Uusi ohjelma subilla: Piiri

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Kakira
Sabrina Duncan
Viestit: 360
Liittynyt: To Touko 14, 2009 9:17 pm

Re: Uusi ohjelma subilla: Piiri

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Piiri on nyt jatkunut taas jonkun aikaa, vai onko kyseessä uusintakierros? Itse kun en alkujaksoja silloin aikaisemmin (onneksi?) katsonut :lol:

Luin tämän ketjun läpi, ja samoilla linjoilla monen muunkin kanssa siitä että juontajan osa on täysin turha. Niissä yhden yön haahuiluissa ei ole mitään järkeä, mutta kai ohjelmaan saa täytettä kun juontaja huokailee ja ihmettelee ympäri taloa.

Ohjelmasta olisi saanut paljon mielenkiintoisemman jos se olisi toteutettu toisella tavalla eikä menty samoilla linjoilla "esikuvansa" (Riivatut talot) kanssa.

Viihteeksi aika surkea yritys, mutta mielenkiintoisia kokemuksia ohjelmassa esiintyneillä perheillä. Dokumenttiohjelmana toteutettuna olisi varmaan hurjasti mielenkiintoisempi :)

edit:
Jeps, on siis toiveuusinta :lol:
Huomasin selostuksesta kun piti alkaa katsomaan netistä eilistä jaksoa... :roll:
ELÄ ja anna toisten elää
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Uusi ohjelma subilla: Piiri

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Toivottavasti sarjaan tulee lisää jaksoja. Ja dokumentillisuuden osuutta voisi todella lisätä. :D
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Minppu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 5:03 pm
Paikkakunta: Esbo

Re: Uusi ohjelma subilla: Piiri

Viesti Kirjoittaja Minppu »

Hexan kirjoitti:Toivottavasti sarjaan tulee lisää jaksoja. Ja dokumentillisuuden osuutta voisi todella lisätä. :D
Tätä toivoisin itsekin. Juontajan voisi tosiaan unohtaa tyystin ja korostaa meedion havaintoja ja kertomuksia.
*tsirp*
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Maybrick kirjoitti:Saija on melko paljon apinan näköinen, muistuttaa sitä esihistoriallista Lucya. Varsinkin profiili ja ylä- ja alaleuan piirteet tuo mieleen apinan.
Mä oonkin pitkään miettinyt miksi Saija-Reetta on mielestäni niin vetoava. Kiitos kun valaisit asiaa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Uusi ohjelma subilla: Piiri

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Voitko väittää vastaan tuota kuvausta? Mayllä on tarkka ja kriittinen silmä ihmisten piirteiden suhteen 8)
Nothing is quite what it seems
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Maybrick kirjoitti:Miten voidaan vakuuttaa, että meedio "ei ole koskaan käynyt ennen paikalla eikä saanut mitään ennakkotietoja paikasta"? Luulisi sen kuuluvan jo "ammattitaitoon" meediolla olla selvillä kotimaan huhutuista kummituspaikoista... vai eivätkö ne kiinnosta? :)
Ihan jaksoin yhden jakson katsoa kokonaan tätä ohjelmaa (+pienen pätkän toista) ja ajattelin ihan samaa; vieraileva meedio tai mikälie ei muka tiennyt tunnetusta rakennuksesta mitään, ei tuntenut historiaa! Ei voi olla totta! Jos minut pyydettäisiin "meediona" vierailemaan tiettyyn paikkaan, ilmanmuuta suuhaisin netissä ym. selvittääkseni paikan historian. Tällä kerralla (olikohan jossain teatterissa) nainen sanoi näkevänsä enkeleitä ja muita hahmoja rakennuksessa. Minun tuttavani kertoi näkevänsä enkeleitä ja piruvie joutui hoidettavaksi Pitkäänniemeen! Tasan ei käy onnen lahjat. Toinen tekee rahaa näyillään, toinen ei! :(
Journal
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Touko 28, 2015 6:17 pm

Re: Uusi ohjelma subilla: Piiri

Viesti Kirjoittaja Journal »

Näytti tuo Saarakin olleen yhdessä jaksossa.... On siinä oikeen siskokset!
Vastaa Viestiin