ENITEN KIRJOITTANEET TOP10

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Juu en minäkään ole uskaltanut nenääni tuonne bodom- osastolle tunkea. Mitä nyt joskus olen jotain sieltä aikani kuluksi lueskellut. :)
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

lost kirjoitti:Juu en minäkään ole uskaltanut nenääni tuonne bodom- osastolle tunkea. Mitä nyt joskus olen jotain sieltä aikani kuluksi lueskellut. :)
Heeei. Ei kannata arastella. :) Bodom-keskustelussa on vähän turhan pieni piiri, leiriytyneitä "veteraaneja", siellä kyllä "uusi veri"(kjäh) olisi toivottavaa. Keskustelu ei edellytä kovin paljoa pohjatietoa, lisätietoa voi hakea vieläkin netistä.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

EuroJR kirjoitti:Kiitoksia DonHessulle kehuista. Määrällisestihän olen kyllä kirjoitellut paljon, joskin postaukseni ovat pääosin muiden opuksien referaatteja, joten omat ansioni ovat aika lailla minimaaliset.

Täällä on joukossa todella upeita kirjoittajia.Haluan nostaa nyt esille ns. Bodom-poppoon, jotka ovat ihan omassa atmosfäärissään. Sieltä löytyy sellaista asiantuntemusta, että oksat pois. Ko. foorumissa käy sellainen kuhina, että ei sinne asiaan perehtymättömillä oikein ole sijaa. Siellä olenkin loistanut poissaolollani. Tämä siksi, ettei minun tiedoillani ole oikein sinne mitään annettavaa.

Jatketaan samoilla linjoilla, kiistellään, mutta kunnioitetaan muita kirjoittajia.
No miten sua voi olla kehumatta? Ainakun kirjoitat johonkin sun teksti on asiaa!

Monesti myös jaksat kirjotella pitkiä tekstejä, joka on mahtavaa!

Myös Tampereen Tyttöä ja Herkkistä ei voi olla kehumatta.
What you do... Makes you who you are.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^ 8) Täällä on niin paljon hyvää väkeä, oikein kaipasin teitä lomalla. :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

täällä on kyllä varsin mainiota jengiä, ihan ihmetyttää miksei reaalimaailmassa ajatukset kohtaa ihmisten kanssa samalla tavalla.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Kalessin kirjoitti:täällä on kyllä varsin mainiota jengiä, ihan ihmetyttää miksei reaalimaailmassa ajatukset kohtaa ihmisten kanssa samalla tavalla.
Johtuu varmaan siitä, että tällaisia samanhenkisiä tapaa niin harvoin, ainakaan itse en montaa ihmistä tiedä (lähinnä pari sukulaista vaan), jotka olisivat kiinnostuneita keskustelemaan murhista ja katoamisista ja niiden ratkaisuista ym. Monihan pitää esim. Alibi-lehteä ihan junttilehtenä, joka on suunnattu hieman pimeille ja yksinkertaisille. Ei siinä paljon oikein tule sitten mitään keskustelua näistä aiheista aikaiseksi kun jo ennakkoluulot on tuota luokkaa. Mutta onneksi on tämä palsta, jossa voidaan keskustella.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

juu, ei täälläkään oikein kukaan tajua mun kiinnostusta, ja olenkin pitäänyt sen ihan omana tietonani, ettei tarvii keskustella ahdasmielisten kanssa. ei sillä, että mua itseäni häiritsee, jos joku ei tajua, mut se on sama kun ihmiset tulee kuittailee röökin polttamisesta. miksei sitten ole asiallista kuittailla ihmisten ylipainosta samalla tavalla??? :twisted:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hyvä palsta tämä on. Aivan erilainen kuin muut foorumit missä olen ollut...Ja ne missä olen ollut ovat täyttä kaaosta.

Tässä esimerkki:

Yksi ihminen kysyy minkä kirjan ostaisi.
Neljä vastaa "käytä googlea".
Kuusi valittaa kirjoituksen ulkoasusta.
Yksi kysyy papin alastonkuvia.
Loput vittuilee ja flamettaa.

Näin muualla, en halua kuitenkaan mainita foorumien nimiä, tulee vielä vihaiset modet perään :-)
What you do... Makes you who you are.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

totta puhut! täällä onnistuu ihan ummikoltakin tiedon kysely eikä alet v-ttuilla saman tien.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17124
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Testi-osiossa on hyvät ohjeet avataren laittoon.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

sulla on muuten tohtori lainaus väärin... :) ihan OT:na ja ei ollenkaan sarviotsassa sanottuna, mut kahvitar haastaa mut ziljardista dollarista oikeuteen, kun varastin sen sanoman :lol: 8)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17124
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Muutama paketti Presidenttiä tai Juhlismokkaa vois olla kova sana... :)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tarjoillaan sille vaikka vähän uhrilahjoja, hedelmiä, pullo viiniä, kilin pää, koira, ja vaikka tarvittaessa jos ei lepy niin kokonainen lehmä :lol:

muistaakseni noi intialaiset jumalat tykkää just tämän genren uhrilahjoista ja kauheasti tekisi mieli jatkaa tätä juttua mutta menee sen verran härskiksi, että saan animalian perääni jos jatkan. mutta kuitenkin, mitäs sanot tohtori?puuttuuko meiltä jotain? :wink: :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin