Horoskoopit

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

blackwidow kirjoitti:Shemeikkanaiset ovat niin vetovoimaisia, että wanha-suomalaiset kolkkasivat he hengiltä, jotta heimossa säilyisi sopu. Muutamat säästettiin, kytkettiin kettinggillä luolain seinään ja varattiin heimopäällikköin yksityisiksi siitinelo-kumppaneiksi.

Kääk!

Tämä vetovoimani vielä koittuu mun kohtaloksi, kuten tässäkin osuvasti sanotaan. itse joudun jatkuvasti turvautumaan aika koviinkin otteisiin, jotta pääsisin eroon ihmelliseen vetovoimaani hurahtaneista tyypeistä. Kuva
:lol: Samoin. Kengät kuluu kun rumimpia saa potkia tieltä. Pitääpä muuten varoa, ettei kukaan kyläläisitä lyö tajua kankaalle...
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Marsalkka kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Kuulen jo ylhäältä tyytyväistä naurua :lol: :lol:
Minä naureskelen vain, jos joku kuvittelee että tällä horoskoopilla olisi jotain tekemistä Eliaksen kanssa. :)
Marsalkka hei, sä oot nyt huuhaa-osastolla. Tuskimpa täällä kukaan tosissaan yhdistää tuota Eliakseen...
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Samarina kirjoitti: Tuskimpa täällä kukaan tosissaan yhdistää tuota Eliakseen...
Huojennuin!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Voihan lollero :lol:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Siis tämä on huu-haata. Ok. Minulla sattuu olemaan noita lapsia joka merkillä, joten olen tehnyt kiinnostavia havaintoja horoskooppien suhteen. Loppupäätelmäni on, että jotain niissä on, vaikka kuuluu sanoa, etten usko niihin.
Pikkupoikani 8 v. on Jousimies ja hänellä on hahmotushäiriö ym. näönkäytön vaikeutta ja dyspraksiaa, mutta ihan pienestä, heti kun oppi jotenkin puhumaan, on suunnitellut kaukomatkoja ympäri maapallon, aikoo asua Italiassa ja Etelä-Amerikassa jne. On suunnitelmia ja ne aina liittyy jotenkin tämän meidän maapallosen tutkimiseen. Toinen aikuinen ystäväni samaa merkkiä on asunut Euroopan eri maissa, Amerikassa, Etelä-Afrikassa ja nyt Australiassa. Haluaa ottaa elämästä sillä tavalla kaiken irti. Ei halua jumittua mihinkään loppuiäkseen. On myös tavoitteellinen kaikessa toiminnassaan.

Kauris-poikani 15 v. on varovainen, yhden ainoan kerran pienenä tuli verta huulesta kun kaatui lumimäessä. Ei ikinä tapellut, haluaa olla varma kaikesta, pukeutuu konservatiivisesti, tavoittelee mahdollisimman hyviä tuloksia koulussa ym. on hyvännäköinen ja diplomaattinen, tulee toimeen kaikkien kanssa. Toisaalta kamalan itsekeskeinen, tarpeet lähtee itsestä...

Neitsyt-tyttöni vasta 5 v. järjestelee saappaat aina eteisessä, pitää kasvien kasvatuksesta ja mullan kaivamisesta, on kamalan käytännöllinen ikäänsä nähden, mutta pitää kaikesta kauniista eikä pue päälle mitä tahansa. Järjestelee kaikkea...

Vesimies-tyttöni 10 v. vähät välittää ulkomuodostaan, pitää poikien vaatteita (sinisiä yleensä). Ainoana luokaltaan leikkasi lyhyen tukan. On hyvä kirjoittamaan ja puhumaan, esiintyy aina koulun näytelmissä, osaa puhua aiheesta kuin aiheesta, on vähän pikkuvanha. Pystyy näkemään asioista kolikon molemmat puolet (huom. ikä). Pystyy suhtautumaan viileästi asioihin, mutta on auttavainen ja oikeudenmukainen, haluaa että kaikilla menisi hyvin.

Poikani Kaksonen 12 v., hänessä näkyi jo ihan pienenä kaksijakoisuus. Niinkuin samassa pojassa olisi kaksi persoonaa, jotka näkyvät eri aikoina ja eri asioissa. Pystyy tekemään väh. kahta asiaa yhtäaikaa, ja ihan täysipainoisesti. Esim. läksyjä tekee ja lukee sarjakuvia samalla. On toisaalta suloinen esim. ihan pieniä kohtaan, osaa asettua heidän asemaansa, toisaalta ärsyttää isompia niin että meinaa saada turpiin vähän väliä.
Nothing is quite what it seems
Vaaka69
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:01 pm

Viesti Kirjoittaja Vaaka69 »

Vaaka
"silmä silmästä..."
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Vaaka69 kirjoitti:Vaaka

En ois kyllä ikinä arvannut. :lol:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Onko täällä ketään Leijonaa? Tiina? Onko se totta että Leijonilla on aina rahaa mukavasti? :)
Nothing is quite what it seems
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Mä olen horoskoopiltani leijona ja syntynyt muuten samana päivänä kuin sinkkuelämän samantha oikeassa elämässään...eli kim catrall

en tiedä siitä onko leijonilla aina mukavasti rahaa mutta kyllä täytyy sanoa että raha ui tännepäin aika mukavasti...

niin ja raha on tärkeää vaikka niin on myös läheiset ihmiset, kukaan ei varmasti vie karvaakaan päästä mun läheisiltä ilman että joutuu siitä kärsimään...

mun lemppariväri on verenpunainen ja tykkään myös kaikesta aidosta ja kiiltävästä...feikki ei siis käy...koti on siellä missä minäkin..liikkeessä täytyy pysyä, ympärillä olla ihmisiä ja josmitään ei tapahdu niin pistetään tapahtumaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

En ole ikinä uskonut horoskooppeihin.

Ja olen todella ilmiselvä Kalat :lol:
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

En voi mitään mutta en usko, että voisin ikinä ottaa tosissaan ihmistä joka väittäisi uskovansa täysin horoskooppeihin, jotenkin se tuntuisi yhtä älyttömältä kun että aikuinen ihminen uskoisi joulupukkiin. Olen oinas itse.
Napsu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 9:36 pm
Paikkakunta: Maaseutu

Viesti Kirjoittaja Napsu »

Uskon myös horoskooppeihin, siis luonne, sisäinen soturi yms. Kyllä niissä perää on..Olen tupla Neitsyt (aurinko ja kuu neitysyessä).. Välillä varsinainen pilkun..sanonko mikä ja siivoushullu.. :P
Pukeutumiseni ei ole kyllä neitsytmäistä ollenkaan..
Kuusikonmies
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: To Maalis 20, 2008 10:50 pm
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Kuusikonmies »

Puuhoroskoopissa Pihlaja ja uskon horoskooppeihin, en toki iltapäivälehtien.
Kuusikonmies
Nasse
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 07, 2008 1:48 am
Paikkakunta: Piilossa

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Jousimies, meitä tais olla vähiten..?
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Jos tuntuu siltä, ette horoskooppimerkki kuvaa luonnettasi ollenkaan, niin Hesarin uudessa testissä voi kokeilla mikä merkki sopisi paremmin:

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/ ... oppitesti/

Astrologian mukaan aurinkomerkin sopimattomuus tietysti johtuu siitä, että muiden tekijöiden vaikutukset syntymäkartassa ovat niin vahvoja...
Every ship must sail a world.
Vastaa Viestiin