Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Rasvamaha
Neuvoja-Jack
Viestit: 561
Liittynyt: Ti Loka 13, 2020 2:05 pm

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja Rasvamaha »

Joku persu kun sanoisi, niin kuin Vesala , niin olisi pikaoikeuden käynti ja tuomittaisiin välittömästi kiihottamisesta, vieläpä kirjoitus/sanomis päivänä. Jonkun muun puolueen jäsen selviäisi anteeksi pyynnöllä. No odotellaas Vesalan tuomiota...

Toki olen kyllä samaa mieltä Vesalan kanssa, että tapahtuma-ala on kärsinyt kaikkein eniten korona aikana. Kuitenkin keikkailevat artistit työllistää paljon, teknikoita, roudareita, lipunmyyjiä jne jne. Eli vaikutukset on isot. Kuitenkin sen koronan voi saada vaikka kaupasta, jos on saadakseen.

Mielestäni rokotettujen pitäisi saada liikkua normaalisti passia näyttämällä :D , rajoitusten pitäisi vain koskea rokottamattomia :lol:
Muistakaa jatkossakin äänestää SDP, Vasemmistoliitto, tai Vihreät. Saamme näin paskemman Suomen.
Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6711
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Rasvamaha kirjoitti: Pe Syys 03, 2021 7:15 am Joku persu kun sanoisi, niin kuin Vesala , niin olisi pikaoikeuden käynti ja tuomittaisiin välittömästi kiihottamisesta, vieläpä kirjoitus/sanomis päivänä.
Kukahan tässä yllyttää rikokseen ja väkivaltaan julkisesti. Ossi Tiihosta, eli persujen taannoista puheenjohtajaehdokasta ja Suomen yhtä mahtailevinta koronarokotusten vastustajaa, ei ole vielä ainakaan tuomittu kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, vaikka pelottelee suomalaisia sotaoikeudenkäynneillä, joissa toisinajattelijoita tuomitaan 'kovalla kädellä'. Tiihonen siis vaatii pikaoikeudenkäyntejä sekä nähtävästi päättävien poliitikkojen teloittamista, koska hänen mielestään koko koronapandemia on keksitty juttu.

Tätä samaa pelottelupaskaa on jaettu myös ihmisten koteihin A5-kokoisena 8-sivuisena vihkosena.

https://www.ossitiihonen.com/2021/08/19 ... opandemia/

Fuellmichin lakimiesarmeija on laittanut vireille satoja rikosilmoituksia ympäri maailmaa, ja he valmistelevat parhaillaan toisen maailmansodan jälkeisen Nürnbergin sotarikosoikeudenkäynnin tapaista valtavaa kansainvälistä oikeusistuntoa, jossa tuhannet koronahuijauksessa mukana olevat, lahjojat ja lahjotut tullaan tuomitsemaan kovalla kädellä.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Vesalahan vois mennä vaikka palkkatöihin. Ei se ole mikään ihmisoikeus että pääsee laulamaan paskoja biisejä ja saa siitä vielä kivan elannon. Sinne vaan vessoja siivoamaan tai kaupan kassalle.
"Those who want respect, give respect."
Yx2
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:31 pm

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja Yx2 »

Kermaperseet ei mitään töitä osaa tehdä.
Suurinosa latvasta vajaita ja siipeilevät pelkällä ulkonäöllä.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Hyvä rokote on halukkaille tarjolla, eikä rokottamaton perusterve ei-plösö ole vaarassa, joten mikä se olikaan se syy näille rajoituksille?

Eikö alunperin, ennen Trump-rokotteita, suojattu rajoituksilla terveydenhuoltoa, missä muuten paikoin psykiatriset täynnä ainakin keski-suomen ja pohjoisen alueilla, vaikka covid-potilaissa lommo onkin?

Viihdettäkin tarvitaan, vaikka itse en Vesalaan yhtyisikään tässä.

PS. Mummojen pitää päästä äkkiä myös perse-jartsan keikoille! Vaikka kirkkoon.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Syys 03, 2021 5:01 pm Hyvä rokote on halukkaille tarjolla, eikä rokottamaton perusterve ei-plösö ole vaarassa, joten mikä se olikaan se syy näille rajoituksille?

Eikö alunperin, ennen Trump-rokotteita, suojattu rajoituksilla terveydenhuoltoa, missä muuten paikoin psykiatriset täynnä ainakin keski-suomen ja pohjoisen alueilla, vaikka covid-potilaissa lommo onkin?

Viihdettäkin tarvitaan, vaikka itse en Vesalaan yhtyisikään tässä.

PS. Mummojen pitää päästä äkkiä myös perse-jartsan keikoille! Vaikka kirkkoon.
Kyllähän noi rajoitukset vois jo purkaa, mutta toisaalta kiva välillä että nämä Vesalat sun muut saavat tuntea miltä tuntuu olla ihan joku nobody kun ei saa keikkailla. Tekee hyvää noille julkkiksille muistaa että eivät tosiaan ole mitään elintärkeitä. Hyvin pärjää ilmankin.
"Those who want respect, give respect."
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

jepulis82 kirjoitti: Pe Syys 03, 2021 5:46 pm Kyllähän noi rajoitukset vois jo purkaa, mutta toisaalta kiva välillä että nämä Vesalat sun muut saavat tuntea miltä tuntuu olla ihan joku nobody kun ei saa keikkailla. Tekee hyvää noille julkkiksille muistaa että eivät tosiaan ole mitään elintärkeitä. Hyvin pärjää ilmankin.
Kyllä minäkin vähän salaa nautin kermapersevassarin narinasta, mutta en haluaisi olla mikään RANKAISIJA.
Onko seinällä, että LIVE, LOVE, LAUGH? :)
Onko seinällä, että LIVE, LOVE, LAUGH? :)
Tulkaa pojat peremmälle, laskekaa aseenne tai käytän RANKAISUMETODEJA.jpg (21.04 KiB) Katsottu 1117 kertaa
https://youtu.be/-Lz1bs3CqGs

Boikotoinut aina noita, mutta tänä kesänä kävin pareilla festareilla koronan takia, vaikka ei muuten enää paskaakaan nakkaa festareille.

Hauska pidätystilanne jostain, ei liity aiheeseen kuin viranomaisvastaisuudellaan. Näin sitä pitää tehdä, jos väärin kohdellaan.
Osaatte judonne hienosti, mutta kuka teistä ottaa minun velton penikseni haltuunsa, kysyy engelsmanni.jpg
Osaatte judonne hienosti, mutta kuka teistä ottaa minun velton penikseni haltuunsa, kysyy engelsmanni.jpg (43.77 KiB) Katsottu 1117 kertaa
https://youtu.be/98hgk_VftFo

Tässä hommassa on käynyt (TAAS) niin, että vallanpitäjät katselevat, kun kansa tappelee keskenään, maasta riippumatta. Itse suhtauduin koronaan aluksi todella vakavasti, mutta todellisuus löi silmille ja kovaa, koska MET. Satojen tuhansien alueilla (esim. Jkl kesäkuuhun mennessä 26 kuollutta) kuolee muutama kymmenen käppänää, josta puolet saattohoidossa niin voi voi.

Mutta eräässä paikassa, missä käydään päivittäin eri puolilta paikkakuntaa, ei ainuttakaan tartuntaa, ei karanteeneja - mitä vittua?! Kaveri kertoi, kun käy päivittäin hoidossa ja pelkäsi aluksi, kun näytin sille kiina-videoita kaduille kuolevista ihmisistä.

Kun riskiryhmät tiedostettiin, mutta heitä ei kehotettu tekemään laardikuormalleen, verensokereilleen tai laihalle läskilleen mitään, niin ymmärisin ettei tämä mikään kansanterveysasia olekaan, vaan jotain ihan muuta. Rokotteita vaan riippumatta siitä, onko sairastunut vai ei. Moni ei sitä edes tiedä.


Mutta perse-Jartsalle pitäisi saada kirkkokeikkoja, tuulimyllypuistoja tai vaikka afgaanipikkupoikia, niitä poikahuorina pidettyjä.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Syys 03, 2021 7:31 am Tiihonen siis vaatii pikaoikeudenkäyntejä sekä nähtävästi päättävien poliitikkojen teloittamista, koska hänen mielestään koko koronapandemia on keksitty juttu.

Tätä samaa pelottelupaskaa on jaettu myös ihmisten koteihin A5-kokoisena 8-sivuisena vihkosena.

https://www.ossitiihonen.com/2021/08/19 ... opandemia/

Fuellmichin lakimiesarmeija on laittanut vireille satoja rikosilmoituksia ympäri maailmaa, ja he valmistelevat parhaillaan toisen maailmansodan jälkeisen Nürnbergin sotarikosoikeudenkäynnin tapaista valtavaa kansainvälistä oikeusistuntoa, jossa tuhannet koronahuijauksessa mukana olevat, lahjojat ja lahjotut tullaan tuomitsemaan kovalla kädellä.
Mitä tuossa on pelkäämistä tavallisilla ihmisillä? Sehän lievittää pelkoa, jos ymmärtää, että tämä on suuri puhallus ja samanlaiset seuraukset kuin kausiflunssassa. Labrat eivät saa eristettyä virusta kalibrointia varten, vaan pätkän koodia.

Tuo Fuellmich on ihan tosissaan, eikä ole mikään heikkopeikko, koska on mm. kaatanut Volkswagenin päästöhuijauksen ja taistellut Deutche Bankkiavastaan. Muistatteko, että sellaistakin on tehty?

Nyt väittäää, että Davos-klikki on kaapannut vallan.
Fuellmich-video, joka on mielenkiintoinen.jpg
Fuellmich-video, joka on mielenkiintoinen.jpg (37.28 KiB) Katsottu 1107 kertaa
https://www.stopworldcontrol.com/fuellmich/

Hän kertoo, että jos joku olisi vuosi sitten kertonut, että tällaista tapahtuisi, hän olisi kehottanut lääkärin pakeille menoa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Syys 03, 2021 8:08 pm
Tuo Fuellmich on ihan tosissaan, eikä ole mikään heikkopeikko
Paikallinen Kalevi Korento.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Inanna
Rico Tubbs
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2017 5:38 pm

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja Inanna »

Olen kerran nähnyt livenä kyseisen artistin (reilusti ennen korona aikaa) ja yleisöä oli jo silloin niin vähän, että turvavälit tasan ylittyivät. Hän voi järjestää konserttejaan terveysturvallisesti aivan varmasti nytkin.

Ehkä hän puhui alasta yleisesti, suosittujen artistien suulla, pyytämättä.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Inanna kirjoitti: La Syys 04, 2021 6:59 pm Olen kerran nähnyt livenä kyseisen artistin (reilusti ennen korona aikaa) ja yleisöä oli jo silloin niin vähän, että turvavälit tasan ylittyivät. Hän voi järjestää konserttejaan terveysturvallisesti aivan varmasti nytkin.

Ehkä hän puhui alasta yleisesti, suosittujen artistien suulla, pyytämättä.
:mrgreen:

Tekee ihan hyvää näille "staroille" välillä laskeutua meidän normaalien ihmisten tasolle ja huomata etteivät nyt niin erikoisia ole. Joillakin kun on noussut kusi hieman päähän. Saavat kauheat nikkikset jos eivät hetkeen pysty yleisön edessä persettä keikutella.
"Those who want respect, give respect."
Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

jepulis82 kirjoitti: La Syys 04, 2021 7:42 pm
Inanna kirjoitti: La Syys 04, 2021 6:59 pm Olen kerran nähnyt livenä kyseisen artistin (reilusti ennen korona aikaa) ja yleisöä oli jo silloin niin vähän, että turvavälit tasan ylittyivät. Hän voi järjestää konserttejaan terveysturvallisesti aivan varmasti nytkin.

Ehkä hän puhui alasta yleisesti, suosittujen artistien suulla, pyytämättä.
:mrgreen:

Tekee ihan hyvää näille "staroille" välillä laskeutua meidän normaalien ihmisten tasolle ja huomata etteivät nyt niin erikoisia ole. Joillakin kun on noussut kusi hieman päähän. Saavat kauheat nikkikset jos eivät hetkeen pysty yleisön edessä persettä keikutella.
Niin. Itse olen työttömänä korona takia oleva tapahtumatekniikan ammattilainen. Tuttuja konkurssiin menneitä yrittäjiä löytyy tuttavapiiristä enemmän kuin viitsin laskea. Itsestäni tuli hujauksella tukien varassa elävä sossu pummi, kun yleisötapahtumat kiellettiin. Minulla oli vakituinen työpaikka erään suuren rock klubin taloteknikkona. En ole ikinä heiluttanut persettä lavalla, kuten ei sekään ystävä joka sijoitti 60 000€ osittain lainarahaa uuteen kalustoon kevättalvella 2020. Hän on nyt konkurssissa ja joku pääoma porho pääsi haaskalle ostamaan kaluston puoleen hintaan omalle harrastefirmalleen. Miehen lapsia käy sääliksi.
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 2:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

swaghettiyolognese kirjoitti: Ma Syys 06, 2021 2:10 pm
jepulis82 kirjoitti: La Syys 04, 2021 7:42 pm
Inanna kirjoitti: La Syys 04, 2021 6:59 pm Olen kerran nähnyt livenä kyseisen artistin (reilusti ennen korona aikaa) ja yleisöä oli jo silloin niin vähän, että turvavälit tasan ylittyivät. Hän voi järjestää konserttejaan terveysturvallisesti aivan varmasti nytkin.

Ehkä hän puhui alasta yleisesti, suosittujen artistien suulla, pyytämättä.
:mrgreen:

Tekee ihan hyvää näille "staroille" välillä laskeutua meidän normaalien ihmisten tasolle ja huomata etteivät nyt niin erikoisia ole. Joillakin kun on noussut kusi hieman päähän. Saavat kauheat nikkikset jos eivät hetkeen pysty yleisön edessä persettä keikutella.
Niin. Itse olen työttömänä korona takia oleva tapahtumatekniikan ammattilainen. Tuttuja konkurssiin menneitä yrittäjiä löytyy tuttavapiiristä enemmän kuin viitsin laskea. Itsestäni tuli hujauksella tukien varassa elävä sossu pummi, kun yleisötapahtumat kiellettiin. Minulla oli vakituinen työpaikka erään suuren rock klubin taloteknikkona. En ole ikinä heiluttanut persettä lavalla, kuten ei sekään ystävä joka sijoitti 60 000€ osittain lainarahaa uuteen kalustoon kevättalvella 2020. Hän on nyt konkurssissa ja joku pääoma porho pääsi haaskalle ostamaan kaluston puoleen hintaan omalle harrastefirmalleen. Miehen lapsia käy sääliksi.
Mee vaikka siivoamaan vessoja tai kaupan kassalle tai jakamaan postia. Näinhän meille muillekin sanotaan kun jäämme työttömiksi. Ei toi tapahtuma-ala mikään sen kummempi ole kuin muutkaan. Elämä on.
"Those who want respect, give respect."
Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

jepulis82 kirjoitti: Ma Syys 06, 2021 2:17 pm
swaghettiyolognese kirjoitti: Ma Syys 06, 2021 2:10 pm
jepulis82 kirjoitti: La Syys 04, 2021 7:42 pm

:mrgreen:

Tekee ihan hyvää näille "staroille" välillä laskeutua meidän normaalien ihmisten tasolle ja huomata etteivät nyt niin erikoisia ole. Joillakin kun on noussut kusi hieman päähän. Saavat kauheat nikkikset jos eivät hetkeen pysty yleisön edessä persettä keikutella.
Niin. Itse olen työttömänä korona takia oleva tapahtumatekniikan ammattilainen. Tuttuja konkurssiin menneitä yrittäjiä löytyy tuttavapiiristä enemmän kuin viitsin laskea. Itsestäni tuli hujauksella tukien varassa elävä sossu pummi, kun yleisötapahtumat kiellettiin. Minulla oli vakituinen työpaikka erään suuren rock klubin taloteknikkona. En ole ikinä heiluttanut persettä lavalla, kuten ei sekään ystävä joka sijoitti 60 000€ osittain lainarahaa uuteen kalustoon kevättalvella 2020. Hän on nyt konkurssissa ja joku pääoma porho pääsi haaskalle ostamaan kaluston puoleen hintaan omalle harrastefirmalleen. Miehen lapsia käy sääliksi.
Mee vaikka siivoamaan vessoja tai kaupan kassalle tai jakamaan postia. Näinhän meille muillekin sanotaan kun jäämme työttömiksi. Ei toi tapahtuma-ala mikään sen kummempi ole kuin muutkaan. Elämä on.
En oikeasti viitsi, kun tulotaso tippuisi liikaa. Lisäksi: olen korkeakoulutettu ja pitkän uran tehnyt ammattilainen, joten minua ei edes kutsuta haastatteluihin kun olen jotain avointa asiakaspalvelu paikkaa joskus hakenut.
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 2:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Paula Vesala yllyttää rikokseen julkisesti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

swaghettiyolognese kirjoitti: Ma Syys 06, 2021 2:33 pm
jepulis82 kirjoitti: Ma Syys 06, 2021 2:17 pm
swaghettiyolognese kirjoitti: Ma Syys 06, 2021 2:10 pm

Niin. Itse olen työttömänä korona takia oleva tapahtumatekniikan ammattilainen. Tuttuja konkurssiin menneitä yrittäjiä löytyy tuttavapiiristä enemmän kuin viitsin laskea. Itsestäni tuli hujauksella tukien varassa elävä sossu pummi, kun yleisötapahtumat kiellettiin. Minulla oli vakituinen työpaikka erään suuren rock klubin taloteknikkona. En ole ikinä heiluttanut persettä lavalla, kuten ei sekään ystävä joka sijoitti 60 000€ osittain lainarahaa uuteen kalustoon kevättalvella 2020. Hän on nyt konkurssissa ja joku pääoma porho pääsi haaskalle ostamaan kaluston puoleen hintaan omalle harrastefirmalleen. Miehen lapsia käy sääliksi.
Mee vaikka siivoamaan vessoja tai kaupan kassalle tai jakamaan postia. Näinhän meille muillekin sanotaan kun jäämme työttömiksi. Ei toi tapahtuma-ala mikään sen kummempi ole kuin muutkaan. Elämä on.
En oikeasti viitsi, kun tulotaso tippuisi liikaa. Lisäksi: olen korkeakoulutettu ja pitkän uran tehnyt ammattilainen, joten minua ei edes kutsuta haastatteluihin kun olen jotain avointa asiakaspalvelu paikkaa joskus hakenut.
Ei voi sitten mitään. Elämä on.
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin