin lähetyksiä? Itse olen tehnyt niin jo vuosia, ihan mielenkiinnosta seurannut mitä foliomaailmassa tapahtuu. Ja esimerkiksi nyt tässä pidemmän aikaa on ollut niin, että katsomista ei millään meinaa onnistua aloittamaan niin, etteikö ensimmäisenä törmäisi Storen tuotteiden mainostamiseen. Ja jos onnistuukin, niin ei montaa minuuttia mene kun on joku Brain Force Plus -puteli ruudussa.

En koskaan väsy ihmettelemästä, että millä logiikalla on ihan OK, että Alex Jones tekee miljoonia bisneksellään, mutta isot yritykset eivät saisi tehdä
Jos Alex Jones puhuisi totta hänellä ei olisi miljoonia seuraajia eikä tienaisi miljoonia $. Alex Jones alias Bill Hicks on CIA:n palkkaama, jonka tehtävä on pitää meitä "folioita" pois totuudesta. Eli antaa 3% totuutta ja 97% keksittyä salaliittoteoriaa.
Vastaa Viestiin