Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:24 pm ^Kai tuo nyt sentään edes on niitten ketkujen luoma ongelma, eikä sen ydinvoiman hyötysuhteen? Vai miten? Joko laskit monta tuulimyllyä tarvitset, että saat 11 kertaa koko maailman sähkön tarpeet aikaiseksi?
Ethän nyt vaan ole sortumassa väittelyn virheisiin...
Kun väittelet idiootin (tai uskossaan vahvan) kanssa, niin se voi vetää sinut tasolleen ja voittaa kokemuksellaan....
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:55 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:24 pm ^Kai tuo nyt sentään edes on niitten ketkujen luoma ongelma, eikä sen ydinvoiman hyötysuhteen? Vai miten? Joko laskit monta tuulimyllyä tarvitset, että saat 11 kertaa koko maailman sähkön tarpeet aikaiseksi?
Ethän nyt vaan ole sortumassa väittelyn virheisiin...
Kun väittelet idiootin (tai uskossaan vahvan) kanssa, niin se voi vetää sinut tasolleen ja voittaa kokemuksellaan....
Idiootilla varmaan tarkoittitte minua. Ammus meni väärän osoitteeseen. Teidän pitää olla yhteydessä kansainväliseen energiajärjestöön IAE:n, he noin esittivät, minä vain toimin viestin tänne esille tuojana. Asiantuntemusta teiltä varmaan löytyy enemmän kuin sillä suunnalla, sen olette jo osoittaneet. Oletteko kuulleet sellaisesta asiasta kuin teknisestä kehityksestä. Se mikä lurppahuulille tuntuu tänään mahdottomalta, voikin olla hetken päästä arkipäivää.

Oletteko laskeneet muuten montako ydinvoimalaa maailmaan pitäisi rakentaa nykyisellä energiankulutuksella, että ne kattaisivat fossiiliset polttoaineet.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:24 pm ^Kai tuo nyt sentään edes on niitten ketkujen luoma ongelma, eikä sen ydinvoiman hyötysuhteen? Vai miten? Joko laskit monta tuulimyllyä tarvitset, että saat 11 kertaa koko maailman sähkön tarpeet aikaiseksi?
Kysy kansainvälisestä energiajärjestöstä. Oletko sinä laskenut montako ydinvoimalaa tarvitaan kattamaan maailman nykyisen energiantarpeen? Luitko heidän tutkimuksensa? Vai jäikö jostain kiikastamaan, ettet ymmärtänyt lukemaasi? :mrgreen:

Laitatko tähän muuten todisteet siitä, että Suomessa jokin yksityistalouden mökki lämmitetään suomalaisella ydinsähköllä?

Sinun mielestäsi varmasti epäilemättä fiksua, että veronmaksajat maksavat ydinvoiman omistajataholle peiteltyä osingonjakoa veronmaksajien kukkarosta, mutta sinua fiksumpia asia ei ehkä naurata.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, To Elo 13, 2020 11:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:24 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 1:37 am ...Tämä ruljassi repeilyttää minua vielä ensi viikollakin Minfossa.
lol.
Vihervassari nauraa omalle hölmöydelleen.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:13 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:24 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 1:37 am ...Tämä ruljassi repeilyttää minua vielä ensi viikollakin Minfossa.
lol.
Vihervassari nauraa omalle hölmöydelleen.
Eikai sitä nyt suuttua tarvitse, kun asiasta sanotaan.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:18 pm
Eikai sitä nyt suuttua tarvitse, kun asiasta sanotaan.
Vihervassari yrittää osoittaa nokkeluuttaan tultuaan jauhotetuksi 100-0 :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

meitzi kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:55 pm
nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 10:24 pm ^Kai tuo nyt sentään edes on niitten ketkujen luoma ongelma, eikä sen ydinvoiman hyötysuhteen? Vai miten? Joko laskit monta tuulimyllyä tarvitset, että saat 11 kertaa koko maailman sähkön tarpeet aikaiseksi?
Ethän nyt vaan ole sortumassa väittelyn virheisiin...
Kun väittelet idiootin (tai uskossaan vahvan) kanssa, niin se voi vetää sinut tasolleen ja voittaa kokemuksellaan....
Olit kyllä oikeassa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 13, 2020 1:36 am Edelleen kehoitan sinua tutustumaan netin ihmeellisen maailmaan ja tutustumaan esim.tuohon Lappeenrannan teknillisen yliopiston tekemään eri energiamuotojen hintoihin.
Mitä se teki niille hinnoille ja miksi ihmeessä? Miten se teki ne hinnat?
kikkiväjournalisti kirjoitti:Olen jo omat lapset kasvattanut aikuisiksi, en palaa enää niihin hommiin.
No voi vittu, nyt alan ymmärtää miksi on alkanut tapahtua asioita, joihin ei edes mielikuvitus riitä!
nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 1:37 am ...Tämä ruljassi repeilyttää minua vielä ensi viikollakin Minfossa.
Samat täällä! :D
Pitkästä aikaa kunnon hupia, kun Hutkivajournalisti kertoo meille energiapoliittisia näkemyksiään ja haukkuu vieläpä sitten toisen joksikin kummaksi ihan helvetin oudolla logiikalla!? :D

Mitäkähän journalistin perheessä tehtäisiin, jos heillä olisi sanotaan nyt vaikkapa palokirveitä valmistava tuotantolaitos, joka vaatii sähköä toimiakseen ja ainoastaan yksittäinen putsari aka. rutsari katsomassa koko laitoksen päälle. Sähkö saataisiin jostain tanskansaksalaisilta, jotka olisivat kehittäneen toimivan olkoot vaikka 666 MW:n nimellisteholla toimivan monsterin hidaskäyntigeneraattorilla. Se pukkaa ihan sairaasti sähköö verkkoon ja Ohisalo sätkyttää sarjaorkkuja niin, että paino tippunut 42kg:sta 41:een. Se ärsyttävä ex-bändityttö puoluekaveri määkii puhevikaisia laulujaan vihreiden puoluejuhlissa. Sähköautot poksahtelevat, kun ovat niin täynnä sähköä. Palolaitokset eivät saa niitä sammumaan, edes vaahdolla, koska niitä ei voi sammuttaa ainakaan olemassaolevilla keinoilla. Jopa ruotsalaiset rauhanomaiset autonpolttajat ovat jo vähän kateellisia. Jopa niin, että kristinuskoon kääntyneet alkavat rukoilla salaa taas allahin supervoimia!

Kaikki menee siis ihan vitun hienosti ja se ainoa työntekijä, Rutsari nimeltään ja luonnoltaan, katsoo Pekka Poutaa aamu-TV:ssä (latentti homo kun on) ja kuulee Pekan mainitsevan, että koko tammikuun keskimääräinen tuulennopeus oli poikkeuksellisesti vain 1 m/s.

Montakohan palokirvestä rutsari sai laitoksestaan ulos tammikuussa?
Miten kävi niiden, jotka luottivat lämmönsaantinsa tuulivoimasähkön varaan? Monetko raappahousut perheillä oli pilkkihaalareidensa sisällä?
Jatkettiinko perhettä tammikuussa?
Viimeksi muokannut On Anoi Kaa, To Elo 13, 2020 11:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:07 pmIdiootilla varmaan tarkoittitte minua
En ollenkaan, mutta kiva kun ilmoittauduit.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:23 pm
Olit kyllä oikeassa.
Keski-ikäinen piffiläinen ja vihervassariöyhö ovat samaa mieltä, kun ovat tulleet jauhotetuksi 100-0. Yllättyneet nostakoot kätensä ylös. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

On Anoi Kaa kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:24 pm Vajaamielisen vihervassarin ulinaa...
Uli uli ulinaa. Ihan kiva, kun veronmaksajat maksavat ydinvoimayhtiöille peiteltyä osingonjakoa kun ne myyvät ydinsähköä ulkomaan pörssiin valtion takuuhinnalla ja ostavat sitten pörssistä monta kertaa halvemmalla sähköä käyttöönsä. Nyt alkaa jo nousta kysymys esiin. Miten vitun tyhmää jengiä täällä pyörii? :shock:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Harvoin sitä ydinvoiman kannattajia syytetään piffiläisiksi ja vihervassareiksi.

tosin putsarilta sujuu mikä vaan hörhöily ja örvellys
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:32 pm Harvoin sitä ydinvoiman kannattajia syytetään piffiläisiksi ja vihervassareiksi.
Vihervassarithan kannattaa ydinvoimaa. Etkö sinä lue juttuja, joita ketjuun postataan? Ei ihme, että leuhotat voittajana,vaikka olet tullut 100-0 jauhotetuksi. :roll:

Ja piffiläinenhän sinä olet, kuten koko perheesi. Piffiperhe.

Loviisassa on Neuvostoliiton muistomerkki. Lujaa laatua työläisten paratiisista.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
RoteAF
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2016 4:52 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RoteAF »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:36 pm
meitzi kirjoitti: To Elo 13, 2020 11:32 pm Harvoin sitä ydinvoiman kannattajia syytetään piffiläisiksi ja vihervassareiksi.
Vihervassarithan kannattaa ydinvoimaa. Etkö sinä lue juttuja, joita ketjuun postataan?
Ai että mua naurattaa. :D

Mistä lähtien vihreät ovat kannattaneet ydinvoimaa?
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

identifioidun tästä lähtien viher-nazzi-vassari-ääriyöhö-oikeistolaiseksi, joka kannattaa vielä valkoista ydinvoimaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Vastaa Viestiin