tämä on niin tottatmk666 kirjoitti:Joo ole hyvä vaan,vuoden päästä sitten tää sun ihana Thai lähtee lätkimään kun saanu kupattua kaikki sun rahat tai vaihtoehtoisesti muuten vaan saatuaan Suomen kansalaisuuden. Sit se laittaa pystyyn Thai massage mestan,voit sitten käydä vaikka sen asiakkaana. Jos ei Suomalaiset naiset kelpaa niin kehotan muuttamaan muualle.Yksisilmäinen Änkyrä kirjoitti:Näin helppoa se voi olla. Suosittelen.
http://www.thaimaa-info.com/forum/viewtopic.php?t=4033
perhesuhdekeskustelut / Parisuhde
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
tosta on joskus tullut kavereiden kanssa keskusteltua, että kuinka suomalaisiin miehiin vetoaa kovasti nää venäläiset ja thai-naiset ja yleensä naiset jotka ovat kotoisin ns. "huonommista" ja köyhemmistä oloista.. onko niin että suomalainen mies pääsee näille pätemään että rahaa on, vaikka tulot täällä suomen mittakaavassa oliskin ehkä jopa keskitasoa alhaisemmat? että miehet tuntee itsensä enempi miehisiksi, kun nainen on heistä taloudellisesti riippuvainen? ts. alamainen?
ja suomalaiset naiset ovat suomalaisten miesten mielestä femakko-lesboja, koska tulevat toimeen omillaan ja kykenevät itse rahoittamaan elämänsä? eihän siinä miestä enää tarvita, riittäis sellanen spermapankki josta maksua vastaan saisi pisaran lisääntymistä varten.
hmm, olipa taas kärjistetysti esitetty tämäkin..
mutta ymmärtänette pointtini? ja onhan nää ulkomaalaisten naisten välitysfirmat hyvä keksintö kun ajatellaan esmes yksinäisiä maajusseja tuolla korpien perukoilla..
ja samanlailla on suomalaiset naiset "herkkua" tuolla thai-maissa
pieni pyöreys on elintason merkki eikä paikallisia miehiä meinaa saada irti ihastelemasta vaaleaa ihoa ja blondeja hiuksia, näin olen kuullut
ja suomalaiset naiset ovat suomalaisten miesten mielestä femakko-lesboja, koska tulevat toimeen omillaan ja kykenevät itse rahoittamaan elämänsä? eihän siinä miestä enää tarvita, riittäis sellanen spermapankki josta maksua vastaan saisi pisaran lisääntymistä varten.
hmm, olipa taas kärjistetysti esitetty tämäkin..
ja samanlailla on suomalaiset naiset "herkkua" tuolla thai-maissa
pieni pyöreys on elintason merkki eikä paikallisia miehiä meinaa saada irti ihastelemasta vaaleaa ihoa ja blondeja hiuksia, näin olen kuullut
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
Yksisilmäinen Änkyrä
- Hercule Poirotin viikset
Joo no en muuten vaihda vaikka maksettais,thaikut sopii just peräkammarin pojille kun ei muualta saa kuin rahalla Thaimaasta tms. Vittu että pitäis vielä muka maksamaan alkaa siitä että saa eukon itelleen,epätoivonen saa olla muttei noin epätoivonen. Kyllä Suomalaiset naiset on parhaita. Ei kukaan järkevä halua kielitaidotonta hissukkaa nurkkaan koristeeksi.
Thai-minjat voi olla kovastikin anopin mieleen. Entisen naapurini thai-miniä on kova tekeen töitä vaikka on hento tyttö, syö vähän verrattuna suomalaisiin norsuihin, on sitkeä ja kaikinpuolin sopeutuva ja tottelevainen. Sanoo anopilleen: "Äiti (puhuttelee anoppia äidiksi) ei sitten koskaan saa pestä itse ikkunoita eikä uunia, soittaa vain minulle. Muista, ei koskaan sellaisia töitä äiti saa tehdä." Suloisia ja hyvin käyttäytyviä lapsiakin tällä parilla on, ei mitään riiviöitä. Mies on koulutettu, ei peräkammarin poika...
Tietysti kyllä ne on vähän turhan kesyjä monen suomalaisen miehen mieleen, mutta jos on lapsuudenkodissa tottunut hiljaiseen ja rauhalliseen elämään, tuolla tavallahan sen saa jatkumaan.
Tietysti kyllä ne on vähän turhan kesyjä monen suomalaisen miehen mieleen, mutta jos on lapsuudenkodissa tottunut hiljaiseen ja rauhalliseen elämään, tuolla tavallahan sen saa jatkumaan.
Nothing is quite what it seems
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Joo Maybrick on nainen... ja puoliso on ollut jo 19 ajastaikaa. Kai tuo oli huumoria tuossa ylempänä... ja tuo mun norsujuttu oli tarkoitettu huumoriksi. Itsekin olen suomalainen naisnorsu, vaikka en ole iso enkä erikoisen lihava.
Kun kasvoviestintä puuttuu, niin huumori tai provosointi ei tahdo mennä perille. Ihan tosi juttu tuo oli minkä kerroin naapurin miniästä. Mies olisi varmaan "saanut" suomalaisenkin vaimon, mutta en tiedä mitä erityisen siunauksellista siitä olisi koitunut? Suomalaiset naisethan on laiskoja, ryyppääviä, tupakoivia ja syövät liikaa. Eivätkä osaa edes hoitaa lapsia. Vai olenko väärässä?
Kun kasvoviestintä puuttuu, niin huumori tai provosointi ei tahdo mennä perille. Ihan tosi juttu tuo oli minkä kerroin naapurin miniästä. Mies olisi varmaan "saanut" suomalaisenkin vaimon, mutta en tiedä mitä erityisen siunauksellista siitä olisi koitunut? Suomalaiset naisethan on laiskoja, ryyppääviä, tupakoivia ja syövät liikaa. Eivätkä osaa edes hoitaa lapsia. Vai olenko väärässä?
Oikeasti olen kyllä sitä mieltä, että suomalainen nainen on melko laiska. Kaikki pitäis saada valmiina. Tämä on siis yleistystä, mutta ei meikäl.naisissa ole paljonkaan ylistettävää. Pienten lasten äidit vetää röökiä posket lommolla ja lämmittää pikaruokaa mikrossa ja tuijottaa TV:n roskaohjelmia. Jos eksyvät ulos pienten kanssa, puhuvat suurimman osan ajasta kännykkään, eli eivät ole oikeasti paikalla vaikka fyysisesti ovat lastensa kanssa. Tämä on se todellisuus minkä olen nähnyt.
Jos suomalainen nainen olisi niin ihana, niin tuskin niin monet miehet lähtis kävelemään suhteesta/liitosta. Nehän istuis kädet kyynärpäitä myöten ristissä kiittäen, etä ovat saaneet tällaisen kultakimpaleen elämänkumppanikseen.

Jos suomalainen nainen olisi niin ihana, niin tuskin niin monet miehet lähtis kävelemään suhteesta/liitosta. Nehän istuis kädet kyynärpäitä myöten ristissä kiittäen, etä ovat saaneet tällaisen kultakimpaleen elämänkumppanikseen.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Niinpä niin. Onni löytyy idästä, mutta sattuuhan sitä joskus huippuäideillekin.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1079
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1079
Niin sattuu joskus "huippuäideillekin".
Liekö tuo suomalainen aviomies ehtinyt opettaa vaimolleen huonoja suomalaisten naisten tapoja kuten ryyppäämisen jne. sekakäytön. Muistan tapauksen, mutta en tiedä missä pisteessä juttu nyt on.
Karsea tapaus, kumma ettei enempää ole kuulunut juttuja tyyliin "kaikki thai-ym. itäiset pikkulasten äidit pois maasta"
Liekö tuo suomalainen aviomies ehtinyt opettaa vaimolleen huonoja suomalaisten naisten tapoja kuten ryyppäämisen jne. sekakäytön. Muistan tapauksen, mutta en tiedä missä pisteessä juttu nyt on.
Karsea tapaus, kumma ettei enempää ole kuulunut juttuja tyyliin "kaikki thai-ym. itäiset pikkulasten äidit pois maasta"
- Juliet Jones
- Axel Foley
Ajattelin nostaa tätä ketjua esille, kun treffipalstalla on ollut hieman epäselvyyttä mitä sinne voi/ ja kuka voi postata. Eikös täällä olisi hyvin tilaa pariutuneille, sinkuille, ja niillekin jotka eivät vielä tiedä mikä tilanne on?
Sitten mainitsen omista kirjoituksistani sen verran, että älkää hyvät ihmiset loukkaantuko kun kirjoitan mies- naissuhteista. Se johtuu vain siitä, että itse olen hetero ja tunnen enimmäkseen heteroita, silloin välillä "unohdan", että muunkinlaisia pareja & sinkkuihmisiä voi olla. Mutta kaikkiaan parisuhdetta ajatellen ne ilonaiheet ja ongelmatkin ovat suuntautuneisuudesta huolimatta melkolailla samat.
Sitten mainitsen omista kirjoituksistani sen verran, että älkää hyvät ihmiset loukkaantuko kun kirjoitan mies- naissuhteista. Se johtuu vain siitä, että itse olen hetero ja tunnen enimmäkseen heteroita, silloin välillä "unohdan", että muunkinlaisia pareja & sinkkuihmisiä voi olla. Mutta kaikkiaan parisuhdetta ajatellen ne ilonaiheet ja ongelmatkin ovat suuntautuneisuudesta huolimatta melkolailla samat.