Turku, Perno: Kaksoismurha 3.4.2021 - syyntakeeton ampuja pakkohoitoon

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Anoteus
Jack Bauer
Viestit: 961
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 8:12 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Taakibörsta kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 12:19 am Niin siis, tekijä on ryssäläinen kunnallisvaaliehdokas jonka nimikirjaimet on K.K joka on tullut perimään huumevelkoja entiseltä homo poikaystävältään. Rappuun on päästy sisälle ulkoovesta ja asuntoon sisälle asunnon ovesta, aseena käytetty haulikkoa. Oliko tossa nyt kaikki?
Ja jonkun isä oli töissä..

Sopivan sekavaa soppaa kyllä nää tekstit
Hade2k4
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Joulu 09, 2013 3:18 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Hade2k4 »

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007900849.html
Naapuri huomasi aamulla poliiseja talon pihalla Turussa – järkyttävä totuus veri­työstä valkeni päivän mittaan: ”Ei tällaista kellekään toivo”

Naapurin mukaan talossa on esiintynyt huumeongelmaa.

Ampumisessa menehtyi kaksi ihmistä.män lauantaina aamulla.

- Kun mä avasin verhot, niin siellä ulkona oli poliiseja.

– Kysyin kyllä ikkunasta, mitä on tapahtunut, mutta poliisi ei vastannut mulle. Poliisi sanoi vain, että pitää pysyä huoneessa.

Kerrostalon asukas ei herännyt yöllä siihen, että talossa oli ammuskeltu.

HÄNELLE valkeni vasta päivän mittaan, että yöllisessä ampumisessa menehtyi kaksi ihmistä.

Poliisi oli saanut lauantaiyöllä neljän jälkeen puhelun, jonka mukaan Turun Pernossa, Paavolankadulla sijaitsevassa kerrostalossa oli ammuttu laukauksia.

Soittaja oli talossa asunut 27-vuotias mies, joka menehtyi 25-vuotiaan naisen tavoin ampumavammaan. 29-vuotias mies sai vakavia vammoja teräaseesta, mutta hänen tilanteensa on tällä hetkellä vakaa. Asunnossa oli tapahtumien aikaan myös kaksi muuta aikuista, mutta he eivät saaneet vammoja.

Tutkinnanjohtajan mukaan menehtynyt nainen ja vammoja saanut mies ovat olleet tekijälle entuudestaan tuntemattomia.

– Onhan se järkyttävää, että siinä meni nuoria ihmisiä ihan turhaan, asukas sanoo.

– Ei tällaista kellekään toivo, hän jatkaa.

TALON asukas näki ikkunasta, miten poliisit kantoivat ruumiit autoihin.

– Ensimmäinen ruumis, joka tuotiin ruumispussiin, oli hyvin hento ja pienoinen. Oletin sen olevan naisen ruumis.

– Toinen ruumis, joka tuotiin alas, oli tosi kookas mies, asukas kertoo.

Asukkaan mukaan talossa on esiintynyt jonkin verran huumeongelmaa.

– Sen mä oon tiennyt, että jonkin verran huumeidenkäyttöä on. Mutta niin kauan kuin mä oon saanut olla rauhassa, niin mulle ei oo kuulunut toisten ihmisten tekemiset. Jokainen saa elää elämäänsä, asukas kertoo.

POLIISI epäilee ampumisesta 27-vuotiasta miestä. Kahden murhan, kolmen murhan yrityksen ja ampuma-aserikoksen lisäksi miestä epäillään huumausaineen käyttörikoksesta. Poliisi ei vahvista sitä, ovatko nimenomaisesti huumausaineet motiivina verilöylyyn. Mies käytti ampumisessa luvatonta asetta, ja hän on pääpiirteissään myöntänyt tapahtumat.

Poliisin tämänhetkisen käsityksen mukaan epäilty oli ampunut laukauksia asunnossa sisällä, kerrostalon rappukäytävässä sekä talon ulkopuolella.

ASUKAS on myös kuullut, että ”silloin tällöin” talossa on ollut kärhämöitä. Asukas havahtui viimeksi perjantaina siihen, kun mies poistui kolmannesta kerroksesta kiroillen.

– Hän hoki saatanoita mielessään, asukas kertoo.

Asukas ei tiedä, linkittyykö tunteenpurkaus mitenkään lauantaiyön ampumiseen. Ampuminen tapahtui kuitenkin samassa kerroksessa, josta kiroileva mies lähti.

Asukkaalle ei jäänyt ammuskelusta traumoja.

– Mä purin sitä heti päiväkirjaan ja kirjoitin sitten neljä kirjettä. Mä oon asian tuoreeltaan purkanut, asukas sanoo.

Poliisi esittänee rikoksista epäiltyä miestä vangittavaksi Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa tiistaina.
Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4561
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

damfin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 12:36 am Jos tuo haulikolla ampuminen pitää paikkaansa niin sitkeä ollut kyllä tämä Markus kun haulikolla läheltä ammutun osuman jälkeen on vielä kyennyt poliisille soittamaan ennenkuin on lopettanut hengittämästä.
Hyvä huomio. Jos onkin halikolla ammuttu, niin ei ainakaan päähän niin että kudokset olisi oven pielissä, kuten joku "tietäjä" täällä maalaili. Sen jälkeen ei pahemmin soiteltaisi.
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1672
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Hade2k4 kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 12:45 am https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007900849.html
Naapuri huomasi aamulla poliiseja talon pihalla Turussa – järkyttävä totuus veri­työstä valkeni päivän mittaan: ”Ei tällaista kellekään toivo”
Naapurin mukaan talossa on esiintynyt huumeongelmaa.

– Mä purin sitä heti päiväkirjaan ja kirjoitin sitten neljä kirjettä. Mä oon asian tuoreeltaan purkanut, asukas sanoo.
Millainen aikuinen kirjoittaa päiväkirjaa...

Poistettu piiitkä lainaus. Lainaa vain se kohta mihin haluat kommentoida.
-NILS-
muurari
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: La Elo 08, 2009 6:25 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja muurari »

On kyllä sekava keissi. Mitä tästä nyt itse olen ymmärtänyt, niin kuollut nainen ja haavoittunut mies oli ihan sivullisia. Outoa ettei kukaan tiedä tekijästä mitään. Ei meinaan tämmöinen rikos ole tavallinen Suomessa ja puhetta on varmaan piisannut.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Hade2k4 kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 12:45 am
Asukkaalle ei jäänyt ammuskelusta traumoja.

– Mä purin sitä heti päiväkirjaan ja kirjoitin sitten neljä kirjettä. Mä oon asian tuoreeltaan purkanut, asukas sanoo.

Talossa on ilmeisesti ollut jokin homokeskittymä, kun tuokin päiväkirjoja ja kirjeitä rustaava naismies on talossa asunut.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
Etsivä Shitlock
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1483
Liittynyt: Ti Joulu 17, 2013 11:42 am

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Hade2k4 kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 12:45 am https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007900849.html
Naapuri huomasi aamulla poliiseja talon pihalla Turussa – järkyttävä totuus veri­työstä valkeni päivän mittaan: ”Ei tällaista kellekään toivo”
Naapurin mukaan talossa on esiintynyt huumeongelmaa.

Soittaja oli talossa asunut 27-vuotias mies, joka menehtyi 25-vuotiaan naisen tavoin ampumavammaan. 29-vuotias mies sai vakavia vammoja teräaseesta, mutta hänen tilanteensa on tällä hetkellä vakaa. Asunnossa oli tapahtumien aikaan myös kaksi muuta aikuista, mutta he eivät saaneet vammoja.
-Tapahtumapaikka 3.kerros
-27-vuotias uhri, kuollut Markus
-25-vuotias uhri, kuollut Elina (sivullinen)
-29-vuotias uhri, loukkaantunut Riku (sivullinen)
-48-vuotias nainen, asunnossa Nina kuolleen 25v Elinan äiti
-23-vuotias mies, asunnossa ???kuka
-27-vuotias mies ampuja, kuka?????

Jos on kaksi sivullista, niin mikä tekee muista ei-sivullisen?
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
WannabeH
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Elo 28, 2018 11:54 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja WannabeH »

Kerrostalon asukas ei herännyt yöllä siihen, että talossa oli ammuskeltu.
On kyllä jäätävät unenlahjat jos ei herää kun kerrostalossa paukutellaan haulikolla :shock:
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1672
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

WannabeH kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 1:08 am

Kerrostalon asukas ei herännyt yöllä siihen, että talossa oli ammuskeltu.
On kyllä jäätävät unenlahjat jos ei herää kun kerrostalossa paukutellaan haulikolla :shock:
Sammunu, aineissa tai tulpat korvissa
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1672
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Etsivä Shitlock kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 1:08 am -Tapahtumapaikka 3.kerros
-27-vuotias uhri, kuollut Markus
-25-vuotias uhri, kuollut Elina (sivullinen)
-29-vuotias uhri, loukkaantunut Riku (sivullinen)
-48-vuotias nainen, asunnossa Nina kuolleen 25v Elinan äiti
-23-vuotias mies, asunnossa ???kuka
-27-vuotias mies ampuja, kuka?????

Jos on kaksi sivullista, niin mikä tekee muista ei-sivullisen?
Eikö joku maininnut että 49v olisi ollut Markuksen äiti
Annuli66
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Su Huhti 04, 2021 11:43 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Annuli66 »

Markuksen äiti on Viivi P., kun taas Nina on sen ammutun tytön äiti.
Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4561
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Etsivä Shitlock kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 1:08 am
-Tapahtumapaikka 3.kerros
-27-vuotias uhri, kuollut Markus
-25-vuotias uhri, kuollut Elina (sivullinen)
-29-vuotias uhri, loukkaantunut Riku (sivullinen)
-48-vuotias nainen, asunnossa Nina kuolleen 25v Elinan äiti
-23-vuotias mies, asunnossa ???kuka
-27-vuotias mies ampuja, kuka?????

Jos on kaksi sivullista, niin mikä tekee muista ei-sivullisen?
Eikös täällä jo tiedetty, että 23v mies oli Markuksen laillistettu puoliso ja 49v nainen puolison äiti eli Markuksen anoppi.
WannabeH
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Elo 28, 2018 11:54 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja WannabeH »

Jasonnn kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 1:10 am
WannabeH kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 1:08 am
Kerrostalon asukas ei herännyt yöllä siihen, että talossa oli ammuskeltu.
On kyllä jäätävät unenlahjat jos ei herää kun kerrostalossa paukutellaan haulikolla :shock:
Sammunu, aineissa tai tulpat korvissa
Niih, aika paljon kertoo tämä kommentti...

– Sen mä oon tiennyt, että jonkin verran huumeidenkäyttöä on. Mutta niin kauan kuin mä oon saanut olla rauhassa, niin mulle ei oo kuulunut toisten ihmisten tekemiset. Jokainen saa elää elämäänsä, asukas kertoo."
SDMF76
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2015 12:58 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja SDMF76 »

Etsivä Shitlock kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 1:08 am -Tapahtumapaikka 3.kerros
-27-vuotias uhri, kuollut Markus
-25-vuotias uhri, kuollut Elina (sivullinen)
-29-vuotias uhri, loukkaantunut Riku (sivullinen)
-48-vuotias nainen, asunnossa Nina kuolleen 25v Elinan äiti
-23-vuotias mies, asunnossa ???kuka
-27-vuotias mies ampuja, kuka?????

Jos on kaksi sivullista, niin mikä tekee muista ei-sivullisen?
Elina ulko-ovella
Riku piha-alueella
Markus lopulta asuntoonsa, jossa myös kaksi muuta paikalla.
Tekijä suomalainen, ei minkäänlaista rikostaustaa. Mt, lääkkeet, pelit jne. Nimikin varmaan julkistuu aikanaan, mutta ei varmaan monelle mitään sano.
muurari
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: La Elo 08, 2009 6:25 pm

Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä

Viesti Kirjoittaja muurari »

Tämä tekijä taitaa mennä suoraan pakkohoitoon. Kuinka tulee edes mieleen vaikka olisi kuinka sekaisin vetästä sivullinen nuori nainen kylmäksi. Hyi olkoon :evil:
Vastaa Viestiin