Mikä ilahduttaa tänään?
-
Katsa
Ilahduttaa, että pääsen vihdoinkin tutustumaan muutamaan mieheni työkaveriin, joita en olosuhteiden sanelemista sattumista johtuen ole vielä päässyt kertaakaan näkemään. Tulevat meille syömään ja puhumaan mekaniikasta _o/ ... Jihuu 
Ja tietysti raivostuttaa, että pojat tulevat yhdeltä enkä ole vieläkään noussut sängystä.
Ja tietysti raivostuttaa, että pojat tulevat yhdeltä enkä ole vieläkään noussut sängystä.
-
Kalessin
- Adrian Monk
töissä on ollut viimeiset kolme vuoroa rauhallista ja siitä tuli pitkästä aikaa hyvä mieli. töitä on ollut ihan niin, ettei ole tekemisen puutetta ollut, mutta ei sellaista "tukka putkella"-kiirettä, joten on ehtinyt jutella potilaiden kanssa ja tutustua vähän työkavereihinkin paremmin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
näin mukavaa unta josta heräsin hyväntuulisena ja ulos mennessäni huomasin että sää oli muuttunut....maa on selvästi lämpimämpi ja vastaanottavaisempi kesää kohtaan...veikkaan että kahden viikon sisällä on huomattavasti vihreämpää
untani olen ihmetellyt koko aamun...siinä kuollut isäni oli tullut auttamaan lasten hoidossa ja totesi että hänen mielestään minulla oli lapsia nyt ihan hyvä määrä, ei siis mitenkään negatiivisesti vaan toteavasti...ja lähti ovesta ulos kotiin nauttimaan lasillisesta viskiä ja kotelollisesta sätkiä...hymy huulilla...jossain vaiheessa pojat olivat lähteneet eksän kanssa jonnekin ja olin jo ihmeissäni kun eivät olleet tulleet takaisin ja sitten löysinkin heidät sängystä nukkumasta
yritin soittaa eksälle ja jostain syystä en pystynyt omalla, pojan tai miehen kännykällä soittamaan...jotenkin sitten sain yhteyden ja ex sanoi että on baarissa, muiden mielestä ilta oli tylsä mutta hänellä oli hauskaa...voiko uni mennä omituisemmaksi
ja kaikessa tässä oli positiivinen pohjavire....
untani olen ihmetellyt koko aamun...siinä kuollut isäni oli tullut auttamaan lasten hoidossa ja totesi että hänen mielestään minulla oli lapsia nyt ihan hyvä määrä, ei siis mitenkään negatiivisesti vaan toteavasti...ja lähti ovesta ulos kotiin nauttimaan lasillisesta viskiä ja kotelollisesta sätkiä...hymy huulilla...jossain vaiheessa pojat olivat lähteneet eksän kanssa jonnekin ja olin jo ihmeissäni kun eivät olleet tulleet takaisin ja sitten löysinkin heidät sängystä nukkumasta
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
En tiedä miten kuvailisin tätä ilahtumistani mutta minut yllättäen tässä valtas hirveen yltiöpositiivinen olo. Se vaan tuli ihan yllätyksenä ja iski tajuntaan niin että olin just kirjottamassa kauheeta tarinaa tänne ja pakko myöntää että vähän ikävään sävyyn avautumassa ja luultavasti aiheuttamassa eripuraa mutta kun tämä olo minut tuli vallanneeksi niin deletoin koko viestin.
Että jotain hyvää tänäänkin
Varmaan elämä voittaa sittenkin.. Kyllä!
Että jotain hyvää tänäänkin
Varmaan elämä voittaa sittenkin.. Kyllä!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Katsa