Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5374
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Daddy Slam kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 9:46 pm ^
Olet vain liian tyhmä ymmätääksesi mitään iltalehden otsikkoa monimutkaisempaa. Ethän sinä muuta tähän ketjuun ole kirjoittanutkaan.
Niin varmaan joo. Et näköjään osaa sitten lukeakkaan jos vain "iltalehden otsikoita" olet minulta nähnyt. Olen täällä esim. luetellut kaikki rokotetyypit ja miten ne eroavat toisistaan, sekä yksityiskohtaisesti käynyt läpi Pfizerin rokotteen sisällön ja ainesosien tarkoituksen, selittänyt miksi nämä rokotteet eivät voi muuttaa DNAta, korjannut monia sinun naurettavia paskapuheitasi ja väärinkäsityksiäsi jne jne.

Sinua vertaisin älykkyydessä lähinnä ameebaan, mutta en halua loukata ameeboja.
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5374
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

jepulis82 kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 5:32 pm
Jaguaari kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 5:07 pm Tämä on kyllä hauskin ketju ikinä. Skitsofreenikot ja pilvenpolttelijat puivat salaliittoteorioita ja itse uskovat valeuutisia vaikka niistä itse varoittelevat. :D
Juu, jos et ole sitä mieltä että kaikki kotiin ja hitsataan ovet kiinni, niin oot antivaxeri ynnä muuta. Koskaan kuullutkaan mistään bitchutesta mistä toi yks avohoitopotilas kohkaa nyt kolmatta sivua putkeen. Pitäiskö ne koronamiljardit nyt kuitenkin pistää mielenterveyspalveluhin? :mrgreen:
Bitchute nyt on lähinnä kuvainnollinen niille kaikille roskasivustoille mistä sinäkin todennäköisesti "tietosi" haet. Sinullakin tuntuu olevan kovin yleistä tuo älytön liioittelu jota viiteryhmäsi harrastaa. En minä ainakaan ole missään sanonut että kaikki kotiin ja hitsataan ovet kiinni. En sitten niin missään. Olen korostanut Suomen hyvää koronatilannetta ja Suomen varmaan lähimmäs pienintä koronakuolleisuutta maailmassa. Sairaaloissakaan ei ole Suomessa koronan takia ruuhkaa. Mutta myös sitä, että sen perusteella ei pitäisi vetää mitään lopullisia johtopäätelmiä koronasta, koska monissa muissa maissa tilanne on vaikea. Ja tiedän sen ihan henkilökohtaisesti koska työtoverini asuu Kaliforniassa jossa on ns. "tilanne päällä", eikä mitenkään yllättäen hänkin sairasti koronan ja oli lisähapella viikon.. reilu 40-vuotias kaveri.

Itse asiassa kävin juuri päivällä hypermarketissa ja olin ehkä 10% vähemmistössä ilman maskia.. että minua on turha syyttää mistään "lukkiutukaa koteihin" lietsomisesta.
Ludmina
Harjunpää
Viestit: 313
Liittynyt: To Maalis 26, 2020 11:25 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Ludmina »

En itse usko että korona-virus on mikään feikki.
Virus on siis oikeasti mielestäni olemassa.

Viime helmikuussa olin niinkutsuttu ja ”hullu” ja ”ylidramaattinen”.
No sulkeutuivat ne ovet Suomessakin, edelleen olen sitä mieltä että koulut oli pakko laittaa kiinni, koska vanhemmat ottivat lapsensa pois lähiopetuksesta.
Tätä li andersonille (opetusministeri) noloa lukua kukaan ei ole kertonut julkisuudessa.

Oikeasti hallituksella ei ollut mitään suunnitelmaa, lähiopetuksen prosentti oli tuona maanantaina
ehkä joku 5%
Tähän heidän oli pakko reagoida, koska miten noloa olisi ollut jos tälläinen tieto monelta päivältä olisi lähtenyt leviämään..

No viime hiihtoloma-aikana korona lähti liikkeelle.
Se saatiin kivasti stopattua, koska poikkeustila.
Kesä tuli.
(Uv-valo, ihmiset näkivät toisiaan pihalla tms..)

No tulee syksy, tartunnat alkavat taas leviämään.
Jokainen voi itse miettiä miten tämä ulkomailta tulleiden omaehtoinen karanteeni on toiminut,
Syyslomat pyörii, porukka limpsin lopsin menee pitkin suomea. Miten reagoi hallitus?
No ei mitään?!?
Tämän jälkeen homma lähtee ns. Käsistä ja tartunnat vain leviävät, kaikki muu on melkein peruttu paitsi lähiopetus, eikä etätoitäkään tehdä niin paljoa, ehkä.

Kuntosalit kiinni, lapsien harrastukset kiinni ym..
No joululomalla porukka on taas reissannut.. ja huomenna jatkuu etäopetus..
tästä leviää taas,

Ainoa ratkaisu riippuen hallituksen päämäärästä on, joko
Kannustaa kepillä tai porkkanalla
A)poikkeustila (koulut etäopetukseen tms)
B) kaikille kansalaisille helikopteri-raha esim 2000€ ja lahjoa porukka tällä pysymään kaksi viikkoa kotona..

Ja ei, mielestäni hallitus ei ole hoitanut tilannetta hyvin. Syyslomien jälkeen olisi pitänyt lähettää helikopteri-raha tavallisille kansalaisille ja vaatia tuon rahasumman saamiseksi pysyä kotona..
how simple is that..
mutta kun ei ole halua tai taitoa tai mistä minä tiedän mitä ei ole, ei ainakaan ole mitään kunnon toimia tehty.

P.s. Miten Marin ja hallitus ovat tukeneet tavallista kansalaista?!?

Mielestäni tästäkin olisi hyvä keskustella,
Kyllä me suomalaiset olemme kuitenkin noudattaneet ohjeita hyvin, ja varmasti olleet äärimmäisen kuuliaisia.
Se miksi tilanne ei ole pahempi on juurikin suomalaisten omien sosiaalisten menojen rajoittaminen sekä se että huolehdimme hygieniasta..
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 10:04 pm
Daddy Slam kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 9:46 pm ^
Olet vain liian tyhmä ymmätääksesi mitään iltalehden otsikkoa monimutkaisempaa. Ethän sinä muuta tähän ketjuun ole kirjoittanutkaan.
Niin varmaan joo. Et näköjään osaa sitten lukeakkaan jos vain "iltalehden otsikoita" olet minulta nähnyt. Olen täällä esim. luetellut kaikki rokotetyypit ja miten ne eroavat toisistaan, sekä yksityiskohtaisesti käynyt läpi Pfizerin rokotteen sisällön ja ainesosien tarkoituksen, selittänyt miksi nämä rokotteet eivät voi muuttaa DNAta, korjannut monia sinun naurettavia paskapuheitasi ja väärinkäsityksiäsi jne jne.

Sinua vertaisin älykkyydessä lähinnä ameebaan, mutta en halua loukata ameeboja.
Onko joku väittänyt että nämä nyt jaossa olevat muuttaisivat DNA:ta. :lol: Ne on kuule erikseen tulossa ne DNA rokotteet joista ollaan ihan syystäkin huolissaan jo tässä vaiheessa koska niiden vaikutusta ihmisen perimään ei todellakaan vielä tunneta. Kohta tarjottavat immuniteettipassit sitten luovat mahdollisuuden tälläistenkin käyttöönottoon.

Ihmeen yksinkertaista väkeä tännekkin kirjoittelee :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 10:11 pm
jepulis82 kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 5:32 pm
Jaguaari kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 5:07 pm Tämä on kyllä hauskin ketju ikinä. Skitsofreenikot ja pilvenpolttelijat puivat salaliittoteorioita ja itse uskovat valeuutisia vaikka niistä itse varoittelevat. :D
Juu, jos et ole sitä mieltä että kaikki kotiin ja hitsataan ovet kiinni, niin oot antivaxeri ynnä muuta. Koskaan kuullutkaan mistään bitchutesta mistä toi yks avohoitopotilas kohkaa nyt kolmatta sivua putkeen. Pitäiskö ne koronamiljardit nyt kuitenkin pistää mielenterveyspalveluhin? :mrgreen:
Bitchute nyt on lähinnä kuvainnollinen niille kaikille roskasivustoille mistä sinäkin todennäköisesti "tietosi" haet. Sinullakin tuntuu olevan kovin yleistä tuo älytön liioittelu jota viiteryhmäsi harrastaa. En minä ainakaan ole missään sanonut että kaikki kotiin ja hitsataan ovet kiinni. En sitten niin missään. Olen korostanut Suomen hyvää koronatilannetta ja Suomen varmaan lähimmäs pienintä koronakuolleisuutta maailmassa. Sairaaloissakaan ei ole Suomessa koronan takia ruuhkaa. Mutta myös sitä, että sen perusteella ei pitäisi vetää mitään lopullisia johtopäätelmiä koronasta, koska monissa muissa maissa tilanne on vaikea. Ja tiedän sen ihan henkilökohtaisesti koska työtoverini asuu Kaliforniassa jossa on ns. "tilanne päällä", eikä mitenkään yllättäen hänkin sairasti koronan ja oli lisähapella viikon.. reilu 40-vuotias kaveri.

Itse asiassa kävin juuri päivällä hypermarketissa ja olin ehkä 10% vähemmistössä ilman maskia.. että minua on turha syyttää mistään "lukkiutukaa koteihin" lietsomisesta.
Mitäs paskaa tämäkin taas on. Bitchute on ainoastaan vaihtoehto sensuurin esitaistelijaksi ryhtyneelle YouTubelle joka tulee pikkuhiljaa katoamaan bittiavaruuteen. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 10:11 pm
jepulis82 kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 5:32 pm
Jaguaari kirjoitti: Ke Tammi 06, 2021 5:07 pm Tämä on kyllä hauskin ketju ikinä. Skitsofreenikot ja pilvenpolttelijat puivat salaliittoteorioita ja itse uskovat valeuutisia vaikka niistä itse varoittelevat. :D
Juu, jos et ole sitä mieltä että kaikki kotiin ja hitsataan ovet kiinni, niin oot antivaxeri ynnä muuta. Koskaan kuullutkaan mistään bitchutesta mistä toi yks avohoitopotilas kohkaa nyt kolmatta sivua putkeen. Pitäiskö ne koronamiljardit nyt kuitenkin pistää mielenterveyspalveluhin? :mrgreen:
Bitchute nyt on lähinnä kuvainnollinen niille kaikille roskasivustoille mistä sinäkin todennäköisesti "tietosi" haet. Sinullakin tuntuu olevan kovin yleistä tuo älytön liioittelu jota viiteryhmäsi harrastaa. En minä ainakaan ole missään sanonut että kaikki kotiin ja hitsataan ovet kiinni. En sitten niin missään. Olen korostanut Suomen hyvää koronatilannetta ja Suomen varmaan lähimmäs pienintä koronakuolleisuutta maailmassa. Sairaaloissakaan ei ole Suomessa koronan takia ruuhkaa. Mutta myös sitä, että sen perusteella ei pitäisi vetää mitään lopullisia johtopäätelmiä koronasta, koska monissa muissa maissa tilanne on vaikea. Ja tiedän sen ihan henkilökohtaisesti koska työtoverini asuu Kaliforniassa jossa on ns. "tilanne päällä", eikä mitenkään yllättäen hänkin sairasti koronan ja oli lisähapella viikon.. reilu 40-vuotias kaveri.

Itse asiassa kävin juuri päivällä hypermarketissa ja olin ehkä 10% vähemmistössä ilman maskia.. että minua on turha syyttää mistään "lukkiutukaa koteihin" lietsomisesta.
Paskageeniset kuolee koronaan. So what?

-Ylipitkä lainaus ja perään yhden lauseen vastaus. Annetaan mennä tämän kerran läpi mutta jatkossa näihin puututaan jotta palstamme pysyy luettavana. *Epäjärjestysmies*-
"Those who want respect, give respect."
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5374
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Suomen koronatilanne on tällä hetkellä kyllä aivan erilainen kuin vaikka UK:ssa tai Ruotsissa. Suomessa covid on tällä hetkellä kuin normi influenssa (ehkä lievästi korkeampi tehohoidon tarve?). Sairaalahoidossa 154 ja tehohoidossa 32. Tartunnat ovat hallinnassa. Minkäänlaista suurta painetta ei pitäisi olla. Jos tilanne jatkuu näin, niin mitään hätää ei Suomessa ole. Omasta mielestäni tilanne on Suomessa niin hyvä, että tiettyjä rajoituksia jotka iskee kovaa elinkeinonharjoittajiin voitaisiin vähentää ja katsoa miten tilanne kehittyy.

Kun tarkastellaan Brittejä tai Ruotsia niin tilanne on aivan toinen. Briteissä sairaalassa on nyt yli 30000 ihmistä, lisäystä kahdessa päivässä yli 6500, ja nyt jo lähes 10000 ihmistä enemmän sairaalassa kuin viime keväänä pahimmillaan. Myös tehohoidettavien määrä on noussut parissa päivässä 1847-> 2645. Tehohoitopaikoissa mennään kevään lukujen yli varmaan noin viikon sisällä, jollei käyrät tasoitu nopeasti.

Ruotsissa samaten covid tehohoidon tarve kasvaa tällä hetkellä voimakkaasti.
Ainoa hyvä puoli on se, että nyt suhteellisesti selkeästi vähemmän covid sairaalapotilaita joutuu tehohoitoon vs viime kevät eli hoidoissa on kehitytty.

Tässä tehohoidon graafeja UK ja Ruotsi.

Kuva
https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcare

Kuva
https://www.covid19insweden.com/en/healthcare.html
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5374
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Tässä vähän vertailua Brittien influenssaepidemiaan 2020 tammikuun alku. Influenssan takia 2020 tammikuun alussa oli Englannissa sairaaloissa 3152 ihmistä, mikä oli vielä 10 kertaa enemmän kuin edellisenä vuonna influenssan takia, vain 331 ihmistä sairaalassa.

Tällä hetkellä covidin takia Englannissa sairaaloissa 26467 (koko UK:ssa 30451). Tästä voi vähän päätellä onko covid oikeasti vain tavallinen "nuha influenssa" jos se pääsee leviämään voimakkaasti. Englannissa yli 8.3 kertaisesti sairaalassa potilaita covid tammikuun alku 2021 vs influenssa tammikuun alku 2020 (tämän jälkeen influenssa hyytyi). Tehohoitopaikoissa on noin 5 kertainen ero covidin "hyväksi". Toki tilanne elää koko ajan ja vasta myöhemmin voidaan laskea tarkat vertailut maksimeista.

https://web.archive.org/web/20200103200 ... l-figures/
Maitojuoma
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2020 6:15 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Maitojuoma »

Jos jotain pitäis koronan eteen tehdä, niin media sais lopettaa siitä jatkuvan uutisoinnin, se aiheuttaa ihmisissä turhaa paniikkia ja stressiä, samaten kaikki nämä asiantuntijat ja eritoten THL! Mä oon saakelin täynnä tätä korona uutista 24/7, ei ole vaikuttanut mun elämään koko tauti millään tavalla, en matkustanut ennen koronaa, enkä käynyt ravintoloissa jne, nyt vielä vähemmän tulee käytyy missään, kauppa on ainoa missä joudun ihmisten kans tekemisiin, ja maskia en ole käyttänyt, enkä käytä. Muut suojatkoon minut, ja 99% ihmisitä sitä naamassa pitää, mä saan hengittää vapaasti. Työni on myös sellainen, että ei tarvii olla ihmisten kans tekemisissä. Ja mitä tulee rokotteeseen, en todellakaan suosittele ottamaan rokotetta, siitä ei tuu oleen mitään muuta, kuin ongelmia. Ja viranomaiset on niin failannu puheilla rokotteen, että mä en ainakaan ottais, naama mennyt, ja mitään salaliittoteoriaa en näe rokottees! Mun näkökulma on vaan se, että liian vähän testattu, pitkäaikais vaikutuksia ei tunneta. Ja kaikki sivuoireet mitä on julkisuudessa mainittu, niin ei houkuta yhtään koko rokote. Ja Suomen korona tilanteesta en ole huolissaan, ollaan menossa paljon parempaan suuntaan, ja toivottavasti sama meno jatkuu. Kun malttais kaikki vaan noudattaa ohjeita, että pääsisimme jälleen nauttimaan turvallisesta kesästä.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 465
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Siis hetkinen, et itse noudata ohjeita, mutta sanot että jos kaikki noudattaisivat niin päästäisiin nauttimaan turvallisesta kesästä...?
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11396
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja URSA »

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vir ... #gs.q08ld7
Viron koronaluvut uuteen ennätykseen – sairastuneita päivätasolla enemmän kuin Suomessa pahimmillaan

JULKAISTU TUNTI SITTEN

Viron koronatartunnat ovat viimeisen vuorokauden aikana kivunneet ennätyslukemiin. Positiivisen testituoksen antoi 1104 ihmistä, joista lähes puolet Tallinnassa.

Maan ilmaantuvuusluku kahden viime viikon ajalta on tällä hetkellä 582,48. Tallinnassa tapauksia todettiin 533.

Maassa on kuollut tähän mennessä 265 ihmistä koronan aiheuttamiin komplikaatioihin. Puolet heistä on menehtynyt viimeisen neljän viikon aikana.

Tänään menehtyneistä neljästä uhrista nuorin oli 62-vuotias.

Virossa on tähän mennessä annettu 6632 rokotetta. Tavoite saada COVID-19 rokote vapaasti jaettavaksi kesäkuuhun mennessä näyttää epärealistiselta. Se edellyttäisi noin 20 000 ihmisen rokottamista joka viikko.

– Läheskään kaikki eivät kuitenkaan edes halua rokotetta. Somessa velloo täälläkin hetkellä paljon salaliittoteorioita ja epäilyjä rokotteen toimivuudesta, haittavaikutuksista ja lääkeyhtiöiden rahastamisesta, kertoo kirjeenvaihtaja Petri Saraste.

Moni suhtautuu hengityssuojaimiinkin epäillen.

– Täällä ajatellaan maskeistakin vähän samaan tapaan kuin Suomessa viime vuoden keväällä, että ne keräävät vain bakteereja, eivätkä suojaa sen paremmin itseä kuin kanssaihmisiä.

– Kun seuraa esimerkiksi busseissa matkustavia, niin noin kolmasosa ei edelleenkään käytä minkänlaisia hengityssuojaimia, Saraste kuvailee.

Maa on pitkälti suljettu epidemian vuoksi.

– Ravintoloista saa vain takeaway -annoksia ja yleisötilaisuudet on peruttu. Peruskoulun neljän ensimmäisen luokan oppilaat palaavat kouluun maanantaina, Saraste listaa.

Tilanne on vielä pahempi lähinaapurissa Liettuassa, jossa todettiin tänään 2331 uutta tapausta. Silti rajat ovat edelleen auki.

Etelänaapurin pahentunut tilanne heijastuu myös Suomeen.

Muun muassa suuri osa Suomeen tulevasta rekkaliikenteestä on peräisin Virosta, Latviasta, Liettuasta ja Puolasta. Lisäksi huolta on aiheuttanut joululomiltaan Suomeen palanneet rakennusmiehet, joiden on pelätty tuovan mukanaan tautiryppään.

Lue myös: Rakennusliiton puheenjohtaja huolissaan ulkomailta töihin palaavien koronatilanteesta, liitto vaatii pakollista koronatestiä – "Varsin siivottomia sosiaalitiloja löytyy vieläkin"
Avatar
Maigreeni
Harjunpää
Viestit: 313
Liittynyt: Su Maalis 31, 2019 8:59 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Maigreeni »

Että naisella ei voi olla peeenistä on itsepintainen myytti, joka valistunut aikakautemma on luojan kiitos murtanut kuten luotettava media Newsweek tässä paljastaa! https://www.newsweek.com/can-woman-have ... ed-1093051
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5374
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

sikakoira kirjoitti: To Tammi 07, 2021 7:42 am Onko joku väittänyt että nämä nyt jaossa olevat muuttaisivat DNA:ta. :lol:
On, esimerkiksi tämä irlantilainen professori Dolores Cahill, kohdassa 5:35 :
https://video.wakkeren.nl/videos/watch/ ... 1bfd78f0f4

Itsekin jo sen verran tutustuneena asiaan on suorastaan järkyttävää havaita miten epätieteellistä paskaa kyseinen professori suoltaa. Hän ei selvästikään ole käytännössä ollenkaan tutustunut mRNA rokotteisiin ja niiden toimintaan edes perusteiltaan. Käsittämätöntä että kyseessä on professoritason henkilö tuolla tietotasolla. Ja toki Yazka Love on papukaijana levittämässä tätä paskaa edelleen. Yazka Love, sori vaan, ei ole juurikaan älyllä pilattu, enkä tarkoita pelkästään tätä asiaa valitettavasti.

Eipä ihme että tämä professori sai kenkää EU:n tiedekomissiosta viime kesänä. : https://www.irishtimes.com/news/ireland ... -1.4277698

Tuo rokotteiden aiheuttama vääränlainen immuunireaktio on nykyisin ihan tunnettu asia joka otetaan rokotteiden kehittelyssä huomioon, ja esim. WHO:lla on oma työryhmä joka keskittyy juuri tähän asiaan. Sikäli on aivan totta että 50 vuotta sitten pari lasta kuoli, koska RSV rokote aiheutti vääränlaisen immuunireaktion kun lapsen saivat virustartunnan. Ja sekin on totta että 2002-2003 SARS rokotteen eläinkokeissa kuoli myös eläimiä. Mutta lääketiede kehittyy ja nämä vääränlaiset immuunireaktio-ongelmat otetaan nykyään rokotteissa huomioon.

Seuraavasta artikkelista voi lukea miten nykyisessä rokotekehityksessä otetaan huomioon vääränlainen immuunireaktio. Ei ole minkäänlaista näyttöä että ihmisiä alkaisi hyväksyttyihin koronarokotteisiin kuolemaan.
https://www.pnas.org/content/117/15/8218
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5374
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Maigreeni kirjoitti: Pe Tammi 08, 2021 1:18 am https://www.bitchute.com/video/8UvrEfeUL9Zt/
Tiivistelmä: "ihmiset sirutetaan DNAta muuttavilla rokotteilla ja heistä tehdään eliitin ja suuryritysten kontrolloituja ja valvottuja orjia maailman muuttuessa teknokratiaksi."

Tämä Catherine Austin Fitts on aikanaan ollut George H.W. Bushin hallinnossakin ja ensivaikutelmalta parin sekunnin ajan vaikutti täysjärkiseltä, ja luulin että tulisiko jotain uutta ja mielenkiintoista. Mutta ei. Kuinkahan monta kertaa nämäkin samat jutut on jo kuultu..? Itse seuraan toisella silmällä huvin vuoksi näitä salaliittojuttuja, ja siltikin olen kuullut nuo jutut jo moneen kertaan. Aika pettymys.
Daddy Slam
Agentti Scully
Viestit: 669
Liittynyt: Pe Tammi 04, 2019 3:54 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Daddy Slam »

^
Kova tarve sinulla on puolustella rokotetta, joka on täysin kokeellinen ja tekee sitä kautta ihmiset koe-eläimiksi.
Et edes ymmärrä miten mRNA-rokote toimii, copipasteet kaikkea paskaa ja vielä täysin puolueellisesti.
2002 ja mitä vuosia laitoitkin, vaikka uudempiakin on saatavilla.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32292901/

" Pathenogenic Priming

Because there is a high homology (similarity) between the corona virus spike proteins and proteins native to the human body, there is a risk that developing a vaccine against SARS-CoV-2 by using parts of the spike protein that are homologous to human proteins. Such may prime the immune system to create an autoimmune response[13][14] when the immune system at a later date is presented with the virus. This could establish an autoimmune disease in the recipient. As Lyons-Weiler (2020)[13] notes:

Failure of SARS and MERS vaccines in animal trials involved pathogenesis consistent with an immunological priming that could involve autoimmunity in lung tissues due to previous exposure to the SARS and MERS spike protein. Exposure pathogenesis to SARS-CoV-2 in COVID-19 likely will lead to similar outcomes.

Lyons-Weiler (2020)[13] "
Vastaa Viestiin