Saatananpalvonta, satanismi ja sen varjolla tehdyt lasten hyväksikäytöt

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

PaulaDrew kirjoitti:Ja koska satanistiksi synnytään, ei käännytä. Näin olen käsittänyt, ja sen vuoksi alkanut ajatella satanismia ennemminkin (narsistisena ja hedonistisena) luonteenpiirteenä kuin "uskontona".
Sitähän se onkin, mutta kaikki itsekeskeiset hedonistit eivät halua kuulua mihinkään pimahtaneeseen ja magiaa harjoittavaan uskonlahkoon :)
I am an African!
Sutherland
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 6:03 am

Re: Saatananpalvonta ja satanismi

Viesti Kirjoittaja Sutherland »

Mariella kirjoitti:Muistan katsoneeni dokumentin "saatana kutsuu minua" kouluaikana. Sitä muistellessa herää päälimmäinen mielikuva saatananpalvojasta, joka on heikko, epävarma ja yksinäinen. Löytää perheen ja tuntee sen voiman, huumaantuu siitä ja aivopeseytyy lopulta hommaan mikäli jää mukaan, tai tulee järkiinsä ja yrittää pois. Tämä dokumentti onkin lähes ainoa omakohtainen kokemukseni saatananpalvontaan :D ja siksi olisi mielenkiintoista vähän penkoa. Onko kukaan muu muuten nähnyt tuota dokumenttia? Se oli ko. hommasta melkoisen voimakkaan kuvan, kun itsellä on ollut kuva lähinnä sellainen että ne nyt pukeutuu mustiin, tykittää örinämusiikkia ja potkii hautakiviä, ryöstää R-kioskeja ja käyttää päihteitä.
Joops, tuli kans katottua joskus kouluaikoina. Ja itse asiassa tuli se tossa just katottua uusiks kun youtubesta vastaan tuli, ja olihan se... No joo :lol: Jos joku haluaa katsoa, niin eka osa (kolmesta) löytyy tosta http://www.youtube.com/watch?v=khWffRNgYnc
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

http://www.mustaraamattu.net Onko kukaan tuota lukenut?
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bombay kirjoitti:http://www.mustaraamattu.net Onko kukaan tuota lukenut?
Jotain pätkiä on nuorena tullut lukastua. Ihan mielenkiinnosta olisi mukava lukea tuo.
Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Muistaakseni tuo musta raamattu löytyy netistäkin kokonaisuudessaan, täytyypä etsiä kun kerkeän.
Jostain olen kuullut, että useimmat tuon lukeneet ovat 'seonneet' lopullisesti. P*skapuhetta kai, MUTTA jos tosiaan joku lukee tuon käsi sydämmellä ja lähtee öisin ilkosillaan metsiin loitsimaan sekä kuuta kumartamaan, niin kyllä siitä seuraava hulluus on ihan itse aiheutettua, ei miltään korkeammalta taholta.
Hitto kun en yhtään muista miten tuo minulle kerrottiin, jotenkin huvittavasti, ehkä tyyliin että 'mustan raamatun lukeneet on kaikki joutuneet demonien riivaamiksi' :roll:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Niin. Jos mustaa raamattua lukee niinkuin raamattua (heh), niin kai sitä sekoaa. Jos lukisin perusraamatunkin tosissani ja imisin kaiken itseeni niin varmaan sekoaisin siitäkin :roll:
Ihmisen psyyke on kuitenkin rajallinen ja niinkuin tuolla aiemmin kirjoitin, tiedän tapauksia, jotka on seonnut nuorempana saatananpalvontatouhujen kanssa ja ymmärrän sen täysin.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

mun joku kaveri joskus sano et tulee hulluksi jos mustan raamatun alottaa muttei lue sitä loppuun, mikähän juttu sekin oli.. no se kaveri sairasti skitsofreniaa ja sen setä meni viisauksissaan ostamaan sille ton kirjan. kaveri alko kuulla "henkien" puhetta jne. että ei se ainakaan sen tilannetta parantanut vaikka kannesta kanteen luki :roll:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Dr.NecroPhil
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:19 pm
Paikkakunta: Suomen Sosialistinen Kansantasavalta

Viesti Kirjoittaja Dr.NecroPhil »

Aleister Crowleyllehan kävi myös niin magiajuttujensa kanssa, että "sai ilmoituksen", että oliko se nyt 13. Æthyrin kutsumisen kohdilla tapahtuu jotain hirveätä (30 Æthyriä yhteensä, ensimmäinen MADARIATZA DAS PERIFA TEX, ei kuulemma saisi sanoa ääneen ettei hirveyksiä tapahdu, saati sitten se 30. ja hirvein æthyr, MADARIATZA DAS PERIFA LIL [ei Saatana, nyt taitaa tapahtua hirveyksiä 8) ] ) ja näinhän sitten kävikin, Crowley sekosi juuri tuon kyseisen "ennustuksen" mukaan.
Itseänsä psyykkaamalla tarpeeksi voi tosiaan saada vaikka mitä aikaiseksi omassa päässään.

...Ja tuohon Mustaan Raamattuun: Eihän siinä ole mitään ihmeellistä; kautta aikojenhan kristityt ovat pudottaneet tai lisänneet omiin tarkoitusperiinsä parhaiten sopivia osia siihen kirjaansa, evankeliumejakin oli "hieman" enemmän, mutta tietty (en nyt muista nimeä) tämä paavi toistatuhatta vuotta sitten valikoi itseään eniten hyödyttävät ja valtaansa korostavat osat... Niinhän se on noiden krisnujen kanssa aina mennyt; "vain tämä tapa on oikein, koska MINÄ päätän/sanon niin, kaikki muu on KERETTILÄISYYTTÄ eli SAATANAN PALVONTAA".
Enemmänkin olisin huolissani noista paaveista jotka edelleen kuvittelevat olevansa jonkun juutalaisjumalan inkarnaatioita maan päällä.
Faaraoitakaan ei enää ole, Roomaakaan jumalkeisareineen ei ole hetkeen ollut ja Hirohitokin irtisanoutui jumaluudestaan II maailmansodan aikoihin...
ODERINT DVM METVANT.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En kiusaa itseäni lukemalla mustaa raamattua eikä se kiinnostakaan erityisemmin.
Aleister Crowleyn juttuja olen joskus lukenut mutta mua alkaa oksettaa ne jutut (ihan niinkuin huumejuttuja en sulata vaikka muuten olen aika karski) joten jäävät minulta väliin.

Kunnon murhat ja mystiikkakin on ok. Kuulostaa varmaan tekopyhältä.
Nothing is quite what it seems
Mjölnir
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 2:43 am

Viesti Kirjoittaja Mjölnir »

Musta raamattu löytyy hyllystä ja olen lukenutkin sen melkein kokonaan. Eipä siitä mitään seurannu tai sitten olen jo valmiiksi ihan pihalla. Tuskaa sen lukeminen kyllä on mutta vain siitä syystä että se on pirun kuivaa jauhamista. Jos jotakuta kiinnostaa niin kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja löytyvät englanniksi täältä: http://www.sacred-texts.com/grim/index.htm .
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mielenkiintoinen kirja aiheeseen liittyen: Audrey Harper - Tanssii Saatanan Kanssa.. Elämänkertatyylinen kertomus. Omasta mielestäni ei kamalan pelottava, mutta kaikista heikkohermoisimmat voi jättää lukematta :? Kaikille muille suosittelen kirjan lukemista.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Aariel kirjoitti:Niin. Jos mustaa raamattua lukee niinkuin raamattua (heh), niin kai sitä sekoaa. Jos lukisin perusraamatunkin tosissani ja imisin kaiken itseeni niin varmaan sekoaisin siitäkin :roll:
Ihmisen psyyke on kuitenkin rajallinen ja niinkuin tuolla aiemmin kirjoitin, tiedän tapauksia, jotka on seonnut nuorempana saatananpalvontatouhujen kanssa ja ymmärrän sen täysin.
Kummallinen ilmiö.

Kun luet Raamattua ja tulet uskoon, tulet vain uskoon ja sinusta tulee uskovainen.

Kun sitten luet Mustaa Raamattua ja se tekee sinuun samaan tyyliin lähtemättömän vaikutuksen, sinusta tuleekin "hullu". Jos kuulet demonien äänettä, olet hullu, mutta jos Jumala puhuu sinulle, olet vain harras uskovainen.

Olenko ainoa, vai huomaako joku muukin terminologiassa (sekä yleisissä käsityksissä) jonkin näköistä häikkää?
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

ionized kirjoitti: jos väität, että jumala puhuu sinulle niin sinut leimataan kajahtaneeksi. Harva uskovainenkaan pokkana väittää, että jumala puhuisi heille.
No, esimerkiksi Yhdysvaltain presidentti väittää, ja aivan pokkana.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

joey kirjoitti:Olenko ainoa, vai huomaako joku muukin terminologiassa (sekä yleisissä käsityksissä) jonkin näköistä häikkää?
Minua ovat samat asiat - eivät ehkä ihmetyttäneet, koska tavallaan valtakirkon valta-asema on ymmärrettävä, vaan lähinnä ärsyttäneet myös. Kun etsin kirjakaupasta satanistista raamattua, oletin automaattisesti löytäväni sen sieltä, mistä muutkin raamatut ja koraanit. Lopulta se löytyi myyjän avustuksella jostain fantasia- tai huuhaa-osastolta. Samaa huuhaata minusta kaikki, mutta jotenkin otti päähän tämäkin.

Ja tuli myös mieleen, että olen jo ala-asteiässä taistellut ko. käsityksiä vastaan, kun olin jäämäisilläni jälki-istuntoon kiroilusta. Näsäviisaana pikku paskiaisena yritin selittää opettajalle rukoilleeni vain omaa jumalaani, mutta opettaja taisi tuohtua vain lisää. Joka tapauksessa olen edelleen sitä mieltä, että olin oikeassa. Jeesusta, jumalaa tai luojaa hokevathan eivät saaneet rangaistuksia.
Sudenlapsi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 11:43 am

Viesti Kirjoittaja Sudenlapsi »

Olen tässä surullisena seuraillut enemmän tai vähemmän läheltä vanhan ystäväni suossa tarpomista. Hän masentui jossain vaiheessa vakavasti, aloitti alkoholin kautta huumeiden käytön ja masentui siitä vielä lisää. Jossain vaiheessa kuvaan astui, luonnollisena jatkona, saatananpalvonta. Keittiöpsykologina sanoisin, että hänelle (ja monelle muullekin) saatananpalvonta on vain tapa hallita omaa pahaa oloaan. Onhan se helpompi vierittää syy jonkun niskaan, kuin lähteä hakemaan sitä vikaa omasta pääkopasta.
Sama efekti löytyy myös toisesta ääripäästä. Jos ihmiselle tapahtuu jotain pelottavaa, järkyttävää, jotain sellaista, mitä hän ei pysty järjellä käsittelemään, hän pamahtaa uskoon. Riippuu vain ihmisestä, kumpaan ääripäähän hän hakeutuu, vai pystyykö hän taistelemaan läpi ko. tapahtuman. He lohduttautuvat sillä, että joku huolehtii heistä silloin kun he itse eivät siihen enää pysty (vrt. äiti-lapsi -suhde).
Itse en usko jumalaan enkä saatanaan, joten uskon psykologiaan ja siihen, että ihmismielestä kaikki on kiinni.

Minkäänlaista järjestäytynyttä saatananpalvontaa ei Suomessa ole. Maailmalla ehkä.
Vastaa Viestiin