Riivatut talot

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Olen kyllä sitä mieltä, että ne filmin lentävät pisteet on tavallisia huonekärpäsiä. Keepin linnassakin yksi lensi suoraan yläkertaan vievien rappusten oviaukosta vasemmalle, siis ilmavirran mukana. En ole kyllä montaa jaksoa nähnyt, mutta lentääkö ne jossain vauhdilla päin seinää? Vauhti on ainakin kärpäsen lennon luokkaa. Huijausta siis. :wink:
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Riivattujen eka jaksoissa keskityttiin paljon noihin "orbeihin", mikä nyttemmin on jäänyt huomattavasti vähemmälle. Kun niitä on katsonut monessa jaksossa, alkaa kyllä huomaamaan, mikä on selvästi kärpänen tai muu hyttynen tai pölyä, ja mikä voi olla jotain muuta. Tietenkin jossain jääkylmässä kellarissa elävien kärpästen tapaaminen on harvinaisempaa kuin lämpimissä tiloissa.
Nothing is quite what it seems

Healing subconsciously
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Marras 19, 2008 7:13 am
Paikkakunta: Rmk

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja Healing subconsciously »

Itse katon mielenkiinnolla ja avoimin mielin Riivattuja taloja. Ja olen siihen jo koukussa.

En muista sellaista jaksoa että joku olisi syöttänyt Derekille keksittyä juttua jota Derek sitten olisi toistanut.. Mutta voi olla että se on minulta jostain syystä jäänyt näkemättä. Minut Derek on vakuuttanut kyvyistään - vaikka kaikki ei olisikaan ihan prikulleen oikein kuten nimet ja vuosiluvut, niin silti hän välittää niin paljon varmistettavissa olevaa faktaa ja lisätietoja että olen melko vakuuttunut.

Ymmärrän itse sen pesukoneiden äänen kuulemisen niin että se on "tallentunut" joko paikkaan tai sitten sen voi kuulla työntekijöiden välityksellä, jotka siis nykyisin ovat henkiä ja ehkä käyvät yhä työpaikallaan. Onhan niistä aikanaan lähtenyt ääntä, ja ainakin työntekijöille se on ollut yksi paikan ominaispiirteistä, kuulunut sinne. (En taas tiedä ymmärtääkö kukaan pointtiani kun olen niin huono selittämään...)

Jaksoja kattoo ihan mielellään vaikka katsoisikin kriittisesti. (Siitä se itsellä lähti, katsoin uteliaisuuttani kriittisesti.)

Piirikin on ihan okei mutta tietysti siinä ei varsinaisesti tapahdu mitään. Mutta onhan niitä juttuja mielenkiintosta kuulla.
Rakkaus on sitä, että on 60 vuotta naimisissa, eikä oksenna kertaakaan.
- Rauno Repomies

Healing subconsciously
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Marras 19, 2008 7:13 am
Paikkakunta: Rmk

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja Healing subconsciously »

"Orbeista" sen verran kommentoin että ne tosiaan on vähän mietityttäviä - onko jotkut niistä oikeita valopalloja jotka liittyisivät paikalla olevaan henkeen ja mistä sen tietää mikä on ja mikä ei... :roll: En ole siis jaksanut itse niihin sen kummemmin keskittyä kun ne tosiaan voivat helposti olla ötököitä tai pölyä...
Rakkaus on sitä, että on 60 vuotta naimisissa, eikä oksenna kertaakaan.
- Rauno Repomies

LadyA
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 9:47 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja LadyA »

Olen katsonut "riivatut talot" ohjelmaa kauan(olin kirjoittaa ruuvatut talot) mutta en tiedä pidänkö siitä vai inhoanko sitä :D .
Jotkut jaksot ovat mielenkiintoisia ja toiset taas ei.

"Henki jos olet täällä ole hiljaa 30 sekunttia" *30 sekuntin kuluttua* "ooh täällä on henki" :lol: Ystävien kanssa naurettiin pitkään..
Sam: So, which one are you? Grumpy, Sleepy, or Douchy?

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

LadyA kirjoitti:Olen katsonut "riivatut talot" ohjelmaa kauan(olin kirjoittaa ruuvatut talot) mutta en tiedä pidänkö siitä vai inhoanko sitä :D .
Jotkut jaksot ovat mielenkiintoisia ja toiset taas ei.

"Henki jos olet täällä ole hiljaa 30 sekunttia" *30 sekuntin kuluttua* "ooh täällä on henki" :lol: Ystävien kanssa naurettiin pitkään..
Miten en voi ottaa vakavasti kommenttiasi käyttäjäkuvasi vuoksi. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


LadyA
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 9:47 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja LadyA »

VoDKa kirjoitti:
LadyA kirjoitti:Olen katsonut "riivatut talot" ohjelmaa kauan(olin kirjoittaa ruuvatut talot) mutta en tiedä pidänkö siitä vai inhoanko sitä :D .
Jotkut jaksot ovat mielenkiintoisia ja toiset taas ei.

"Henki jos olet täällä ole hiljaa 30 sekunttia" *30 sekuntin kuluttua* "ooh täällä on henki" :lol: Ystävien kanssa naurettiin pitkään..
Miten en voi ottaa vakavasti kommenttiasi käyttäjäkuvasi vuoksi. :roll:
Off topic

Hmm kuolaan vain Jensen Acklesin perään :lol:
Sam: So, which one are you? Grumpy, Sleepy, or Douchy?

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

LadyA kirjoitti:Hmm kuolaan vain Jensen Acklesin perään :lol:
Niin tunnut tekevän.

Kohtalaisen pitkä jätkä, tapasin tyypin Briteissä erään tapahtuman yhteydessä. ( Ja jotta välttyisimme väärinkäsityksiltä, ei Ackles ollut se syy miksi sinne matkustin. )

Mutta palatakseni kuitenkin aiheeseen, ovatko viime aikoina näytetyt jaksot olleet ihan täysin uusintoja, vai onko sattunut vain uusinta aina silloin kun olen itse sattunut katsomaan?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Lukija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 6:07 am

Re:

Viesti Kirjoittaja Lukija »

VoDKa kirjoitti:
Lukija kirjoitti:Eli veikkaan että nuo paikat taitaa saada ihan mukavat summat siitä että antavat kartanon kuvausporukalle käyttöön...
Minä en kyllä usko tuollaiseen väittämään hetkeäkään. Useimmat noista paikoista ovat kuitenkin turistinähtävyyksiä tavalla tai toisella, joten eiköhän siinä enemmän houkuttele se maine ja kunnia kuin raha. Kuitenkin kun jossain Most Hauntedissakin oma talo tai paikka näkyy, niin onhan se iso juttu, kun tosiaan ko. sarja on todella suosittu ympäri maailmaa. Ainakin itse lähtisin käymään monessakin noista sarjassa esitellyistä paikoista jos vain olisi mahdollisuus. Ihan vain sen takia jo, että ovat tosiaan tuossa sarjassa olleet ja potentiaalisia kummituspaikkoja.
Valitsin sanani huonosti aikaisemmin. Uskon itsekin ettei itse kuvausryhmä maksa käynnistään nimellistä korvausta enempää vaan varsinaiset rahat tulevat julkisuuden myötä (jos tulevat). Monikohan rakennuksista on saanut "tuttu tv:stä" merkinnän ohjelman jälkeen? :wink:

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Healing subconsciously kirjoitti:En muista sellaista jaksoa että joku olisi syöttänyt Derekille keksittyä juttua jota Derek sitten olisi toistanut.. Mutta voi olla että se on minulta jostain syystä jäänyt näkemättä. Minut Derek on vakuuttanut kyvyistään - vaikka kaikki ei olisikaan ihan prikulleen oikein kuten nimet ja vuosiluvut, niin silti hän välittää niin paljon varmistettavissa olevaa faktaa ja lisätietoja että olen melko vakuuttunut.

huijarihan tuo on koko mies:

Entinen Most Haunted (Riivatut talot) -meedio Derek Acorah vertaa ohjelmaa Scooby Doo -piirrossarjaan.

Erilaisissa yliluonnollisissa tv-ohjelmissa sittemmin nähty entinen jalkapalloilija sanoo Celebs on Sunday -lehden haastattelussa olevansa järkyttynyt ohjelman nykytilasta.

- Ollessani ohjelmassa minua ei pyydetty tekemään mitään. Kaikki oli aitoa.

Acorahin lausunnosta erikoisen tekee se, että hän jäi kiinni huijaamisesta, minkä takia hänet passitettiin ulos ohjelmasta.

Parapsykologi Ciaran O´Keeffe epäili Acorahin selvittävän talojen historiaa etukäteen ja syötti hänelle itse keksimänsä historialliset nimet Kreed Kafer (anagrammi sanoista Derek Faker) ja Rik Eedles (Derek Lies), joita Acorah myös käytti henkioppaltaan Samilta saatavissa tiedoissa.



video kiinni jäämisestä löytyy täältä:
http://www.findance.com/uutiset/5735/ri ... ijauksesta
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Riivatut talot

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Onkohan oikeita meedioita ihan oikeesti olemassa, se tieto kiinnostais...

Vastaa Viestiin