Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

H.P. kirjoitti:^Eilen oli kouluammuskelu Chicagossa (tai pikemminkin koulun edessä) :shock:
Ai oli? Pitänee etsiä tietoja onko mitään yhteyksiä mun uneen 8)
aa..katsoinkin jo, eihän siellä kuollut ketään joten tuskin oli mun uni.
elisa_day
Jack Bauer
Viestit: 923
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 3:11 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Näin viime yönä unta, jossa ison kaupunginosan (jossa itse siis asun) asukkaat evakuoitiin pommisuojiin. Unessa oli ihan letkeä fiilis, ei siis mitään paniikkia tai hysteriaa. Mistä lie ollut kysymys sitten.. :roll:
Log Lady
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 5:30 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Log Lady »

Uni 2/2009:

Tulee tapahtumaan ydinonnettomuus, mahdollisesti räjähdys liittyen jonkin rakennuksen purku- tai korjaustöihin? (Ei välttämättä ydinvoimala, kyllähän joissakin maissa radioaktiivista materiaalia liikkuu teillä tietymättömillä miten sattuu.) Evakuointi- ja pelastustöissä toimii englantia ja venäjää puhuvia ihmisiä. Englanninkielisten toiminnoissa "Danny-boy" on koodinimi. Pelastustöiden jälkeen syntyy riitoja ja kokonainen kansanliike pelastajia vastaan, liike on sitä mieltä että toiminta on ollut epäoikeudenmukaista ja harvoihin ja valittuihin keskittynyttä.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

oon nähny kolmena yönä unta kuolleesta miehestä joka seurailee mua eri paikoissa. yleensä ollaan jossakin isommassa ryhmässä, mutta jotenkin tää mies tuntuu olevan nimenomaan mun seurassa eikä vaan osana ihmismassaa. mies on pitkä, hoikka ja tummahiuksinen, mulle täysin tuntematon ihminen. välillä se vaan makoilee nurmikolla kuolleena hiljaa, toisinaan seuraa mun jäljessä kun liikun. oon yrittäny unessani selittää tälle miehelle että sen pitäisi olla kuollut, eikä kulkea ympäriinsä. lisäksi sen ruumis haisee aivan kauhealle ja haju voimistuu uni unelta. kasvoissa, kaulassa ja käsissä on lautumia, ikäänkuin mies olisi alkanut jo maatua.mitään uhkaavaa tässä henkilössä ei ole, mutta haju häiritsee ja se että se ei itse tunnu ymmärtävän olevansa kuollut. painajaisunesta ei ole kyse.

ihmetyttää etten tunne miestä ollenkaan ja että unet tuntuvat vaan jatkuvan.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Hwood
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 11:09 pm
Paikkakunta: Tampere

Re:

Viesti Kirjoittaja Hwood »

esmes- kirjoitti:oon nähny kolmena yönä unta kuolleesta miehestä joka seurailee mua eri paikoissa. yleensä ollaan jossakin isommassa ryhmässä, mutta jotenkin tää mies tuntuu olevan nimenomaan mun seurassa eikä vaan osana ihmismassaa. mies on pitkä, hoikka ja tummahiuksinen, mulle täysin tuntematon ihminen. välillä se vaan makoilee nurmikolla kuolleena hiljaa, toisinaan seuraa mun jäljessä kun liikun. oon yrittäny unessani selittää tälle miehelle että sen pitäisi olla kuollut, eikä kulkea ympäriinsä. lisäksi sen ruumis haisee aivan kauhealle ja haju voimistuu uni unelta. kasvoissa, kaulassa ja käsissä on lautumia, ikäänkuin mies olisi alkanut jo maatua.mitään uhkaavaa tässä henkilössä ei ole, mutta haju häiritsee ja se että se ei itse tunnu ymmärtävän olevansa kuollut. painajaisunesta ei ole kyse.

ihmetyttää etten tunne miestä ollenkaan ja että unet tuntuvat vaan jatkuvan.
Joku, joka ei ehtiny toimittaa asiaansa maanpäällä loppuun kenties? ;)
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

aika tyhjäpäistä kuolemanjälkeistä haahuilua tommonen ku ei kerran edes kerro asiaansa suoraan! ja senkin vielä ymmärtäis jos kyseessä olisi joku tuttu, elävä tai kuollut, mutta että tuntematon.. ketään en voi edes etukäteen varottaa jos jotain pahaa sattuu, jälkeenpäin vaan muistella et "joo, näinhän mä semmosta unta tossa.."
aika turhauttavaa! mitäs hyötyä tällasista on jos ei tajua mistä unessa on kyse? omaa päätään vaan vaivaa ja ihmettelee, ihanku oisin jotenkin vastuussa jollekin.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja ABC »

^^^ Jos itse näkisin tuollaista toistuvaa unta, menisin lääkäriin. Esim. maksa-arvot voisi olla hyvä otattaa. Jos kaikki ok, niin sitten voisi ruveta miettimään, mitä selvittämättömiä asioita on itsellä käsittelemättä.
Every ship must sail a world.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re:

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

esmes- kirjoitti:ihmetyttää etten tunne miestä ollenkaan ja että unet tuntuvat vaan jatkuvan.
No jos ko. unet ei stressaa sinua, niin kai sen unen tarkoitus (mies kertoo asiansa) joskus selviää...
Jos taas stressi alkaa puskea pintaan, niin tee niin kuin ABC neuvoi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Anile »

^^^Esmes, käy katselemassa kadonneiden kuvia. Jospa se mies sitten alkaa näyttää tutummalta. Pöö. Ja kysy mitä asiaa sillä on. Jos se ei pysty puhumaan, niin yritä päätellä vaatteista ja muusta, esim. vesistössä vai ei?
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja ABC »

Unessa esiintyvä tuntematon henkilö, naisilla vielä yleensä mies ja miehillä nainen, edustaa jotain puolta omasta itsestä. Siksi tuo "analyysini" yllä.
Every ship must sail a world.
JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja JPa »

Tässä oon reilu 10 kertaa heränny uneen jossa tapahtuu atomipommin räjähdys. Viimesimmässä koitin vaan pitää lapset rauhallisena lukemalla satua vaikka huomasin ikkunasta että ihan pian tulee lähtö. Ei ole kivaa herätä tommosiin aina vaan ja uudestaan.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
elisa_day
Jack Bauer
Viestit: 923
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 3:11 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Tässä oon reilu 10 kertaa heränny uneen jossa tapahtuu atomipommin räjähdys.
Näin viime yönä unta, jossa ison kaupunginosan asukkaat evakuoitiin pommisuojiin.
Tulee tapahtumaan ydinonnettomuus, mahdollisesti räjähdys liittyen jonkin rakennuksen purku- tai korjaustöihin?
Ei vaikuta hyvältä ei.. :roll:
JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja JPa »

Joissain unissa selviän. Yhdessäkin sukelsin järveen ja näin paineaallon pyyhkäisevän pinnan yli. Sitten siittä suoraan ettiin että onko lapset selvinny. Jotkut unet loppuu just ennen noutajaa. Kerran heräsin jo siihen kun huomasin että meiltä lähtee ohjuksia, eli hyvin pian oli odotettavissa samanmoisia takasin päin. Keskivertoa paskempia unia. Niitä vaan tulee. Joskus jopa herääminen ei katkaise sitä unta. Eli kun nukahtaa, jatkuu välittömästi siittä mihin jäi.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja JPa »

elisa_day kirjoitti:
Tässä oon reilu 10 kertaa heränny uneen jossa tapahtuu atomipommin räjähdys.
Näin viime yönä unta, jossa ison kaupunginosan asukkaat evakuoitiin pommisuojiin.
Tulee tapahtumaan ydinonnettomuus, mahdollisesti räjähdys liittyen jonkin rakennuksen purku- tai korjaustöihin?
Ei vaikuta hyvältä ei.. :roll:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200904169425677_vi.shtml
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
elisa_day
Jack Bauer
Viestit: 923
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 3:11 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

LOL :lol:

No tuo selittää kaiken.. Katselinkin tuon jo muutama päivä sitten youtubesta. Ei meillä ole mitään hätää..
Vastaa Viestiin