Zodiac bodomiin syyllinen ?
Tapasi mukaan lyöt lekkeriksi vakavan asian.
Totuus on se, että kun järjestin kontaktin USA:han ja tutkija pyysi sinulta Arskan käsialanäytettä, niin aloit jänistämään. Tiedät itsekin, että Arskalla ei ole mitään osuutta tapahtumiin.
Totuus on se, että kun järjestin kontaktin USA:han ja tutkija pyysi sinulta Arskan käsialanäytettä, niin aloit jänistämään. Tiedät itsekin, että Arskalla ei ole mitään osuutta tapahtumiin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Ai.
Tälläinen löytyi postilaatikostani:
----------------------------------------------------------------------------------
Keneltä: Maza
Kenelle: Wagner
Lähetetty: Ti Hei 03, 2007 10:36 am
Aihe: Z
Löytyykö sitä Brandonin mailiosoitetta vai ei?
Kun taas lähdit Zodiac-linjalle, niin miksi et halua viedä asiaa kunnolla eteenpäin.
Sitä ihmettelen.
t.Maza
----------------------------------------------------------------------------------
Kuka keneltä kysyy mitä ?
B.T.W:
On minulta pyydetty Arskan käsialanäytteitäkin: KRP:lle olen sellaisen antanutkin aikaa sitten. Niitä ei vain ilmeisesti juttu enää kiinnosta, kun he kaiketi ovat kyllästyneet käymään viime farssin jälkeen lähikaupoissa paperipussi päässä - tai ehkä homma on vihelletty "korkealta taholta" poikki kuten kai aiemminkin.

Kun taas lähdit Zodiac-linjalle, niin miksi et halua viedä asiaa kunnolla eteenpäin.
Sitä ihmettelen.
t.Maza
B.T.W:
On minulta pyydetty Arskan käsialanäytteitäkin: KRP:lle olen sellaisen antanutkin aikaa sitten. Niitä ei vain ilmeisesti juttu enää kiinnosta, kun he kaiketi ovat kyllästyneet käymään viime farssin jälkeen lähikaupoissa paperipussi päässä - tai ehkä homma on vihelletty "korkealta taholta" poikki kuten kai aiemminkin.
Re: Ai.
Pyysin sinulta USA:n tutkijan mailiosoitetta, kun se katosi minulta Hotmailin mentyä vanhaksi. Mikä tuossa on niin ihmeellistä, että piti tänne yksityisviesti kopioida?Wagner kirjoitti:Tälläinen löytyi postilaatikostani:
Sitä ihmettelen.
t.Maza
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
En minä mihinkään ole hävinnytMaza kirjoitti:Mihinkäs Wagner on hävinnyt? Zodiac-debatti kaipaa ryhtiä.
Zodiac vain jatkaa edelleen pakoaan.
Sinulla ei ole yhteyksiä USA:n Zodiac-tutkijohin. Se on fakta. Kaksi yhteytä olen sinulle järjestänyt. Eivät kelvanneet.Wagner kirjoitti:En operoi satuolentojen kanssa.
Minulla on omat ja aidot yhteyteni Zodiac-caseen.
Kolmannen asteen yhteys tuli joskus telkkaristakin.Maza kirjoitti:Sinulla ei ole yhteyksiä USA:n Zodiac-tutkijohin. Se on fakta. Kaksi yhteytä olen sinulle järjestänyt. Eivät kelvanneet.Wagner kirjoitti:En operoi satuolentojen kanssa.
Minulla on omat ja aidot yhteyteni Zodiac-caseen.
Sekin oli niin lapsellinen, etten viitsinyt katsoa loppuun saakka.