Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Oli pakko laittaa tämä tänne,josko olisi jonkinlainen ennakkouni; ainakin hirveän vahvan tuntuinen.

Olen nyt kahden viikon aikana nähnyt kolme kertaa unta,jossa ovikello soi todella vaativasti, niin,että olen jopa havahtunut unesta. Ja ennenkuin kukaan irvileuka kysyy,että olenko tarkastanut,soiko ovikello OIKEASTI,niin olen kyllä - ja siitä ei ole kysymys.

Mietin olisiko tuo enne jonkinlaisista mullistavista uutisista..Tai uuden,jotenkin tärkeän ihmisen astumisesta elämään..Hassun "selkeä" tuo toistunut uni kuitenkin on.Mutta katsotaan tapahtuuko mitään.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Varsinaisesti ei varmaankaan ole enneuni, mutta näin unta Jukka S. Lahdesta:

Olin paikassa, jossa oli puinen (hirsinen) pitkän mallinen rakennus. Rakennuksen pihaan oli sijoitettu useita pöytiä, joiden äärellä istui ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Jukka Lahti istui alueen reunamalla pyörätuolissa kirsikkapuun katveessa.
Menin rakennukseen sisälle. Siellä oli pitkiä, valtavan leveitä pöytiä, jotka olivat kukkuroillaan eksoottisen näköisiä ryijyjä ja mattoja. Seinustoilla oli hyllyjä, joissa oli erilaisia lahjatavaroita. Rakennus oli yhtenäistä hallia. Toisessa päässä oli runsaasti ikääntyneitä naisia ja lapsia pakkaamassa tavaroita pahvilaatikoihin. Kysyin eräältä intiaaninaiselta, mitä he puuhaavat. Nainen sanoi, että talouspäällikkö on käskenyt pakata kaiken, koska toiminta loppuu. Kysyin kuka on talouspäällikkö. Hän osoitti ulkona pöydästä toiseen kulkevaa harmaapukuista miestä. Miehellä oli huomattavan valkoiset hampaat, harmaa paksu tukka ja harmaat viikset. Menin hänen luokseen ja tiedustelin, mitä oli tapahtumassa.
Mies sanoi voitonriemuisena hampaitaan väläytellen, että hän ottaa Jukka Lahdelta kaiken! Kysyin miksi? Hän sanoi, ettei Jukka osannut hoitaa bisneksiään kunnolla. Hän veisi niin ryijyt kuin matotkin ja ehkäpä vielä Jukan naisenkin.
Talouspäällikkö tarjosi minulle yhtä ryijyä muistoksi tapahtumasta. Sanoin, etten halua, koska ne kuuluvat mielestäni Jukalle.
Menin Jukan luo, johon oli saapunut vaalea kaunis nainen. Naisella oli valtavan pitkä tukka, kapeat kasvot ja korkeat poskipäät. Nainen piti Jukkaa kädestä.
Sanoin, että Jukan tulisi taistella omaisuudestaan. Jukka sanoi, ettei hän jaksa. Talouspäällikkö veisi kaiken. Kysyin, mikä bisneksiin oli tullut? Hän sanoi, ettei se ainakaan ammattitaidon puutteesta johtunut. Jukka kehotti minua ottamaan tarjotun ryijyn vastaan. Kävin hakemassa sen talouspäälliköltä. Ryijy oli pakattu ruskeaan puotipaperiin. Istuin nurmikolle uudelleen ja sanoin Jukalle ja naiselle, että heidän tulisi pysyä yhdessä kaikesta huolimatta. Nainen vakuutti, ettei aio jättää Jukkaa. Jukasta kuitenkin aisti, että hän oli jo luopunut naisestakin.

Heräsin tässä vaiheessa ja päätä särki prkleellisesti.
Ihmettelin, että olin nähnyt tällaista unta. En ole enää edes jaksanut miettiä Jukka Lahden kohtaloa. Ja tuskinpa nyt kuitenkaan Jukka oli missään vaiheessa antautunut matto- ja ryijybisnekseen :D tai eihän sitä koskaan tiedä!
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Olen nyt viisi kertaa nähnyt unen, jossa saan Raidilta diplomin puhdistettuani Murhainfon täydellisesti kackelsbergistä. Unet ovat olleet sikäli poikkeuksellisia, että niiden jälkeen on ollut päänsärkyä ja lisäksi peräpukamat ovat olleet tavallista ärtyneempiä. Liittynevät enneuniin nämä tällaiset merkit!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Marsalkka kirjoitti:Olen nyt viisi kertaa nähnyt unen, jossa saan Raidilta diplomin puhdistettuani Murhainfon täydellisesti kackelsbergistä. Unet ovat olleet sikäli poikkeuksellisia, että niiden jälkeen on ollut päänsärkyä ja lisäksi peräpukamat ovat olleet tavallista ärtyneempiä. Liittynevät enneuniin nämä tällaiset merkit!
Heh,taitaa kackelsberg olla niin tiukassa foorumilla että sun pukamat tulee ärtynemään jatkossakin. Suosittelen käytettäväksi jotain pukamavoidetta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Chopper kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Olen nyt viisi kertaa nähnyt unen, jossa saan Raidilta diplomin puhdistettuani Murhainfon täydellisesti kackelsbergistä. Unet ovat olleet sikäli poikkeuksellisia, että niiden jälkeen on ollut päänsärkyä ja lisäksi peräpukamat ovat olleet tavallista ärtyneempiä. Liittynevät enneuniin nämä tällaiset merkit!
Heh,taitaa kackelsberg olla niin tiukassa foorumilla että sun pukamat tulee ärtynemään jatkossakin. Suosittelen käytettäväksi jotain pukamavoidetta.
Kyllä rektaalisalvaa löytyy!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Viime yönä Loka soitti mulle ja kertoi juuri kuulleensa, että Matti Nykänen on kuollut. :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
One of the Few
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Marras 19, 2008 2:59 am

Viesti Kirjoittaja One of the Few »

Näin viime yönä unta lottorivistä. Huomenna sit nähdään pitikö paikkansa! :lol:
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

On pakko kirjoittaa tää talteen ja näyttää sitten joskus että mitä minä sanoin.

Näin unta että näin eksäni jossain, en muista enää missä, mutta kaikki unen tärkeimmät tapahtuivat linja-autossa. Kävimme eksäni kanssa keskustelua siitä kuinka hän oli ajautunut väärään seuraan. Esitteli minulle arpiaan, ainoat mitä muistan niin oli joitain satanistipolttomerkkejä käsivarsissa ja jotain jalassa sillä muistan hänen ontuneen. Bussissa hän kertoi siis näitä karmeita juttuja mitä hänelle oli tehty ja muistan kuinka hän painoi pään rintakehääni ja itki ja minä silitin hänen hiuksiaan.

:roll:
Nanika ga tooku matteiru to
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Viime yönä Loka soitti mulle ja kertoi juuri kuulleensa, että Matti Nykänen on kuollut. :shock:
Eipä ole montaa päivää, kun tuon sanoin tsätissä. :shock:
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Viime yönä Loka soitti mulle ja kertoi juuri kuulleensa, että Matti Nykänen on kuollut. :shock:
Eipä ole montaa päivää, kun tuon sanoin tsätissä. :shock:
No teidän molempien uni meni pieleen, Matti on kuolematon.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Loka kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Viime yönä Loka soitti mulle ja kertoi juuri kuulleensa, että Matti Nykänen on kuollut. :shock:
Eipä ole montaa päivää, kun tuon sanoin tsätissä. :shock:
Loka kertoi tsätissä Matin kuolleen ja TT luuli sitä uneksi?

8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

:lol: Sopisi kyllä, jos TT olisi ollut VÄHÄN VÄSYNYT, mutta kun ei..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

Tämä on pakko laittaa.. Viime yönä näin unen jossa oli paljon nuorten hautoja,niissä näkyi selvästi nimet ja syntymä ajat.En muista niitä enää.Jotain 80 luvun alkupuolta oli muistaakseni niissä syntymä ajoissa.Ja toinen nuori oli ne ampunut.yhden pojan nimi oli ainakin joku Bruno tai sellainen.Niitä hautakiviä esitteli minulle yksi niistä kuolleista nuorista ja hän kertoi minulle niistä ampumisista jotai tärkeää,mutta en enää muista mitä se oli!(Ärsyttävää)muistan sen että olin aivan ihmeissäni kun katselin niitä hautoja.
Todella outo uni. Vaan eihän 80 luvun alkupuolella syntyneet ole enää nuoria,mutta siinä unessa oli. :roll:
H.P.
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja H.P. »

^Eilen oli kouluammuskelu Chicagossa (tai pikemminkin koulun edessä) :shock:
Nosce te ipsum!
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

aamu kirjoitti:Oli pakko laittaa tämä tänne,josko olisi jonkinlainen ennakkouni; ainakin hirveän vahvan tuntuinen.

Olen nyt kahden viikon aikana nähnyt kolme kertaa unta,jossa ovikello soi todella vaativasti, niin,että olen jopa havahtunut unesta. Ja ennenkuin kukaan irvileuka kysyy,että olenko tarkastanut,soiko ovikello OIKEASTI,niin olen kyllä - ja siitä ei ole kysymys.

Mietin olisiko tuo enne jonkinlaisista mullistavista uutisista..Tai uuden,jotenkin tärkeän ihmisen astumisesta elämään..Hassun "selkeä" tuo toistunut uni kuitenkin on.Mutta katsotaan tapahtuuko mitään.
Pakko vastata tähän, nimittäin miehelläni on ollut samanlaisia kokemuksia jo pidemmän aikaa. Hän havahtuu unesta ja lähtee avaamaan ovea, koska on varma, että ovikello soi. Itse uskon sen olevan jonkinlainen unihäiriö. Mieheni taas pelkää, että päässä alkaa viirata.
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Vastaa Viestiin