Ihmeelliset sattumat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Martti Kyttä
Remington Steele
Viestit: 216
Liittynyt: La Helmi 22, 2014 1:07 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Martti Kyttä »

Omakohtainen ihmeellinen sattuma vuosien takaa 90-luvulta tuli mieleeni, kun luin näitä kertomuksia.

Olin työmatkalla tulossa kotiin ja jouduin vaihtamaan kaukana kotoa Tampereen asemalla junaa aiemmasta matkasuunnitelmasta poiketen siten, että uuteen junaan piti ostaa paikkalippu. Menin vilkkaana arki-iltapäivänä lipunmyyntitiskille sitä ostamaan ja kas: en saanut maksettua pankkikortilla.
Asiakaspalvelija sanoi kohteliaasti, että yhteyksissä voi olla vikaa ja neuvoi pankkiautomaatille, joka sijaitsi käytävässä maan alla raiteille mentäessä.

Löysin automaatin, laitoin kortin sisään, näppäilin tunnusluvun, ja jälleen kas kummaa: edelleenkään en saanut kortilla rahaa. En muista enää oliko rahat lopussa vai oliko tietoliikenneyhteyksissä jotain vikaa, mutta yhtä kaikki: olin rahaton.

Miettiessäni mitä teen, käännyin automaatilta käytävään päin ja näin etuoikealta ihmisvirran mukana n. 10 metrin päässä minusta kulkevan tutun isokokoisen hahmon: minua lähestyi vaimoni siskon mies,jolta sain rahat lainattua paikkalippua varten.

Vaimoni sisko miehineen oli muuttanut takaisin Tampereelle paikkakunnnalta , jonne olin matkustamassa, n.3 viikkoa ennen tätä tapausta, enkä silloin edes tiennyt tarkkaa muuttoajankohtaa, suunnitelmista olin kyllä kuullut. Hän ei kertomansa mukaan koskaan ennen siihen aikaan eikä myöhemminkään kävellyt kyseistä reittiä, eikä yleensäkään liikkunut asemalla siihen aikaan. Kumpikaan meistä ei myöskään tiennyt toistemme liikkeistä noihin aikoihin. En muista, maksoinko velkani, n 20 mk, hänelle takaisin, täytyypä kysyä, kun näemme.

Sattumista voi tosiaan olla montaa eri mieltä, mutta näin monen eri tekijän yhteensattumaa ei minullekaan ole ennen tapahtunut. Toki jos on paljon liikkellä, voi myös paljon sattua. Harvemmin kotisohvalta riittää tapahtumia ihan lastenlapsille asti kerrottavaksi.
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche

Sikkis
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

mikaelk kirjoitti:^^ Maailma on loppujenlopuks aika pieni, kyllähän tuommosia sattumia nyt löytyy vaikka kuin! 8)
..ja niitä "vaikka kuinneja" odotetaan.. :roll:

mikaelk

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Sikkis kirjoitti:
mikaelk kirjoitti:^^ Maailma on loppujenlopuks aika pieni, kyllähän tuommosia sattumia nyt löytyy vaikka kuin! 8)
..ja niitä "vaikka kuinneja" odotetaan.. :roll:
Mitä meinaat? Totesinpa vaan, että maailma on pien ja paljon on populaa, kyllä vain edellä olevien kaltaisista sattumuksista kuulee aika ajoin.. Tässäpä esim jo 9 sivua erilaisia sattumuksia, harvakseltaan joku hyvin erikoinen ja mielenkiintoinenkin. Hyvää luettavaa, täs pari mitä tuli mieleen on sattunu omalle kohalle viimeaikoina:

- Näin taannoin unta, jossa voitin 120e kenossa, pelasin seuraavana päivänä ja voitin satasen
- Sain uuden tuttavan viime syksynä, kävi ilmi että molemmilla on samana päivänä synttärit lokakuussa (ihme 8) mut toi keno homma oli mukava..)

Edit: sit vuosia sitten mulla oli opettajana nainen, joka aikoinaan (eri paikkakunnalla lapsuuden kodissani) asui vanhempieni naapurissa ja toimi siellä mulle babysitterinä. Hauska tilanne, et vuosien päästä ajauduttu molemmat samaan kaupunkiin ja että viel sattu mulle opeks sielä.

S. Makela
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Tammi 29, 2015 3:45 pm
Paikkakunta: Livingston, Texas

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja S. Makela »

Tämä tapahtui minulle saksassa vuonna 2009. Olin autolla liikkeellä ja Saksa oli vain kauttakulku maa koska suuntana minulla oli Ranska. Pysähdyin yhdelle huoltoasemalle syömään kun nälkä yllätti. Tilasin ison annoksen kebabbia salaatilla. Tarkoitus oli syödä nopeasti ja jatkaa matkaa. Näin myös tein. Kebab oli erittäin rasvaista ja kauttaaltaan valkoisessa jugurtissa. Hyvää se kuitenkin oli. No kun olin syönnyt niin ruokaan kuului kahvi jonka otin take awayna mukaan paperisiien kuppiin. Jonkin ajan jälkeen kun olin ajanut, aloin hörppimään tuota kahvia. Voitte kuvitella millaisen paineen rasvainen kebab saa vatsassa kun se saa seurakseen kahvia. En ollut ottanut tätä huomioon ja tajusin että kohta tulee paskaa ja paineella. Ajoin kuin MacGyver ritariässällä koska pelkäsin oikeasti paskantavani housuun. Löysin lopulta huoltoaseman vaikka etinkin tienpenkalta pensasta jonka suojiin mennä paskantamaan. Riensin kiireellä vessaan jonka kyltti näkyi tielle asti. En katsonut sen kummemmin muuta kuin että siinä oli WC-kyltti. Painelin sisälle ja etsin tyhjän loossin. Kun viimein löysin sellaisen, riisuin housut ja istuin pöntölle. Minun ei tarvinnut yhtään ponnistaa, vain rentoutua ja paskaa tuli tosissaan, kauhean pierun saattelemana. Kerkesin miettimään johtuiko tuo paskahätä ilmasta vatsassani mutta totesin kuitenkin heti että hyvä että tulin kuitenkin pöntölle. Samassa oikealta, paperitelineen vierestä, pääni korkeudelta olleesta reijästä työntyi erektiossa oleva siitin, ja se katsoi minua, selvästi kuin kysyäkseen että voisinko imeä sitä samalla kun paskannan? Järkytyin ja hieroin silmiäni. Kyllä, ei se ollut pitkästä ajamisesta johtuva hallusinaatio vaan ihka aito niin kuin omani, joskin reilusti paksumpi ja pidempi. Terskassa oli myös luomi jollaista minulla ei ole. Tälle tapahtumalle löytyi luonnollinen selitys kun pyyhin perseeni ja poistuin WC-tiloista, olin Saksassa. Jos tuo ei riittänyt vastaukseksi niin tarkennan: Se oli maantienvarrella sijainnut gloryhole wc:llä varustettu sateenkaariperheille suunnattu huoltoasema. Jälkikäteen olen kuullut että Saksa on tunnettu niistä.
you can be a king or a street sweeper, but everyone dances with the grim reaper.

kid

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja kid »

^ :lol: Ei muuta sanottavaa.

Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Mummoni kuoli perjantaina 13.päivä, setäni omana syntymäpäivänään (onnettomuus), enoni jouluaattona.

Tika
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 3:10 am

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Tika »

Ihan sama mihin kouluun menen, niin joku on aina kotipaikkakunnaltani samassa koulussa, kaksi k ertaa kolmesta jopa samalla luokalla! Ja en ole näitä ihmisiä tuntenut aiemmin, hieman eri ikäisiä olemme tai peruskouluikäisinä eri paikoissa koulumme käyneitä. Lähtöisin ollaan pienestä kylästä, mutta kai Suomi on sen verran pieni maa että aina törmää johonki paikkakunnalta X :D

Niin, ja olen aina opiskellut +250 km kotikunnastani, ettei ihan se lähin kaupunki, jolloin toki todennäköisyys on isompi.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

S. Makela kirjoitti:Tämä tapahtui minulle saksassa vuonna 2009. Olin autolla liikkeellä ja Saksa oli vain kauttakulku maa koska suuntana minulla oli Ranska. Pysähdyin yhdelle huoltoasemalle syömään kun nälkä yllätti. Tilasin ison annoksen kebabbia salaatilla. Tarkoitus oli syödä nopeasti ja jatkaa matkaa. Näin myös tein. Kebab oli erittäin rasvaista ja kauttaaltaan valkoisessa jugurtissa. Hyvää se kuitenkin oli. No kun olin syönnyt niin ruokaan kuului kahvi jonka otin take awayna mukaan paperisiien kuppiin. Jonkin ajan jälkeen kun olin ajanut, aloin hörppimään tuota kahvia. Voitte kuvitella millaisen paineen rasvainen kebab saa vatsassa kun se saa seurakseen kahvia. En ollut ottanut tätä huomioon ja tajusin että kohta tulee paskaa ja paineella. Ajoin kuin MacGyver ritariässällä koska pelkäsin oikeasti paskantavani housuun. Löysin lopulta huoltoaseman vaikka etinkin tienpenkalta pensasta jonka suojiin mennä paskantamaan. Riensin kiireellä vessaan jonka kyltti näkyi tielle asti. En katsonut sen kummemmin muuta kuin että siinä oli WC-kyltti. Painelin sisälle ja etsin tyhjän loossin. Kun viimein löysin sellaisen, riisuin housut ja istuin pöntölle. Minun ei tarvinnut yhtään ponnistaa, vain rentoutua ja paskaa tuli tosissaan, kauhean pierun saattelemana. Kerkesin miettimään johtuiko tuo paskahätä ilmasta vatsassani mutta totesin kuitenkin heti että hyvä että tulin kuitenkin pöntölle. Samassa oikealta, paperitelineen vierestä, pääni korkeudelta olleesta reijästä työntyi erektiossa oleva siitin, ja se katsoi minua, selvästi kuin kysyäkseen että voisinko imeä sitä samalla kun paskannan? Järkytyin ja hieroin silmiäni. Kyllä, ei se ollut pitkästä ajamisesta johtuva hallusinaatio vaan ihka aito niin kuin omani, joskin reilusti paksumpi ja pidempi. Terskassa oli myös luomi jollaista minulla ei ole. Tälle tapahtumalle löytyi luonnollinen selitys kun pyyhin perseeni ja poistuin WC-tiloista, olin Saksassa. Jos tuo ei riittänyt vastaukseksi niin tarkennan: Se oli maantienvarrella sijainnut gloryhole wc:llä varustettu sateenkaariperheille suunnattu huoltoasema. Jälkikäteen olen kuullut että Saksa on tunnettu niistä.
No voivoi sentään,ihan tässä meinaa vanhalle ihmiselle tulla kyyneleet silmiin lukiessani surullista kertomustasi.

Jospa paikka sittenkin oli Tuupovaaran huoltoasema,ja ruokana säilykehernekeitto(papukasvit tunnetusti lisäävät suolikaasun muodostusta),jonka vanha äiteesi antoi älykköpojalleen matkaevääksi..värityskirjan ohessa!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

exkoskelainen
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Helmi 18, 2014 9:19 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja exkoskelainen »

Pummasin kaljaa väärältä tyypiltä eräässä baarissa. Olin juuri jutellut miehen kanssa hetken baarin vessassa, kävelimme kohti baaritiskiä peräkkäin. Hän edellä, minä takana. Kun sanoin "Hei, et viitsi tarjota tuoppia, mies vetää herneet ja ja alkaa kysellä suoraan minuun päin katsoen, mutta puhuu takanani oleville raivoten "missä se tyyppi on joka pummi multa kaljaa "mies katsoo suoraan mua kohti, eikä näe mua lainkaan. .kävelen baarista ulos, eikä kukaan näe, eikä seuraa vieläkään =") vihollisen edessä näkymättömäksi tulemis tapauksia tunnetaan muutamia =)

sima
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Kesä 28, 2012 2:17 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja sima »

Vedin taaperona vessanpöntöstä merimieskylpylelun, kun äidin silmä vältti. Olin kysynyt "minne merimies meni oikein?" ja äiti vastas, että "merille" :wink:

Muutaman vuoden päästä tästä n. 4-6 vuotiaana katselin telkkarista ohjelmaa vedenpuhdistamosta, jossa joku mies esitteli kaikkea vedenpuhdistamoon tullutta roinaa, mitä ihmiset on vetäny pöntöstä. Se näytti sit sellasta sinistä merimiestä, millasen olin huuhtassu pöntöstä. Äitikin näki sen ja sanoi, että voi hyvinkin olla mun. Jotenkin vaikea uskoa, että joku muukin olis just sellasen merimiehen vetänyt pöntöstä, ei se nyt niin yleinen lelu vissii ollu, ties mistä olin sen saanu...

No sitte joskus muutamia vuosia sitten ehkä 15-17 vuotiaana otin tän asian puheeksi yhdellä foorumilla ja joku tuli kertomaan mulle yksityisviestillä, että oli nähny sinisen merimieskylpylelun yhdessä museossa, näyttelyssä, jossa oli kaikkea pöntöstä vedettyä :D ja se oli viel täälläpäin Suomee, missä asun. Piti mennä kattoo se näyttely, mut se sit jäi :cry:

Kyllä mä uskon vahvasti, että noissa kummassakin tapauksessa kyse oli siitä mun merimiehestä. Merimiehestä siis tuli aikas kuuluisa :lol:

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Bias »

sima kirjoitti:
Muutaman vuoden päästä tästä n. 4-6 vuotiaana katselin telkkarista ohjelmaa vedenpuhdistamosta, jossa joku mies esitteli kaikkea vedenpuhdistamoon tullutta roinaa, mitä ihmiset on vetäny pöntöstä. Se näytti sit sellasta sinistä merimiestä, millasen olin huuhtassu pöntöstä. Äitikin näki sen ja sanoi, että voi hyvinkin olla mun. Jotenkin vaikea uskoa, että joku muukin olis just sellasen merimiehen vetänyt pöntöstä, ei se nyt niin yleinen lelu vissii ollu, ties mistä olin sen saanu...
Ettei nyt vilahtanut tässä? http://areena.yle.fi/tv/2267381
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

sima
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Kesä 28, 2012 2:17 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja sima »

Bias kirjoitti:
sima kirjoitti:
Muutaman vuoden päästä tästä n. 4-6 vuotiaana katselin telkkarista ohjelmaa vedenpuhdistamosta, jossa joku mies esitteli kaikkea vedenpuhdistamoon tullutta roinaa, mitä ihmiset on vetäny pöntöstä. Se näytti sit sellasta sinistä merimiestä, millasen olin huuhtassu pöntöstä. Äitikin näki sen ja sanoi, että voi hyvinkin olla mun. Jotenkin vaikea uskoa, että joku muukin olis just sellasen merimiehen vetänyt pöntöstä, ei se nyt niin yleinen lelu vissii ollu, ties mistä olin sen saanu...
Ettei nyt vilahtanut tässä? http://areena.yle.fi/tv/2267381
Kyl tuollaki joku merimies näyttäs olevan, mut ei oo mun tälläkertaa.

Selvänpeli
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Maalis 22, 2015 4:18 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Selvänpeli »

Minua on aina omalla tavallaan kiinnostanut kaikki hieman yliluonnollinen ja "hömppä" mm. kaikkia x-filesejä on tullut katsottua ja sen sellaista. Kuitenkin lähinnä viihdepohjalta, silloin tällöin myös (lähinnä tylsinä viikonloppuina) googlettelen joitakin tunnettuja tapauksia ja luen wikipediasta yms artikkeleita näistä - niin kävi myös viime ja tänä viikonloppuna. Eksyin sattumalta viikko takaperin tänne murha.info -sivustolle ja hieman selailin tätä lankaa. Nyt luin sen kokonaisuudessaan lävitse ja päätin lopulta itsekkin tehdä tunnukset tänne, itselläni näet on kanssa muutama outo-sattuma-tapaus jaettavanani. :wink:

Koitan kuvailla tapaukset mahdollisimman neutraalisti ja niin hyvin kuin muistan. Niistä on kuitenkin kulunut jo useampi vuosi, mutta ne ovat kyllä mieleen painuneet. En ole niistä juuri kenellekkään lörpötellyt kylillä - helposti saa "hullun"-leiman otsaansa. Kerran aikaisemmin olen tosielämässä näistä puhunut kun olimme erään kaverini mökillä ja sopivasti iltanuotiolla järven rannalla (itse olin kuskina) porukalla kaljottelun ohessa rupesi jutut menemään vähän kummitus yms osastolle. Eräs hyvä kaverini silloin totesi vain jotakin tähän tyyliin "sussa on kyllä joku kyky/ juttu".

Sivuutin toki naureskellen sen silloin. Toisaalta olen hieman leikitellyt myös sillä ajatuksella näin vuosia myöhemmin, että mitä jos onkin olemassa jotakin herkkyyttä joillakin aistia joitakin asioita, mitä ei voi arkijärjellä selittää. Ainakin minut tuntevat ihmiset ovat luonnehtineet minua "todella empaattiseksi ihmiseksi" näin sanoi jo äidilleni kuulemma päiväkodin johtaja, saatoin itkeä toisien puolesta jos joku toinen lapsi oli kokenut vääryyttä jonkun toisen ilkeän lapsen puolesta yms. Samoiten on nykyään vaikken enää aikuisena nuorena miehenä tunteinani niin helposti näytäkkään - jos nään esimerkiksi epäreiluja tilanteita kadulla kävellessäni niin vähän tulen surulliseksi toisten minulle tuntemattomien ihmisten puolesta. Vähän sellaista Bruce Wayne / Batman -mentaliteettia, haluaisin pyyteettömästi auttaa toisia mutta kuitenkin anonyymisti.

Sitten pitkien alkulöpinöiden jälkeen kerron ne varsinaiset tarinani. Tämä ensimmäinen erikoinen tapaus tapahtui kun olimme rippikoulussa 2005 -kesällä. Rippikoulu oli lähestymässä loppuaan ja meidän oli aika valita "rippi biisimme" jonka sitten esittäisimme kirkossa alpat päällämme konfirmaatiossa. Vaihtoehtoja oli varmaankin 10-20 eri virttä ja biisiä. Kaikki huutelivat ja äänestivät tietysti vähän mitä sattui ja ääniä jakautui useisiin kappaleisiin - jotenkin itselleni tuli sellainen pakottava tunne. Numero 14 (tms) Eino Enkeli, tuo on se. Tunne oli siis todella voimaannuttava, tuntui kuin se olisi tärkein tehtäväni sillä hetkellä. Itse ehdotin tietysti sitä sitten ja jotenkin sain muutkin taivuteltua kyseisen kappaleen kannalle.

Noh sehän sitten valittiin rippibiisiksimme ja seuraavana päivänä tapahtui kummia. Pelasimme jalkapalloa koko porukka niinkuin monena muunakin päivänä siellä särkisaaren leirikeskuksessa. Rippi-pappimme Pentti kertoi meille joko jalkapallopelin keskeyttämällä tai sitten iltaohjelman yhteydessä, että hänelle rakas ja läheinen Eino-enonsa oli kuollut silloin edeltävänä iltana. Siis sinä iltana kun valitsimme rippibiisimme. Hän sanoi itkien, että "te ikäänkuin aavistitte ja kerroitte sen minulle". Hän myös kertoi pitävänsä kyseisestä kappaleesta paljon muutenkin, ilman tuota omaa suruviestiään. :|

Toinen erikoinen tapahtuma koskee erästä pois nukkunutta sukulais-tuttuani. Kyseessä oli serkkuni pappa, joka ei siis ollut minulle varsinaisesti sukua ja minun pappani. Tietysti näimme serkuillani järjestetyissä juhlissa aina silloin tällöin ja juuri tuohon rippikoulu ja mopoikään tultaessa aloin kesällä leikkaamaan hänelläkin nurmikkoa. Se oli sellainen win-win tilanne, hänen ei vanhana miehenä tarvinnut sitä tehdä ja minä sain aina 20€ rahaa leikkaamisesta (piha oli muuten aika iso, sellainen puolitoisa tuntia yleensä meni per leikkauskerta) ja lisäksi yksinäinen pappa sai seuraa minusta aina muutamaksi tunniksi. Jäin aina leikkauksen jälkeen pitämään hänelle seuraa, useimmiten istuimme pihakeinussa ja katselimme viereiselle maantielle, ohi kulkevia ihmisiä ja mopoilijoita ja juttelimme niitä näitä samalla. Pentti kertoi todella mielenkiintoisia juttuja ja viihdyin hänen seurassaan, joskus saatoin olla 3-4 tuntiakin "ylimääräistä" siellä leikkauksen jälkeen ja vanhempani soittelivat jo syömään yms. Taisin joskus käydä muutaman kerran muutenkin häntä morjestamassa ja viettämässä seuraa - omat lapsen lapsensa (serkkuni) eivät juurikaan vierailleet siellä.

Eräs perjantai sain omituisen tunteen, rupesin ajattelemaan Pentti-pappaa jostain syystä. Ajattelin käydä katsomassa häntä ja pitämässä seuraa koulun jälkeen illalla, mutta jotakin siinä sitten tuli muuta ohjelmaa ja en käynyt. Vieläkin harmittaa. Se tunne oli todella voimakas silloinkin, lähes pakottava kun ajattelin Penttiä. Sunnuntaina sitten kuulin äidiltäni, että serkkuni äiti oli soittanut. Kertoi, että Pentti oli nukkunut pois sinä viikonloppuna sängyssään nätisti ja rauhallisesti. Oli kuulemma naapuri ihmetellyt kun valot palavat talossa yötä päivää. Varmaankin oli jostakin sitten onkinut serkkujeni numeron, soittanut poliisille tai käynyt itse tarkistamassa mikäli ulko-ovi on ollut auki. Vieläkin tuo juttu hieman kaivelee, olisin varmaankin voinut vielä viimeisen kerran nähdä Pentin ja jutella hänen kanssaan. Jos olisin vain mennyt suoraan koulun jälkeen sinne morjestamaan. :roll:

Muuten todettava, etten ole sitten kovinkaan uskonnollinen ihminen vaikka tuosta rippitarinasta ehkä sellaisen kuvan voisi saadakkin. Lisäksi mummollani on ollut joitakin erikoisia "ennenäkyjä" tms tuntemuksia. Kerran kun serkkuni oli kaatunut laskettelurinteessä lumilaudalla ja katkaissut kätensä niin mummoni oli yöllä herännyt outoon tunteeseen ja ajatellut taukoamatta tätä serkkuani. Hän sitten oli päivällä soittanutkin serkkuni äidille ja tiedustellut mitä serkulleni kuuluu. Serkun äiti oli valehdellut että hyvin voi tämä serkku tyttöni, halusiko välttää turhan hössötyksen sitten tms. mene ja tiedä. Vasta myöhemmin tapauksen jälkeen serkkuni oli vieraillut mummolassa tai jotenkin muuten se oli käynyt ilmi, ettei serkullani ollutkaan kaikki täysin "hyvin" silloin mummon tiedustellessa tästä. Mummolla on ollut muitakin vastaavia tapauksia, joista on kertonut minulle.

Ei voi muuta todeta, kuin että ihmeellisiä sattumia sitä vain tulee elämässä joskus vastaan. :roll:

Marjatta
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2015 10:47 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Marjatta »

Olen seurustellut vakavasti neljä kertaa. Kaksi ensimmäistä poikaystävää olivat molemmat syntyneet 4.9 ja exä sekä nykyinen 8.2.

Siinä vasta sattuma!

Johnny_B
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2009 12:05 pm
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Johnny_B »

En tiedä miten ihmeellinen sattuma tämä nyt oli, mutta huvittava ainakin.

Tunsin aikoinaan pariskunnan joiden nimet olivat Kari ja Jaana. Olivat yhdessä jonkun vuoden mutta erosivat sitten. Noin vuosi jälkeenpäin satuin peräkkäisinä päivinä törmäämään molempiin. Kari oli löytänyt itselleen uuden eukon, jonka nimi sattui olemaan Jaana. Toisaalta Jaana oli löytänyt itselleen uuden ukon, jonka nimi oli... Kari.

Vastaa Viestiin