Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

pompoo
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:49 am
Paikkakunta: Ruotsi

Kuka tietää

Viesti Kirjoittaja pompoo »

Mitä niissä autoissa on tapahtunut,millä useimmat meistä aikaisemmin elämässään on ajellut, ja ehkä jotkut meistä ajelee vielä tänäänkin. Minä meinaan-että kun ostaa käytetty auto netiltä tai sillälailla-eihän niistä ikinä oikeastaan tiedä, omistajia on usein ollut monta ja herra ties missä jotkut autot on olleet aikaisemmin.
Minä vuokrasin kerran yksi mökki Järvenpäässä (olen sieltä kotoisin),jossa edellinen asukas oli ampunut itsensä. En tiedä kävikö hän joskus moikkaamassa- olin aika pöllyssä koko asumisen ajan,ja siitä syystä se vuokralaisuus ei niin pitkäaikainen ollut.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Viesti Kirjoittaja Sterling »

En ostaisi :shock:

Erääseen automaalaamoon tuli kerran Ruotsista tuotu ruumisauto joka piti maalata mustaksi. Oli hauskaa kun opiskelija-tytöt olivat ihan paniikissa kun joutuivat tekemään pohjatyöt :D Tosin itseäkin jotenkin kammoksutti koko kaara :roll: :P
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Mikäs siinä. Tottakai ostaisin. Sama muuten koskee kaikkia esineitä, vaatteita tai asuntoja. Sen sijaan, jos edellinen omistaja olisi kuollut äärimmäisen tarttuvaan tautiin, joka on tunnettu taudinaiheuttajan pitkästä eliniästä, myös ilman isäntää, niin siinä vaiheessa alkaisi ahistaa...
Pöpöjä kun en oikein osaa sietää.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Kaatosade
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 9:35 pm

Viesti Kirjoittaja Kaatosade »

En. Pelkäisin pimeellä ajaessa, että taustapeilistä katselis vihainen/epätoivoinen murhan uhri. Oli sitten murhan tai itsemurhan. Jos joku olis noin muutenki nuukahtanut sinne autoon vaikka luonnollisesti, pelkäisin sen kummittelevan mulle myös. Olis hirveetä nähdä peilistä tai muutenvaan, ettei ole yksin autossa. Tai kattois ikkunasta et voi V***u siel autossa istuu joku O_o.

Enkä tahtois odotella alkaako siellä autossa tapahtumaan outoja asioita.

hajua tai ei. Olen liian mielikuvitusrikas ja taikauskoinen.
~ The truth is up yours ~
jeepäjee
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Huhti 01, 2009 8:54 pm

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja jeepäjee »

Kun olin nuorempi, kotipaikan lähellä kulki metsästämässä pahoin loukkaantunut mies, joka ei pystynyt kävelemään enää kunnolla. Sitkeästi hän yritti sairaseläkeläisenä jatkaa vanhoja harrastuksiaan. Ilmeisesti hän kuitenkin päätti ettei elämä ole enää elämisen arvoista ja tappoi itsensä omaan autoonsa mökkipaikkansa lähellä olevan soramontun pohjalle. Hän lojui muistaakseni melko kauan autossaan ennenkuin hänet löydettiin. Auto meni myyntiin. Autokauppias oli tarinan mukaan tuskaillut auton kanssa, kun verhoilusta tunki toukkia esiin vaikka kuinka olisi pessyt. Haju oli ollut karmea. Liikenteessä taitaa se iso maasturi olla vieläkin vaikka tapahtumista on n.15 vuotta. En tiedä toukkajutun todenperäisyyttä mutta itse ontuvan miehen muistan vieläkin.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

mipa74 kirjoitti:
Ehkä idioottimaisin kysymys, jonka tiedän aiheen puitteissa esitetyn tapahtui sairaalassa, jossa potilas kysyi hoitajalta "Eihän tähän sänkyyn ole kuollut kukaan?"
Pitkäaikaissairaalassa potilas elää keskimäärin 3 vuotta. Jos sänky on 12 vuotta vanha, siihen on keskimäärin kuollut neljä henkilöä. Akuuttisairaaloissa kierto on luonnollisesti vielä nopeampaa. Hyviä unia, sairaalaan joutuvat....luulisi tosiaan itse vakavasti sairaana ollessa olevan muita asioita mielessä kuin sängyn "ruumisneitsyys." :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja Canaris »

En halua autoa tai asuntoa, joka on ollut tekemisessä kuoleman kanssa.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Canaris kirjoitti:En halua autoa tai asuntoa, joka on ollut tekemisessä kuoleman kanssa.
Anteeksi saivartelu, mutta ei autoa/asuntoa ostaessa (aina) tiedä onko siinä kärryssä/huushollissa joskus joku saanut vaikka sairaskohtauksen ja kuollut :lol: :lol:

Mutta itse kysymykseen vastaukseni:
Tottakai voisin, kortittomana tosin auto tönöttäisi pihassa ruostumassa. :P :P
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2586
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja MEG »

Tunsin aikoinaan pohjois-helsingissä miehen, joka uskoi ostamansa auton olleen Kyllikki Saaren murhayönä nähty ja paljon etsitytty auto. Muistikuvani mukaan kermanvärinen Opel. Oli ilmoittanut poliisille ,josta ei lupauksesta huolimatta koskaan tultu katsomaan.
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Jos olisi rahaa ja talli, ehdottomasti ostaisin kaikki joista kuulen... Viimeksihän uutisoitiin Kevorkianin VW-bussin ilmestymisestä markkinoille.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tottakai voisin! Ja mistäs sitä tosiaan tietää, mitä niiden autojen sisällä on tapahtunut, joita on käsien läpi soljunut. Verhoilisin sen kuitenkin uudelleen.
Terveisin, nimimerkki 'edellisen verhoilun jälkeen edelleen sormenpäät riekailena' :mrgreen:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

En todellakaan ostaisi ainakaan taksikäytössä ollutta Ford Mondeota, vaikka farmarimallinen auto olisikin kuljetustarpeisiini sopiva.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
kid

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja kid »

Ei ole korttia, mutta jos auton ostaisin, niin kaipa henkirikoksessa käytettykin kelpaisi. Luultavasti koittaisin ajatella järjellä auton ominaisuuksia, mutta tunnustelisin myös, millainen viba autosta lähtee. Samoin toimin esimerkiksi pyörää tai jotain levyä hankkiessa.
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

maija turjukka kirjoitti:En todellakaan ostaisi ainakaan taksikäytössä ollutta Ford Mondeota, vaikka farmarimallinen auto olisikin kuljetustarpeisiini sopiva.
Siskon miehellä on poliisikäytössä ollut Mondeo... Kamala romu :lol:
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Lurkkeri
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 2:24 am

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja Lurkkeri »

Isälläni oli aikoinaan taksi mettäperällä. Kun paikkakunnalla tapahtui surmia tai onnettomuuksia, niin eipä siinä paljon vapaaehtoisia autoilijoita ollut. Isäkin joutui kuskaamaan Rovaniemelle kalmoja ruumiinavaukseen taksilla, kun muita vaihtoehtoja ei ollut. Samaan autoon itsellä liittyy hauskat lapsuusmuistot, joten kaikki nuo aiheeseen liittyvät ajatukset on vain siellä korvien välissä. Jos taustapeilissä näkyy hyy, niin se on aivan oma vika.
"Luulekko ettei löyvy?"
Vastaa Viestiin