awa kirjoitti:^^Hessu - tää on juuri se sama kaava kuin esim. "yli kymmenessä niskapistossa" - niin pitkään venkoillaan ja väistellään kun se valhe toiseksi 100% sti, toiseksi todistetaan.
Silloinkin niskapistoissa - joku vielä keksi, että Gustafssonilla meni ruotsinkielisenä ommel ja haava sekaisin
Sen voi nikki ____ liittää omalle vääristelijöiden topicille, helmenä.
Kiitos vinkistä awaseni. Laitatko selvennetyn tiivistelmän tuosta asiasta vaikka tänne esille, niin mielelläni copy-pastean sen toiseen topiciin. Tai jos näin miehisellä logiikallani etenen sinulle kenties liian haastavassa asiassa vähän pidemmälle, niin tuli mieleen, että miksi et itse sitä laittaisi? Tosiaan, siihenhän tämä tällainen phpbb2-keskustelualusta antaa mainion mahdollisuuden. Muutenhan olisi todella tylsää keskustella, jos vain keskustelun avaaja voisi aiheesta esitellä erityisiä näkemyksiään. Epäilisin että myös tässä tapauksessa on ollut ihminen suunnittelijana asialla ja siten vuosien kehitystyön tuloksena on päädytty moiseen ratkaisuun. Toki jos et halua mainitsemaasi tarkentaa, niin voin toki aina avuliaana ja miellyttävänä kanssapalstalaisena helpottaa päivän urakkaasi, lisäämällä tuon – epäilemättä tärkeän ja suorastaan kettumaisella viekkaudella havaitun pointin – tuonne toisaalle, ei se mikään vaiva ole. Tai no helvetti, mitä tässä kursailemaan, minä lätkäytän tuon tuollaisena sinne: selvänä (?) suomenkielisenä lauseena. Tai onhan noita peräti pari lausetta. Saadaan näin mielenrauha päässä kuin päässä kyseisen asian kanssa.
awa kirjoitti:Ja toinen on se, että murhaaja käytti Gustafssonin kenkiä murhaillessaa, kun omat kengät kuivuivat rantakalliolla. (No se ei taida olla tältä palstalta joten ole ____ rauhassa, toistaiseksi , Sinua ____ tarvitaan kuten olet huomannut, mutta yritä jaksaa tehdä tehtäviäsi johon olet pontevasti ilmoittautunut.)
Niin, vaikka terävä ja älykäs ihminen olenkin, niin joudun pakostakin vähän passailemaan tässä asiassa, vaikka epäilemättä olisinkin tehtävään kuin luotu. Johan sen siitäkin näkee, mistä suunnasta kunniaa tänne koko ajan niin kovin tuputetaan. Kiire töiden ja harrastusten parissa pakottaa väkisinkin ajoittamaan luku ja kirjoitushommat viikonlopuiksi, mikä toki on harmi palstan tasoon nähden. Heh? Korjattakoot tässä samalla, etten toki ole ilmoittautunut tällä mihinkään hommaan, vaikka erheellisesti näin ilmoitatkin. Olen sattumoisin avannut joitakin keskusteluja, kuten myös sinä esimerkiksi ”Silminnäkijöiden havainnot - mahdollisesta murhaajasta”, eikä se tarkoita että minun tai sinun tulisi valvoa keskustelua siellä. Tämä toki on myös selvää, mikäli tuntee enemmän käytäntöä keskustelupalstoista ja niiden toimivuudesta.
Harmittavaa sinänsä, että kontolleni on myös kuin vahingossa langetettu keskustelijoiden opastus foorumin käytössä vaikka ei tämä mielestäni ole niin kovin vaikea sisäistää. Toki aina näitä suunniteltaessa tulisi ottaa huomioon se ns yksinkertaisin käyttäjä, jolle palstan toimivuus, sen käyttö ja yleinen netiketti on hieman hakusessa.
Eiköhän tämä näin offtopicista taas. En olisi toki itse tullut tänne aiheeseen kulumatonta tekstiä suoltamaan, mutta sait houkuteltua kun oikein nimellä kutsuit. No sanottakoot kuitenkin vielä, kun tunnetusti olet hanakka tarttumaan pikkuseikkoihin, että ethän sinä toki minua suoranaisesti puhutellut, koska nimimerkkini koostuu viidestä alaviivasta neljän sijaan, mutta päättelin tämän muusta asiayhteydestä. Tarkka poika kun olen.
Mikäli saan nöyrästi pyytää, niin toivoisin, että lopettaisit naurettavan jahtisi ja antaisit minun keskittyä enemmän rauhassa tämän palstan antiin. Tiedän olevani tavallaan elämässäsi korvaamaton, mutta näihin pieniin mutta joskus niin kovin kinkkisiin teknisiin asioihin löydät vastaukset takuulla muualtakin. Aikani ei vain millään riitä kädestä pitäen ohjaamaan sinua elämän varsiteillä. Uskon että ymmärrät.