Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Varmasti on näinkin, ja olen tällaista huomannut itsekin, mutta tuolla uskaltamisella tarkoitin samaa kuin kysymyksen asettaja (luulisin) - että kehtaako sanoa ettei tykkää kaikistaMike Manner kirjoitti:Jotenkin on päässyt syntymään kuva, että osa tämän foorumin vakkareista on oikeesti huolissaan turvallisuudestaan tms. tälle foorumille kirjoittelujensa vuoksi... ...joey kirjoitti:...eikä kyse ole siitä etten uskaltaisi vastata.
Yritän pitää ketjua kasassa, josko sillä saisin nuo muutamat lipsahdukset anteeksi 
En tiedä, olen miettinyt tätä usein ja olen tullut siihen tulokseen että muutamia minfolaisia olen saattanutkin tavata. Yhden melko varmasti. Ja siis täysin tietämättäni. (Huomautettakoon vielä että uskon myös, ettei kukaan jälkeenpäinkään voisi mitenkään keksiä tavanneensa juuri minua, enkä samaten usko henkilöllisyyteni olevan kenenkään tiedossa, jonka tietoon en sitä itse ole saattanut.)
Kierrätän taas
Tämäkin vaan on niin mielenkiintoinen kysymys. Tulee usein mietittyä kaupan kassajonossa. Eli oletko tavannut ketään minfolaista?
En tiedä, olen miettinyt tätä usein ja olen tullut siihen tulokseen että muutamia minfolaisia olen saattanutkin tavata. Yhden melko varmasti. Ja siis täysin tietämättäni. (Huomautettakoon vielä että uskon myös, ettei kukaan jälkeenpäinkään voisi mitenkään keksiä tavanneensa juuri minua, enkä samaten usko henkilöllisyyteni olevan kenenkään tiedossa, jonka tietoon en sitä itse ole saattanut.)
Kierrätän taas
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Hyvä yritys, joey, mutta jos tosiaankin pitäisit ketjua kasassa, olisit vastannut Tiinan kyssään...
"Mikäs tänään on sandaalia puristellut?"
Vähän vaikka mikä, mutta yritän pikkuhiljaa päästä puristuksesta eroon
Oletko pitkävihainen/äkkipikainen/molempia edellämainittuja?
"Mikäs tänään on sandaalia puristellut?"
Vähän vaikka mikä, mutta yritän pikkuhiljaa päästä puristuksesta eroon
Oletko pitkävihainen/äkkipikainen/molempia edellämainittuja?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck