Tuo huomauttaminen oikeasta laakityksesta on jo niin vanhja juttu, etta olisin olettanut sinun pystyvan parempaan.Urho kirjoitti:Lääkitys??? - Mistä ihmeestä nyt tuollaista kehitellään???? En ole ikinä edes ajatellut tehdä mitään tuollaista. Nimimerkkien henkilötiedot eivät todellakaan kiinnosta, ja kai minulla sen verran älliäkin on, että tiedän tietojen olevan salaisia. Toista suhtautumista edustaa käsittääkseni Maza, joka esim. Isojoen Kyllikki Saari -palstalla ilmoitti olevansa alan ylin guru, mutta kieltäytyvänsä keskustelemasta tuntemattomien kanssaSamoihin aikoihin sain Muuralan palstalla yksityisviestin kirjoittajalta, jota olin aina epäillyt Mazan sivunikiksi. Viestissä tarjottiin sisäpiirin tietoa "salaisesta teoriasta" ja vaadittiin vastapalvelukseksi minua paljastamaan henkilöllisyyteni. - Tuossa siis vähän faktatietoja tästä asiasta.
Mitäs jos groot vähän häpeäisit, kun tulit kirjoittaneeksi taas ihan höpöjä?
Mita tulee taas tuohon oikeiden henkilotietojen ja IP-tietojen pyytamiseen Muuralan yllapidolta, niin muista sen kuin eilisen paivan, koska niin poyristyva pyynto se oli. Mita ihmetta edes teet sellaisilla tiedoilla?
Onnekseni nimimerkki Mazakin kyseisen asian muisti.
No, koska en talleta keskustelupalstojen viesteja arkistoihini, en voi asiaa todentaa, mutta toivottavasti jossakin vaiheessa joku Miuuralan aktiivi sellaiseen arkistoistaan loytaa ja yllapidon luvalla sen tanne poustaa.
Etko edes hapea?