Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

damfin kirjoitti:
Su Maalis 15, 2020 8:48 pm

Väitätkö nyt ihan pokkana että koska peset oman perseesi käsisuihkulla jokaisen seniori-vaipan vaihdon jälkeen, niin taloudestasi ei löydy ensimmäistäkään rullaa vessapaperia? :mrgreen: tuota nyt ei usko kukaan, totuus on se että et vaan kehdannut myöntää että teidän kaapista löytyy iso paali vessapaperia :lol:
Niin, niin. Kun sinä sait kysyä minulta, niin nyt on minun vuoroni. Paljonko on sinun ja vaimosi yhteispaino? Meneekö 300 kg rikki?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Maalis 15, 2020 10:24 pm
damfin kirjoitti:
Su Maalis 15, 2020 8:48 pm

Väitätkö nyt ihan pokkana että koska peset oman perseesi käsisuihkulla jokaisen seniori-vaipan vaihdon jälkeen, niin taloudestasi ei löydy ensimmäistäkään rullaa vessapaperia? :mrgreen: tuota nyt ei usko kukaan, totuus on se että et vaan kehdannut myöntää että teidän kaapista löytyy iso paali vessapaperia :lol:
Niin, niin. Kun sinä sait kysyä minulta, niin nyt on minun vuoroni. Paljonko on sinun ja vaimosi yhteispaino? Meneekö 300 kg rikki?
Onhan tuota painoa riittävästi, taitaa tulla yhteispainoksi 170, emäntä kai suunnilleen 75kg ja itse 95kg, pituus 185cm eli ylipainon puolellehan tuo jo menee.
Uskallatko itse pistää omat painosi vai selitteletkö jotain jaarittelua niinkuin vessapaperivarastosi kanssa? :lol:

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Herätys hutsari!

Kunhan olet lopettanut netistä googlettamillesi lihavien naisten kuville runkkailun, niin menehän sinne vaakaan ja pistähän sitä lukemaa rehellisesti tänne, tokihan meitä kaikkia nyt kiinnostaa mikä se muiden painolle irvailevan adoniksen oma paino mahtaa olla? :lol:

Mutta toisaalta, vaikka sen nyt kertoisitkin niin tuskin sitä enää kukaan uskoo tuon viivyttelyn jälkeen.
Äläkä nyt yritä väittää että et päivällä jouda tänne päivittelemään, sinähän kerroit olevasi eläkkeellä :mrgreen:

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Minä olen ihan normaalipainoinen. Patoevälle taisi olla arka kysymys taas, kun ei pysty vastaamaan :mrgreen:

Onko vaimosi vielä tuota lihavampi? Yhteispainonne yli vai ali 300 kg?

Kuva
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 12:41 pm
Minä olen ihan normaalipainoinen. Patoevälle taisi olla arka kysymys taas, kun ei pysty vastaamaan :mrgreen:

Onko vaimosi vielä tuota lihavampi?

Kuva
Sulla taitaa olla todella ongelmia tuon lukemisen ja keskittymisen kanssa, minähän vastasin kysymykseesi jo ajat sitten, siellähän se vastaus on näkyvissä vieläkin.

Runkkaatko vieläkin tuolle saman naisen kuvalle, taitaa olla suosikkikuvasi :lol:

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

damfin kirjoitti:
Su Maalis 15, 2020 10:36 pm

Onhan tuota painoa riittävästi, taitaa tulla yhteispainoksi 170, emäntä kai suunnilleen 75kg ja itse 95kg, pituus 185cm eli ylipainon puolellehan tuo jo menee.
Uskallatko itse pistää omat painosi vai selitteletkö jotain jaarittelua niinkuin vessapaperivarastosi kanssa? :lol:
Tuohon vaimosi painoon kun laittaa vähintään sen kymmenen kiloa lisää, minkä valehtelit, niin vaimosihan painaa saman verran kuin tälläinen 185cm pitkä, ikänsä salihommia harrastanut mies. Miten pitkä vaimosi on? 150cm? Ja 85 kg? :mrgreen:

Sinuahan kiinnosti minun perseeni ja millä se pyyhin (aika homoa minun mielestäni). Kerroin, että en kaivele paskaa perseestäni käsillä, vaan käytän käsisuihkua. Ehkä et ole oppinut käyttämään käsisuihkua? Liian monimutkainen?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 1:15 pm
damfin kirjoitti:
Su Maalis 15, 2020 10:36 pm

Onhan tuota painoa riittävästi, taitaa tulla yhteispainoksi 170, emäntä kai suunnilleen 75kg ja itse 95kg, pituus 185cm eli ylipainon puolellehan tuo jo menee.
Uskallatko itse pistää omat painosi vai selitteletkö jotain jaarittelua niinkuin vessapaperivarastosi kanssa? :lol:
Tuohon vaimosi painoon kun laittaa vähintään sen kymmenen kiloa lisää, minkä valehtelit, niin vaimosihan painaa saman verran kuin tälläinen 185cm pitkä, ikänsä salihommia harrastanut mies. Miten pitkä vaimosi on? 150cm? Ja 85 kg? :mrgreen:

Sinuahan kiinnosti minun perseeni ja millä se pyyhin (aika homoa minun mielestäni). Kerroin, että en kaivele paskaa perseestäni käsillä, vaan käytän käsisuihkua. Ehkä et ole oppinut käyttämään käsisuihkua? Liian monimutkainen?
Kyllä minun vaimonikin ylipainoinen on, en minä sitä häpeile tunnustaa, pituutensa on about 165cm eli ylipainon puolelle menee jo tuolla 75:llä kilolla :mrgreen:
Käsisuihku on kyllä tuttu väline, pillupuhelimeksikin usein kutsuttu, aikoinaan entisessä työpaikassani tuli niitä useampi asennettuakin, jopa jonkin kuntosalin vessaankin sellaisen asensin, oli kylläkin naistenvessa, mutta naistenvessaahan sinä kai yleensä käytätkin kun hekumoit ajatuksella että siinä on saattanut joku lihava nainen istua ennen sinua :lol:

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Nimimerkki rupsahtavajournalistin vittuiluoppaasta:
  • Laittaa peukalon suuhun ja toisen pyllyyn, ihan peukalohankaa myöten
  • etsii somesta lihavan ja masentuneen naisen
  • nyt: https://masentunutmutsi.fi/
    • käyttää hänen kuviaan vittuiluun
    • kokee ylivertaista kurko-oloa
      • Herää, vaihtaa peukaloiden paikkoja.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 4:58 pm
Nimimerkki rupsahtavajournalistin vittuiluoppaasta:
  • Laittaa peukalon suuhun ja toisen pyllyyn, ihan peukalohankaa myöten
  • etsii somesta lihavan ja masentuneen naisen
  • nyt: https://masentunutmutsi.fi/
    • käyttää hänen kuviaan vittuiluun
    • kokee ylivertaista kurko-oloa
      • Herää, vaihtaa peukaloiden paikkoja.
Tuollainen vajaamielisen oululaistouhottajan ulina on musiikkia korvilleni. Kuka käski olla läski?

Vitun omituista väkeä täällä:patoevä on kiinnostunut siitä miten ja millä pyyhin perseeni, sekä monta vessapaperirullaa on kaapissani. Tämä toinen vajakki fantasioi, että työntelisin sormia perseeseeni, vaikka juuri yllä totesin, etten kaivele käsilläni persettä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

damfin kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 3:52 pm

Kyllä minun vaimonikin ylipainoinen on, en minä sitä häpeile tunnustaa, pituutensa on about 165cm eli ylipainon puolelle menee jo tuolla 75:llä kilolla :mrgreen:
Käsisuihku on kyllä tuttu väline, pillupuhelimeksikin usein kutsuttu, aikoinaan entisessä työpaikassani tuli niitä useampi asennettuakin, jopa jonkin kuntosalin vessaankin sellaisen asensin, oli kylläkin naistenvessa, mutta naistenvessaahan sinä kai yleensä käytätkin kun hekumoit ajatuksella että siinä on saattanut joku lihava nainen istua ennen sinua :lol:
Kaivele sinä vain persettäsi. Muuta ei voi kuvitellakkaan kaltaiseltasi homppelilta.

Käsisuihkun asentaja ja paskaperseen kaivelija. Ei ihme, että sinua kaivelee läskeille naureskelu, kun olette koko perhe jotain ylipainoisia läskikasoja.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Naurattaa kun olen päässyt noiden kahden vajakin ihon alle noin pahasti. Puuttuu enää poliisimestari niin olisi idioottibingo täynnä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11301
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Annaanna on taas potkaistu ulos avohoitoon. Tarvitsevat varmaan laitoksen hoitsuja tärkeämpiin tehtäviin poikkeusoloissa.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

URSA kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 6:40 pm
Annaanna on taas potkaistu ulos avohoitoon. Tarvitsevat varmaan laitoksen hoitsuja tärkeämpiin tehtäviin poikkeusoloissa.
Persupsykoosissa olevat ulos ja koronpsykoositapaukset sisään?
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Maalis 16, 2020 5:55 pm
Naurattaa kun olen päässyt noiden kahden vajakin ihon alle noin pahasti. Puuttuu enää poliisimestari niin olisi idioottibingo täynnä.
Huutista pultsarille, etkö malta olla bannien aikaa pois kun pitää toista tunnusta käyttää? Erikoinen tuo sun paska- ja läskifetissisi, mutta mikä minä olen tuomitsemaan.

E: katohan, originaaliin pultsari-tunnukseen näköjään taas vaihdettu aiemman postauksen perusteella.

Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

No nyt on hyvä väittely täälä :) onko joku läski vai nou :D ja vielä sekin vielä että onko jonkun mahdollinen vaimokin läski :D
Lähti hyvät naurut kun luki muutamat viestit,kiitos siitä.
Täälä kyllä käyttäydytään usein ihan teinien tavalla ja joskus jopa on havaittavissa että jotkut viestit on todella lapsellisia.mutta täällähän ne keskinäiset nokittelut kuuluukin käydä :D sitä en todellakaan kiistä etten itse joskus ennen olis agsti päissään pistäny joillekki jokusen kerran lapsellisia päänaukomis viestejä takaisin.silloin jos homma menee tunteisiin niinkuin täälä monilla usein menee,niin silloihan homma leviää käsiin.ei pidä päästää ketää ihonsa alle :mrgreen:

Vastaa Viestiin