Kotkalaismies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Kahdelle elinkautiset murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
Taakibörsta
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Touko 11, 2017 3:21 pm

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Taakibörsta »

Juujaa kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 11:37 pm
Mä taas kuullut aivan eri suuntaista.kuulostaa siltä kuin kuvailisivat tekijää. Mun huhujen mukaan tekijä irtaantunut rikollisesta toiminnasta täysin.
Voisitko hieman selventää? Oliko tekijä (murhaaja) "kotirosvo" vai päinvastoin? Vai ymmärsinko jotain väärin (elämänkoulu?)

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Päissäni kirjoitin :mrgreen: .

Siis mä olen kuullut huhua että 1 näistä nuoremmista tekijöistä olisi erikoistunut tähän kavereiden keikkailuun.
Olen myös kuullut että uhri olisi ollut todella reilussa maineessa ja irtaantunut rikollisesta toiminnasta.

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Minä kans olen käsittänyt et uhri oli hyvinkin kunnostautunut ja oli lähdössä opiskelemaankin. Sen mitä oon FB-sivua seurannut. Paitsi nyt viimeisimmät päivitykset oli hieman sekavan oloisia. Mutta tosiaan en henkilökohtaisesti ihmistä tuntenut niin en voi sanoa minkälainen oli nyt tai aiemmin.
Ihan järkevän oloiselta tyypiltä vaikutti, mutta jo nyt jotain velkoja on ollut niinku huhut kertoo niin nehän varmaan seuraa perässä lopun elämää jos et saa asioita hoidettua.

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2785
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Joo, huvittaa ihan kyllä itsekin näihin Karhuvuoren tietotoimiston uutisiin tutustuneena tää ilmaisu.
Ne Karkarin tietotoimiston "uutisjutut" on juuri sitä settiä missä kentältä karanneesta tennispallostakin tulee kuutio. Jos ne "faktat" kuulet sitten vaikka niin, että ne jutut kiertää Hovarin kautta vaikka Ristinkalliolle, niin se kuutio on sitten tullut ulkoavaruudesta.

Ja tuo kunnostautuminen ja sen semmoinen, se kyllä kuulostaa kauniille ajatukselle, mutta se vie valitettavasti yleensä pitkän aikaa, kunnes se menee muilla perille, kuin sillä kunnostautujalla itsellään. Se vanha "alan kaveri" vaan lasketaan muiden toimesta kuuluvaksi kuvioihin todella kauan vaikka olisikin irtaantunut hölmöilyistä jo vuosikausia sitten.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Nyt on kyl viihdyttävää menoa ylilaudalla :lol:

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Voisin melkein vetoa lyödä että ei tule kaatumaan tämä tapaus pelkästään 1974 syntyneen niskaan. Niin hirveä huhumylly pyörii asian tiimoilta ja ylilaudalla on melkoinen meno edelleen.
Sama tyyppi puolustellut reilun vuorokauden ja 300 viestiä huhuttuja osallisia.

Avatar
Krum
Frank Drebin
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Elo 22, 2017 10:13 pm

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Krum »

Juujaa kirjoitti:
Ma Kesä 08, 2020 4:08 pm
Niin hirveä huhumylly pyörii asian tiimoilta ja ylilaudalla on melkoinen meno edelleen
Nyt on vielä lisää puuta kaminassa. Edellinen ketjuhan muuten ilmeisesti poistettiin.

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Krum kirjoitti:
Ti Kesä 09, 2020 5:31 pm
Juujaa kirjoitti:
Ma Kesä 08, 2020 4:08 pm
Niin hirveä huhumylly pyörii asian tiimoilta ja ylilaudalla on melkoinen meno edelleen
Nyt on vielä lisää puuta kaminassa. Edellinen ketjuhan muuten ilmeisesti poistettiin.
Näin on. Alan kyllä olla tuon ylilaudan ketjun takia tosi vainoharhainen ja varma et tulee viel paljon pidätyksiä 😂

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Heh, hyvä vinkki! Nyt alkaa jo vaikuttaa potentiaalisiin paluumuuttajiinkin sekä itse tapahtumat, että kotkalainen kerma keskustelemassa, parit teaserit :D :
En saanu kiinni, kuka oli tää, joka pani paksuks ja jota puukotettiin kaulaan?
Ei jumalauta tästä saa aivokasvaimen ku koittaa ymmärtää tän yhen langassa esiintyvän tallihuoran järjenjuoksua
Oon haavellut nyt aikuisiällä yli 10 vuoden jälkeen paluumuutosta Kotkaan, mutta nää langat on kyllä pistänyt haaveet pahalle koetukselle. Hyi helvetti millaisia ihmisiä siellä asuukaan. Kunnon apinoiden planeetta.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ti Kesä 09, 2020 6:18 pm
Heh, hyvä vinkki! Nyt alkaa jo vaikuttaa potentiaalisiin paluumuuttajiinkin sekä itse tapahtumat, että kotkalainen kerma keskustelemassa, parit teaserit :D :
En saanu kiinni, kuka oli tää, joka pani paksuks ja jota puukotettiin kaulaan?
Ei jumalauta tästä saa aivokasvaimen ku koittaa ymmärtää tän yhen langassa esiintyvän tallihuoran järjenjuoksua
Oon haavellut nyt aikuisiällä yli 10 vuoden jälkeen paluumuutosta Kotkaan, mutta nää langat on kyllä pistänyt haaveet pahalle koetukselle. Hyi helvetti millaisia ihmisiä siellä asuukaan. Kunnon apinoiden planeetta.
Tuo keskustelu on hauskempi kuin mikään käsikirjoitettu komedia.
Nuo välikommentit on ihan parhaita 😂.

Antwoord
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 9:39 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Antwoord »

Viimeisimmän jodeltiedon mukaan -74 sukulaispoika ja hänen tyttöystävänsä olisi tänään otettu kiinni. Alkaako verkko niin sanotusti kiristyä? Toivotaan, vaikka luulen että tämäkin tapaus saadaan sotkettua ihan perinpohjaisesti ja syyllisyyttä vieritellään puolin ja toisin harteilta toisille ad infinitum.

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Ylilaudan keskustelua seuranneena tuli mieleen kuinkahan usein rikos selviää somen ja foorumien avulla?
Vähän pitää kirjottaa palstalle tai someen jotain erikoista joka sitten kiinnittää huomiota tai mesengerissä vähintään puida asioita.

Antwoord
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 9:39 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Antwoord »

Juujaa kirjoitti:
Ti Kesä 09, 2020 11:20 pm
Ylilaudan keskustelua seuranneena tuli mieleen kuinkahan usein rikos selviää somen ja foorumien avulla?
Vähän pitää kirjottaa palstalle tai someen jotain erikoista joka sitten kiinnittää huomiota tai mesengerissä vähintään puida asioita.
Riippuu varmaan rikoksesta. Tämän kohdalla on vaikea sanoa että onko nettikirjoittelut auttaneet/vaikeuttaneet tutkinnassa, mutta se on selvää että ympäri nettiä käytävät keskustelut ovat ainakin lisänneet poliisin työsarkaa. Yritä nyt sitten erotella pätevät vihjeet yliksen trolleista ja niihin lankeavista.

Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Antwoord kirjoitti:
Ke Kesä 10, 2020 12:25 am
Juujaa kirjoitti:
Ti Kesä 09, 2020 11:20 pm
Ylilaudan keskustelua seuranneena tuli mieleen kuinkahan usein rikos selviää somen ja foorumien avulla?
Vähän pitää kirjottaa palstalle tai someen jotain erikoista joka sitten kiinnittää huomiota tai mesengerissä vähintään puida asioita.
Riippuu varmaan rikoksesta. Tämän kohdalla on vaikea sanoa että onko nettikirjoittelut auttaneet/vaikeuttaneet tutkinnassa, mutta se on selvää että ympäri nettiä käytävät keskustelut ovat ainakin lisänneet poliisin työsarkaa. Yritä nyt sitten erotella pätevät vihjeet yliksen trolleista ja niihin lankeavista.
En nyt tarkoittanut pelkästään tätä tapausta. Mut onhan tässä klassikon ainekset jos paljastuu isomman porukan tekosiksi.
Saa tämä yliksen kirjoittelija kiittää itseään sen verran syyllisen kuvan on saanut maalattua muutaman ihmisen päälle

Antwoord
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 9:39 am

Re: Kotkalainen mies löytyi kuolleena hiekkakuopasta – Tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Antwoord »

Ja taas hävisi Ylilaudan lanka, mistäköhän syystä tällä kertaa? Tämähän alkaa mennä suorastaan mielenkiintoiseksi!

Vastaa Viestiin