Aika paksua rinnastaa kaupunkibussi ja 76 tonnin ajoneuvoyhdistelmä. Bussille hidastaminen ja kiihdyttäminen ei ole temppu eikä mikään. Isoilla yhdistelmillä vain pieni osa ajosta tapahtuu alueella, jossa on suojateitä.delirium12 kirjoitti: ↑To Loka 29, 2020 8:29 amYmmärtäkää nyt ihmiset kun ajetaan 60km/h nopeusrajoitus alueella 76 tonnin yhdistelmällä talvella niin kuinka nopeasti se yhdistelmä pysähtyy?
Jos haluaa olla ystävällinen - myös luontoystävällinen - ja luopua omasta oikeudestaan, voi sen osoittaa ison auton kuljettajalle pysyttelemällä etäällä ajoradasta tai vaikka kädellään viittoilemalla. Muussa tapauksessa oletus on, että suojatietä lähestyvä ihminen on aikeissa ylittää kadun.
Niin, koska keskiverto ääliöautoilija luottaa vain onneensa. Mieli muuttuu sitten kun joku pikkulapsi jää alle. Jos asenteet ratin takana olisivat toisenlaiset, suojatielle voisikin huoleti astua odottelematta tien autioitumista.delirium12 kirjoitti: ↑To Loka 29, 2020 8:29 amOn hirveä ajatella jos vanhemmat opettavat lapsilleenkin sellaisen asenteen, että suojatielle voi astua milloin vain.