Ihmeelliset sattumat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1163
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Olisi muutamakin outo sattuma mielessä mutta kerron tämän harmittavan lotto -tapauksen:

Kävin n. vuosi sitten jättämässä kioskille lottokupongin, johon olin valinnut "lähes" oikeat numerot. Lopputuloksena kuitenkin oli vain yksi oikein...
Oikea rivi: 5, 16, 25, 26, 27, 30, 32. Minun rivini: 6, 15, 22, 23, 24, 30, 35. Kuponki on minulla vieläkin tallessa, muistona siitä, että olen "melkein" miljonääri :(
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
valerian
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 8:39 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja valerian »

tapasin poikaystäväni pari vuotta sitten. luulin että hän oli saksalaisperäinen. ihastuin päätäpahkaa.hän oli hyvännäköinen kuin mikä ja sopivan paha poika ;) sitten sain kuulla hänen olevan lapsuudemme perhetuttuja ja veljeni vanha luokkalainen. oli vaihtanu vaan koko perhe sukunimet. ja poikaystäväni luopui hevihiuksistaan .
ekasta luokasta lähtien olen aina sanonut kuhan en ton limapään kanssa mee naimisiin kaikki on hyvin, ja toivottavasti en koskaan rakastu siihen. :D
olin vähän aikaa traumoissani mutta tajusin hänen olevan muutakin kuin rasvaletti ja ärsyttävä poika :D


olen tekemässä mitä tahansa niin kun salkkareiden aika on laitan telkan päälle katsomatta kelloa tai saavun juuri siihen aikaan kotiin sattumalta. :D sisäinen salkkarikello :D

420 on mun numero sarja mikä tulee esiin missä vaan :D ilman ganjabista tai mitään :)
Ei voi tietää kenen käsi siellä sisäl veistä pitää
Ja eihän meillä täällä kukaan tiedä heistä mitään


Mallikansalaiset mallikansioissaan
Elämä hymyilee ja kaikki loistaa
kaikki pysyy poissa ikkunoista
Nainen naapurista viedään ambulanssil pois taas
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Tämä ehkä kuuluisi uniosioon, siirtäkää modet hyvät jos tarvetta näette :D

Näin neljä vuotta sitten unen mustasta kellosta, joka täytti telkkariruudun ja taustalta kuului lapsen ääni "Puoli kuusi!" Heräsin kauhusta jäykkänä ja itkien enkä voinut kauhultani liikkua viiteen minuuttiin. Tulin maininneeksi unesta päivällä veljelleni, joka kertoi, että tuo kyseinen uni oli ollut aikanaan lastenohjelman tunnus ja olin pelännyt sitä hulluna kun olin ollut taaperoiässä. En ollut edes muistanut koko asiaa, kunnes se tuli alitajunnasta. Pelkään sitä vieläkin.

Toinen juttu oli, kun kuulin entisen ystäväni kuolleen. Samana yönä kuulin unen läpi kolme voimakasta koputusta ikkunaan. Ainoa hyvä vaan oli se että asun kuudennessa kerroksessa. Silloin hieman kylmäsi.

Kolmas on ihan tästä maailmasta. Vanhempani erosivat vuonna 2005 ja seuraavana vuonna isäni avioitui uudelleen. 2005 olin menossa vanhojentansseihin, mutta koska olin raskaana, puku jäi pieneksi. Isäni (tuolloin tuleva) vaimo sanoi, että hän voisi antaa puvun levennettäväksi ystävättärelleen. Näin teimmekin.

Vuonna 2009 menin nykyiseen työpaikkaani. Tuli sitten kerran puhetta isäni asuinpaikasta ja ilmeni, että tämä isäni vaimon ystävätär on pomoni vaimon veljen vaimo. :D Että maailma on pieni välillä.

Minua ovat alkaneet seurata luvut 3 ja 28. Eräänä yönä näin unenkin, jossa minulta oltiin leikkaamassa kolmea elintä ja mietin, onkohan tämä nyt ihan pakollista, koska olin hyvissä voimissa ja vasta 28-vuotias. (Oikeasti olen vielä 24). Heräsin tätä ennen parina yönä kello 3:28. Mitä lienee tuokin merkinnyt?? Tai merkitsee?? :D
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Isotäti_Elroy
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 10:08 am

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Isotäti_Elroy »

Eipä minulla mitään ihmeellisempiä, mutta laitan silti.

Kaksi vanhinta lastani syntyivät saman painoisina ja pituisina, kolmas oli yli puoli kiloa ja 1cm isompi heistä, neljäs vajaa 100 g kevyempi ja 2cm lyhyempi. Hieman jännitytti tulisiko kolmaskin samaan sarjaan :mrgreen: Jännä vain, että kahdelle ensimmäiselle sattui samat koot.
Neljännen synnytyksen aikaisena yönä siskoni mahaa kouri, vaikkei hän tiennyt synnytyksen alkamisesta.

Kerran siskoni haki meidät autollaan. Autolla ajellessamme tyttäreni 4 vee sanoi siskolleni "Aja hiljempaa". Siskoni ei ajanut erityisen kovaa ja naurahteli tälle asialle. Muutaman minuutin päästä jouduimme tekemään äkkijarrutuksen, koska eräs lapsi pyöräili edellä ajavan auton eteen. Onnettomuus oli todella lähellä ja lapsen vanhemmatkin olivat säikähdyksissä tilanteesta. Eräs ennustuksia suorittava henkilö kertoi aiemmin, ettei tarvitse hämmästellä, jos joku lapsista osoittaa kykyjään "näkemisen" suhteen.
Kävimme kuuntelemassa noita ennustuksia erään tuttuni kanssa, joka oli tuolloin työtön. Oli oman hupinsa vuoksi sanonut ennustajalle olevansa töissä ja ennustaja oli sanonut työllisyys- ja rahatilanteen olevan tulevaisuudessa hyvä. Tuttavani ei tuohon uskonut, koska ikää oli jo yli 50 vuotta ja viime vuosien työt tuettuja hommia. No, parin vuoden sisään pääsi töihin työllistämistuella ilman alan koulutusta. Tehnyt nyt vuosia paikassa sijaisuuksia, joita on käytännössä koko ajan. Palkkaa tulee tilille, joka kuukausi yli kaksi tonnia :D
Eli tuollaisia sattumuksia :mrgreen:
HilloSipuli
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2011 5:24 pm
Paikkakunta: Suomen rajojen sisäpuolella

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja HilloSipuli »

Minulle tuli eilen yks kaks ruokaa tehdessäni mieleen: XXX Kuolee. XXX on isäpuoleni nimi.
Illallalla sitten soi puhelin,ja äitini kertoi isäpuoleni joutuneen sairaalaan.
Kyllä sitä itse hieman pelästyin.
Nyt kyseinen henkilö edelleen elossa,joten ihan tuo ei pitänyt paikkaansa,mutta näköjään aavistin sitten ettei kaikki ole isäpuolellani kunnossa.

Välillä tiedän milloin puhelin soi ja kuka soittaa.Samoin joskus tiedän milloin mieheni tulee kotiin,vaikka ei ole mitään säännöllistä aikaa milloin mies kotiutuu.
Minkä taakseen jättää,sen edestään löytää.
aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja aniko »

Karoliina Kestin tapaukseen liittyen.. tällä videolla

http://youtu.be/M470J4PlDa4

kohdassa 6:27 kameran fokus alkaa sekoilemaan, kun ohitetaan bussipysäkki. Pysäkin merkitys tapahtumille kävi ilmi vasta videon kuvaamisen jälkeen.
Pazzie
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 12:21 am
Paikkakunta: Valley of Death

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Pazzie »

Mieleen tulee 3 "sattumusta" koskien ex-miestäni. Hän on syntynyt samana päivänä kun veljeni mutta peräkkäisenä vuonna, hänen syntymäpainonsa oli sama kuin äitini syntymävuosi lisäksi meidän henkilötunnuksen loppuosassa on täsmälleen samat numerot ( tietysti eri järjestyksessä :D )

Lisäksi matkan varrelle on osunut lukuisia muitakin sattumuksia jotka menevät enemmänkin henkimaailman puolelle
If we could start again, would that have changed the end?
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Juu kato. Olin tossa saunas(s)a, kera olut (tummaa laatua), äskettäin ja lauleskelin, jostain kumman syystä: "Hura-huh-hah-hei, mistä halvimmalla saadaan, sillä niin me tehdään Helsingistä Shangri-Ladaan". No... kun laitoin juurittainkin äskeään biisii että mitä soi nyt, niin jo oli siellä Youtubessa yhden väliaskeleklikkauksen päässä Kalpeafeissari ja Hesa-Shangalanga...

Kyl on kaikkee...
Johan D.
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Su Syys 09, 2007 10:51 am

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Johan D. »

Vuonna 1998 eräänä yönä heräsin siihen, että rintaani sattui.. nousin istumaan sängyssäni ja kipu meni ohitse. Katsoin vielä kelloa joka oli klo 03.05. Nukahdin uudestaan ja heräsin aamulla tyytyväisenä. Tyttöystäväni kysyi aamulla miksi istuskelin sängyssä keskellä yötä, johon vastasin että oli lihaskipuja. En tosiaan tiennyt yöllä, että oliko se kipu sydämmessä vai lihaksessa, mutta semmoinen viiltävä kipu se oli. No aamupalan syötyäni lähdin autolla töihin ja matkan aikana äitini soitti, että isoveljeni on kuollut viime yönä. Isoveljeni oli vain 23v. ja itse tapahtumahetkellä 20v. Heti tuli mieleen yöllinen herätys. Kuolinsyy liittyi sydämeen, tämä selvisi vasta ruuminavauksessa ja kellonaikakin arvioitiin klo 02-04 väliin.
Remuo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2009 4:14 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Remuo »

Enoni oli nuoruudestaan lähtien sanonut, ettei tule elämään 50 vuotiaaksi. Kaksi viikkoa ennen syntymäpäiväänsä hän menehtyi yöllä noustuaan juomaan vettä.

Toinen kummallisuus joka lienee selitettävissä sukunimelläni on, että olen kahden veljeni kanssa palvellut puolustusvoimissa samassa yksikössä, samassa tuvassa ja punkka on ollut samalla paikalla. Tosin vanhemman veljeni aikaan paikalla oli kerrospunkka kun itse ja pikkuveljeni saimme nauttia kaapin viereisestä tilasta ihan itseksemme :)
Tietysti voin olla väärässäkin, usein olen.
Kaahari
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Syys 30, 2011 9:22 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Minuakin piinasi samojen numerosarjojen havaitseminen monissa paikoissa, kunnes luin jostain ihmissilmän havahtuvan hanakammin tuttuihin kuvioihin ja numerosarjoihin.

Olin vuosia tyytyväinen, kunnes eräänä iltana lukiessani Stephen Kingin Musta Torni -sarjan opusta (jossa nro 19 on kaikessa ja tulee kaikesta), ystäväni soitti minulle kännykkään numerosta xxx-577 1369...

Saakutti.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Remuo kirjoitti:Toinen kummallisuus joka lienee selitettävissä sukunimelläni on, että olen kahden veljeni kanssa palvellut puolustusvoimissa samassa yksikössä, samassa tuvassa ja punkka on ollut samalla paikalla. Tosin vanhemman veljeni aikaan paikalla oli kerrospunkka kun itse ja pikkuveljeni saimme nauttia kaapin viereisestä tilasta ihan itseksemme :)
Tuota edesauttaa se, että armeijassa on tapana jakaa ainakin alokasaikana punkat niin, että ne menevät aakkosjärjestyksessä. Eli komppanian tuvan 1 ensimmäisessä punkassa majailee alokas Alakero, toisessa punkassa Anttila, kolmannessa Auranen jne. Onhan tuossa sattumaa, mutta se ei ole suurikaan ihme, että samalla sukunimellä päätyy samaan tupaan, jos komppania on sama.
Waingro
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 11:48 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Waingro »

Joo ei ole mikään ihme. Itse olin samassa punkassa, jossa faija oli 30 vuotta aiemmin. Ja kaappikin oli sama.
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Minulle käy toisinaan, että kun esim. luen kirjaa radion ollessa päällä, radiossa sanotaan sama sana kuin se, minkä juuri luin kirjasta.

Kerran olin juuri lukenut erään kirjan, jossa eräällä henkilöllä oli erittäin erikoinen nimi. En nyt tietystikään tähän hätään muista kyseistä nimeä, mutta kun otin samana päivänä käteeni toisen kirjan, jota en ollut koskaan aiemmin lukenut, eiköhän vain tässäkin kirjassa ollut sama nimi! :shock:
Olo oli varsin hämmentynyt...

Muistan myös erään tapauksen, joka erään tuntemani opettajan kolleegalle oli sattunut.
Tämä toinen opettaja oli ollut lähdössä lomalle Egyptiin. Viimeisellä oppitunnillaan ennen lomaa opettaja oli kysellyt oppilaiden lomasuunnitelmia. Eräs ilmeisesti hieman villi poika oli kertonut lähtevänsä Egyptiin - vieläpä samaan hotelliin kuin opettajaparkamme!

Toisinaan aavistan tapahtumia etukäteen, esimerkiksi kuka soittaa tai tulee käymään.
Kerran tuttavani sai autossa tekstiviestin ja minä ajattelin: "Se on varmaan Henrikiltä."
Henrik on siis tämän tuttavani armeijaa käyvä poika.
Kohta tuttavani sanoi: "Jaa, Henrik lähetti viestin!" :D
Protagonist
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 4:55 pm

Re: Ihmeelliset sattumat

Viesti Kirjoittaja Protagonist »

Niin paljon on tapahtunut elämän aikana, ettei kaikkea edes muista. Olen saanut etiäisiä ja nähnyt enneunia 5-vuotiaasta asti. Tämä piirre kulkee äitin suvun puolella. En osaa pelätä näitä visioita ja aavistuksia, vaikka muutaman kuoleman olenkin "ennustanut". Lähinnä tapaukset on arkipäiväisiä tai sitten ihmissuhteisiin liittyvää. En pysty näkemään visioita halutessani, enkä voi kontrolloida muutenkaan sitä, millaisia visioita päähäni ilmestyy. Unista ja tuntemuksista vaan jotenkin tietää, että ne on "sellaisia", eroaa paljon normaaleista jutuista, iskostuen selkeänä tajuntaan.

Olen listannut osan noista tapauksista blogiini, joka käsittelee kaikkea perusaistein havaitsematonta toimintaa. Sanottakoon vielä, että elämänkatsomukseni perustuu tieteeseen, enkä ole uskonnollinen ihminen, saati mikään new age-foliohattu :) Eipä näistä kyllä silti hirveästi tule puhuttua irl, koska ihmisten suhtautuminen nyt on mitä on. Ja sellaset ihmiset muutenkin, jotka tuomitsee nää asiat, niin mielestäni niille ei edes tarvitse kertoa avautua näistä, ellei sitten huvin vuoks halua saada väittelyä aikasiks.
Vastaa Viestiin