Onhan noita "vähän" molemmat kädet ranteista olkapäihin ja vähän muuallakin...
Tatuoinnit
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Pöh. Ja mää en oo pongannu sua. Reiskaa.Bombay kirjoitti:Mäpä puolestaan oon Lokan bongannu muualla bittiavaruudessaLoka kirjoitti:Haa. Mä taisin bongata sut justiin eilen tuolla toisaalla bittiavaruudessa.Tattoo kirjoitti:![]()
Onhan noita "vähän" molemmat kädet ranteista olkapäihin ja vähän muuallakin...
Löytyy löytyy, ostin tuon itselleni syntymäpäivälahjaksi. Ja olen tosi ylpeä siitä.
Katsokaas, mulla on hirveä neulakammo erään ikävähkön puudutuksen jäljiltä. No, se että tämän kävin piirrättämässä, on siis todellinen saavutus.
Ja hämmästys oli suuri, en kokenut minkäänlaista kipua. Niin, sitten mulla on toi kipukynnys kauhean korkea, siis se oikeasti on. Olisin siis voinut nakuttaa kuvia itseeni jo paljon aiemmin.
Katsokaas, mulla on hirveä neulakammo erään ikävähkön puudutuksen jäljiltä. No, se että tämän kävin piirrättämässä, on siis todellinen saavutus.
Ja hämmästys oli suuri, en kokenut minkäänlaista kipua. Niin, sitten mulla on toi kipukynnys kauhean korkea, siis se oikeasti on. Olisin siis voinut nakuttaa kuvia itseeni jo paljon aiemmin.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Höh, minä varmaan kiljun siellä sitten :/Miina kirjoitti:Löytyy löytyy, ostin tuon itselleni syntymäpäivälahjaksi. Ja olen tosi ylpeä siitä.
What you do... Makes you who you are.
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Pakko on tähän keskusteluun tokaista, että ei ole tatuointeja - eikä tule. Syy on sama, kuin heillä, jotka ovat "tatskan" hankkineet - haluan olla yksilöllinen.
Toisekseen, en halua jättää tunnistetietoja mahdolliseen ruumiiseeni.
Ei millään pahalla. Olen nähnyt hienojakin tatuointeja, jotka sopivat kantajilleen. Kaikkihan tekevät ihan omat valintansa. Oukeiii?
Olen valvonut n. 30 tuntia putkeen, joten tällästä turhaa höpinää tässä...
Ei millään pahalla. Olen nähnyt hienojakin tatuointeja, jotka sopivat kantajilleen. Kaikkihan tekevät ihan omat valintansa. Oukeiii?
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Asia tekstiähän tuo oli... Se on kyllä kaameaa jos on joku ruma tatuointi vaikka rinnassa...Siis.. Oletteko nähneet sen kuvan missä miehellä on kaksi apinaa vatsassa, ja toinen niistä koskee toisen persettäsilentservice kirjoitti:Pakko on tähän keskusteluun tokaista, että ei ole tatuointeja - eikä tule. Syy on sama, kuin heillä, jotka ovat "tatskan" hankkineet - haluan olla yksilöllinen.Toisekseen, en halua jättää tunnistetietoja mahdolliseen ruumiiseeni.
![]()
E: 30 tuntia..Hullu :E
What you do... Makes you who you are.