^No ehottomasti! Mitä saisi olla?Kalessin kirjoitti:mä voisin ottaa jos tarjoat
Pub Prison **AVATTU**
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Juu pakko tulla ja onkos täällä jotkut espanjalaistyyliset menot
Eipä olekaan, nyt on keski-Euroopan vuoro! Katseet suunnattakoon siis vaikkapa Prahaan, tuohon ah-niin-ihanaan oluenystävän taivaaseen! Mukulakivet ovat sopivasti kuivaneet ja terassit auki, tosin hyvinvointi (=lämpimänä pysyminen) varmistuu lämpppäreiden ja shaalien avulla.
Vázeni prátele! Budte vitán, vitáme Vás - na zdravi!!!
(Sorry kaikki tsekintaitajat, en osaa hakea niitä kaikkia oikeita aksenttimerkkejä jne).
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Hellou, baarimestari.... varaapas jo johonkin lähituntumaan pullo sitä John Daniels -viskiä.... mä luulen, että eräs euroherrasmies saattaa kohta olla sen tarpeessa. (toinen erä kohta loppumassa ja Blues johtaa kahdella maalilla)
Itse voisin tässä ootellessa ottaa vaikka Negronin, kiitos.
Eikun laita samantien tuplana mullekin, sillä tilanne on jo 4-1
Itse voisin tässä ootellessa ottaa vaikka Negronin, kiitos.
Eikun laita samantien tuplana mullekin, sillä tilanne on jo 4-1
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ai, sitä ei ole näkynyt vielä täälläkään? Pitäisköhän mennä katsomaan itsemurhaketjustamaija turjukka kirjoitti:Hellou, baarimestari.... varaapas jo johonkin lähituntumaan pullo sitä John Daniels -viskiä.... mä luulen, että eräs euroherrasmies saattaa kohta olla sen tarpeessa. (toinen erä kohta loppumassa ja Blues johtaa kahdella maalilla)![]()
Anyway, kaippa sitä voisi ottaa yhden tai pari kosanderia, ihan Bluesin kunniaksi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena