Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Menin lähikauppaan ja iltapäivälehden lööpissä luki että Kestin tapaus on ratkennut.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jack the Ripper kirjoitti:Menin lähikauppaan ja iltapäivälehden lööpissä luki että Kestin tapaus on ratkennut.
No niin saa siirtää toteutuneisiin...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^On se noita. :shock: :shock:

Voiskohan Ripperi nähdä ensi yönä unta minun mielummin lähiaikoina tulevasta lottovoitostani ? (ainakin 6 ja lisänumero sais olla. :) )

pikkunoita
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Elo 20, 2011 10:31 am

Re:

Viesti Kirjoittaja pikkunoita »

susse kirjoitti:Tämä on pakko laittaa.. Viime yönä näin unen jossa oli paljon nuorten hautoja,niissä näkyi selvästi nimet ja syntymä ajat.En muista niitä enää.Jotain 80 luvun alkupuolta oli muistaakseni niissä syntymä ajoissa.Ja toinen nuori oli ne ampunut.yhden pojan nimi oli ainakin joku Bruno tai sellainen.Niitä hautakiviä esitteli minulle yksi niistä kuolleista nuorista ja hän kertoi minulle niistä ampumisista jotai tärkeää,mutta en enää muista mitä se oli!(Ärsyttävää)muistan sen että olin aivan ihmeissäni kun katselin niitä hautoja.
Todella outo uni. Vaan eihän 80 luvun alkupuolella syntyneet ole enää nuoria,mutta siinä unessa oli. :roll:
Selailin tätä ketjua ja tämä pisti silmääni! Tuli välittömästi mieleeni tämä Norjan tragedia, suuri määrä nimenomaan nuorten hautoja, ampuminen.
Breivik (Bruno tai sellainen), ei uhri vaan ampujan nimi.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tiina kirjoitti:^On se noita. :shock: :shock:

Voiskohan Ripperi nähdä ensi yönä unta minun mielummin lähiaikoina tulevasta lottovoitostani ? (ainakin 6 ja lisänumero sais olla. :) )
Nää näyttää tulevan noin vuorokautta ennen tapahtumaa joten tarkkaile yksäriboksiasi aina ja varsinkin perjantaina ja lauantai-aamuna. Näkisin että sinun kannattaisi pelata myös kenoa ellet jo pelaa.

Tuli tuosta mieleen anekdootti muistaakseni Englannissa tapahtunut:
Selvänäkijöiden liiton perustuskokous oli juuri päättynyt. Toimittaja kysyi vastavalitulta puheenjohtajalta aikovatko he pitää seuraavan kokouksen ensi vuonna. Puheenjohtaja vastasi: "Emme tiedä vielä." :lol: :lol: :lol:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Näin unta jokunen aika sitten,että murhasin 5 naista. En ollut itseni, olin Mies (jota en normaalisti ole...) . Siinä unessa luin lehdestä tekemiäni murhia, ja nauroin ääneen niille "Eheheheheh...ette te mua löyrä koskaan...apinat!"
Lehden luettuani otin polkupyörän hirsimökkini pihalta ja lähdin ajamaan. Oli yö.
*Maisemat ovat omasta lapsuudestani.
Olin tappanut tytön/naisen (tämä on se mileen painuvin osuus tästä unesta),käärinyt sen Jätesäkkiin, ja sen ympärille olin kietonut käyttä. Nyt olin menossa hakemaan Häntä. Löysin säkin sieltä, minne sen olin jättänytkin.
Kaivoin taskustani linkkarin ja revin pussin auki nopeasti. Oli kiire.
Raahasin tytön lähellä olevalle leikkikentälle. Laitoin Hänet istumaan keinuun, käytin sen käsistä kiinne ketjuihin, jotta tyttö ei tippuisi....ja annoin vauhtia...ja kovat. Ja sitten lähdin polkemaan lujaa kotia kohti. :shock:

Aamulla herättyäni unesta luin uutisita, että jossain päin Jenkkejä heiluu sarjamurhaaja, joka oli tähän mennessä tappanut 4 nuorta tyttöä.

http://longislandserialkiller.com/

....oli pikkasen karmiva uni. Meni hetki, ennekö pystyin kattomaan tosta Dokkarin :shock:
Mitä sitte?

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jack the Ripper kirjoitti: Nää näyttää tulevan noin vuorokautta ennen tapahtumaa joten tarkkaile yksäriboksiasi aina ja varsinkin perjantaina ja lauantai-aamuna
Vielä nukkumassa ??? :|

Crishélle
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2012 5:06 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Crishélle »

Tämä oli todella friikki uni: näin unta että Raisa Räisänen löydettiin tien vierestä, joka oli jyrkkä heinikkomäki ja vieressä runsaasti puustoa. Raisan ruumis oli enää luuranko jolla oli kuitenkin vaatteet päällä ja hän makasi mahallaan niin, että pääpuoli oli alaspäin ja jalat ylempänä rinteessä. Ajankohta oli muistaakseni heinäkuu tänä vuonna, paikkana oli suhteellisen syrjäinen maaseutu. Nuo unet kadonneista ovat todella mielenkiintoisia!
I don't give a damn 'bout my reputation :wink:

SidoMinut
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: La Touko 08, 2010 2:15 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja SidoMinut »

Viime yönä näin aika vilkkaasti unia. Yhdessä unessa tuli tieto, että William ja Kate ovat eronneet ja ihmiset itkivät ja suruissaan kyselivät mitä on tapahtunut kun tällaiseen ratkaisuun päätyivät.
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Olen nyt useammassa unessa vuosien aikana nähnyt kuinka mulla on blondi tukka/olen aikeissa värjärä blondiksi. Näyttäisin mielestäni, näin valvetilassa ajateltuna, aivan järkyttävältä vaaleine kutreineni, but maybe some day... :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Nooruska kirjoitti:Olen nyt useammassa unessa vuosien aikana nähnyt kuinka mulla on blondi tukka/olen aikeissa värjärä blondiksi. Näyttäisin mielestäni, näin valvetilassa ajateltuna, aivan järkyttävältä vaaleine kutreineni, but maybe some day... :wink:
Tästä tuli niiin kotoinen fiilis! Voisin nimittäin kuvitella tyttäreni tulevan selostamaan jotain ihan vastaavaa kun aiheena on toteutumattomat enneunet. Blondausprosessia olen tässä joutunut seurailemaan noin puoli- vuoden ajan. Ei ihan helppo juttu lähipiirille....
Mutta noista toteutumattomista enneunista sen verran, että jotain 10 vuotta sitten näin ihan jatkuvasti katastrofiunia missä taivaat putosi niskaan, kaupungit paloi ja hävittäjät putoili ihmisten niskaan. Unet oli niin realistisia, että ne vaikutti koko seuraavan päivän ajatusmaailmaan todella vahvasti.
Nykyisin en vastaavia näe. Vaikka luulisi, että juuri nyt, maailmanlopun kynnyksellä näittenkin näkeminen olisi ihan arkipäivää.
Totuus

Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Viime yönä lehmän luuranko jossa roikkui nahanpaloja ja jolla oli otsassaan ydinvoiman merkki tuli vaatimaan kostoa.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.

Madame*Fate
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2011 1:06 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Madame*Fate »

Tästä unesta on nyt pakko saada maininta, etten sitten joskus ajattele "Miks mä en tehny sitä!!??". Olen nähnyt tasan yhden selkeän enneunen elämäni aikana, joten en anna tälle unelleni paljoa arvoa, mutta en voi olla kirjoittamattakaan sitä varmuuden vuoksi! :mrgreen:

Unessa oli mieheni ja äitini. Olimme jossain erikoisessa paikassa, jossa oli vielä vanhanaikainen käsin pumpattava kaivo. Teimme pihalla perusaskareita, kun äkkiä huomasin miten hampaani tuntuivat inhottavilta ja alkoivat irtoilla. Hampaiden irtoaminen ei sattunut, vaan ne ikäänkuin työntyivät ulos ikenistä ja sitten otin ne sormilla irti. Hampaita lähti irti yhteensä seitsemän.

No, olin lueskellut (yllätysyllätys) murha.infoa juuri ennen nukahtamista. Olen viimeaikoina keskittynyt pääasiassa Järvenpään sarjamurhaaja -ketjuun, joten heti herättyäni yhdistin tietenkin uneni siihen... :lol:
Tarkennusta uneen vielä sen verran, että hampaita lähti vain vasemmalta puolelta, ylhäältä neljä takimmaista ja alhaalta kolme. Alhaalta lähti kaksi takimmaista hammasta, sitten kolmas takaa laskettuna jäi paikalleen ja neljäs taas lähti irti. Tämän kiinnijääneen hampaan yhdistin "Helluun", joka selvisi oletetun sarjamurhaajan kynsistä ja joka huusi hellun perään "Eipä onnistunut tällä kertaa!".

Joten siis jos Järvenpään sarjamurhaajaa saadaan ikinä kiinni (pidän tätä epätodennäköisenä) ja hänellä on neljä (Hellu mukaanlaskettuna) tai jopa seitsemän uhria, niin voin sanoa että mä sain tästä enneunen! 8)

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Näin nuoruudenrakkaimpani pitkästä aikaa. Totesin ääneen että kiva nähä mutta...tyttö vei minut lämpöiseen sänkyyn. Hän otti minusta kiinni mutta olin ihan löysä. Lämpö nousi pedissä mutta mitään ei tapahtunut. Nukahdin. Alkoi tulla kylmää vettä jaloille. Heräsin.

Olin ehkä tutustunut m/s Estonian tapaukseen siinä alla ennen tätä unta. Ja 1994 tapasin hänet, mutta ei laivalla sentään.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Toivottavasti tämä on enneuni.
Näin eräänä yönä unta, että keksin riisin, jota voi käyttää yhä uudestaan ja uudestaan.
Riisiä laitettiin vauvojen tuttipulloihin ja sitten vettä päälle. Vesi liotti riisistä ravintoa vauvoille ja riisi voitiin käyttää uudelleen ja uudelleen.
Olin unessa iloinen, että olin ratkaissut maailman nälkää näkevien ongelman ja kaikki maailman lapset voivat saada riittävästi ravintoa. :D

Vastaa Viestiin