Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

no jos jotakuta ärsyttää pekkaeric täällä murhainfossa niin tähän ketjuunhan se kuuluu ja jos palstan pitäjät näkevät asialliseksi niin tekevät pekkaericistä oman ketjun sitten...tosin luulen että pekkaeric kyllästyy palstaan kun hormoonit alkavat tässä keväällä hyrräämään niinkuin kaikilla jotka käyttää vielä clearasiliä...jaa no alkaa ne tietty hyrräämään monilla muillakin..
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

cicero kirjoitti:no jos jotakuta ärsyttää pekkaeric täällä murhainfossa niin tähän ketjuunhan se kuuluu ja jos palstan pitäjät näkevät asialliseksi niin tekevät pekkaericistä oman ketjun sitten...tosin luulen että pekkaeric kyllästyy palstaan kun hormoonit alkavat tässä keväällä hyrräämään niinkuin kaikilla jotka käyttää vielä clearasiliä...jaa no alkaa ne tietty hyrräämään monilla muillakin..
Minusta taas se ei nimenomaan kuulu tähän ketjuun ja olen ihmeissäni, että miksi sitä omaa topiccia ei ole jo tullut. Tässä kuitenkin minusta käsitellään yleisesti Minfoa, eikä ole mikään tappeluketju hiekkalaatikkoikäisille.

Ettekä te ole yhtään sen parempia huonoine sutjautuksinne ja yrityksinenne yrittää ärsyttää PE:tä. Onko muka niin vitun vaikeaa vain antaa olla?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

VoDKa kirjoitti:
cicero kirjoitti:no jos jotakuta ärsyttää pekkaeric täällä murhainfossa niin tähän ketjuunhan se kuuluu ja jos palstan pitäjät näkevät asialliseksi niin tekevät pekkaericistä oman ketjun sitten...tosin luulen että pekkaeric kyllästyy palstaan kun hormoonit alkavat tässä keväällä hyrräämään niinkuin kaikilla jotka käyttää vielä clearasiliä...jaa no alkaa ne tietty hyrräämään monilla muillakin..
Minusta taas se ei nimenomaan kuulu tähän ketjuun ja olen ihmeissäni, että miksi sitä omaa topiccia ei ole jo tullut. Tässä kuitenkin minusta käsitellään yleisesti Minfoa, eikä ole mikään tappeluketju hiekkalaatikkoikäisille.

Ettekä te ole yhtään sen parempia huonoine sutjautuksinne ja yrityksinenne yrittää ärsyttää PE:tä. Onko muka niin vitun vaikeaa vain antaa olla?
Jos pipo kiristää niin löysää vähän. Aihe mikä ärsyttää murha.infossa käsittelee kaikkea tähän palstaan liittyvää mikä ottaa aivoon. Annoin jo perusteluni tähän asiaan. Kerroin että mikä ärsyttää ja niin myös muut ovat tehneet. Minusta tämä keskustelu kuuluu parhaiten tähän osioon eikä sitä kannata lähteä tunkemaan mihinkään muuhun jonne se ei kuulu sitä vähää.

Sattuiko herra(?) huomaamaan että ihan itse jatkat tätä keskustelua myöskin. Et ole yhtään sen viisaampi saati parempi ihminen kun kukaan muukaan vaikka sulla taitaa olla kovat luulot. On ihan okei sanoa asiallisesti että lopettakaa riitely siitä ei ole hyötyä mutta jos vaatii lopettamaan riitelyn ja alkaa itse tiukkailla niin se vaan jatkuu. Huomaatko miten olet ristiiriitainen tässä tilanteessa. Sanoit että niin kauan kun joku kommentoi tähän aiheeseen niin homma jatkuu. Nyt kysyn siis sinulta, onko niin vitun vaikea antaa olla? Huomaatko että PE ei edes näytä liittyvän asiaan enää. Nyt on kyse sinun ristiretkestä lopettaa riitely lietsomalla sitä itse. Mietippä nyt.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Käsitin että pointtina oli saada PE:lle ihan oma nimikkoketju? Ei hassumpi idea koska hän näyttää herättävän tunteita monissa. Näinhän muidenkin kohdalla on usein toimittu. Olisi helpompi löytääkin niiden jotka häneen liittyen tahtovat kommentoida (tai vastaavasti vältellä niitten joita ko. henkilö ei erityisemmin kiinnosta). Ei tarttisi kinastella turhista.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rimma kirjoitti:....Nyt kysyn siis sinulta, onko niin vitun vaikea antaa olla?
Helppoa kuin heinänteko. Koita itse samaa.

Ja Kylli, luojan kiitos, joku edes tajusi pointin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Voittehan te sellaisen ketjun laittaa alulle jos sille tuntuu. Itselläni ei siihen tarvetta ole. En jaksa pitkäksi aikaa jäädä roikkumaan saman asian perässä. Voihan olla että sitä innostuu väittelemään mutta en sen takia tänne itseäni rekisteröinyt. Tuskin kukaan on säilynyt pieneltä nahinalta jos kirjottelee paljon. Mutta pointtis tuli mulle selväksi uudesta ketjusta mutten siihen tarttunut koska omalta kohdalta sitä ei varmastikkaan tartte edes kuten edellä mainitsin.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Mua ärsyttää murha.infossa se, että käyttäjät joutuvat toimimaan nykyään "apulaisseriffeinä", kun modet eivät hoida tehtäviään. Enkä tarkoita vain tätä ketjua. Nähtävästi kaikki vapaan keskustelun puolella olevat ketjut saavat rauhassa liukua johonkin muuhun kun otsikon mukaiseen keskusteluun, vaikka jokainen kai osaa avata uuden ketjun uudelle asialle?

Tätäkin paskanjauhantaa voisi jatkaa tässä ketjussa:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 4ll%F6t%2A
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Lizzie B. kirjoitti:Mua ärsyttää murha.infossa se, että käyttäjät joutuvat toimimaan nykyään "apulaisseriffeinä", kun modet eivät hoida tehtäviään.
Tuossa olen samaa mieltä. En tiedä montako modea täällä pyörii, mutta yksi tai kaksi uutta ja innokasta ei varmasti olisi pahitteeksi missään nimessä. Tietty valkata kannattaa semmoisia, jotka haluaa sitä tehdä, mutta on myös osoittanut viesteillään, että eivät ole mitään oma-lehmä-ojassa -ihmisiä. Puhdas rangaistustausta tietenkin auttaa lisää.

(Oho, kappasta kummaa, olen juuri sellainen! Kuinka sattuikaan. ;) )

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

*kirjoittajat eivät voi toimia moderaattoreina*

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3553

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Toisaalta olis varmaan ihan jees että olis enemmän modeja mukana niin että homma pysyis aisoissa. En tietty halua että tästä tehdään mitään armeijaa, en sillä. Joitakin ylilyöntejä on ollu mutta ei tämä homma varmaan siihen kaadu jos ei lisää vahvistuksia saada. Kaipa me pärjätään.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Voi vittu mua kyrsii kaikissa lapsiin kohdistuneissa jutuissa aina joku valopää joka ei tiedä mistään mitään vetäsee ässän hihasta ja kirjottaa"pedarit hakataan siellä linnassa". Koittakaa tajuta että ne istuu siellä liskolla eristettyinä ja ei sinne jumalauta kävellä ja hakata jengiä. Jammukin selvisi vain muutamalla selkäsaunalla ja nekään ei ollut oikeestaan sen kummosempia. Rumesaari kenen ei olis pitäny tulla edes hengissä sieltä ulos niin jo vain käveli, eikä kukaan edes vetäny turpaan vaikka kuuluukin alimpaan kastiin linnassa. Sitä en kiellä etteikö nuo olisi "alinta kastia" muurin toisella puolella. Tämä ei ollut mikään pedarien ja raiskaajien puolustus puheen vuoro, vituttaa vaan, kun vallitseva käsite tuntuu olevan sellainen, että siellä pidettäis noita joinain nyrkkeilysäkkeinä. Vaikka se olisikin erittäin miellyttävää ja hauskaa ajan vietettä siellä niin pakko rikkoa illuusio nyt, että ei se vaan niin mene.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Moni taitaa tarkoittaa tuolla ajattelemattomalla kommentillaan sitäkin, että on henkilöitä, joille vankila ei ole "rikollisten korkeakoulu". Jollekin huumeparonille saattaa on vain hyötyä siitä, että pääsee verkostoitumaan vankilassa. Nämä raiskaajat ja pedofiilit saavat puolestaan tuta pelkästään ne vankilan huonot puolet. Vaikkei Ruumensaarta tapettukaan, voisin veikata ettei Simo kyllä suosiotakaan nauttinut...

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

hei vaan Aariel! täällä ollaan! :lol: *kukkuu*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ärsyttää, jos ei lainata kirjoittajaa ja silti vastataan hänen tekstiin.

Tämä ei ollut Kalessinille (vaikka vähän jouduin tuolta selatakin, että mitämitähä) :lol:

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ah....my apologies :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Lukittu