En minä ainakaan ole loukkaantunut, nyt en enää edes muista kuka tästä asiasta puhui alunperin tai missä viestissä tuli vastaan?Joku ihan muu kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:32 pmJust näin.MehtäUkko kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:10 pmNiin mutta silloinhan ne ovat kyläläisiä jotka puhuvat.Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 12:42 pm
Kyläläisiä/mökkiläisiä on poliisin toimesta jututettu useitakin, eli kyllä on voinut olla puhetta tästä, mutta asiaa ei ole uutisoitu kun on jo todettu kaahailevan siellä vaan kysytään onko auton liikkeista tietoa...
Vaikka kyläläisiä olisi puhuteltu niin en silti usko että poliisi kertoo heille omat fakta tietonsa.
Sanot esim. Poliisille että tuosta ne kaahasi, silloin olet silminnäkijä eikä niin että poliisi korjaa heille... Ei kun ne ajoivat tuolta toista kautta. Jos heillä olisi tietoa oikeista veljesten liikkeistä.
Tällä juuri karsitaan vääriä huhuja pois.
Ei paljasteta mitä kaikki kertoo vaan jos yksi sanoo että punainen auto ja yhdeksän että sininen niin silloin voidaan tehdä johtopäätöksiä.
Eihän tämä ole mitään poliisilta saatua faktaa, päinvastoin.
Outoa olisi että poliisi sanoisi että joo niin se tuo X sanoi näin ja Xx oli nähny noin, mites sinä näitkö saman. Eikä ne kysy näitkö klo 9 sinisen auton, se olisi melkoista johdattelua. Ne paremminkin kysyvät että teitkö mitään havaintoja mihinkään aikaan.
Nyt tulee jo enemmänkin offtopiccia... Se, kun omaiset monesti loukkaantuu kun heille ei kerrota tai luulevat ettei poliisi tee mitään, kun ei kertota mitään uutta, niin siitähän se just on kyse että tietty tieto on vain poliisilla, ja niillä jotka asiasta oikeasti tietää. Ei siitä että ihmisiä kiusataan kun ei kerrota.
Edit. Tais nyt tulla vähän saman toistoa kun mehtäukon kommentissa kun ajatuksissaan kirjoitin.
Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta
Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily
Videon kesto 27.27 ja kommenteissa saman naisen 4 kommenttia ja yhden miehen.Diibadaaba22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:28 pmSama ryhmä. Voitko tsekata niistä 5 kommentista, onko neljä viidestä kommentista kirjoittanut yks ja sama henkilö?Marakatti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:19 pmTotta! Kuulostais siltä, että siinä vaiheessa on vasta hommattu sitä kyytiä, ku tuolla videolla ne tuli hakemaan T:tä. Tämä video, jota mä katoin oli siinä ryhmässä, jossa on joku lähemmäs 60 000 jäsentä.Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:13 pm
Sama mulla löytyy tuolla päivämäärällä vain yksi video ja siinä ei ole muuta kun nuo kolme henkilöä, mietin että jos video loppui kesken ja sitä on jatkettu ja laitettu toiseen päiväkännit ryhmään, eikös nitäkin ole useampi?
-
Joku ihan muu
- Martin Beck
Kellä se video on, jos tubeen/vimeoon laittaa sen kuski kohdan tai koko videon ja vaikka yksärillä Jamin tunteneille laittaa miten/millä nimellä löytyy, niin selviää onko Jami vai ei, eikä tarvi koko kansan nähtäväksi laittaa. Oisko ideaa?Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:52 pmVideon kesto 27.27 ja kommenteissa saman naisen 4 kommenttia ja yhden miehen.Diibadaaba22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:28 pmSama ryhmä. Voitko tsekata niistä 5 kommentista, onko neljä viidestä kommentista kirjoittanut yks ja sama henkilö?Marakatti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:19 pm
Totta! Kuulostais siltä, että siinä vaiheessa on vasta hommattu sitä kyytiä, ku tuolla videolla ne tuli hakemaan T:tä. Tämä video, jota mä katoin oli siinä ryhmässä, jossa on joku lähemmäs 60 000 jäsentä.
Marakatti22 näkee videon mutta pystytkö jakamaan sitä?Joku ihan muu kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:59 pmKellä se video on, jos tubeen/vimeoon laittaa sen kuski kohdan tai koko videon ja vaikka yksärillä Jamin tunteneille laittaa miten/millä nimellä löytyy, niin selviää onko Jami vai ei, eikä tarvi koko kansan nähtäväksi laittaa. Oisko ideaa?Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:52 pmVideon kesto 27.27 ja kommenteissa saman naisen 4 kommenttia ja yhden miehen.Diibadaaba22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:28 pm
Sama ryhmä. Voitko tsekata niistä 5 kommentista, onko neljä viidestä kommentista kirjoittanut yks ja sama henkilö?
on tutustunut tohon porukkaan vasta tänä keväänä, ei ole videolla... TÄMÄ ON 100% FAKTATuristina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:45 pmVoisihan se hyvinkin sopia kuvaan, ei polttanut ainakaan yleisesti mutta sitähän ei tiedä mitä tuossa seurassa teki, toisaalta en usko että on noin kauaa tuntenut tuota sakkia mutta kun kaikki tuli muutenkin yllätyksenä niin... lippis ei ollut aina sama, mutta lippistä piti kyllä aina päässä, taisi olla jotain automerkkejä useampi.Joku ihan muu kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:15 pmNo voisko kysyä näin, (Jamin tuntevilta) että vaikuttaako tuo kuvailtu tyyppi Jamilta? Millainen se lippis oli, jos aina samaa piti? Tuossa kysyttiinkin, polttiko tupakkaa? Jos ei ole Jami, niin kuka sitten voisi olla?Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:07 pm
Eri video on sitten, kuvaaja ihmettelee että vieläkö tämä kuvaa ja mikäs tätä (puhelinta) nyt rupes vaivaamaan ja video loppuu siihen. Ja video kuvattu 27.4.2019.
Viimeksi muokannut Totaldusk, Su Elo 02, 2020 3:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Marakatti22
- Susikoski
3 kommenttia on naiselta nimikirjaimilla T.P ja 2 kommenttia J.N:ltä vastauksena tämän naisen kommentteihinDiibadaaba22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:28 pmSama ryhmä. Voitko tsekata niistä 5 kommentista, onko neljä viidestä kommentista kirjoittanut yks ja sama henkilö?Marakatti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:19 pmTotta! Kuulostais siltä, että siinä vaiheessa on vasta hommattu sitä kyytiä, ku tuolla videolla ne tuli hakemaan T:tä. Tämä video, jota mä katoin oli siinä ryhmässä, jossa on joku lähemmäs 60 000 jäsentä.Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:13 pm
Sama mulla löytyy tuolla päivämäärällä vain yksi video ja siinä ei ole muuta kun nuo kolme henkilöä, mietin että jos video loppui kesken ja sitä on jatkettu ja laitettu toiseen päiväkännit ryhmään, eikös nitäkin ole useampi?
mitenköhän se mahtais auttaa ruumiin löytymisessä jos vaikka olisikin videolla (aikkakaan ei kyllä ole)
-
Marakatti22
- Susikoski
Nyt löysin ite tuon videon, mitä ootte ilmeisesti kattonu, mutta se taas ei heti näkyny mulle. Filtereistä valitsin vuoden ja videon postaajan vielä sieltä erikseen, niin sitten vasta löytyi. Kattokaas, jos löytyis sillä tavalla se 19 min video, mistä itse puhun. Ja tosiaan istuvat siinä pihallaTuristina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:36 pm56 727 jäsentä näyttää olevan mitä itekki katoin.Marakatti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:19 pmTotta! Kuulostais siltä, että siinä vaiheessa on vasta hommattu sitä kyytiä, ku tuolla videolla ne tuli hakemaan T:tä. Tämä video, jota mä katoin oli siinä ryhmässä, jossa on joku lähemmäs 60 000 jäsentä.Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:13 pm
-
Joku ihan muu
- Martin Beck
Ei varmaan auta mitään, mutta luulen että Jamin tuttuja kiinnostaa asia selvittää. Muille asia ei edes varsinaisesti kuulu.Totaldusk kirjoitti: Su Elo 02, 2020 3:29 pm mitenköhän se mahtais auttaa ruumiin löytymisessä jos vaikka olisikin videolla (aikkakaan ei kyllä ole)
Kieltämättä olisi kyllä hieman outoa jos yli vuoden olisi ollut kuskina tai muuten tekemisissä ja kukaan ei olisi huomannut. Ei kai nyt niin salaista kuskin homma kuitenkaan ollut
tunnin, kaksi kun on ettei lue tätä, ni 4-5 sivua tulee tekstiä sillä aikaa
viimesiä kirjotuksia katoin, et taas ihan jonnin joutavaa kun enimmäkseen oli spekuloita oliko jollain pari vuotta vanhalka päiväkänni videolla, vai ei sen puoleen, itekkin tulee kirjotettua ohi aiheen, kuten nytkin. mites onko paikalliset nyt viikonloppuna käynyt tutkimassa paikkoja
ja onko poliisin etsinnät ollut nyt aktiivia
eikös viimenen poliiasin tiedote ollut, et etsintöjä laajennetaan myös teerijärven suuntaan
Olen luullut osaavani käyttää hakutoimintoa, mutta nähtävästi en osaakkaan. Eli aloitatko haun suurennuslasilla ryhmästä? Mitä siihen kirjoitat? Tämän jälkeen näyttää että voisi suodattimen kautta tehdä hakuja, mitä siihen laitoit? Yritin vaikka miten päin mutta en löytänytMarakatti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 3:37 pmNyt löysin ite tuon videon, mitä ootte ilmeisesti kattonu, mutta se taas ei heti näkyny mulle. Filtereistä valitsin vuoden ja videon postaajan vielä sieltä erikseen, niin sitten vasta löytyi. Kattokaas, jos löytyis sillä tavalla se 19 min video, mistä itse puhun. Ja tosiaan istuvat siinä pihallaTuristina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:36 pm56 727 jäsentä näyttää olevan mitä itekki katoin.Marakatti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 2:19 pm
Totta! Kuulostais siltä, että siinä vaiheessa on vasta hommattu sitä kyytiä, ku tuolla videolla ne tuli hakemaan T:tä. Tämä video, jota mä katoin oli siinä ryhmässä, jossa on joku lähemmäs 60 000 jäsentä.
Samaa mieltä, mitä vuoden takaisella videolla on merkitystä nyt ...
Tuota ns sähkölankaa katsonut ja ihmetellyt mihin se jatkuisi ...
Niin näkeekö kukaan muu sitä tiiratessa , että se vois olla peltikaton alareuna ??
Siihen kohdistuu kuin peltikaton saumoja..
Auringonvalo samalla kohdalla kuin kaljatölkissä loistais peltikatosta näyttäen
jopa välillä arveltulta vedeltä?
T:n korvalehden vieressä oleva musta piste ehkä katonharjasta muodostuva varjo ?
Kun näyttää kuin kaljatölkin taakse jäisi tiekyltti, eikä niin korkealla se vois kuitenkaan olla ... Että voisko siellä olla jotain rakennuksia ??
Tuota ns sähkölankaa katsonut ja ihmetellyt mihin se jatkuisi ...
Niin näkeekö kukaan muu sitä tiiratessa , että se vois olla peltikaton alareuna ??
Siihen kohdistuu kuin peltikaton saumoja..
Auringonvalo samalla kohdalla kuin kaljatölkissä loistais peltikatosta näyttäen
jopa välillä arveltulta vedeltä?
T:n korvalehden vieressä oleva musta piste ehkä katonharjasta muodostuva varjo ?
Kun näyttää kuin kaljatölkin taakse jäisi tiekyltti, eikä niin korkealla se vois kuitenkaan olla ... Että voisko siellä olla jotain rakennuksia ??
-
Uppopaisto
- Susikoski
Videolla eräs Veteliläisen sikatilallisen poika. Ei Jami.Turistina kirjoitti: Su Elo 02, 2020 3:50 pmOlen luullut osaavani käyttää hakutoimintoa, mutta nähtävästi en osaakkaan. Eli aloitatko haun suurennuslasilla ryhmästä? Mitä siihen kirjoitat? Tämän jälkeen näyttää että voisi suodattimen kautta tehdä hakuja, mitä siihen laitoit? Yritin vaikka miten päin mutta en löytänytMarakatti22 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 3:37 pmNyt löysin ite tuon videon, mitä ootte ilmeisesti kattonu, mutta se taas ei heti näkyny mulle. Filtereistä valitsin vuoden ja videon postaajan vielä sieltä erikseen, niin sitten vasta löytyi. Kattokaas, jos löytyis sillä tavalla se 19 min video, mistä itse puhun. Ja tosiaan istuvat siinä pihallatuo asia nyt vaivaa niin että haluan asian kuitenkin tarkastaa vaikka itsekkin olen ollut sitä mieltä että vasta kevään aikana porukkaan tutustunut, mutta jos on kin ollut ihan yksittäinen kuskausreissu kun kuski näytti olevan niin hakusessa että joku olisi osannut ehdottaa Jamia!
Kiitos Juxx88! Ärsyttää, kuinka toiset on valmiita saman tein heittämään leijonille vaikka omassa toiminnassa on tarkistamisen varaa.Juxx88 kirjoitti: Su Elo 02, 2020 12:46 pm Opetellaan taas suomenkieltä: Viranomaisilla ja viranomaisilta on 2 eri asiaa