Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

RoteAF kirjoitti:
To Elo 13, 2020 11:44 pm

Ai että mua naurattaa. :D

Mistä lähtien vihreät ovat kannattaneet ydinvoimaa?
Siis oikeasti keskustele nyt vittu näiden dorkien kanssa jotka ovat ihan pihalla ympäröivästä maailmasta, eivätkä edes lue postauksia mitä heille laitetaan. :roll:

No vaikka tuosta, tästä ketjusta löytyy koijärvihihhuleiden haastatteluja.
Ilmastonmuutoksen torjunta on tärkeintä – ydinvoima osana energiapalettia
https://www.viite.fi/2019/04/09/ydinvoi ... torjuntaa/

Noin muuten, jo riittää dorkien kustannuksella nauraminen. Rajansa kaikella, mutta se kyllä naurattaa miten vitun tyhmää jengiä tämän aiheen ympärillä on tässä pyörinyt ja nuo samat dorkat luulevat olevansa fiksumpia kuin tutkijat ja IAE:n porukka :mrgreen:

Piffiläinen ja pari vihervassarihörhöä. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

^No niin no, kovasti sitä yritetään ja laitetaan vaikka minkälaista väittämää esimerkkejen kanssa, mutta vastaukseksi takaisin tulee lähinnä nillitystä "vihervassariyöhöstä" ja siinnä kaikki. Kysymyyksiin siis ei saa mitään vastausta, ei sitä kyllä keskusteluksi voi kutsua.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti:
To Elo 13, 2020 11:52 pm
^No niin no, kovasti sitä yritetään ja laitetaan vaikka minkälaista väittämää esimerkkejen kanssa, mutta vastaukseksi takaisin tulee lähinnä nillitystä "vihervassariyöhöstä" ja siinnä kaikki. Kysymyyksiin siis ei saa mitään vastausta, ei sitä kyllä keskusteluksi voi kutsua.
Vihervassarin ulinaa. Varmaan myös piffiläinen. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

hutkivajournalisti kirjoitti:
To Elo 13, 2020 11:55 pm
nipsunapsu kirjoitti:
To Elo 13, 2020 11:52 pm
^No niin no, kovasti sitä yritetään ja laitetaan vaikka minkälaista väittämää esimerkkejen kanssa, mutta vastaukseksi takaisin tulee lähinnä nillitystä "vihervassariyöhöstä" ja siinnä kaikki. Kysymyyksiin siis ei saa mitään vastausta, ei sitä kyllä keskusteluksi voi kutsua.
Vihervassarin ulinaa. Varmaan myös piffiläinen. :mrgreen:
viher-nazzi-vassari-ääriyöhö-oikeistolainen piffi, joka kannattaa valkoista ydinvoimaa.

Mutta niin, ei se nyt edelleenkään tee mitään uutta tuohon mitä sanoin.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti:
To Elo 13, 2020 11:58 pm

viher-nazzi-vassari-ääriyöhö-oikeistolainen piffi, joka kannattaa valkoista ydinvoimaa.
Vihervasuri ulisee. Punikki käy varmaa pyhiinvaellusmatkalla Loviisassa polvistumassa Neuvostoliiton muistomerkille ja muistelemassa Suomen ja työläisen paratiisin ystävyys ja avunantosopimusta. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Sinusta kyllä tulee mieleen tämä henkilö-oletettu, joka tässä videon pätkällä esiintyy. Hänkin väittelee yhtä innokkaalla antaumuksella kuin sinä uskomansa asian puolesta :lol: Ja hyvin samalla tyylillä.

https://www.youtube.com/watch?v=9TNmfrbTnes
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:12 am
Hänkin väittelee yhtä innokkaalla antaumuksella kuin sinä uskomansa asian puolesta
Minä en ole minkäänsortin uskovainen, toisin kuin te jauhoteuksi tulleet. Minä olen laittanut lähinnä meitä paremmin asioista perillä olevien tahojen faktoja tänne. Sinä luulet tietäväsi enenmmän kuin energia-alojen huippuasiantuntijat ja tiedemiehet. Saanko kysyä mihin tuollainen voimafantasiasi perustuu?

Laittaisitko nyt tähän sen yksityistalouden mökin, jota lämmitetään suomalaisella ydinsähköllä?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:22 am
nipsunapsu kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:12 am
Hänkin väittelee yhtä innokkaalla antaumuksella kuin sinä uskomansa asian puolesta
Minä en ole minkäänsortin uskovainen, toisin kuin te jauhoteuksi tulleet. Minä olen laittanut lähinnä meitä paremmin asioista perillä olevien tahojen faktoja tänne. Sinä luulet tietäväsi enenmmän kuin energia-alojen huippuasiantuntijat ja tiedemiehet. Saanko kysyä mihin tuollainen voimafantasiasi perustuu?

Laittaisitko nyt tähän sen yksityistalouden mökin, jota lämmitetään suomalaisella ydinsähköllä?
Tuossa ei nyt kyllä mitenkään viitata uskontoon, siinnä tapauksessa siinnä olisi lukenut "uskontonsa puolesta..."
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:25 am

Tuossa ei nyt kyllä mitenkään viitata uskontoon, siinnä tapauksessa siinnä olisi lukenut "uskontonsa puolesta..."
Vihervasuri, kun hänelle paljastuu totuus, ettei suomalaista ydinsähköä voi käyttää kuin ydinvoimalan omistajatahot, eikä sitä saa myydä Suomen sisällä ilman syyllistymistä verorikokseen. Punikki on luullut, että suomalaisella ydinsähköllä lämpiää Pihtiputaan mummon mökki. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:28 am
nipsunapsu kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:25 am

Tuossa ei nyt kyllä mitenkään viitata uskontoon, siinnä tapauksessa siinnä olisi lukenut "uskontonsa puolesta..."
Vihervasuri, kun hänelle paljastuu totuus, ettei suomalaista ydinsähköä voi käyttää kuin ydinvoimalan omistajatahot, eikä sitä saa myydä Suomen sisällä ilman syyllistymistä verorikokseen. Punikki on luullut, että suomalaisella ydinsähköllä lämpiää Pihtiputaan mummon mökki. :mrgreen:
Tuohan vaati ehdottomasti rauhanomaisen mielenilmauksen ydinvoimaloita vastaan tai sitten vaan sen mielenilmauksen ihan ilman syytä. Voidaan porukalla huutaa "Tuulimyllyn Lavat Matters!, TLM!" Onneksi en sentään mennyt luulemaan, että tuulimyllyillä voidaan tuottaa 11 kertaisesti koko maailman sähköntarve ihan suitsait.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:38 am

Tuohan vaati ehdottomasti rauhanomaisen mielenilmauksen ydinvoimaloita vastaan tai sitten vaan sen mielenilmauksen ihan ilman syytä.
Vihervassari kipuilee, kun on tullut tuulivoimanatsin jauhottamaksi 100-0. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Vihervassareiden joka kesäinen palvontapaikka.

Suuri ja mahtava Loviisan ydinvoimala. Lujaa laatua Neuvostoliitosta.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hermione »

hutkivajournalisti kirjoitti:
To Elo 13, 2020 11:07 pm
meitzi kirjoitti:
To Elo 13, 2020 10:55 pm
nipsunapsu kirjoitti:
To Elo 13, 2020 10:24 pm
^Kai tuo nyt sentään edes on niitten ketkujen luoma ongelma, eikä sen ydinvoiman hyötysuhteen? Vai miten? Joko laskit monta tuulimyllyä tarvitset, että saat 11 kertaa koko maailman sähkön tarpeet aikaiseksi?
Ethän nyt vaan ole sortumassa väittelyn virheisiin...
Kun väittelet idiootin (tai uskossaan vahvan) kanssa, niin se voi vetää sinut tasolleen ja voittaa kokemuksellaan....
Idiootilla varmaan tarkoittitte minua. Ammus meni väärän osoitteeseen. Teidän pitää olla yhteydessä kansainväliseen energiajärjestöön IAE:n, he noin esittivät, minä vain toimin viestin tänne esille tuojana. Asiantuntemusta teiltä varmaan löytyy enemmän kuin sillä suunnalla, sen olette jo osoittaneet. Oletteko kuulleet sellaisesta asiasta kuin teknisestä kehityksestä. Se mikä lurppahuulille tuntuu tänään mahdottomalta, voikin olla hetken päästä arkipäivää.

Oletteko laskeneet muuten montako ydinvoimalaa maailmaan pitäisi rakentaa nykyisellä energiankulutuksella, että ne kattaisivat fossiiliset polttoaineet.
Fossiiliset polttoaineet kun alkavat käydä kortille, niin paskaa ja metaania vielä riittää. Kun vielä saataisiin valjastettua maailman kaikkien piereskelijöiden tuottama metaani hyötykäyttöön niin ilmasto kiittää.

Ei mikään energiamuoto ole yksistään ratkaisu.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:38 am
Onneksi en sentään mennyt luulemaan, että tuulimyllyillä voidaan tuottaa 11 kertaisesti koko maailman sähköntarve ihan suitsait.
Minä en sellaista ole luullut, enkä väittänyt. Ainoastaan välittänyt artikkelin jossa asiaa käsitellään. Siinäkään ei väitetä suitsait, mutta kun et ymmärrä lukemaasi, niin kuvittelet niin. Sitten vielä kuvittelet omaavasi paremman tietotaidon asioista kuin energia-alojen ammattilaiset. Tyypillinen dorka vihervasuri :mrgreen:

Naurattaa lurppahuulet, jotka luulevat tämän hetken olevan myös tulevaisuus.Mutta eihän sitä pysty tulevaisuutta hahmottamaan, jos ei ymmärrä edes lukemaansa. :mrgreen:

https://www.nord-lock.com/fi-fi/oivallu ... ivoimalat/
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 1:05 am
nipsunapsu kirjoitti:
Pe Elo 14, 2020 12:38 am
Onneksi en sentään mennyt luulemaan, että tuulimyllyillä voidaan tuottaa 11 kertaisesti koko maailman sähköntarve ihan suitsait.
Minä en sellaista ole luullut, enkä väittänyt. Ainoastaan välittänyt artikkelin jossa asiaa käsitellään. Siinäkään ei väitetä suitsait, mutta kun et ymmärrä lukemaasi, niin kuvittelet niin. Sitten vielä kuvittelet omaavasi paremman tietotaidon asioista kuin energia-alojen ammattilaiset. Tyypillinen dorka vihervasuri :mrgreen:

Naurattaa lurppahuulet, jotka luulevat tämän hetken olevan myös tulevaisuus.Mutta eihän sitä pysty tulevaisuutta hahmottamaan, jos ei ymmärrä edes lukemaansa. :mrgreen:

https://www.nord-lock.com/fi-fi/oivallu ... ivoimalat/
Nyt sinä alennut jo todella alas ja oletat että muut ihmiset ovat tyhmiä kuin sinä itse.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Vastaa Viestiin