Omat huuhaakokeet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Omat huuhaakokeet

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Kertokaa minkälaisia "kokemuksia" on tullut omista huuhaakokeiluista. Spiritismistä, Quijasta, loitsuista, PSI-kokeista, tms.

Itse harrastin teini-ikäisenä näitä enemmänkin muutaman kaverini kanssa.

Muisto1:

Liikunnanopettaja oli gonannut meitä hieman liikaa ja päätimme kostaa. Yksi porukasta tiesi aidon "manauksen" teon. Oli tammioksaa ja vaikka mitä. Oltiin sitten haístelevinamme rikin tuoksua ilmassa, sehän on perinteinen pahan merkki... :lol: Noh, sitten seuraavana maanantaina olikin liikanmaikalla kipsi kädessä ja me oltiin riemuissamme meidän onnistuneesta kostosta! :wink:

Muisto2:

Riparilla oli taas yksi oppitunti helkkarin tylsää. Rupesin siinä keskittymään sitten ja päätin yrittää "lähettää" telepaattisen viestin isoselle, muuten ihan mukavalle kitaranrämpyttäjäuskikselle. Keskityin ja keskityin ja omituinen, jossain muualla olemisen tila, valtasi mielen. Ajattelin kirahvia. Noh, tunnin jälkeen sitten kysyin isoselta, tuliko sille joku eläin mieleen oppitunnin aikana. Ensin sanoi, ettei tullut, mutta lisäsikin nopeasti: "Ai niin, jostain syystä tuli kirahvi mieleen". Minä sitten kerroin tästä kokeilustani. Jätkä sai raivarin ja alkoi huutaa "tuollaiset teot on Saatanasta lähtöisin. Älä KOSKAAN enää tee mitään tuollaista. Lupaathan..." :?


Onhan näitä vaikka kuinka. Kerron myöhemmin lisää.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Omat huuhaakokeet

Viesti Kirjoittaja Loka »

EuroJR kirjoitti: Jätkä sai raivarin ja alkoi huutaa "tuollaiset teot on Saatanasta lähtöisin. Älä KOSKAAN enää tee mitään tuollaista. Lupaathan..." :?
Mä oon samaa mieltä sun isosen kanssa. Sen verran eri uskonnoista lukeneena, ja itsekin jonkinlaiseen Jumalaan uskovana, ajattelen just tuohon tyyliin. Jos on hyvä, on myös paha. Ja yleensä nuo luonnottomat tapahtumat on uskojen mukaan sieltä pahasta.

Lisäksi pakko sanoa, että mun erittäin hyvää ystävää on joku tuntematon voima nakellut monen ihmisen edessä seinille ja kattoon. Suoraan oikean elämän manaajasta. (taustalla pitkä stoori) Pakko mun on tällästen jälkeen uskoa ja jos puolen saa valita, niin vielä parempi. Tosin mun taivaspaikka on varmaan menetetty jo satoja kertoja. :roll:
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Höh, taivaspaikkahan on aina auki kunnes uskoo...

Njaa TERVE!

Ite oon kokeillut tollausta lumousta yhelle joka "tykkäs" minusta (siskon kaveri). Noh, oltii sellasta "leikkiä" mis piti jotaki taikomisjuttua yrittää. Noh, jostain syystä nousin pöydälle ja sanoin, olet hypnoosissa, haluat sänkyyn kanssani!

Jaa-a. Ei onnistanu.

Kaverin kanssa yritettii sellasella kellolla hypnotisoida toisiamme, jotain 90 min, ennenku tajuttii ettei se onnistu =)
What you do... Makes you who you are.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

DonHessu kirjoitti: Ite oon kokeillut tollausta lumousta yhelle joka "tykkäs" minusta (siskon kaveri). Noh, oltii sellasta "leikkiä" mis piti jotaki taikomisjuttua yrittää. Noh, jostain syystä nousin pöydälle ja sanoin, olet hypnoosissa, haluat sänkyyn kanssani!
Jaa-a. Ei onnistanu.
*repskops* :housuunkusio:

Mä kuolen, nauroin katketakseni!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Loka kirjoitti:
DonHessu kirjoitti: Ite oon kokeillut tollausta lumousta yhelle joka "tykkäs" minusta (siskon kaveri). Noh, oltii sellasta "leikkiä" mis piti jotaki taikomisjuttua yrittää. Noh, jostain syystä nousin pöydälle ja sanoin, olet hypnoosissa, haluat sänkyyn kanssani!
Jaa-a. Ei onnistanu.
*repskops* :housuunkusio:

Mä kuolen, nauroin katketakseni!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sori jos aiheutin kastelun, en itekkää tiedä miks tollasen yhtäkkiä täräytin..Hlmö ilme sillä aluksi oli, sit se lähti pois ja mä jäin pöydälle ihmettelee et miksen oo syntyny ihmissuhdeprofessoriksi :/
What you do... Makes you who you are.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Loka kirjoitti:
DonHessu kirjoitti: Ite oon kokeillut tollausta lumousta yhelle joka "tykkäs" minusta (siskon kaveri). Noh, oltii sellasta "leikkiä" mis piti jotaki taikomisjuttua yrittää. Noh, jostain syystä nousin pöydälle ja sanoin, olet hypnoosissa, haluat sänkyyn kanssani!
Jaa-a. Ei onnistanu.
*repskops* :housuunkusio:

Mä kuolen, nauroin katketakseni!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

samoin täällä*ulvahtelio* :lol: 8)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

ne on höpönlöpöä! Ihminen näkee , pahimmat pelkonsa. eikä kaikki edes näe mitään ns. spir-istunnoissa! Juu kyllä uskon että pahan saa paikalle manaamalla :twisted: mutta ken leikkiin ryhtyy , se leikin kestäköön! ei ole niin....
Enkä soisi kenenkään tuota edes yrittävän :cry:
Olen leikkinyt! joskus... ja jopa pelästynyt ja katsonut , että ei ole mun juttu 8) 8)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ahaa, se selittää kaiken. on se varmaan mullakin näiden öiden jälkeen...yöt on toki kivoja valvoa, mutta alkaa tulla näin aamuyöstä kammioekstroja ja ne ei taas tunnu kivoilta, vaikka vaarattomia ovatkin. :(
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

On tullu yritettyä vaikka mitä, rukoilemistakin, mutta eipä ole mikään toiminu :P
I am an African!
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Herkkis kirjoitti:On tullu yritettyä vaikka mitä, rukoilemistakin, mutta eipä ole mikään toiminu :P
Eipä oo mullakaa rukoileminen auttanu :/
What you do... Makes you who you are.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Herkkis kirjoitti:On tullu yritettyä vaikka mitä, rukoilemistakin, mutta eipä ole mikään toiminu :P

Viisi kertaa päivässä ja pää mekkaanpäin niin kyllä se siitä... 8)
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Ennustelen joskus tarot-korteista. :P
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

Lydia07 kirjoitti:Ennustelen joskus tarot-korteista. :P
No miten ennustukset on menny? :)
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

itsekin olen tarot-kortteja joskus kokeillut ja kuolemaahan sieltä vaan nousi ja tornia, joten jätin sen sikseen...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

PanCamO kirjoitti: No miten ennustukset on menny? :)
Ei mitään vakavempaa ole sattunut, ennustelen vain satunnaisesti, pitäisi kai harjoitella enemmän. Kortit eivät anna mitään nippelitietoa, ympäripyöreyksiä vaan kuten lehtien horroskoopit, ja ne jotka haluavat uskoa, niin toteuttavat ennustukset...

Es. jos korttien mukaan tiedossa on matka, kysyjä saattaa vastata joo, olenkin miettinyt, että pitäisikö lähteä risteilylle ja lähtee.

Vuosia jälkeen päin hän kertoo että kortit tiesi matkanikin etukäteen, mikä on se kuuluisa esimerkki "valemuistosta".
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Vastaa Viestiin