Tämähän tässä keississä tökkiikin. Meinaan että jos on päätetty pieksää kunnolla, niin harvemmin sitä nuppiin mätetään 21 kertaa jollain metalliastalolla, koska se menee helposti överiksi ja lähtee pian samalla henki, mutta tappomeininkinä taas ihan totaalisesti sössitty juttu.Schumi kirjoitti: Su Elo 02, 2020 4:21 pm Ei tässä automaattisesti ole kyse siitä, että tekijöillä oli tarkoitus saada henki lähtemään.
Astalo + 21 iskua päähän, suunnitelmallisuutta ja oletus, että henki voi lähteä, mutta ei ole varmuutta onko tekijät halunneet hänen kuolevan.
Ei ainakaan jääty asiaa varmistamaan.
Vaikka ei moinen toiminta kuulu harrastuksiin, niin itse ainakin, jos päättäisin lähteä poistamaan jotain muonavahvuudesta, niin pitäisin kyllä ja huolen siitä, että ei tasan jäisi korahtelemaan sillä opitiolla että voisi jäädä henkiin. Pelkästään jo niin ajatellen,m että se uhri saattaisi muuten pian vasikoida, että se oli Sylwar kun yritti hoidella manan majoille, sekä lasaretista päästyään on se optio, että kun sössii homman, saattaa sitä joutua sitten lopun ikäänsä kulkemaan ns. silmät selässään siinä uhrin koston pelossa.
Tämä koko touhu on järjenjuoksultaan kuin pukoulun alaluokkalaisten tekosia, ei mitään järkeä kumminkaan päin, joku edes vähän nerokkaampi olisi ottanut rahat/ lompuukin edes, että olisi näyttänyt käsistä lipsahtaneelle ryöstölle.
Toisaaltam ehkä ei pitäisi tuomita, ehkä tarkoitus oli luoda kuva idiooteista sillä seurauksella, että poliisit on totaalisen hukassa, kuka ja miksi, mutta toisaalta, jos itse uhrikin on ulkona kuin lumiukko, miksi pirussa sitä tuli pataan ja pää noin pipiksi, niin ei se kyllä puolla juuri tätäkään juonenkäännettä.
Ja Pekka itse kyllä tuskin tuntee näitä tekijöitä, tyyppi ei ole sen oloinen kulkija, että osaisi olla pitkässä juoksussa hiljaa asiasta, jos olisi tunnistanut tekijät, tämä olisi laulanut jo nimiä esiin kuin satakieli.