Kotka & Pyhtää; ammuskelu 4.4.2020 - Poliisien murhan yrityksestä epäillyt tavoitettiin 10.4.

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Oikein!!!
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2020 12:13 pm

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja Oikein!!! »

Hatun nostot jätkille!!! Minuu huvittaa eniten se et rikollisjärjestö soittaa itse kytät paikalle eikö toi nyt oo jo kunnon vasikointia.. Sit jos sä taas meet ja vasikoit jengin niin tiedät nahoissas.. Et kyllä mä ainakin itse henkilökohtaisesti arvostan enemmin näitä 2 sankaria :(👍👍
Esa Gee
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: La Heinä 07, 2018 8:46 am

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja Esa Gee »

SYLWAR kirjoitti: Ma Huhti 06, 2020 5:15 pm Iltalehti:
Etsintöjä tehdään poikkeusolojen keskellä. Epäillyt tuskin pääsevät ainakaan Suomesta pois.
Sitten on muutenkin se optio, että jos ruotsin poliisi nuo täältä liikentenstä tapaa, noilla on syytä noudattaa sitä Hollywoodin tuotannosta tuttua freeze käskyä ja jäätyä totaalisesti paikalleen, sillä paikallisen poliisin kynnys käytää asetta on tälläisten poliisia kohti ampuneiden mestareiden kohdalla on paljon matalampi kuin Suomessa ja siinä voi tulla usea ylimääräinen persereikä raatoon hyvin nopeasti.
https://m.youtube.com/watch?v=K_s4g_zeoVs

Kyllä ei munattomanpaa poliisia ole, kuin ruotsalainen.
Kyllä ne täällä yhdet gröönforssit ruotuun laittaa. Ja jos virka-autoa / miestä vahingoitetaan, niin alkaa asianmukainen myllytys aivan varmasti.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1613
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Oikein!!! kirjoitti: Ma Huhti 06, 2020 8:52 pm Hatun nostot jätkille!!! Minuu huvittaa eniten se et rikollisjärjestö soittaa itse kytät paikalle eikö toi nyt oo jo kunnon vasikointia.. Sit jos sä taas meet ja vasikoit jengin niin tiedät nahoissas.. Et kyllä mä ainakin itse henkilökohtaisesti arvostan enemmin näitä 2 sankaria :(👍👍

Ehkä enkelit ajattelivat tekevänsä isomman kiusan kaveruksille lähettämällä poliisit niitten perään. On näin viileän sään vallitessa vielä aika paskamaista piileksiä ja pakoilla.
Itse annan pojot tästä enkeleille, koska heidän olisi ollut kaikkein yksinkertaisinta lähettää pojat taivaalliseen laulukuoroon ilman, että kukaan olisi perään kysellyt, mutta soittivatkin poitsuille poliisit perään. Nyt on sitten pakko painella pakoon ja miettiä, mistä saisi käännettyä edes jonkinmoisen kulkuneuvon ja vähän muonaa ja muuta matkatavaraa; ja kiinnijäämisen riski on todella suuri.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Oikein!!! kirjoitti: Ma Huhti 06, 2020 8:52 pm Hatun nostot jätkille!!! Minuu huvittaa eniten se et rikollisjärjestö soittaa itse kytät paikalle eikö toi nyt oo jo kunnon vasikointia.. Sit jos sä taas meet ja vasikoit jengin niin tiedät nahoissas.. Et kyllä mä ainakin itse henkilökohtaisesti arvostan enemmin näitä 2 sankaria :(👍👍
Jos näin on tosiaan tapahtunut niin onhan tuo aika huvittavaa. Laumas hirveä uho ja joka toisella tatuoitu a,c,a,b. Sit soitellaan poliisia paikalle kun jotkut ei suostu pelkäämään 8)
Maine haitta on aika iso tälläisen jälkeen.
jeee33
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Tammi 07, 2020 11:06 pm

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja jeee33 »

No jos nyt oikeen ajatellaan ihan aivoilla, mitkä kykenee sellaiseen aivotoimintaan, jossa kognitiiviset tasot eivät ole laskeneet päihteiden tai märähkön pillun / kuivan kakkosen takia, niin noinhan sitä pitääkin tehdä. Kuumotusta on jo ihan tarpeeksi epäkelpojen yksilöiden takia / seurauksesta ja grilli on kuuma ja läskiä lihassa enemmän kuin luita ja lihasta. Liian paljon otsikoita, liian vähän ajokilometrejä. Nuorisolaiset lopettakaa sekoilu. Sopii myös palstalaisiin.
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja wretch »

Uskomaton tapaus. Soittikohan poliisit joku väijyssä oleva hangaround tms? Ei silti en tätä porukkaa millään tapaa puolustele, mutta on vain pakko yrittää keksiä jonkinlainen selitys.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020 - kahta miestä etsitään poliisien murhan yrityksistä

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Tästä jutusta olisi kyllä mukava saada lisätietoa. Mikä ajanut kaksikon ammuskelamaan tallille ym.
Cisum Evil
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 9:02 am

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020 - kahta miestä etsitään poliisien murhan yrityksistä

Viesti Kirjoittaja Cisum Evil »

En usko kenenkään soittaneen kytille. Kerhotilathan ovat poikkeuksetta 24/7 virkavallan tarkkailussa ja jatkuvassa tilakuuntelussa. Ei välttämättä loppuun asti suunniteltu ampumatapaus.

Linkola sanoi:

”Nyt kun minulla ei ole enää hevosta ja talvella kalat on kuljetettava myytäväksi autolla, joskus on semmoinen tilanne, ettei ole autoa. Silloin minä soitan Helsinkiin Helvetin enkeleille. Aina sieltä on joku tullut auttamaan.”
Kardemumma

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020 - kahta miestä etsitään poliisien murhan yrityksistä

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Jokainen alan mies ymmärtää miten se Poliisi osasi sinne talleille tulla. Anderssonin surmassakin tuli ilmi miten miten niitä puheluita kuunnellaan. Ja aikaisemmassakin enkelitallin ammuskelussa oli poliisit kuin ihmeen kaupalla paikalla :lol:

Se on vain helppoa verhoutua tuommoisen porukan sisälle, mutta tosipaikan tullen ei sitten olekaan sitä kapasiteettia vastata tuleen, vaan maata siellä klubitilan lattialla, odottamassa ammuskelun loppua..

Ampujat tässä antoivat sitä alamaailman säännöstöä. Siltä ainakin minusta tuntuu.
Cisum Evil
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 9:02 am

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja Cisum Evil »

Ei tiloja huvikseen bunkkereiksi rakenneta. Tilanteeseen on varauduttu ajat sitten.

Tämä on tällaista mannepaukuttelua, eikä osu millään mutta kova on meteli.

En ole ihmistuntija naaman perusteella mutta rohkenen epäillä, että tämä kaksikko ei muuta käytöksellään yhtäkään säännöstöä.
Kardemumma

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Cisum Evil kirjoitti: Ti Huhti 07, 2020 12:22 am Ei tiloja huvikseen bunkkereiksi rakenneta. Tilanteeseen on varauduttu ajat sitten.
Yhdyt siten Poliisin mielipiteeseen, ettei kyseessä ole mikään muu kuin rikollisorganisaatio, joka haluaa peloissaan linnoittautua mahdollisten (miten on nyt käynyt) kutsumattomien vieraiden johdosta, hyvä. Olen itsekin samaa mieltä. Kyseessä on kansainvälinen rikollisorganisaatio. Heidän toimintamenetelmänsä ovat saavuttaneet tavanomaisen kansan keskuudessa lakipisteensä ja nyt siihen ilmeisesti vastataan tavanomaisten rikollisten toimesta.

En pysty näkemään tilannetta toisin, koska tiedän näiden liivilampaiden urpoiluista ihan tarpeeksi.
Cisum Evil
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 9:02 am

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020 - kahta miestä etsitään poliisien murhan yrityksistä

Viesti Kirjoittaja Cisum Evil »

Eipä lyödä sanoja suuhun ja en todella yhdy Poliisin kanssa missään tapauksessa.

Mikä vitun hyvä?

Oletko Kardemumma tietoinen, että lähes jokaisessa kerrostalossa ja julkisilla paikoilla sijaitsevissa rakennuksissa on väestönsuoja?

Sinun tietosi perustuu tämän palstan kolmoisnikkien huuteluun ja YouTubeen. Unohtamatta sitä karmaisevaa tosiseikkaa, että isäsi on poliisi, samoin kuin isoisäsi.
Paikalla
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2825
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020 - kahta miestä etsitään poliisien murhan yrityksistä

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Mistähän nämä kaksi putkahtaa esiin? Karhuvuoresta/Ruonalasta vois muuten olettaa löytyvän, mutta luulis että tässä ajassa olisi jo seriffit kollanneet kaikki todennäköisimmät ja epätodennäköisimmätkin kämpät niiltä nurkilta.
Olikos tämä vanhempi mestari, eli Villikka jostain Oulusta vai mistä lähtöisin alunperin?
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Kardemumma

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020 - kahta miestä etsitään poliisien murhan yrityksistä

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

tokkaukko kirjoitti: Ti Huhti 07, 2020 7:44 pm
Cisum Evil kirjoitti: Ti Huhti 07, 2020 8:29 amOletko Kardemumma tietoinen, että lähes jokaisessa kerrostalossa ja julkisilla paikoilla sijaitsevissa rakennuksissa on väestönsuoja?
Ei ole,viimeisen 10 vuoden aikana olen muuttanut 5 kertaa ja yhdessäkään talossa ei ole ollut enää "pommisuojaa".Nehän on jotain 50 luvun virityksiä
Nykyisessäkään talossa ei ole vaikka on kuus kerroksinen kerrostalo ja asukkaita lienee satakunta jos ei ylikin.Melkonen sali sais ollaki meille kaikille.
Niin ja miten se väestönsuoja liittyy mitenkään siihen, kun mm. huumausainekauppaa tekevät äitinsä nussijat linnoittautuvat peloissaan tehdashalleihinsa ja purkukunnossa oleviin homemökkeihinsä? Olet Cisum Evil ymmärtänyt väärin väestönsuojan idean ja tarkoituksen.

Miksi muuten tämä kaksikko olisi poistumassa maasta? Aivan järjetön idea. Jossain kesämökillä nuo ovat saunomassa ja juomassa kossua. Enkelit todennäköisesti tuijottavat peloissaan valvontakameroiden näyttöjä ja pitävät valmiina 112 -numeroa väijypuhelimessa ja jostain varastettua haulikkoa, josta on ajettu rälläkällä piiput lyhyemmäksi. Patruunoina tietenkin jotkut kiekkopaukut ja uskallusta yritetään parantaa piripolkalla ja liettuassa tuotatetulla keltahkolla pulwerilla, josta joku on saanut, tai saa vuosien kakun. Tosi hienoa olla niiden nauloin koristeltujen pesäpallomailojen ja muiden luuseritason koriste-esineiden ympäröimänä, jossain tupakansavuisessa ja nuhjuisessa jengiluolassa kuuntelemassa joidenkin kehitysasteeltaan kaksitoistavuotiaiden läskien uhoamista. Todellista high roller -elämää, voi vittu.
Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Poliisin operaatio Pyhtäällä 4.4.2020 - kahta miestä etsitään poliisien murhan yrityksistä

Viesti Kirjoittaja Never »

Hei rauhotutaas nyt vähän.Kyllä sieltä HA:sta miehiäkin löytyy.Ja löytyy myös paskahousuja niinkuin kaikista porukoista.
Itsellä ainakin tulisi pakotien etsiminen mieleen jos muutama kalju Enkeli paukuttelisi ulko-oveani.Ihan sama tilanne jos tämä vielä hatkassa oleva kaksikko koputtelisi mökkimme ikkunaan.Täällä somessa on helppoa olla sankari ,kova jätkä.
Ja kuitenkin oon elämässäni ollut erilaisissa tapahtumissa,aika kovistakin,joskus voittaja mutta usein myös hävinnyt.
Vastaa Viestiin