Channon Christian ja Christopher Newsom

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Channonin ja Christopherin tapaus (2007)

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Channon_Christian

Tammikuussa 2007 kaksi nuorta kaapattiin autoineen, kidnapattiin ja kidutettiin kuoliaaksi usean päivän aikana(Tennessee). heidän ruumiinsa löytyivät sitten roskiksista tms. paikoista. Channon Christian 21v. ja Christopher Newsom 23v. joutuivat raiskatuiksi ja kidutetuiksi. Sitten heidät surmattiin. muunmuassa heitä oltiin polteltu ja toiselta oli leikattu rinnat irti.. loppu on niin ällöttävää luettavaa, että..

Mikä karmivampaa, media vaikeni asiasta täysin..

murhaajat

Kuva
Viimeksi muokannut voihell1234, Pe Touko 23, 2008 10:31 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

En jaksanut lukea tuota wikipedian artikkelia loppuun, mutta onko motiiveista tietoa?
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Motiivia ei ole, puhutaan vain yksittäisestä väkivaltaisesta teosta.

Tosin villit huhut kertovat, että koska uhrit olivat valkoisia ja tekijät mustia, olisi kyseessä ollut jonkinlainen rotujuttu. Tätä ei kuitenkaan oikeudessa koskaan sanottu tai todettu.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Zodiac
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Hyvä kommentti youtubessa.
Was this 4 white men on a black couple, the race card would fly so fast over your screen it would crack a little.

There would be no question on weather it was a hate crime or not, and 1000 black men would be outside that court ready to tear those men apart.
http://www.youtube.com/watch?v=Bm7L7xxTmk8
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Tossa on valaiseva kirjoitus eräästä blogista:

"So yesterday was the first time I’d heard about the horrific and sadistic murder of Channon Christian and Christopher Newsom, two white college kids living in Tennessee in January. I only heard about it when Christopher told me about an email that had been circulating regarding their rapes, torture, and death by four black men who started out by carjacking them, abducting them and taking them to a house belonging to one of the men. The four blacks beat, sodomized and castrated Christopher in front of Channon before shooting him in the head, wrapping him in a blanket, dumping his body near a train track and setting it on fire. They then kept Channon alive for two more days, raping her repeatedly, forcing her to drink bleach, cutting off her breasts and then shooting her as well.

Kuulin vasta eilen ensimmäistä kertaa puhuttavan Channon Christianin ja Christopher Newsomin kammottavasta ja sadistisesta murhasta. He olivat kaksi college-opiskelijaa Tennesseestä, ja heidät murhattiin tammikuussa. Sain tietää tästä tapauksesta, kun Christopher (Ch:n ystävä) kertoi siitä minulle e-maililla. Koko viesti käsitteli vain heidän raiskaustaan, kidutustaan ja kuolemaa neljän mustan miehen käsissä, jotka kaappasivat heidän autonsa, sieppasivat heidät ja veivät rakennukseen, joka kuului yhdelle miehistä.

Neljää mustaa miestä hakkasi, raiskasi ja kastruoi Chistopherin Channonin nähden. Sitten he ampuivat Christopheria päähän, käärivät huopaan, jättivät hänen ruumiinsa ratapenkalle, ja sytyttivät palamaan. Sitten he pitivät Channonin elossa monta päivää, raiskasivat häntä toistuvasti, pakottivat hänet juomaan puhdistusainetta, leikkasivat hänen rintansa irti, ja lopuksi ampuivat hänet.

Despite this being one of the most demented, heinous crimes I’ve ever heard of, it never made the national news. Why? Many believe– and after spending several hours researching this crime online, I also now believe– it is because the media in the U.S. is scared shitless to report black on white crime because it could set back “race relations,” “multiculturalism,” and “affirmative action.”

Huolimatta siitä, että tämä oli erittäin alhainen rikos, en koskaan kuullut siitä. Siitä ei koskaan tullut valtakunnallista uutista. Miksi? Monet uskovat niin, ja nyt kun olen viettänyt useita tunteja tutkimassa netistä tätä rikosta koskevaa tietoa, minäkin uskon nyt että media USA:ssa pelkää raportoida "black-on-white" -rikoksista, koska sellainen saattaisi haitata "rotu-suhteita", "monikulttuurisuutta" ja "affirmate actionina" (tämä sanonta tarkoittaa "sorrettujen" rotujen suosimista "tasa-arvon" nimissä).

So they pretended it didn’t happen. The brutality of these slayings speaks to nothing less than a hate crime. It wasn’t about some poor black hoodrats down on their luck and needing to steal a car. It was about four black men, hating whites so much, they found two innocent kids and tortured them. It was all about race.

Niinpä media teeskentelee ettei mitään ole tapahtunut. Näiden murhatöiden raakuus kertoo ei mistään vähemmästä kuin "viha-rikoksesta". Ei ole kyse parista mustasta huppupäästä varastamassa autoa. Kyse on neljästä mustasta miehestä, jotka vihaavat valkoisia niin paljon, ja jotka löytävät kaksi syytöntä lasta ja kiduttavat heitä. Kaikki liittyi rotuun.

Lately, we’ve heard lots and lots about race. We’ve endured the pitiful forced apology from Don Imus for calling some black girls nappy headed hoes. We’ve watched Al Sharpton and Jessie Jackson crucify the white Duke LaCrosse players for raping a black stripper when it NEVER happened. We listened to hours upon hours of the horrific details in the trial of three white men convicted of dragging James Byrd, a black man, behind a truck until he died in Texas in 1999 (a crime described on CNN.com as “one of the grisliest racial crimes since the civil rights era in the United States.” Was it grisly? f**k yes. Was it anywhere near as demented as what those sick black f**k did to Channon and Christopher? Not even close. Where the hell is Al Sharpton right now? How about Mr. Rainbow Coalition? I guess his rainbow only has one color in it.

Viime aikoina olemme kuulleet niin paljon puhuttavan roduista. Olemme saaneet kestää surkeita pakollisia anteeksipyyntö-vatimuksia Don Imusilta mustin tyttöjen nimittelystä nukkapäisiksi nuijiksi. Olemme nähneet Al Sharptonin ja Jessie Jacksonin ristiinnaulitsevan valkoiset Duke LaCrossen pelaajat mustan stripparin raiskaamisesta, mitä ei ollut tapahtunutkaan. Me olemme kuunnelleet tunnista tuntiin kauhistuttavia yksityiskohtia niiden kolmen valkoisen miehen oikeudenkäynnistä, jotka raahasivat mustaa James Byrdiä auton perässä Texasissa v.1991 kunnes tämä kuoli. CNN kuvaili tätä rikosta "yhdeksi raaimmista rodullista rikoksista USA:ssa kansalaisoikeus-taistelun jälkeisellä ajalla". Oliko se raaka? Ilman muuta! Oliko se läheskään niin alhainen teko, kuin se minkä ne mustat roistot tekivät Channonille ja Christopherille? Ei lähellekään. Missä kaikki Al Sharptonit nyt luuraavat? Missä on "Mr. Rainbow Coalition"? Minä arvaan, että hänen sateenkaaressaan on vain yksi väri.

As I read what those four psychos did to those kids, so many thoughts raced through my mind. All of the things that I hoped happened to them in prison, all of the things that I would do to punish those animals, and their parents for bringing that evil spawn into the world. They deserve the most painful, humiliating, slow death imaginable and I don’t think I’ve ever thought that about anyone before. But the truth is… evil, demented people come in all colors, both genders, and any sexual orientation you can think of.

Evil is not limited to being perpetuated by just whites or just blacks or just gays or just straights. But if you pay attention to the media, they’d like you to believe differently.

Kun minä luin, mitä nämä neljä psykoa tekivät niille lapsille, mielessäni pyöri kaikenlaista. Kaikki ne asiat, mitä minä toivoin heille tapahtuvan vankilassa, kaikki mitä minä toivoin noille eläimille tapahtuvan, ja heidän vanhemmilleen jotka olivat kuteneet tämän pahan maailmaan. He ansaitsevat suurimman kivun, nöyryytyksen, hitaan kuolemisen mitä minä vain voin kuvitella, enkä minä ole koskaan aiemmin ajatellut mitään tälläistä.

Mutta totuus on, että paha, alhaiset ihmiset, tulevat kaikenvärisinä, molemmista sukupuolista, mitä vain voit kuvitella. He voivat olla homoja tai heteroita. Paha ei rajoitu vain valkoisiin tai mustiin, ei homoihin eikä heteroihin, mutta jos seuraat mediaa, he yrittävät saada sinut ajattelemaan erilailla.

If it’s true that the media (considering NO national news source broke this story– only regional news stations in Tennessee and Kentucky aired it) intentionally squelched this story simply because the perpetrators were black and the victims were white, then we have a bigger problem in this country than we realize. At some point, black hate crime against whites has become “acceptable” enough that it’s okay for black athletes like

OJ Simpson to brutalize and murder his white wife and her white friend. It’s okay for four black thugs to rape and dismember two white kids who were destined to do more for this world than those black pieces of shit ever would have. It’s okay for some crazy black stripper to ruin the lives of four young, promising white college students at Duke.

And yet, it’s not okay for Don Imus to make a racial remark? Are you f**k serious?

Valtakunnallinen media ei välittänyt tätä uutista, vaan ainoastaan paikalliset uutiset Tennesseessä ja Kentuckyssä uutisoivat sen. Jos on totta, että media tahallisesti mitätöi tämän rikosuutisen yksinkertaisesti siksi että väkivallantekijät olivat mustia ja uhrit valkoisia, silloin meillä on tässä maassa hyvin suuri ongelma. Eräällä tavalla mustat viharikokset valkoisia kohtaan ovat tulleet siinä määrin "koskettamattomiksi", että se on OK. jos O.J.Simpsonin tapaiset mustat atleetit pahoinpitelevät ja murhaavat valkoisen vaimonsa ja tämän valkoisen ystävän.

Se on OK. jos neljä mustaa roistoa raiskaa ja leikkaa jäsenet kahdelta valkoiselta lapselta, joilla olisi ollut paljon enemmän annettavana tälle maailmalle kuin mitä nuo mustat "pieces of shit" kykenevät koskaan antamaan. Sekin on OK. että joku hullu musta strippari raunioittaa neljän nuoren lupaavan valkoisen Duken opiskelijan elämän.

Ja nyt: Ei olekaan oikein nähdä rodullisia yhteyksiä tapahtuneessa? Onko Don Imus vakavissaan?

How can this be? Were Channon Christian and Christopher Newsom somehow representative of all the whites who enslaved blacks 200 years ago? Was it just not okay with these low life black criminals that white people could actually have something they didn’t? Was Nicole Simpson’s death somehow retribution for all the racism blacks have endured over the years?

Miten tämä nyt menee? Olivatko Channon Christian ja Christopher Newsom jollakin tapaa vastuullisia kaikkien valkoisten puolesta mustien orjuuttamisesta 200 vuotta sitten? Eikö se ole OK. näiden kurjien mustien rikollisten mielestä, että valkoisilla on jotain mitä heillä ei ole? Oliko Nicole Simpsonin (O.J:n murhaama vaimo) kuolema jonkinlainen hyvitys mustien kohtaamasta rasismista?

As I was researching information on the Christian/Newsom murders, I came across a thread of comments denouncing a site in which black criminals brag about their crimes against whites and actually compete for the title of “Sexiest and Hardest Ghetto Black Felon.” The site, which I almost hate to post the name of because I know it will only drive traffic there is called svengalimedia.com. And two of the killers who raped and tortured Channon and Christopher are nominated there, along with several others who describe how they stole from, raped, or murdered whites for a variety of reasons including posting a picture of a pretty young white girl named Jennifer Ross along with, “Privileged Ross was slain after snootedly refusing to yield her ‘purse’ Christmas Eve 2005. Along with friends and after leaving a posh debutante ball where she’d shared a dance with her father, she roamed into Savannah’s Orlean’s Square. At trial it was suggested Ross was attempting to buy drugs. “Snooty privileged slave heiress deserved to be murdered by slave descendants.”

Kun minä tutkin Christianin ja Newsomin murhia netti-tiedostoista, löysin threadeja joissa paheksuttiin sivustoa, jossa mustat rikolliset kehuskelevat rikoksillaan valkoisia vastaan, kilpsillen tittelistä “Sexiest and Hardest Ghetto Black Felon.” ("gheton seksikkäin ja kovin musta jätkä"). Tämä sivu, jolle todellakaan en haluaisi ohjata liikennettä, on nimeltään "svengalimedia.com". Kyllä, kaksi niistä tappajista, jotka raiskasivat ja kiduttivat Channonia ja Christopheria, ovat ehdolla tässä kilpailussa.

Monien muiden samanlaisten joukossa, jotka kuvailevat kuinka he varastavat, raiskaavat tai murhaavat valkoisia monenlaisista syistä, mukaanluettuna kuva kauniista nuoresta valkoisesta tytöstä nimeltään Jennifer Ross: "Etuoikeutettu orjien-omistajatar ansaitsee tulla orjien jälkeläisten murhaamaksi."

Is this any different than the KKK? The difference is that the media and society denounce the Klan, but we’re way too scared to denounce this anti-white shit. I suppose we all fear that the ghost of political correctness will descend upon us and do I don’t know what. Nor do I care.

Onko tämä erilaista, kuin KKK? Ero on siinä, että media ja yhteiskunta tuomitsivat klaanin, mutta me pelkäämme arvostella tätä valkoisten-vastaista paskaa. Minä arvelen, että me kaikki pelkäämme poliittisen korrektiuden haamua.

If the news won’t expose these disgusting, vile, worthless black dogs that should have been aborted before ever taking their first breath of air, then I hope others will. I’m sure not going to wait around for Mr. Sharpton and Mr. Jackson to jump in and stir the pot– because it won’t happen. If you want to fight for civil rights, then you have to fight for the rights of all people– not just the ones that share your pigment.

Jos uutiset eivät kerro meille tälläisistä iljettävistä, halpamaisista ja kelvottomista mustista koirista, toivon että jotkut muut tekevät sen. En toki odota sitä Mr. Sharptonilta tai Mr. Jacksonilta. Jos haluat taistella kansalaisoikeuksien puolesta, sinun täytyy puolustaa kaikkien ihmisten oikeuksia, -ei vain niiden joilla on sama ihonväri.

I hope those four bastards (and the fifth one– the woman who finally turned state’s evidence after witnessing Channon’s torture) have a lot worst fate waiting for them after the state of Tennesse snuffs out their pathetic lives. For their sake, I hope there is a God, and I hope there is a hell.

Toivon, että näillä neljällä äpärällä ja joukon viidennellä -naisella joka lopulta todisti Channonin kidutuksesta oikeudessa- on paljon pahoja tekoja odottamassa kun Tennesseen valtio lopulta käsittelee heidän tapauksensa. Heidän takiaan toivon, että on olemassa Jumala ja on olemassa helvetti."
Dam Egar
Nikke Knakkertton

Viesti Kirjoittaja Dam Egar »

Rotukahakoista alkaa vielä joku päivä sisällissotaa muistuttava konflikti tuolla rapakon takana. Oma villi veikkaukseni.

Käsittääkseni joku raportti tehtiin aiheesta Rodney Kingin tapauksen jälkeen. Tuolloin olivat asiantuntijat sitä mieltä että LA:n mellakat olivat hyvin lähellä eskaloitua koko kansakunnan kattavaksi hulinoinniksi. Kun tiedetään missä määrin tuolla on asearsenaalia ihan kadunmiehilläkin, olisi rauhoiteltavaa riittänyt jokuseksi aikaa... :twisted:
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Noniin vihdoin yksi herroista pääsi linnan sisään.. Eric Boyd sai 22 vuotta vankilaa. Hän on ainut epäillyistä, jota ei epäillä murhiin osallistumisesta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_ ... her_Newsom

Oikeudenkäynnit ovat maksaneet jo useita miljoonia omaisille...

Murhan uhrit: Channon ja Christopher

Kuva
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

voihell1234 kirjoitti:Tossa on valaiseva kirjoitus eräästä blogista:
Oletko varma, että kaikki nuo tiedot silpomisista ym. ovat totta?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Marsalkka kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti:Tossa on valaiseva kirjoitus eräästä blogista:
Oletko varma, että kaikki nuo tiedot silpomisista ym. ovat totta?
ei kaikesta voi varma ollakaan. Ruumiit olivat niin pahasti ruhjoutuneet, että oli tehtävä tieteellisiä tutkimuksia selvittämään mitä kaikkea heille oli tehty.. 8)
Viimeksi muokannut voihell1234, La Touko 31, 2008 12:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

When police went to the address on Tuesday, January 9, they found the home unoccupied and Christian's body in a trash can in the kitchen. Forensic evidence showed that Christian had also been raped vaginally, orally, and anally. One of the suspects, Vanessa Coleman, later told police that, "she witnessed Christian's mouth being cleaned with a bottle of some type of cleaner," in an attempt to remove DNA evidence. Forensic evidence showed significant trauma caused by "an object" to Christian's vagina, anus, and mouth, and that she had died slowly in the trash can, suffocating while wrapped in curtains, sheets, and several trash bags. There was also evidence of blunt trauma to her head leading to bruising of the brain in addition to bruises found on her neck, arm, back, and anal region. Coleman also said that she had seen "clothes that were stained with blood and smelled of gas being put in the washing machine at the house." Newsom was shot three times, "his body wrapped in a blanket, set afire and dumped alongside nearby railroad tracks." Evidence has also been presented that he had been anally raped.
penis was cut off, he was set on fire, and shot several times
she was allegedly tortured and sexually assaulted for 4 days, chemicals put into her mouth, her breast cut off, then murdered
Marsalkka
Horatio Caine

voihell1234 kirjoitti:
When police went to the address on Tuesday, January 9, they found the home unoccupied and Christian's body in a trash can in the kitchen. Forensic evidence showed that Christian had also been raped vaginally, orally, and anally. One of the suspects, Vanessa Coleman, later told police that, "she witnessed Christian's mouth being cleaned with a bottle of some type of cleaner," in an attempt to remove DNA evidence. Forensic evidence showed significant trauma caused by "an object" to Christian's vagina, anus, and mouth, and that she had died slowly in the trash can, suffocating while wrapped in curtains, sheets, and several trash bags. There was also evidence of blunt trauma to her head leading to bruising of the brain in addition to bruises found on her neck, arm, back, and anal region. Coleman also said that she had seen "clothes that were stained with blood and smelled of gas being put in the washing machine at the house." Newsom was shot three times, "his body wrapped in a blanket, set afire and dumped alongside nearby railroad tracks." Evidence has also been presented that he had been anally raped.
she was allegedly tortured and sexually assaulted for 4 days, chemicals put into her mouth, her breast cut off, then murdered
Tässä tietoa toisesta antamastasi lähteestä:
This criticism was also fueled by erroneous reports of dismemberment, mutilations, and the duration of Christian's rapes allegedly committed by the suspects, especially in early reports.[13] Most of the original reports along with misinformation reported from a federal deputy shortly after the suspects were apprehended in the arresting state of Kentucky were later denied by the District Attorney.[13] This misinformation was capitalized on by white nationalist groups promoting two small demonstrations in Knoxville against the crime and its lack of mainstream media coverage.[14][15][16][17][18]
Et silviisii...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Marsalkka kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti:
Tässä tietoa toisesta antamastasi lähteestä:
This criticism was also fueled by erroneous reports of dismemberment, mutilations, and the duration of Christian's rapes allegedly committed by the suspects, especially in early reports.[13] Most of the original reports along with misinformation reported from a federal deputy shortly after the suspects were apprehended in the arresting state of Kentucky were later denied by the District Attorney.[13] This misinformation was capitalized on by white nationalist groups promoting two small demonstrations in Knoxville against the crime and its lack of mainstream media coverage.[14][15][16][17][18]
Et silviisii...
no emme voi tietää, ennenkuin tapaus selviää.. jos ruumiinpalasia on löytynyt roskasäkeistä ja roskiksista, niin se kertoo jo aika paljon.

Kunnollisen informaation saaminen on vaikeata, koska tapauksesta on raportoitu niin vähän.. Arvatkaapa miksi!?
Marsalkka
Horatio Caine

voihell1234 kirjoitti: no emme voi tietää
Sitähän minäkin! Hyvä että sinäkin huomasit.
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

tai sitten taas asiakirjat salataan ja hyysärit saavat huokaista helpotuksesta. Vähän niinkuin saksiraiskauksessa kävi.
Marsalkka
Horatio Caine

voihell1234 kirjoitti:tai sitten taas asiakirjat salataan ja hyysärit saavat huokaista helpotuksesta. Vähän niinkuin saksiraiskauksessa kävi.
Odottele rauhassa. Kyllä se vielä selviää, että mitä niillä saksilla tehtiin.
Vastaa Viestiin