Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Satunnainen
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 10:55 pm

Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja Satunnainen »

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/ ... 31db0738fb

Miikka on hakenut niin pajon huomiota, että ansaitsee täälläkin pienen hetkensä.
Lyhyesti kiinnitti huomio kaikkinensa, että kaverilla massia joka piti lehdessäkin tuoda esille Levin kakkosasuntoineen ynms kuinka tärkeää hänelle on päästä matkustamaan Levin-Espoon välillä.

Massin ja oman mahtipontisuuden voimalla säännöt eivät siis koske häntä, vaan hänen pitää vähän yrittää venyttää rajoja syöden pähkinöitä koska hän vaan voi.
Nyt sitten pyydetään anteeksi, koska muutamat on niin suositelleet, mutta jos se ei riitä niin itkupotkuraivarit, oikeustoimet ja somessa kuuluu koska vaihtoehtona on ajella Maseratilla Espoon ja Levin väliä, tosin vois rauhassa syödä pähkinänsä.

Toivottavasti Finnair ei peru lentokieltoa, vaan tämä Espoolainen nei.., eikun maamme pelastus opettelesi tottelemaan samoja sääntöjä kuin me muutkin joudumme tottelemaan.

Näköjään jo aiemmin ollut angstia lentoemoja kohtaan, kun tutkaili facea, suorana lainauksena "pidän huolen että minä olen jatkossa se joka lentää ykkösluokassa ja lentoemot nuolee varpaita".

Nopeasti tutkittuna kaveri herbayrittäjä, jonka luulisi elävän chillisti eikä öykkärityyliin?
Vai oliko tarkoitus saada hyvää somemainosta, mutta meni pahimmalla tavalla pieleen kuin olisi selfien otossa tippunut kalliolta.
Viimeksi muokannut Satunnainen, Ma Helmi 22, 2021 8:38 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lady Willows
Poliisikoira Rex
Viestit: 258
Liittynyt: To Huhti 22, 2010 10:27 am

Re: Pähkinämies finnairin lennolla

Viesti Kirjoittaja Lady Willows »

Helvetin pelle... pullaposki neiti, jonka täytyy saada naamansa esiin omasta mielestään mainoksena nokkeluudestaan. Ja yrittäjä vielä... ei kannata tollasen kanssa varmaan paljon bisneksiä tehdä, joka sopimuksesta varmaan nokkelasti hakee porsaanreikiä omaksi edukseen ja vaikka vaan toisen kiusaksi, kun on näytettävä että on parempaa väkeä, jota ei koske samat säännöt kuin rahvasta. Joka työpaikallakin on näitä... ”entäs jos mä teenkin näin... onko just tää kielletty sopimuksessa.. onks just tästä sanottu erikseen.... ei just tätä oo sanottu.. ” Toivottavasti ei Finnair peru nillittäjä-prinsessan porttaria. Jessus että mä inhoon näitä itsensä erityiseks kuvittelevia
2+2=5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
Morrissey: "So how can anybody say
They know how I feel
The only one around here who is me
Is me"

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Pähkinämies finnairin lennolla

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Jokainen voi kertoa huolensa Finnairille, ettei uskalla enää lentää, jos paljon lentävän ja välinpitämättömän Miikan lentokielto perutaan. Voi kertoa kaverillekkin. Näin Miika ehkä oppii jotain, kun joutuu ajelemaan lentämisen sijaan autolla pitkää päivää ja matkaa :mrgreen: Mutta voi syödä pähkinöitä. Ehkä hän tulee siitä iloiseksi.

https://www.finnair.com/fi-fi/asiakastu ... hakemukset

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Pähkinämies finnairin lennolla

Viesti Kirjoittaja putsari »

Verkostomarkkinointihuijari. Miika voisi olla tosi mies,eikä lammas ja ajaa jatkossa Oulusta Helsinkiin moottoripyörällä. Ilman kyparää ja apupyöriä tietenkin.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1258
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Pähkinämies finnairin lennolla

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Miikka kertoo saaneensa yleisesti eniten oppia Jari Sarasvuolta, sekä Tony Robbinsilta.
https://www.teamzinzino.fi/miia-mimmu-r ... a-zinzino/

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Pelle.

Toisalta Finnairin omassakin toiminnassa outoja piirteitä. Matkustajalta estettiin pääsy koneeseen, koska hänellä on töistä otettu FFP2 maski. Piti olla kertakäyttöinen paperimaski :D

Eli FFP2 maski piti heittää roskiin ja ottaa Finnairin tarjoama paperimaski " koska säännöt sanovat"
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Asiallinen
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 4:41 pm

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja Asiallinen »

minä minä minä ihmisiä on aina jonkun verran väestöstä. Kaikki mulle heti nyt, minä ensin. Yleensä hemmoteltuja ja jotenkin reppanoita, vaikka rahaa olisi. Joku katkeruus taustalla.

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Taas kerran esimerkki siitä, miten käy, jos kolmivuotiaan siisteyskasvatus on liian lepsua tai liian ankaraa.

Ihmettelen myös sitä, miksi nei... anteeksi, herra lentää Leville mentäessä vain puoliväliin matkaa. Vai oliko Oulussa tarkoitus tehdä ainoastaan välipysähdys pähkinöiden ostamiseksi?
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Sarasvuon opeista sikiää vain idiootteja sekä kusipäitä. Tämä toistaiseksi lentämätön mätisäkki on oikea Sarasvuon broileri.
Piilohomot on in.

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Julkisuuteen voi eri asioissa tulla joko hyvällä tai huonolla tavalla, ja tämä tais olla jälkimmäistä kategoriaa.

Ihan selkeää olemassa olevien sääntöjen dissaamista vaikka muuksi haluaakin sitä peitota. "– Ajattelin, etten jaksa alkaa hankalaksi ja viimeinen 15-20 minuuttia käytin maskia." Tuokin lause jo paljastaa ettei varsinaista halua maskin käyttöön ole ollut alun alkaenkaan, vaan halusipahan olla venkulana vaan koko sääntöä vastaan. No, homma meni pähkinöiksi ihan eri tavalla kuin mitä kaveri lienee kuvitellut.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

No kun nyt hieman ajatellaan niin kyllä se pelletoimintaa harrastava osapuoli tässä todellakin on Finnair ja useat muutkin lentoyhtiöt. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

salamiataivaalla
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: La Joulu 12, 2020 2:21 pm

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja salamiataivaalla »

Nyt sitten ollaan niin "yksityishenkilöä" ja "kärjistettyä" kun itse julkisuuteen tuoma asia (yllätys) kapsahti omaan nilkkaan :roll:
Iltalehti 22.2.2021

Pähkinä-Miikka kutsui koronarokotetta naurettavaksi ja maskia orjamaskiksi: Kommentoi nyt valtavaa someraivoa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8e72 ... a1399d9490

Pari poimintaa:

”Turpaan on tullut”
Peuravirta sanoo puhelimitse nyt, että hän ei ole julkisuuden henkilö ja toivoo, että hänen nimellään ei mässäiltäisi sosiaalisessa mediassa, vaikka hän on sanonut monenlaista Facebook-seinällään, eikä hän kaikkea niistä edes muista.

Miikka Peuravirta, mitä ajattelet siitä, että tällainen kohu on noussut? Oliko tämä tavoitteesikin, tarkoituksellinen provokaatio?
– Ei ollut tarkoitus herättää tämmöistä provokaatiota. Jälkikäteen jos mietin, parempi olisi ollut, kun olisin lentokoneeseen hypännyt, pistänyt maskin naamalle, nukkunut ja herännyt onnellisena Helsingissä. Se olisi ollut varmaan kaikkein paras. En ole hirveästi jaksanut lukea (somekommentteja). Aikamoinen pommitus on tullut myös minulle henkilökohtaisesti niin Facebookissa kuin Instagramissa, sähköpostilla ja itseasiassa puhelimellakin. Ymmärrän kyllä, että mistä moni mussuttaa, on se, että olisiko voinut pähkinöiden syönti olla viisi tai kymmenen minuuttia. Vaan se ei ole koko jutun pointti, vaan se, että missään ei ole määritelty ruoka-aikaa, eikä semmoisia sääntöjä ole, että tietyn ajan saa vain syödä. Se, että pakotetaan olemaan syömättä tai pitämään maskia, ei ole oikeudenmukaista. Varmasti on noussut pienestä kärpäsestä härkänen.

Harkitsetko jotain oikeustoimia tai vastaavaa Finnairia kohtaan?
– Se kirjallisen varoituksen syy ei pidä paikkaansa. En sitä hyväksy. Syy oli, etten käytä maskia ja näin ei ollut. Se, että lentokielto mätkäistään suoraan, ilman että pääsen esittämään kantaani, on kohtuuton. Levi on kakkoskotini, jossa vietän enemmän aikaa kuin Espoossa jopa. Lappi ja lentäminen ovat minulle elinehto. Pelkällä autolla liikkuminen ei onnistu. Haluan selvittää keissin hyvällä ja mielellään mahdollisimman pienellä mediahuomiolla Finnairin kanssa. Jos yhteisymmärrykseen lentokiellosta ei päästä, jatkan taistelua. Mutta olen tässä jo hävinnyt. Varmaan 50 Facebook-kaveria, pitkäaikaisia ystäviä ja yhteistyökumppaneita, on poistunut. Ei mitään seuraajia, vaan oikeita ihmissuhteita. Sen takia, että minä olen ollut nyt se idiootti, joka on uhmannut pähkinöitä syömällä ja halunnut tehdä tästä jonkun julkisen vedätyksen. Ei ollut pienintäkään mielenkiintoa tehdä tästä julkista. Kun ensimmäiset mediat ottivat yhteyttä, tiedän että ihmiset voivat lukea päivitykseni, kirjoitukset tai katsoa videoni, joten haluan mieluummin kertoa asiat omilla sanoillani ilman, että julkaistaan vain juttu ilman minun kantaani.

– Lyhyesti ja ytimekkäästi toivon että voimme jatkaa elämää, keskittyä oikeisiin merkityksellisiin asioihin, eikä tapella pähkinöiden syömisestä ja lentokiellosta.

Somessa leviää kuvakaappauksia, joissa olet kertonut, että aiot pitää huolen, että lentoemot nuolevat varpaitasi ja lennät ykkösluokassa ja aiot hankkia potkut lentoemännälle.
– Tämä on vähän tämmöistä omalla tavallaan, kun ollaan ärtyneessä tilanteessa, ihmiset sanovat mitä sattuu. Olen varmasti sanonut tyhmästi. Toivon että tuommoista kirjoitusta ei löydy mistään, mutta jos löytyy, sitä kärkästä kirjoitusta täytyy varmasti pahoitella.

Iltalehti on nähnyt alkuperäiset kommentit Peuravirran Facebook-seinällä.

– Ei kuulosta normaalisti minun sanomisiltani, hän kommentoi.

EEMELI82
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: La Marras 19, 2016 6:34 pm

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja EEMELI82 »

Toivottavasti Finnair ei peräänny yhtään tässä casessa, vaan pitää tuon porttikiellon voimassa, vaikka tämä Pähkinä-Miikka kuinka koittaisi asiaa pahoitella ja sovitella. Mitään muuta konstiahan tuolla pellellä ei ole, kuin koittaa saada Finnair perumaan tuo porttikielto, oikeudessa ei ole mitään toivoa pärjätä asiassa. Olisi varmaan kannattanut miettiä seuraamuksia ennen kun alkoi perseilemään ja venkoilemaan. Hivenen kieltämättä pistää toki miettimään onko kyseinen kaveri nyt ihan vakaa mieleltään, vai onko tässä jotain henkisiä ongelmia taustalla, koska onhan tuo käyttäytyminen nyt sellaista, että ei täysin henkisesti tasapainoinen ihminen mielestäni noin toimi. Jos taas kaikki pähkinät on kupissa niin tässä täytyy olla takana joku epätoivoinen julkisuushakuisuus. Oliskohan kaverilla alkanut bisnekset tms. käymään vähiin ja jotain piti keksiä, eikä sitten muuta tullut mieleen kun tällainen epätoivoinen tempaus?

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja URSA »

Vaikuttaa olevan fanaattisen ja psykoottisen rajoilla. Uskoo nähtävästi pysyvänsä pandemian aikana terveenä kun käy vuorotellen avannossa ja lämpimässä altaassa. Jonkinlaista kuhnekylpyä. Ja niitä pähkinöitä.
Pähkinä-Miikka kutsui koronarokotetta naurettavaksi ja maskia orjamaskiksi: Kommentoi nyt valtavaa someraivoa
Tänään klo 18:15
Miikka Peuravirta on avoimesti vastustanut koronatoimia eikä aio ottaa rokotetta. Hän katuu nyt, että tuli pähkinänsyöntiasialla niin voimakkaasti julkisuuteen.

Miikka Peuravirta sai Finnairilta lentokiellon, kun söi pähkinöitä ilman maskia.
Hän tuli asian kanssa julki. Syntyi valtava somekohu.
Peuravirran julkisilla sometileillä on paljon erilaista koronatoimien vastustusta.
Kärpäsestä härkänen. Miikka Peuravirta kokee saaneensa turpaan ja hävinneensä kohussa paljon.
Espoolainen yrittäjä Miikka Peuravirta joutui viikonlopun uutisten myötä valtavan somemyrskyn silmään.

Peuravirran tapaus käynnistyi hänen perjantaina julkisesti jakamastaan Facebook-julkaisusta, jossa hän kritisoi Finnairilta saamaansa puolen vuoden lentokieltoa. Finnairin mukaan lentokieltoa ei anneta kevyin perustein. Syynä lentokieltoon on kieltäytyminen kasvomaskin ohjeiden mukaisesta käytöstä.

Peuravirta on saanut toiminnallaan sosiaalisessa mediassa jonkin verran kannustusta, mutta pääosa palautevirrasta on hyvin negatiivista, ja sitä on paljon. Esimerkiksi Twitterissä sana Miikka nousi maanantaina Suomen käytetyimpien joukkoon. Miehen toiminta lentokoneessa on koronapandemian aikana nähty laajalti vastuuttomana.

Uhosi potkuilla
Huomiota on kiinnitetty myös siihen, että Peuravirta on avoimella Facebook-sivullaan jo pitkään kritisoinut erilaisia toimenpiteitä, joilla globaalia koronapandemiaa on yritetty hillitä. Seuraajia hänen Facebook-sivullaan on hieman alle tuhat ja Instagramissa noin 1700.

Kohutun lennon jälkeenkin Peuravirta on kommentissaan kutsunut kasvomaskia lammas- ja orjamaskiksi, sekä luvannut pitää huolen siitä, että lentoemäntä saa potkut, ja että jatkossa hän lentää ykkösluokassa samalla kun lentoemot nuolevat hänen varpaitaan.

Peuravirran Facebook-sivuilla on levitetty jo pidempään myös erilaisia koronavirukseen liittyviä salaliittoteorioita.

Eräissä postauksissa Peuravirta kutsuu koronarokotetta naurettavaksi piikiksi ja lammaspiikiksi. Hänen kyselyssään sadat ihmiset ovat kertoneet, että eivät aio rokotetta ottaa. Koronavirusrokotteista ja niiden haittavaikutuksista voi lukea Duodecimin Terveyskirjastosta tai Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta.

Koronarokotetta olet kutsunut naurettavaksi piikiksi?

– En nyt muista, mitä olen sanonut. Olenko sanonut naurettava piikki? Ihmiset saattavat sanoa hetken mielijohteesta asioita sosiaalisessa mediassa välttämättä sitä tarkoittamatta. En todellakaan ole ottamassa koronarokotetta, mutta ne jotka sen haluavat ottaa, sen kun ottavat. En näe tarpeen koronarokotetta ottaa.

Ovatko maskin käyttäjät orjia ja lampaita, kuten olet väittänyt?

– (Nauraa.) En varmasti tarkoita suoranaisesti sitä. Ymmärrän, että moni pitää maskia, koska niin vahvasti tuodaan julki, että se on yleisen hyväksynnän ja yleisen hyvän kannalta. Monet, jotka sen hyödyllisyydestä eivät edes perusta, pitävät maskeja, että muut ihmiset eivät pahoita mieltään. Varmaan yliampuva kommentti, jos olen sanonut ja nimittänyt näin ja varmasti joskus olenkin. En varmasti tarkoita pahaa ketään kohtaan. Jos joku haluaa maskia pitää, se on hänen henkilökohtainen mielipide eikä se minulle kuulu. Enemmänkin kritisoin sitä, että niitä jotka eivät halua maskia pitää, niitä leimataan hulluiksi ja välinpitämättömiksi ja muista piittaamattomiksi. En tykkää että ihmisiä jaetaan maskillisiin ja maskittomiin ja soditaan keskenään, kun se ei ole varmasti kenellekään hyväksi.

Pitäisikö elää niin kuin koko tautia ei olisikaan?

– Ei. Ei varmastikaan. En ole korona-asiantuntija, mutta maailmassa on muitakin ikäviä asioita koko ajan päällä koronan lisäksi. On masennusta, itsemurhia, influenssaa, nälänhätää, metsiä tuhotaan ja eläimiä tapetaan. Verrattuna siihen kuinka harva siihen oikeasti kuolee ja mikä on se ikäryhmä. Suurin osa on yli 80-vuotiaita pitkäaikaissairaita, mutta en muista mikä se prosentti on. Pitäisi kohdistaa suojelu niitä kohtaan, jotka ovat tulilinjalla, eikä sulkea kaikkea mahdollista ja rajoittaa koko maapallon liikkumista ja muuta tekemistä. Mittasuhteet ovat menneet överiksi. Korona on täällä, siihen sairastuu ja kuolee, mutta tuntuu, että ihmisillä ei ole mitään muuta mielessä.

Harkitsetko jotain oikeustoimia tai vastaavaa Finnairia kohtaan?

– Se kirjallisen varoituksen syy ei pidä paikkaansa. En sitä hyväksy. Syy oli, etten käytä maskia ja näin ei ollut. Se, että lentokielto mätkäistään suoraan, ilman että pääsen esittämään kantaani, on kohtuuton. Levi on kakkoskotini, jossa vietän enemmän aikaa kuin Espoossa jopa. Lappi ja lentäminen ovat minulle elinehto. Pelkällä autolla liikkuminen ei onnistu. Haluan selvittää keissin hyvällä ja mielellään mahdollisimman pienellä mediahuomiolla Finnairin kanssa. Jos yhteisymmärrykseen lentokiellosta ei päästä, jatkan taistelua. Mutta olen tässä jo hävinnyt. Varmaan 50 Facebook-kaveria, pitkäaikaisia ystäviä ja yhteistyökumppaneita, on poistunut. Ei mitään seuraajia, vaan oikeita ihmissuhteita. Sen takia, että minä olen ollut nyt se idiootti, joka on uhmannut pähkinöitä syömällä ja halunnut tehdä tästä jonkun julkisen vedätyksen. Ei ollut pienintäkään mielenkiintoa tehdä tästä julkista. Kun ensimmäiset mediat ottivat yhteyttä, tiedän että ihmiset voivat lukea päivitykseni, kirjoitukset tai katsoa videoni, joten haluan mieluummin kertoa asiat omilla sanoillani ilman, että julkaistaan vain juttu ilman minun kantaani.

tasaraha
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Ti Loka 06, 2020 7:22 pm

Re: Pähkinämies Finnairin Oulu - Helsinki -lennolla

Viesti Kirjoittaja tasaraha »

Somessa leviää kuvakaappauksia, joissa olet kertonut, että aiot pitää huolen, että lentoemot nuolevat varpaitasi ja lennät ykkösluokassa ja aiot hankkia potkut lentoemännälle.
Tästä kommentista voisi kyllä lykätä muutaman puolikkaan vuoden lisää lentokieltoa.
Jäi tosin epäselväksi, että onko tälle kaverille ykkönen välillä Helsinki-Oulu tosiaan jo luksusta?

Toki Miikkaa peukuttaa ne muutamat muut oman elämän sarasvuot ja YouTubesta Tony Robbinsia alakoulun englannillaan seuraavat yhden Hilfigerin svetarin omaavat wannabe massimiehet.

Ei ole Miikasta mieheksi, kun ensin ollaan niin yli-ihmistä ja sitten itketään seurauksia. Minkähän takia näillä ressukoilla on aina sama kaava? Vähän päästään haistaan vihreätä oksaa ja sitten leijutaan heti korkeuksissa ja kadotetaan kaikki todellisuudentaju.
Jos joku paikka on jäänyt mieleen näitä Miikkoja täynnä, niin Tallinnan Virun yökerho. Siellä kaikki suomalaiset on "massimiehiä" tosin osa näistä pummaa jo loppuillasta pesoja tuoppia varten. :D Ja ne jutut ennen sippaamista on just tuota perusmiikkaa, kuinka Viron lutkat nuolee heidän varpaita ja jne.

Vastaa Viestiin