Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Damien »

morbidelli kirjoitti:Ehkä kannattaa lainata vähän pidempi pätkä tuosta lainaamastasi viestistä, ettei jää ajatus kesken. Mun ajatus kun ei katkea virkkeiden välillä, kuten eräillä katkeaa jopa kesken lauseen.
Okei.Mutuilu siis jatkui virkkeessä, muttei mitään tärkeää sitten esiintynyt siinäkään. :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

Damien kirjoitti:
morbidelli kirjoitti:Ehkä kannattaa lainata vähän pidempi pätkä tuosta lainaamastasi viestistä, ettei jää ajatus kesken. Mun ajatus kun ei katkea virkkeiden välillä, kuten eräillä katkeaa jopa kesken lauseen.
Okei.Mutuilu siis jatkui virkkeessä, muttei mitään tärkeää sitten esiintynyt siinäkään. :lol:
Ai. Pitäis olla tärkeääkin. Sorry, kaikki vaan ei yksinkertaisesti kykene fokusoitumaan niin hyvin kuin arvoisa Damien, jolta jokainen sana on sanojen aatelia.

Lakkini on jo pois päästä. Ei kunnioituksesta vaan palvonnasta.

Ehkä minustakin joskus tulee niin jalo ihminen etten tarvitse yhtään omaa ajatusta, vaan voin keskittyä muiden ajatusten arviontiin.

Ja sitten vielä hieman asiaa (tuo edelläolevahan on siis satiirihkoa): mun puolivuotisen m.i-historian pohjalta en ole sun kirjoittamista viesteistä löytänyt yhtään ajatusta. Ei uutta eikä vanhaa ajatusta. Pelkkää paskanjauhantaa muiden viestien yksittäisistä lauseen pätkistä. Saatathan sinä olla näppäräsorminen kirjoittaja, mutta ei tuo erityistä viisautta osoita.

Ole kerrankin mies ja kirjoita jotain järkevää. Ei tartte pitää paikkaansa, ja voi olla vaikka täysin keksittyäkin. Jos se nyt kuitenkin edes kerran liittyisi puheena olevaan asiaan eikä jonkun toisen kirjoittajan kommentteihin, olisit hieman lähempänä sitä aikuisen ihmisen tasoa jota enemmistö tämän palstan kirjoittajista edustaa.
Vastaa Viestiin