Perussuomalaiset

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Perussuomalaisten vaalipäällikkö Pekka Kataja yritettiin tappaa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Onhan se nyt niin ettei Suomesta Persuja parempaa potentiaalia omaavaa puoluetta tällä hetkellä löydy joten äänestäminen on varsin helppoa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2235
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: Perussuomalaisten vaalipäällikkö Pekka Kataja yritettiin tappaa

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Okei, eli nyt kun pettyy perusuomalaisiin niin voi vaihtaa vaikka vihreisiin tai demareihin seuraavaksi jos ne ei sitten tuottaisi pettymystä.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaisten vaalipäällikkö Pekka Kataja yritettiin tappaa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 9:14 pm Onhan se nyt niin ettei Suomesta Persuja parempaa potentiaalia omaavaa puoluetta tällä hetkellä löydy joten äänestäminen on varsin helppoa.
Ei varmaan Pietarin kantilta. Putinin lempipuolue. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Säde-Sisko kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 9:15 pm Okei, eli nyt kun pettyy perusuomalaisiin niin voi vaihtaa vaikka vihreisiin tai demareihin seuraavaksi jos ne ei sitten tuottaisi pettymystä.
Jokainen saa käyttäytyä niin typerästi kuin tahtoo. Minä kerron vain oman mielipiteeni perusmänteistä. Ei persut eroa paljonkaan demareista.

Jos haluaa äänestää sellaisia tyyppejä, jotka vaalilupauksissa ovat kehitysmaamaahanmuuttoa vastaan ja hallituksessa ollessaan toivottaa kymmenien tuhansien matulaumat Suomeen ja hankkii vielä itselleen neekerimorsiammen kehitysmaasta, niin maailma on vapaa sisko.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Ma Heinä 20, 2020 9:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2235
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Itse meinasin äänestää persuja niin kunnallis kuin eduskuntavaaleissa. Se on vielä ainoa puolue kuka ei ole uuden johtaja valinnan jälkeen tuottanut pettymystä.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Säde-Sisko kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 9:18 pm Itse meinasin äänestää persuja niin kunnallis kuin eduskuntavaaleissa. Se on vielä ainoa puolue kuka ei ole uuden johtaja valinnan jälkeen tuottanut pettymystä.
:mrgreen: Maailma on vapaa sisko.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

annaanna kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 11:44 pm
Mikäli on noita kaikenkarvaisia persunuoriso-osastolaisia ja muuta natsiporukkaa ollut todellisuudessa kampeamassa puolueesta, niin ei ole hämärää enää tässä jutussa.
Siinä touhussa myös Halla-aho on kunnostautunut, useamman kerran, jos ei päivittän. Joten mikä niissä persuissa sinua hiertää? He ovat sinun aatetovereitasi. Homoja löytyy ja kehitysmaaneekereiden kanssa pariudutaan. Enemmän niitä rasisteja löytyy demareista, vihreistä ja vasemmistoliitosta.

Minkäväriset puolisot Sanna Marinilta, Li Anderssonilta ja Maria Ohisalolta löytyy? Entä ovatko samaa sukupuolta? Niinpä seksuaalisia rasisteja.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
annaanna

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja annaanna »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 11:55 pm Joten mikä niissä persuissa sinua hiertää?
Entä itseäsi? :mrgreen:
hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 9:16 pm ...

Jos haluaa äänestää sellaisia tyyppejä, jotka vaalilupauksissa ovat kehitysmaamaahanmuuttoa vastaan ja hallituksessa ollessaan toivottaa kymmenien tuhansien matulaumat Suomeen ja hankkii vielä itselleen neekerimorsiammen kehitysmaasta, niin maailma on vapaa sisko.
annaanna

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Europarlamentaarikkoa haastateltiin EU-rahoituspaketista. Ja siitä se ajatus sitten lähti vaeltamaan diplomaattipassiin, Hondurasiin ja tyttöön, jonka kanssa harrastetaan seksiä vasta avioliitossa. Sitä ennen kanssakäydään sujuvalla espanjalla :D .


Europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen (ps.) aikoo matkustaa lomallaan Hondurasiin koronasta huolimatta
Viitasaarelaispoliitikko on lähdössä diplomaattipassilla lomalle Keski-Amerikkaan, vaikka alueen koronatilanne on vakava.

25.7.2020 klo 13.42

Perussuomalaisten europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen sanoo lähtevänsä kesälomallaan Hondurasiin, Keski-Amerikkaan.

Hakkarainen kertoi matkasuunnitelmistaan perjantaina, kun Yle haastatteli häntä EU:n rahoituspaketista.

Hakkaraisen suunnitelmissa on lentää Lontoosta Mexico Cityyn ja edetä siitä maata pitkin, todennäköisesti bussilla, Guatemalan kautta Hondurasiin.

Honduras on Hakkaraiselle tuttu paikka, sillä hän on vieraillut maassa useaan otteeseen. Nyt hän haluaa lähteä tapaamaan hondurasilaista tyttöystäväänsä.

– Lähden heti kun pääsen, Hakkarainen sanoo.

Europarlamentaarikko uskoo pääsevänsä maahan, vaikka Guatemalan ja Hondurasin välinen raja on suljettu.

– Ne saattaisivat päästää minut sisään, sillä minulla on diplomaattipassi, Hakkarainen sanoo.

Hakkarainen kertoo saaneensa anomansa diplomaattipassin ulkoministeriöstä.

Europarlamentti on juuri aloittanut kesätaukonsa.

Ulkoministeriön koronaviruspäivityksen mukaan pandemia leviää edelleen Keski-Amerikan maissa.

Esimerkiksi Guatemalassa on hätätila ja ulkomaalaisille on asetettu maahantulokielto, kertoo ulkoministeriö koronatiedotussivuillaan. Maarajan Meksikosta Guatemalaan voivat ylittää vain pysyvästi Guatemalassa asuvat, UM toteaa.

https://yle.fi/uutiset/3-11465515

Suunnitelma kuullostaa erinomaiselta. Turvallista koronavapaata bussimatkaa herra Hakkaraiselle Etelä-Amerikkaan!
annaanna

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Europarlamentaarikko kertoo kesäkuulumisiaan:

– Olen ryypännyt viinaa!

Lähde: https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Teu ... 7c5f7dc164


Ei ihme, että on Teuvolla ryyppyputki päällä, ulkoministeriö syrjii! Koska perussuomalainen.
Sitten kun persut ovat hallituksessa kaikki puoluejäsenet saavat diplomaattipassin ja koskemattomuuden.

Yle.
https://yle.fi/uutiset/3-11466663
Teuvo Hakkarainen suunnittelee Hondurasin-matkaa diplomaattipassin avulla – Ylen tietojen mukaan Suomen ulkoministeriö ei ole myöntänyt sellaista
Hakkarainen ei ehdotuksestaan huolimatta ole esittänyt Ylelle kuvaa diplomaattipassistaan.

...
...
– Yleensä diplomaattipassi oikeuttaa erityiskohteluun vain, kun kyse on diplomaatista, joka on akkreditoitu kyseiseen maahan tai tulee sinne viralliselle vierailulle. Turisti- tai yksityismatkoilla diplomaattipassi ei välttämättä takaa erityiskohtelua, Perälä kertoo.

Iltalehti on haastatellut europarlamentaarikkoa.
Tammikuussa kihlat vaihdettu, häät piti kesällä viettää. Hondurasissa nyt ihmetellään suomalaista avioliittoa. Tai ainakin Hakkaraisen käsitystä avioliitosta.
Vaimo ei saa rahaa sitten millään tulevalta mieheltään, vaikka olisi kuinka vaikeaa ja kovaa elämä leskeksi jo kertaalleen jääneellä Stephaniella. Panemaan Teuvo suostuisi, jos vaan Hondurasiin pääsisi.
Teuvo Hakkaraisen ja Stephanien tilanne äityi kesän korvilla suhdekriisiin, koska hondurasilaisrakas olisi halunnut Teuvon elättävän häntä ja auttavan rahallisesti myös tämän perhettä. Asiasta kertoi ensin Seiska.

– Kyllähän siinä semmoinen meininki oli. Hän pyysi rahaa, rahaa, rahaa... Siellä Hondurasissa tuo kuuluu kulttuuriin. En minä siihen rupea, Teuvo Hakkarainen sanoo topakasti Iltalehdelle.
Syyskuussa koittaa raittiit päivät.
Aikaisemman raittiuslupauksen rikkomiseen Teuvo Hakkarainen suhtautuu tyynesti.

Hän kävi muutama viikko sitten Brysselissä, jonne on tarkoitus palata syyskuun alussa töiden pariin.

Silloin korkki menee kiinni, europarlamentaarikko lupaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... f41b0ed589
annaanna

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Koko pitkä elokuu on Suomessa vielä ryypiskeltävä ennenkuin töihin pääsee europarlamentaarikko. Kun ei se sitten diplomaattipassi yllättäen ollutkaan, jonka Hakkarainen oli Keskisuomaliselle esitellyt.

Ylen sivuilta:

-Keskisuomalaisen kuvassa diplomaattipassina esitelty asiakirja on mitä todennäköisimmin Laissez-Passer -matkustusasiakirja, jonka muun muassa Euroopan unionin instituutioissa työskentelevät saavat käyttöönsä. Kyseinen asiakirja toimii käytännössä henkilöllisyystodistuksena ja kulkulupana virkatehtävissä oleville, mutta se ei oikeuta diplomaattisiin erioikeuksiin. Laissez-Passer -asiakirja ei myöskään korvaa viisumia.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Täällähän tuo annaanna temmeltää lempiaiheensa parissa :mrgreen:
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Ke Heinä 29, 2020 3:31 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

annaanna kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 12:25 pm
Entä itseäsi? :mrgreen:
Se, että he eivät tunnusta olevansa rasisteja, aivan kuten sinäkään et sitä tee. Ällöttävää älyllistä epärehellisyyttä. Olen maahantunkeutumisessa ja EU:ssa eri linjoilla peruspaviaanien kanssa.Olen kansallismielinen rasisti. Tottahan se on myös, että persut on keskimäärin vitun tyhmää jengiä. En pidä tyhmistä ihmisistä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
JammuSetä

Re: Perussuomalaisten vaalipäällikkö Pekka Kataja yritettiin tappaa

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 9:16 pm
sikakoira kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 9:14 pm Onhan se nyt niin ettei Suomesta Persuja parempaa potentiaalia omaavaa puoluetta tällä hetkellä löydy joten äänestäminen on varsin helppoa.
Ei varmaan Pietarin kantilta. Putinin lempipuolue. :mrgreen:
Tätä huudellaan jokapuolella mutta voisiko joku perustella miksi?

Mielestäni SDP:llä on paljon vankempi tausta venäjämielisyydessä.
annaanna

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Uusimmassa Seiska enemmän! Teuvo, baaripiiskansa ja paljas pylly :roll: :?:

"Europarlamentaarikko vahvistaa menettäneensä tilanteessa malttinsa ja käyneensä erikoiseen vastahyökkäykseen.

– En oikein muista, kun olin niin huonossa kunnossa, mutta vähän siinä läpsyttelin häntä.

Läpsyttelit häntä?

– Niin, suutuin siinä vähän. Otin kaverin isälliseen halaukseen, vedin housut alas ja annoin hänelle kunnolla piiskaa pyllylle! Sen jälkeen portsari heitti kaverin pihalle."

Lue lisää tänään ilmestyneestä Seiskasta!
Vastaa Viestiin