Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

No kyllähän tämä rangaistus vähän nauratutti. Enkä sikakoiralle naura. Kova alku vuodelle kuiteski ja hyvä että on päässyt jo pois.
Kova_laki.jpg
Kova_laki.jpg (20.67 KiB) Katsottu 11828 kertaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Lehtien lööpit, jotka...
poikani kirjoitti:
zombi kirjoitti: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a512 ... f6fbeffdbe

Hämeenlinnassa 31-vuotias nainen potkaisi maassa makaavaa kiukuttelevaa lastaan päähän, kun vetoketju lapsen vaatteissa jumissa. Rangaistus naurettava.Oikeudenkäyntikulut 2000 €, hieman ehdollista. Korvauksena lapselle kivusta ja särystä 200€. Tässä näkyy oikeuskäytännön pimeä puoli. Vrt. menepä potkaisemaan aikuisena vierasta aikuista kadulla. Mutta tuomittu on ilmoittanut tyytymättömyytensä. Minä myös. Toivottavasti hovi koventaa ja kunnolla.
Lue se juttu. Ihan täyttä paskaa. Joku mielisairas kakara saanut pienen osuman itse riehuessaan. Tyypillinen klikkiuutinen, joka uppoaa tyhmiin ihmisiin kuin kuuma veitsi voihin.
...
palokirves kirjoitti: Su Joulu 06, 2020 1:26 pm Joo, varmaan pentu valehdellut järjestelmällisesti, että saa mutsiltaan korvauksia oikeudessa. Uusien babienukkien kiilto silmissä keskinyt tarinan ja kunnon psykopaattina vetänyt roolin muina tyttöinä vielä lastensairaalassa ja kusettanut lastenpsykiatria.

Ei jaksa olla hämmästelemättä mitä dorkia tällä palstalla pyörii. Se sentään positiivista, etteivät lisääntymään pääse, jos eivät väkisin jonkun ota.
jepulis82 kirjoitti: Su Joulu 06, 2020 1:48 pmNo Suomessa kun nyt ei saa kakkua mistään, niin mites pieni mustelma kakarassa pitäis olla joku isokin juttu?

Ihan vaan tiedoksi, kakaroita vedetään ihan joka päivä kunnolla turpiin Suomessa, eikä ketään kiinnosta vittuakaan. Ei poliiseja, ei sossutätejä, ei ketään. Kukkahattu päähän nyt vaan kirves.
Jep, putsarilta jäänyt palokirves on täällä vaan kukkahattu lepattaen näköjään irvimässä taas ollut, kun toisaalta ihan vasta repi kaameet itkupotkut kun jotkut rohkenivat keskustella siitä, että olisiko Koskelan sairas lapsimurhatrio toiminut samalla tavalla, jos olisivat saaneet lapsena piiskaa?
(Eli keskustelimme ketjussa siitä, että mahtoivatko edes tietää mille kipu tuntuu, kun kykenivät kidutusmurhaan?)

Sai siellä kyllä joku muukin hyveellisyyskohtauksen, vaikka kyse oli vain hypoteesista äärimmäiseen julmuuteen liittyen, mutta putsarin raivo oli kaikista hauskinta, kun ei kohdistunut sitä edes "idean isään".

Putsarin ja palokirveen babienuket! :D
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Knalaya
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: La Marras 14, 2020 10:56 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Knalaya »

1294935351-1.jpg
1294935351-1.jpg (116.66 KiB) Katsottu 11611 kertaa
Koko viimeaikainen touhu naurattaa :lol:
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Mikä vittu saa aikuiset(?) ihmiset käyttämään emojeita täällä? Joko henkinen ikä on jäänyt sinne teini-iän puolelle, tai kyseessä on kehitysvammainen tapaus.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

PoliisimestariSisu kirjoitti: La Tammi 09, 2021 8:51 am Mikä vittu saa aikuiset(?) ihmiset käyttämään emojeita täällä? Joko henkinen ikä on jäänyt sinne teini-iän puolelle, tai kyseessä on kehitysvammainen tapaus.
Käytti emojeita tai ei, niin suurin osa täällä on tosiaankin henkisesti teinejä. Minä mukaanlukien. Vituttaako? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Knalaya
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: La Marras 14, 2020 10:56 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Knalaya »

Olen jo sen verran vanhempi että en nyt ole ihan varma mikä tämä emoji on, onko se jokin teinien nimitys hymiölle? :?:
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Knalaya kirjoitti: La Tammi 09, 2021 11:56 am Olen jo sen verran vanhempi että en nyt ole ihan varma mikä tämä emoji on, onko se jokin teinien nimitys hymiölle? :?:
No sepä se. Henkisesti teini poliisimestarisisu käyttää sanaa emoji, kun oikeasti aikuinen käyttäisi sanaa hymiö. Voi meitä henkisesti teinejä. :oops:
"Those who want respect, give respect."
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6467
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Mikä hymiöissä niin risoo, on täällä ihan hauskaakin välillä, kun rikolliset töppäilee? Tietty kun joihinkin on kolahtanut niin totta kai niitä käytetään, T: ei ku se on näääää :mrgreen: :mrgreen:
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2226
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Olen kai niin kalkkeutunut vanhus etten ymmarra mita Mr Green :mrgreen: stands for?

Nuorisolta apua tulkintaan :oops: :?:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

aivoriihi kirjoitti: La Tammi 09, 2021 2:46 pm Olen kai niin kalkkeutunut vanhus etten ymmarra mita Mr Green :mrgreen: stands for?

Nuorisolta apua tulkintaan :oops: :?:
:copyright:
Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

aivoriihi kirjoitti: La Tammi 09, 2021 2:46 pm Olen kai niin kalkkeutunut vanhus etten ymmarra mita Mr Green :mrgreen: stands for?

Nuorisolta apua tulkintaan :oops: :?:
En kyllä kuulu nuorisoon,mutta itse käytän "herra vihreän" tagia aina täällä,koska käytän saman nimistä pelisivustoa.
:mrgreen:
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2169
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Joku väitti joskus täällä kirjoittelevan monen eri alan asiantuntijoita. Minä väitän täällä olevan Alkon ja mielenterveyspalvelujen asiakkaita. Moni ei osaa edes kirjoittaa kuin ala-asteella opituin tavoin. Vielä enemmän naurattaa nämä täysin mielipuoliset kirjoitukset, jotka on täynnä viranomaisvihaa ja covidin kiistämistä.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 10, 2021 2:18 pm Joku väitti joskus täällä kirjoittelevan monen eri alan asiantuntijoita. Minä väitän täällä olevan Alkon ja mielenterveyspalvelujen asiakkaita. Moni ei osaa edes kirjoittaa kuin ala-asteella opituin tavoin. Vielä enemmän naurattaa nämä täysin mielipuoliset kirjoitukset, jotka on täynnä viranomaisvihaa ja covidin kiistämistä.
Sovit hyvin joukkoon. :lol:
"Those who want respect, give respect."
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2169
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

jepulis82 kirjoitti: Su Tammi 10, 2021 4:09 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 10, 2021 2:18 pm Joku väitti joskus täällä kirjoittelevan monen eri alan asiantuntijoita. Minä väitän täällä olevan Alkon ja mielenterveyspalvelujen asiakkaita. Moni ei osaa edes kirjoittaa kuin ala-asteella opituin tavoin. Vielä enemmän naurattaa nämä täysin mielipuoliset kirjoitukset, jotka on täynnä viranomaisvihaa ja covidin kiistämistä.
Sovit hyvin joukkoon. :lol:
Ostin jouluaattona Alkosta Strohipullon. Tuskin kuitenkaan tiedät mitä se on. Ostat Lidlistä tölkkibisseä ja pummit muilta narkeilta pillereitä ja savuja. Piriä hankit sillä lähiöpillullasi, jota kaikki on pannut lähibaarissa.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 10, 2021 8:42 pm
jepulis82 kirjoitti: Su Tammi 10, 2021 4:09 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 10, 2021 2:18 pm Joku väitti joskus täällä kirjoittelevan monen eri alan asiantuntijoita. Minä väitän täällä olevan Alkon ja mielenterveyspalvelujen asiakkaita. Moni ei osaa edes kirjoittaa kuin ala-asteella opituin tavoin. Vielä enemmän naurattaa nämä täysin mielipuoliset kirjoitukset, jotka on täynnä viranomaisvihaa ja covidin kiistämistä.
Sovit hyvin joukkoon. :lol:
Ostin jouluaattona Alkosta Strohipullon. Tuskin kuitenkaan tiedät mitä se on. Ostat Lidlistä tölkkibisseä ja pummit muilta narkeilta pillereitä ja savuja. Piriä hankit sillä lähiöpillullasi, jota kaikki on pannut lähibaarissa.
Kaikki oikein, paitsi pillua mulla ei ole. :mrgreen:

Katos poikaa, netissä uskallat avautua, mutta oikeassa elämässä kävelet katse maassa kun isäs nussi sua lapsena kaikkiin koloihin. No eipä siinä, jotkut on nettisankareita. Keep on trucking my gay ass friend. :lol:
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin