Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

VrumVrum
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 26, 2020 1:43 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja VrumVrum »

Siis eikö tämä IT-Mikko ollut ihan tavan duunari vai onko sittenkin joku miljonääri? Vai mistä nämä isojen elareiden perässä=jutut on lähtenyt?
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

Anom kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 10:22 am
Martti kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 7:21 am
Vedonika kirjoitti: Ma Tammi 18, 2021 6:14 pm Kokeet on todistettu Seiskalle Maisan itse lähettämillä viesteillä jotka Maiju on nähnyt. Mitä tulee toiseen väitteeseen, Maiju ei sano Maisan suorittaneen huumausta, vaan että siitä on epäilyt Maisan omien juttujen vuoksi mitä Ln ollessa pieni on kysellyt muilta ja jälleen myös viesteitse. Eli ehkä on, ehkä ei.
En oo mitään mieltä näistä kokeista ja niiden tekijästä mutta uteliaisuus heräsi sen suhteen, että mikäs tämä Maiju on, joka tietää Maisasta kaiken, on näkynyt Seiskalle annetut viestit jne.? Miten hälle päätyy kaikki materiaali? Miksi häntä kiinnostaa niin kovasti Maisa ja Maisan tekemiset?
Kuulostaa olevan joku peräkammarintyttö jolla ei ole omaa elämää. Aika sairasta settiä jos hänestä tänne kirjoitetut jutut ovat totta. Ja todella perseestä että FB:n eri ryhmien ylläpito mukana siinä paskassa.
Ei ole olemassa mitään wa ryhmää missä minä ja ryhmien ylläpitäjät ovat. Eli ei pidä paikkaansa. Mun provokatiivisesta tyylistä ei kaikki tykkää, mutta tänne nämä nimettömät viestit on ihan vaan paskapuhetta.
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

VrumVrum kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 2:20 pm Siis eikö tämä IT-Mikko ollut ihan tavan duunari vai onko sittenkin joku miljonääri? Vai mistä nämä isojen elareiden perässä=jutut on lähtenyt?
Työtön hän on. Jos työllistynyt uudestaan toisaalle ni hieno homma 👌
piitu73
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Kesä 26, 2019 8:45 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja piitu73 »

ämk kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 2:15 pm Kuulin että mua on kaipailtu :D En ole saanut seiskalta mitään todisteita, en ole osa lehtijuttua, en ole sanonut maisan huumanneen lastaan, en ole aloittanut tätä showta vaan jakanut lehtijutun pikkujouluista, koulukaveri itse kertonut ko ketjussa saamastaan lahjuksesta, enkä ole itkenyt somessa tätä ketjua, enkä oo ketään miehelläni uhkailu. Pärjään omillani. Ja lapsilla kiitos kysymästä kaikki hyvin.
Nimettömänä on helppo huudella paskaa.
Mun ei tarvi.
-maijumaiju 😁😁
Eiköhän noi täällä sua maalittavat ole niitä, jotka parkuu kiusaajiksi ryhmissä. Sit täällä anoina solvaavat pöksyt märkinä
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

VrumVrum kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 2:20 pm Siis eikö tämä IT-Mikko ollut ihan tavan duunari vai onko sittenkin joku miljonääri? Vai mistä nämä isojen elareiden perässä=jutut on lähtenyt?
On kyllä aiemmin tienannut paremmin kuin normiduunari (7000€/kk), mutta miljonääri tuskin ainakaan vielä on, jos ei sitten perintöä ole myös saanut.
Hemuli89
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2020 8:49 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Hemuli89 »

Hauska Maisa ku ei ole edellistäkään lastaan hoitanut ja nyt onnellisesti raskaana. :mrgreen: Kukahan sen muksun kasvattaa.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1449
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

ämk kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 2:15 pm Kuulin että mua on kaipailtu :D En ole saanut seiskalta mitään todisteita, en ole osa lehtijuttua,
Koskaan en ole seiskaan ollut yhteydessä, panu vaan ihan muuten soittelee? Mitään en ole koskaan tehnyt..
0_Screenshot_20210117-185644~4.jpg
0_Screenshot_20210117-185644~4.jpg (18.63 KiB) Katsottu 8751 kertaa
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Salmari
Olivia Benson
Viestit: 724
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Salmari »

^^ :D

Tuohan on yleensä kaikkien juoruakkojen ensimmäinen puolustus, en ole mitään koskaan tehnyt, ihan pelkkää valhetta ja mustamaalausta, kun jää kiinni.

Mutta jos Maisa kieltää niin sitä ei sitten nämä tyypit usko. Kun on ihan eri asia.
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

Tiinas kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 6:16 pm
ämk kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 2:15 pm Kuulin että mua on kaipailtu :D En ole saanut seiskalta mitään todisteita, en ole osa lehtijuttua,
Koskaan en ole seiskaan ollut yhteydessä, panu vaan ihan muuten soittelee? Mitään en ole koskaan tehnyt..

0_Screenshot_20210117-185644~4.jpg
Mielestäni kirjoitin, että en ole osa lehtijuttua, niin kuin en ole. Voit mielessäsi kääntää asioita miten sitten haluatkin lukea.
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1434
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Ainahan panu minullekin soittelee tulevista jutuista. Vaikka koskaan en ole seiskaan ollut yhteydessä :)
Ihan normi toimintaa.

Nämä maisasta juttuja jakavat ovat ex. kavereita ja maisan ekan aviomiehen kavereita. Joopa joo.
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

Alex Smith kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 9:11 pm Ainahan panu minullekin soittelee tulevista jutuista. Vaikka koskaan en ole seiskaan ollut yhteydessä :)
Ihan normi toimintaa.

Nämä maisasta juttuja jakavat ovat ex. kavereita ja maisan ekan aviomiehen kavereita. Joopa joo.
Okei. Mulle ei soittele, eikä ko jutussa ole mitään mun kertomaa. Jakamastani lehtilinkistä poimittuja asioita kyllä, mutta ne on ko kertojat itse lehdelle vahvistaneet ja todistaneet. En voi valitettavasti tästä nyt kunniaa ottaa 🤷‍♀️
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1434
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

ämk kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 11:08 pm
Alex Smith kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 9:11 pm Ainahan panu minullekin soittelee tulevista jutuista. Vaikka koskaan en ole seiskaan ollut yhteydessä :)
Ihan normi toimintaa.

Nämä maisasta juttuja jakavat ovat ex. kavereita ja maisan ekan aviomiehen kavereita. Joopa joo.
Okei. Mulle ei soittele, eikä ko jutussa ole mitään mun kertomaa. Jakamastani lehtilinkistä poimittuja asioita kyllä, mutta ne on ko kertojat itse lehdelle vahvistaneet ja todistaneet. En voi valitettavasti tästä nyt kunniaa ottaa 🤷‍♀️
Voi luoja mikä lumihiutale, anna nyt jo periksi äläkä valehtele. Tuossa ylläolevassa shotissa sanot " mä oon puhelimessa panulta kuullut"

Valehtelijalla ei vissiin ole mitään häpyä.

Jos puhelimessa on puhuttu ja ei ole sulle soitellut, ainoa vaihtoehto on sitten, että sinä olet soittanut. Mutta sekin on mielestäsi valhetta.

Ei ihme, että maine on mitä on. Tyttörukka
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

Alex Smith kirjoitti: Ke Tammi 20, 2021 12:29 am
ämk kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 11:08 pm
Alex Smith kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 9:11 pm Ainahan panu minullekin soittelee tulevista jutuista. Vaikka koskaan en ole seiskaan ollut yhteydessä :)
Ihan normi toimintaa.

Nämä maisasta juttuja jakavat ovat ex. kavereita ja maisan ekan aviomiehen kavereita. Joopa joo.
Okei. Mulle ei soittele, eikä ko jutussa ole mitään mun kertomaa. Jakamastani lehtilinkistä poimittuja asioita kyllä, mutta ne on ko kertojat itse lehdelle vahvistaneet ja todistaneet. En voi valitettavasti tästä nyt kunniaa ottaa 🤷‍♀️
Voi luoja mikä lumihiutale, anna nyt jo periksi äläkä valehtele. Tuossa ylläolevassa shotissa sanot " mä oon puhelimessa panulta kuullut"

Valehtelijalla ei vissiin ole mitään häpyä.

Jos puhelimessa on puhuttu ja ei ole sulle soitellut, ainoa vaihtoehto on sitten, että sinä olet soittanut. Mutta sekin on mielestäsi valhetta.

Ei ihme, että maine on mitä on. Tyttörukka
Niin olen puhelimessa kuullut. Ei se tarkoita kai että mulle lehdet yleisesti soittelee tai minä heille. En ole missään vaiheessa kiistänyt puhuneeni toimittajan kanssa puhelimessa. Aika säälittävää räpiköintiä nyt yrittää liittää mut osaksi ko juttua
Faktamees
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 10:05 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Faktamees »

Tackleberry kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 4:11 pm
VrumVrum kirjoitti: Ti Tammi 19, 2021 2:20 pm Siis eikö tämä IT-Mikko ollut ihan tavan duunari vai onko sittenkin joku miljonääri? Vai mistä nämä isojen elareiden perässä=jutut on lähtenyt?
On kyllä aiemmin tienannut paremmin kuin normiduunari (7000€/kk), mutta miljonääri tuskin ainakaan vielä on, jos ei sitten perintöä ole myös saanut.
Kyllä siinä rahoille pääsee, jos hommaa penskan useamman yli keskituloisen ukon kanssa. Mistä sitä tietää montako jaksoa tätä sarjaa on tulossa.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Faktamees kirjoitti: Ke Tammi 20, 2021 1:31 am
Kyllä siinä rahoille pääsee, jos hommaa penskan useamman yli keskituloisen ukon kanssa. Mistä sitä tietää montako jaksoa tätä sarjaa on tulossa.
Eikö ne taimet kuluta mitään?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Vastaa Viestiin