Spiritismi

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Onko murha.infossa koskaan järjestetty miittejä? Spiritismimiittejä? :P :shock:

PS. Tracker, sulla on aivan mahtava avatar! Aivan järjettömän hieno! :P
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Kissankello kirjoitti:Onko murha.infossa koskaan järjestetty miittejä? Spiritismimiittejä? :P :shock:

PS. Tracker, sulla on aivan mahtava avatar! Aivan järjettömän hieno! :P
Kiitos :D . ...joku psykiatri voisi tuosta kuvasta ehkä tehdä analyysin habituksestani :mrgreen:

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Olen aivan samaa mieltä Kissankellon kanssa,harvinaisen onnistunut Avatar.Onkohan kysymyksessä Jämtlanninpystykorva?
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Hyvä kuva, ja pidän koirista enemmän kuin kissoista. Itselläkin ollut kaksi ihanaa koiraa. Ainoa "vika" tuossa on se, että se tuijottaa minua silmiin koko ajan, samalla tavalla kuin omat koirat kun ne kerjäsivät jotakin herkkupalaa.
Gods made heavy metal.

rokka
Remington Steele
Viestit: 218
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 5:50 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja rokka »

[quote="Kissankello"]Onko murha.infossa koskaan järjestetty miittejä? Spiritismimiittejä? :P :shock:


Niin mukavaa, kun minfon porukka onkaan, en kyllä moiseen miittiin osallistuisi, jos niitä olisi. Tosin kuvittelen, ettei ole varmaan ikinä ollutkaan.
-Heittämällä läpi-

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

En myöskään itse osallistuisi.Oma järjenkäyttö(toistaiseksi)on riittänyt.Siitä olen samaa mieltä kanssasi,että täällä on myös erittäin kivoja ja täysjärkisiä ihmisiä meidän lisäksi. :D
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

No en minäkään mihinkään spritistimiittiin todellakaan osallistuisi, kun en osallistu tuon alan kokoontumisiin muutenkaan. On täällä ihan mukavia ja hyviä ihmisiä, mutta on myös niitä muita. Tarkkana pitää olla, ennen kuin alkaa tapaamaan ketään. Sama pätee myös tähän live-elämään.
Gods made heavy metal.

Swagale
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Touko 16, 2015 12:31 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Swagale »

Onko kukaan kokenut lasin liikkumisen lisäki mitään muuta ''yliluonnollista''? Ääniä? Muiden tavaroiden liikkumista? Hahmoja?

Itse kokeilin spiritismiä pentuna jossain rivitalon varaston välihuoneessa missä ei ollut muita tavaroita, kuin rautainen pieni pöytä, jossa oli pyörät alla. Lautakin oli tehty paperista ja jostain syystä olimme lasin lisäki koonnut paperin päälle muutakin tavaraa, muistaakseni ainakin sakset.
En ollut ennen kokenut varastossa mitään ääniä tai en ainakaan kiinnittänyt niihin huomiota.
Pelatessa ja kysymyksen kysyttä alkoi kuulumaan sellaista ääntä, kun vesipisara olisi tippunut veteen. Todella voimakkaasti. Sen jälkeen alkoi järkyttävä humina. Pelästyttiin niin paljon että juostiin vaan pois.
Lopuksi (en tiedä kuuluuko tämä edes rituaaliin) menimme pyytämään hengiltä anteeksi antamalle niille jonkun ''lahjan''. Kaikki veimme lahjaksi kiven ja asetimme sen siihen rautaiselle pöydälle. Yhtäkkiä se alkoi tärisemään ihan hulluna. En tiedä potkaisiko joku sitä vahingossa, kukaan ei ainakaan myöntänyt. Itse löin pääni seinään pelkästä pelästymisestä.

En uskaltanut nukkua vuoteen ilman, että huoneeseeni tuli jostain valoa. Julisteet myös otin pois. Hyi :|

pineapplebreezer
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:07 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja pineapplebreezer »

En koe olevani mitenkään vajaa tai tyhmä, enkä myöskään haluaisi uskoa spiritismiin, mutta jokin siinä saa kylmiä väreitä aikaan. En lähtisi leikkimään asialla. Muistan kun lapsena kaverit halusivat monta kertaa kokeilla ja minä yritin kieltää. Kerran päädyttiin testaamaan, mutta huoneessa oli mm. peili ja ikkuna, joten enpä yhtään ihmettele miksei mitään tapahtunut.

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Tracker »

paccasucco kirjoitti:Olen aivan samaa mieltä Kissankellon kanssa,harvinaisen onnistunut Avatar.Onkohan kysymyksessä Jämtlanninpystykorva?
Rodusta en ole aivan varma, Meillä on perheessä Siperian huski/Alaskanmalamuutti sekoitus, sitä rotua googletin ja tuli tuo kuva mm.

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Heh. No en ollut järjestämässä spiritismimiittiä :roll: , en omista edes välineitä, saati sitten tietotaitoa asiaan... kysyin vaan että onko ollut :)

Kaikilla palstoilla on kaikenlaisia ihmisiä. Ja kaikenlaista on tullut n. 20 vuoden chattailyn aikana koettua... :lol:
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Tottakai saa kysyä,jos se minusta riippuu. :D

Esim.äitini pelasi spiritismiä lapsena sisarusten ja kaverien kanssa.Lasi alkoi kummallisesti aina liikkumaan,kun hän kosketti sitä.Hän oli muutenkin psyykkisesti erittäin herkkä.

Minkä nyt hänen kertomistaan nuoruudenkokemuksistaan satun muistamaan,niin "vastaukset"olivat aluksi näennäisen totuudenmukaisia,myöhemmin ne paljastuivat täydelliseksi "huuhaaksi".

Heleää helluntaita!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Tuli tuossa tehtyä istunto.Aikas raskas henkisesti.Sain kommunikoinnin jopa sanallisesti.Reilun tunnin juttelin.Tiesi mm.asian ja yhteyden menneestä,mistä ole sanonut kenellekkään.Sain hyvän vastauksen kysymällä ilman ääntä siitä miljoonan videosta,vastauksena tuli,lähtisitkö itse? :D Sillon repesin,hyvä henki kyseessä
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

tattooed fucker kirjoitti:Tuli tuossa tehtyä istunto.Aikas raskas henkisesti.Sain kommunikoinnin jopa sanallisesti.Reilun tunnin juttelin.Tiesi mm.asian ja yhteyden menneestä,mistä ole sanonut kenellekkään.Sain hyvän vastauksen kysymällä ilman ääntä siitä miljoonan videosta,vastauksena tuli,lähtisitkö itse? :D Sillon repesin,hyvä henki kyseessä
Minäkin kokeilin tässä menneellä viikolla spiritismiä. Pääsimme hyvin nopeasti sanalliseen viestintään ja hetken päästä aloimme naimaan. Henki oli jostakin 1400-luvulta ja siihen aikaan perseeseen paneminen katsottiin ylimystön tavaramerkiksi. Minä siis vedin tuota aavetta perseeseen ja juttelimme samalla ilmastonmuutoksesta ja Ranskan uudesta presidentistä.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

kid

Re: Spiritismi

Viesti Kirjoittaja kid »

Onkos kukaan kokeillut spiritismiä, joka ei vielä tänne ole kokemuksiaan kertonut?

Vastaa Viestiin