Oletko jo käynyt sen helvetillisen ihanan kesävaate ostos reissun H&M ym...?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Helsinki.antwerpen kirjoitti:Mikä on Suomen paras kesäkaupunki?
Mikä on Suomen huonoin talvikaupunki?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
En. Ei tunnu kotikaupungilta niiden kertojen kokemuksella mitä olen siellä pyörinyt.inka03 kirjoitti:Voisitko muuttaa tänne Jyväskylään?
Kuopio vai Rovaniemi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Monenkin asian vuoksi. Esimerkiksi jos voisin ostaa sillä teolla jonkin minulle tärkeän oikeushyvän, tai pelastaa sillä minulle tärkeän ihmisen "suden suuhun" joutumiselta.Bombay kirjoitti:Minkä asian/tapahtuman/teon takia olisit valmis leikkaamaan pikkurillistäsi puolet pois vai olisitko minkään asian vuoksi valmis tekemään niin?
Onko ihminen "kipeä" jos on valmis tekemään jotain tuollaista?