Jyväskylä Pupuhuhta - nainen surmattiin julmasti, avomiehelle elinkautinen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Ihme sössötystä täällä. Ei päätä eikä häntää. Mutu tietoja jaetaan faktoina .
Keitä on epäillyt tekijät ?
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Avatar
occopution
Neuvoja-Jack
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:17 pm
Paikkakunta: NaurisMaa

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja occopution »

Sterling kirjoitti: Pe Joulu 04, 2020 10:52 pm Ihme sössötystä täällä. Ei päätä eikä häntää. Mutu tietoja jaetaan faktoina .
Keitä on epäillyt tekijät ?
Ei ne mitään tiedä. Puparin siideripissikset heittää nopalla, kuka saa viimesen rauhoittavan.
For Ever Young! 17-vuotiaita jo vuodesta 2015!
jupuduu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 1:50 am

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja jupuduu »

Eikö ylläpidon kannattaisi poistaa nuo mainitut nimet, jotka eivät liity tapaukseen eivätkä ole epäiltyjä? Mikähän lienee joillain olla motiivina levittää perätöntä "tietoa"... Itse en edelleenkään tiedä ketkä ovat epäiltynä mutta sen tiedän että täällä mainitut A.S. sekä M.B. eivät ainakaan ole. Kuten joku muu mainitsikin niin satavarmaa tietoa että ainakin toinen mainituista on vapaalla jalalla eikä niin varmasti olisi jos olisi henkirikoksesta epäiltynä.
Täällä mainituista nimistä vanhempi on myöskin syntynyt 1977 kun taas uutisoinnissa vanhemman epäillyn mainitaan olevan 34-vuotias. Nuorempi täällä mainittu nimi syntynyt 1989 kun taas uutisoinnissa sanotaan olevan 21-vuotias. Ei edes iltapaskan toimittajat voisi tuollaisia virheitä tehdä, saatika esim Keskisuomalaisen toimittajat.
Täällä suunnalla on nyt viime aikoina tapahtunut aika paljon juttuja, tuon tämän tapauksen ruumiin löytöpaikan vieressä oli poliisioperaatio jossa kyseessä oli keski-ikäisen parin keskinäinen tapon yritys (nainen puukotti miestä) ja tuossa parin kilometrin päässä Palanderinkadulla oli viime viikolla tapaus johon liittyi pahoinpitely ja mm. autojen hajottamista. Mitäköhän paskaa ainetta paikallisten piripäiden keskuudessa tällä kertaa liikkuu :?
Ghost hunting
Angus MacGyver
Viestit: 6519
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Niinpä, mitä paskaa ainetta vai onko Jyskälän hönöt kehitelleet jotakin omaa koktailia? Taitaa olla vain vuosien käytön tulosta tämä hässäkkä, nyt sitten koktaili kiehui yli laitojen.
Jepojee
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Joulu 04, 2020 7:39 pm

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Jepojee »

On myös 100 varma tieto, että m.b on vapaalla jalalla. Ja aina ollutkin
Avatar
Krum
Frank Drebin
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Elo 22, 2017 10:13 pm

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Krum »

jupuduu kirjoitti: La Joulu 05, 2020 5:12 am
Ei edes iltapaskan toimittajat voisi tuollaisia virheitä tehdä, saatika esim Keskisuomalaisen toimittajat.
Tuo nyt ei pidä paikkaansa, eipä ole mitenkään tavatonta, että lehdet syyllistyvät väärän tiedon levittämiseen, eikä niitä uutisia edes juurikaan oikaista tai pahoitella, kunhan vaan muokataan/poistetaan väärä tieto verkkojulkaisusta.

Olen kyllä samaa mieltä, että modet voisivat poistaa vääriksi todetut nimet ketjuista, ja kuvat nimikaimoista, niitäkin on nähty.
Mimmietsivä
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Joulu 03, 2020 7:24 am

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Mimmietsivä »

Tässä itse myös lueskellut näitä kirjoituksia ja pakko palaa tuohon nimien heittelyyn julkisesti. On aika kamalaa koska itse joskus myös jouduin omaa nimeä lukee pelkillä kirjaimilla liittyen pupuhuhdassa tapahtuneeseen puukotukseen.
Ei kyllä koskaan ajatella kuinka vaikeaksi se saattaa ihmisten olemisen tehdä.
Uhrin tunsin menneestä elämästäni ja sinne jäi mennyt elämä myös. Harmi että eivät ne osaa niit huumeita lopettaa, kyllä vannotaa et ohi on ja uusi elämä mut aina vaan lukee saman tarinan. Olen kokoajan ollut yhteydessä puparin entisiin kavereihin ja ei heilläkään ole mitään havaintoa kuka nainen on tai vähä vain tietoa mitä käyttää ja mikä tuo tilanne on. Ei varmaa kannata alkaa spekuloimaan mitään asiaa täällä ja tehdä muiden elämää ahtaaksi. Enkä usko et kuokkalan puukotus nyt liittyy tähän tai mikää kosto. Tuo huume maailman velka perinnän kylnyys on mennyt nuorten käsissä aivan jäätäväksi. Olen itsekin ollut puparis velois ja joutunut velkoja maksamaan toisenkin puolesta. Ei ne ole olleet kevyitä kokemuksia vaan hakattu, uhattu puukolla, auto kyytiin laitettu ase otsalla. Jos et maksa niin kuolet. Eihän tuo nyt yhtään uutta ole että sielä menehtyy joku ihminen ja valitettavasti ihmisten henki nykypäivänä on halpa. Itse vaan pohdin kun uhri nimikin on kaikille niin varma ja spekuloidaan että hän on 100% ja kerrotaan sukulaisista myös. Ei ajatuksia kyl kellään. Antakaa joku edes niitä faktoja jos nyt tiedetään niin paljon. Tosi noloa tääl huudella nimiä kun ei tiedetä edes tarkalleen että onko uhri itse j.v vieläkään. Tämäkin taitaa olla vielä täysin huhuja vain osoitteen perusteella että kuka punatukkainen nainen sielä asuu. Joo osoite on sielä hänen ja joku varmaa käynyt katsomassa tämän myös. Ahistaa itseä tosi paljon kun me ollaan kaikki ihmisiä. Ei narkkareita voi alentaa kun on sairaita tai muuten vaan huume koukussa. Mutta se että ei kenenkään täydy toisen teolla kuolla oli kyse mistä vain. Aina kun luen näitä tulee paha mieli ja oma menneisyyden traumat. Älkää huutako ihmisten nimii ellette ole oikeasti tietoisia. Toivo että poliisit edes kertoo tämän sillä spekulointi ei lopu.
JailMind
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: To Syys 03, 2020 6:55 pm

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja JailMind »

Aikamoista ajatusten virtaa.
”Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja oikea rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa”.
Silakkanuotta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ke Helmi 26, 2020 12:42 pm

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Silakkanuotta »

Mimmietsivä kirjoitti: La Joulu 05, 2020 1:11 pm Tässä itse myös lueskellut näitä kirjoituksia ja pakko palaa tuohon nimien heittelyyn julkisesti. On aika kamalaa koska itse joskus myös jouduin omaa nimeä lukee pelkillä kirjaimilla liittyen pupuhuhdassa tapahtuneeseen puukotukseen.
Ei kyllä koskaan ajatella kuinka vaikeaksi se saattaa ihmisten olemisen tehdä.
Uhrin tunsin menneestä elämästäni ja sinne jäi mennyt elämä myös. Harmi että eivät ne osaa niit huumeita lopettaa, kyllä vannotaa et ohi on ja uusi elämä mut aina vaan lukee saman tarinan. Olen kokoajan ollut yhteydessä puparin entisiin kavereihin ja ei heilläkään ole mitään havaintoa kuka nainen on tai vähä vain tietoa mitä käyttää ja mikä tuo tilanne on. Ei varmaa kannata alkaa spekuloimaan mitään asiaa täällä ja tehdä muiden elämää ahtaaksi. Enkä usko et kuokkalan puukotus nyt liittyy tähän tai mikää kosto. Tuo huume maailman velka perinnän kylnyys on mennyt nuorten käsissä aivan jäätäväksi. Olen itsekin ollut puparis velois ja joutunut velkoja maksamaan toisenkin puolesta. Ei ne ole olleet kevyitä kokemuksia vaan hakattu, uhattu puukolla, auto kyytiin laitettu ase otsalla. Jos et maksa niin kuolet. Eihän tuo nyt yhtään uutta ole että sielä menehtyy joku ihminen ja valitettavasti ihmisten henki nykypäivänä on halpa. Itse vaan pohdin kun uhri nimikin on kaikille niin varma ja spekuloidaan että hän on 100% ja kerrotaan sukulaisista myös. Ei ajatuksia kyl kellään. Antakaa joku edes niitä faktoja jos nyt tiedetään niin paljon. Tosi noloa tääl huudella nimiä kun ei tiedetä edes tarkalleen että onko uhri itse j.v vieläkään. Tämäkin taitaa olla vielä täysin huhuja vain osoitteen perusteella että kuka punatukkainen nainen sielä asuu. Joo osoite on sielä hänen ja joku varmaa käynyt katsomassa tämän myös. Ahistaa itseä tosi paljon kun me ollaan kaikki ihmisiä. Ei narkkareita voi alentaa kun on sairaita tai muuten vaan huume koukussa. Mutta se että ei kenenkään täydy toisen teolla kuolla oli kyse mistä vain. Aina kun luen näitä tulee paha mieli ja oma menneisyyden traumat. Älkää huutako ihmisten nimii ellette ole oikeasti tietoisia. Toivo että poliisit edes kertoo tämän sillä spekulointi ei lopu.
Tämä kirjoitus oppimateriaaliksi kouluihin siitä kuinka haitallista huumeiden käyttäminen on aivoille.
Mimmietsivä
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Joulu 03, 2020 7:24 am

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Mimmietsivä »

En kyllä ikinä tule ymmärtämään tätä lukivika ihmisten mollaamista mutta toivon että et itse ole täysi-ikäinen ihminen sillä sulla on some elämään huono esimerkki lapsille. Säälin tuollaisia ihmisiä ketkä somessa tekee tuota. Mulla on todettu luki vika jo 5 luokalla että se ei huumeihin liity milläänlailla. Turhaa mennä oppimateriaaliksi laittaa asiaa johon ei milläänlailla liity huumeet vaan suvussa kulkeva vaiva. 🥺
Mimmietsivä
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Joulu 03, 2020 7:24 am

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Mimmietsivä »

Silakkanuotta kirjoitti: La Joulu 05, 2020 2:57 pm Tämä kirjoitus oppimateriaaliksi kouluihin siitä kuinka haitallista huumeiden käyttäminen on aivoille.
Kiitos että minulla on tämä lukivika sillä tiedän juuri mikä sinä täällä somessa olet 😳
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2441
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Mimmietsivä kirjoitti: La Joulu 05, 2020 3:11 pm En kyllä ikinä tule ymmärtämään tätä lukivika ihmisten mollaamista mutta toivon että et itse ole täysi-ikäinen ihminen sillä sulla on some elämään huono esimerkki lapsille. Säälin tuollaisia ihmisiä ketkä somessa tekee tuota. Mulla on todettu luki vika jo 5 luokalla että se ei huumeihin liity milläänlailla. Turhaa mennä oppimateriaaliksi laittaa asiaa johon ei milläänlailla liity huumeet vaan suvussa kulkeva vaiva. 🥺
Olin juuri tulossa kommentoimaan, että pidän vähän epäasiallisena vittuilla toisen kirjoitustyylistä. Taustalla voi olla joku ongelma tai sitten vaan,ettei ole syystä tai toisesta jaksanut opiskella peruskoulussa opiskella. Mulla itselläni on lievä lukihäiriö ja se ilmenee lähinnä kirjainten vääränä järjestyksenä ajoittain. Jatka vaan sinäkin Mimmietsivä kirjoittelua lukiviasta huolimatta!
Minua kiinnostaa ihmisten erilaiset näkökannat ja mielipiteet niin täällä kuin muuallakin huolimatta siitä, kuinka kömpelösti tai taitavasti niitä kykenee esittämään. Tietysti joskus on vaikeaa ymmärtää, mitä joku tarkalleen ottaen sanoo, jos ilmaisutapa on kovin mutkikas.

En oikein tiedä, missä määrin narkkaaminen tai juominen on oma valinta. Osalla on pahoja ongelmia, joihin ei saa apua ja lääkitsee itse niitä sitten päihteillä, osa saa vihkimyksen päihteilyyn jo omilta vanhemmiltaan, jotka jopa antavat alkoholia ym lapsilleen.

Narkomaanien arvostelusta sen verran, että täällä on suomittu milloin mitäkin ihmisryhmää ja jossain määrin se on minusta ihan ok. Olen ennenkin kirjottanut, että ei täällä ole mahdollisuutta kontrolloida muiden kirjoituksia ja ajatuksia ja jollain tapaa se tulisi kestää. Olen itse todella kyllästynyt narkkinaapureihin ja maahanmuuttajiin. Noiden molempien elämäntavat eroavat niin omista ja jatkuva möykkä rassaa. Viime aikona on esiintynyt päihteisiin liittyvää ryöstelyä ja sekopäisenä sivullisten tappojakin. Vaikka jokaisella on ihmisarvo, voi päihderiippuvuus tai ihmisen omaksuma kulttuuri vaikuttaa toimintaan ja käytökseen niin paljon, että se herättää vihaa ja inhoa.
Jos joku ei kunnioita muita ihmisiä tai heidän ihmisarvoaan ja oikeuksiaan, niin helposti saa itse saman kohtelun vähintään ajatuksen tasolla. Asia on ihan toinen, jos ihminen pääsee eroon päihteistä ja muuttaa toimintatapojaan.
Viimeksi muokannut VastarannanKiiski, La Joulu 05, 2020 3:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahani Julmu
Lauri Hanhivaara
Viestit: 127
Liittynyt: To Touko 28, 2020 10:38 am

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Pahani Julmu »

Itse olen todella tarkka oikeinkirjoituksesta, mm. yhdyssanoista. Mielestäni Mimmi kuitenkin kirjoitti keskimääräistä paremmin - ainakin Murha.infon mittakaavassa, joten äläpä neiti murehdi tuota lukihäiriötä. :)
Jessica Fletcher
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Joulu 04, 2020 11:51 pm

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Jessica Fletcher »

Itse olen tämän oletetun uhrin fb kavereissa ja hänen seinällä sellainen teksti, mistä voisi kyllä hänen päätellä olevan uhri. :( Kyllä ne empaattiset ja kiltitkin tyypit voi ajautua vääriin porukoihin, sellaisena itse pidin uhria silloin kun oltiin tekemisissä. Siihen on niin moninaisia syitä, miksi joku ajautuu huonoille teille. Surullista. Toivottavasti tekijät saavat kunnon tuomiot.
Mimmietsivä
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Joulu 03, 2020 7:24 am

Re: Jyväskylä Pupuhuhta - ruumis kadulla, tutkitaan henkirikoksena

Viesti Kirjoittaja Mimmietsivä »

Liittyköhän tähän asian puhelimen, kaman ja rahan varastaminen?
Vastaa Viestiin