Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

*poistettu lautamiehiin kuuluvaa pohdintaa*t:mode
Viimeksi muokannut VäärinMeni, To Joulu 09, 2021 10:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:43 pm "Rokotteen tavoite on tarjota toimiva immuniteetti tiettyä sairautta tai tautia vastaan aktiivisella immunisoinnilla. " Wikipedia.
Keneltä tuo määritelmä on lähtöisin?
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Kitarisa kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:06 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:43 pm "Rokotteen tavoite on tarjota toimiva immuniteetti tiettyä sairautta tai tautia vastaan aktiivisella immunisoinnilla. " Wikipedia.
Keneltä tuo määritelmä on lähtöisin?
Sun pitää oikeesti tulla jankkaamaan nyt jostain tämmösestä? Mee kirjastoon, etsi sanakirjan kohdalta rokote ja lue se. Ja tule kysymään uudestaan. mitä vittua pojjat minä juuri löysin? Rokotteen määritelmä on muutettu vuonna 2021. Yllättyneitä? :D :D

https://avoin.media/2021/09/15/cdcn-muu ... aritelmat/ oivoi.... näin meitä huijataan.... vaihdetaan sanojen merkityksiä kesken pandemian.. ei tämä ole enää totta.. EIHÄN TÄMÄ VOI MENNÄ LÄPI TÄMÄ KAIKKI PASKA

Uuden määritelmän mukaan rokotteen ei tarvitse tuottaa immuniteettia, sitä vain käytetään stimuloimaan immuunivastetta. Uuden määritelmän mukaan rokottamisen ei tarvitse tuottaa immuniteettia, riittää kun rokote esitellään keholle tuottamaan edes jonkinlaista suojaa. MITEN ON MAHDOLLISTA MUUTTAA ROKOTE SANAN TARKOITUSTA KESKEN PANDEMIAN? KERTOKAAS NYT JOKU. Tämähän on jo aivan sairasta

https://avoin.media/2021/11/30/termin-r ... arallista/
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:07 pm
Kitarisa kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:06 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:43 pm "Rokotteen tavoite on tarjota toimiva immuniteetti tiettyä sairautta tai tautia vastaan aktiivisella immunisoinnilla. " Wikipedia.
Keneltä tuo määritelmä on lähtöisin?
Sun pitää oikeesti tulla jankkaamaan nyt jostain tämmösestä? Mee kirjastoon, etsi sanakirjan kohdalta rokote ja lue se. Ja tule kysymään uudestaan. mitä vittua pojjat minä juuri löysin? Rokotteen määritelmä on muutettu vuonna 2021. Yllättyneitä? :D :D

https://avoin.media/2021/09/15/cdcn-muu ... aritelmat/ oivoi.... näin meitä huijataan.... vaihdetaan sanojen merkityksiä kesken pandemian.. ei tämä ole enää totta.. EIHÄN TÄMÄ VOI MENNÄ LÄPI TÄMÄ KAIKKI PASKA

Uuden määritelmän mukaan rokotteen ei tarvitse tuottaa immuniteettia, sitä vain käytetään stimuloimaan immuunivastetta. Uuden määritelmän mukaan rokottamisen ei tarvitse tuottaa immuniteettia, riittää kun rokote esitellään keholle tuottamaan edes jonkinlaista suojaa. MITEN ON MAHDOLLISTA MUUTTAA ROKOTE SANAN TARKOITUSTA KESKEN PANDEMIAN? KERTOKAAS NYT JOKU
Sä itse aloitit. Tuli vaan mieleen, että jos lääketiede on itse määritellyt joskus käsitteen rokote, niin onko se sitten hakattu johonkin mooseksen kivitauluun ettei lääketiede itse vaan saisi tulevaisuudessa määritellä sitä uudestaan, koska joku nettitrolli voi menettää järkensä.
Mitä yhteistä on Teslalla ja Benz Patent-Motorwagenilla? Pakko olla pirun paljon, koska molemmat ovat autoja, kertoo se sama Wikipedia. Kai huomaat miten älystä vapaata keskustelua on aloittaa vääntäminen jostain rokotteen käsitteestä ja vielä sanot, että mä aloin siitä jankkaamaan?
Omistatko peiliä?
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Nyt meni vitun sairaaksi, nyt oli viimeinen tikki. Näköjään MAAILMASSA VAIHDETAAN SANOJEN TARKOITUKSIA KESKEN PANDEMIAN.2021 ROKOTTEEN MÄÄRITELMÄ ON UUSITTU, MITÄ IHMETTÄ, AIVAN SAIRASTA? NYT LOPPUU TÄMÄ PELLEILY.
Viimeksi muokannut VäärinMeni, To Joulu 09, 2021 10:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
teppo
Perry Mason
Viestit: 3959
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 5:38 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja teppo »

Tay77 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:55 pm Rokottamattomat ajetaan nurkkaan, tästä olen samaa mieltä.
Liioittelua. Mitä sellaista rokottamattomilta on estetty, mikä olisi ollut mahdollista esimerkiksi kevään 2020 rajoitusten aikaan?
Tay77 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:55 pm Samaan aikaan esim. perheissä, joissa lapsella on todettu korona, voivat rokotetut vanhemmat käydä ihan normaalisti töissä, harrastuksissa, baarissa, kokouksissa...
Jos ovat rokotettuja. Se on rokottamisen idea.
Tay77 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:55 pm Juu, ymmärrän, että rokotukset ottanut välttää ITSE ehkä sen pahimman taudin eli voi saada koronan ns. lievänä. Mutta missään en ole nähnyt tutkimustulosta, kuinka rokote estäisi tarttumista!
Outoa, kun niitä on kuitenkin tehty ja julkaistu. Millä hakusanoilla yritit etsiä tutkimuksia covidin tarttuvuudesta rokotetuilla?
Tay77 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:55 pm Ja milloinka samalla voimalla ja painostamisella syyllistetään niitä, jotka eivät ota influenssarokotetta tai vaikka käytä turvavyötä?
Turvavyön käyttämättömyys on Suomessa jopa kriminalisoitu.
Tay77 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:55 pmSuomessa kuolee vuosittain ihan perussairauksiin sekä liikenteessä kymmenkertainen määrä ihmisiä koronakuolemiin verrattuna.
Käsityksesi Suomen liikennekuolemien määrästä on mielenkiintoinen. Mutta ei vastaa todellisuutta.
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:14 pm Nyt meni vitun sairaaksi, nyt oli viimeinen tikki. Näköjään MAAILMASSA VAIHDETAAN SANOJEN TARKOITUKSIA KESKEN PANDEMIAN. NYT LOPPUU TÄMÄ PELLEILY.
Aika vähästä joidenkin isosta rattaasta alkaa hampaat karisemaan. Kuinka paljon, tai no, totean nyt vain sen, että ei pelkästään tieteessä vaan myös liki jokaisella osa-alueella on kehitys harpannut sen verran suuria loikkia, että varmasti käsitteistöä on jouduttu vähän viilailemaan. Mutta auto sentään on auto, vaikka kampe on nykypäivänä täysin eri asia kuin aikoinaan. Mieti jos se muuttuisi joskus, niin voisi hypätä jo ikkunasta. Ehkä.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Kitarisa kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:19 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:14 pm Nyt meni vitun sairaaksi, nyt oli viimeinen tikki. Näköjään MAAILMASSA VAIHDETAAN SANOJEN TARKOITUKSIA KESKEN PANDEMIAN. NYT LOPPUU TÄMÄ PELLEILY.
Aika vähästä joidenkin isosta rattaasta alkaa hampaat karisemaan. Kuinka paljon, tai no, totean nyt vain sen, että ei pelkästään tieteessä vaan myös liki jokaisella osa-alueella on kehitys harpannut sen verran suuria loikkia, että varmasti käsitteistöä on jouduttu vähän viilailemaan. Mutta auto sentään on auto, vaikka kampe on nykypäivänä täysin eri asia kuin aikoinaan. Mieti jos se muuttuisi joskus, niin voisi hypätä jo ikkunasta. Ehkä.
SINUSTA ON SIIS OK ? KUN HUOMATAAN ETTÄ ROKOTE EI TOIMI, VAIHDETAAN ROKOTE SANA KOKONAAN POIS. USKOMATONTA PASKAA. TÄMÄ ON VITUN SAIRASTA JA JOKAISEN PITÄÄ SE NYT TAJUTA. Maailman eniten myyty "rokote" ei toimi - rokote sana poistetaan. mitä vitun vitun vitun vittua??!??!?!
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Don MC

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Don MC »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:04 pm
teppo kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:03 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:56 pm Ollaan ihmisiä toisillemme, vaikka media yrittää sotaa saadakkin välillemme aikaiseksi.
Olet tänään palstalla solvannut ihmisiä mitä kummallisimmilla tavoilla, huutanut vittua, kehunut varallisuudellasi ja esittänyt erikoisia juutalaisjuttuja. Ihan itse ilman median apua.
Moro Putsari, on mennyt hermo multinickkeilyyn, tahalliseen provoamiseen ja trollaamiseen. Tähän saa sitten juuri sitä palautteeksi mitä haluaa. En ole mielestäni mennyt henkilökohtaisuuksiin missään vaiheessa, vaikka olen jälleen saanut tappouhkauksia, minun talous on ollut puheenaiheena jne. XD Pahoittelen käytöstäni, mutta yritän vain pitää ketjuun aiheessa.
(boldaus minun)
Ja juuri tässä vietissäsi menit henkilökohtaisuuksiin kun (ilman todisteita) syytät toista kirjoittajaa multinickeilystä.
Ja ulosantisi on tosiaan tässä ketjussa ollut lievästikin ilmaistuna "värikästä". Etkö ilman kirosanoja ja HUUTAMISTA saa asiaasi perille? -Ehkä se vain johtuu siitä, että juttusi yksinkertaisesti ovat VALETTA.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Don MC kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:24 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:04 pm
teppo kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:03 pm
Olet tänään palstalla solvannut ihmisiä mitä kummallisimmilla tavoilla, huutanut vittua, kehunut varallisuudellasi ja esittänyt erikoisia juutalaisjuttuja. Ihan itse ilman median apua.
Moro Putsari, on mennyt hermo multinickkeilyyn, tahalliseen provoamiseen ja trollaamiseen. Tähän saa sitten juuri sitä palautteeksi mitä haluaa. En ole mielestäni mennyt henkilökohtaisuuksiin missään vaiheessa, vaikka olen jälleen saanut tappouhkauksia, minun talous on ollut puheenaiheena jne. XD Pahoittelen käytöstäni, mutta yritän vain pitää ketjuun aiheessa.
(boldaus minun)
Ja juuri tässä vietissäsi menit henkilökohtaisuuksiin kun (ilman todisteita) syytät toista kirjoittajaa multinickeilystä.
Ja ulosantisi on tosiaan tässä ketjussa ollut lievästikin ilmaistuna "värikästä". Etkö ilman kirosanoja ja HUUTAMISTA saa asiaasi perille? -Ehkä se vain johtuu siitä, että juttusi yksinkertaisesti ovat VALETTA.
Pelkkää faktaa minulla ,tiedän. Pelottaako se? Jos joutuu vastaamaan samoihin kysymyksiin tahalliselle trolleille, kyllä, tarvitsee huutaa. Uhkailette minua, puhutte taloudestani ja henkilökohtaisista asioistani ja sitten alat itkemään kun kirjoitan isolla? Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön ja niin edelleen...
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
teppo
Perry Mason
Viestit: 3959
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 5:38 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja teppo »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:25 pm
Don MC kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:24 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:04 pm

Moro Putsari, on mennyt hermo multinickkeilyyn, tahalliseen provoamiseen ja trollaamiseen. Tähän saa sitten juuri sitä palautteeksi mitä haluaa. En ole mielestäni mennyt henkilökohtaisuuksiin missään vaiheessa, vaikka olen jälleen saanut tappouhkauksia, minun talous on ollut puheenaiheena jne. XD Pahoittelen käytöstäni, mutta yritän vain pitää ketjuun aiheessa.
(boldaus minun)
Ja juuri tässä vietissäsi menit henkilökohtaisuuksiin kun (ilman todisteita) syytät toista kirjoittajaa multinickeilystä.
Ja ulosantisi on tosiaan tässä ketjussa ollut lievästikin ilmaistuna "värikästä". Etkö ilman kirosanoja ja HUUTAMISTA saa asiaasi perille? -Ehkä se vain johtuu siitä, että juttusi yksinkertaisesti ovat VALETTA.
Pelkkää faktaa minulla ,tiedän. Pelottaako se? Jos joutuu vastaamaan samoihin kysymyksiin tahalliselle trolleille, kyllä, tarvitsee huutaa.
On varmaan vaikea hallita tunteitaan, ja kun ymmärtää erehtyneensä, voi tulla kiusaus huutaa, mölistä sukuelimistä, esittää että muut ovat valehtelijoita tai että heitä ei voi kuunnella, kun vaikuttavat aivovammaisilta. Pahoissa ongelmissa voi alkaa vakuuttaa, että itse on oikeassa ja ympärillä on salaliittoja. Silloin helposti alkaa esitellä myös juutalaisnäkemyksiään.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

teppo kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:31 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:25 pm
Don MC kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:24 pm

(boldaus minun)
Ja juuri tässä vietissäsi menit henkilökohtaisuuksiin kun (ilman todisteita) syytät toista kirjoittajaa multinickeilystä.
Ja ulosantisi on tosiaan tässä ketjussa ollut lievästikin ilmaistuna "värikästä". Etkö ilman kirosanoja ja HUUTAMISTA saa asiaasi perille? -Ehkä se vain johtuu siitä, että juttusi yksinkertaisesti ovat VALETTA.
Pelkkää faktaa minulla ,tiedän. Pelottaako se? Jos joutuu vastaamaan samoihin kysymyksiin tahalliselle trolleille, kyllä, tarvitsee huutaa.
On varmaan vaikea hallita tunteitaan, ja kun ymmärtää erehtyneensä, voi tulla kiusaus huutaa, mölistä sukuelimistä, esittää että muut ovat valehtelijoita tai että heitä ei voi kuunnella, kun vaikuttavat aivovammaisilta. Pahoissa ongelmissa voi alkaa vakuuttaa, että itse on oikeassa ja ympärillä on salaliittoja. Silloin helposti alkaa esitellä myös juutalaisnäkemyksiään.
En ole erehtynyt missään vaiheessa. Olen päinvastoin ennustanut kymmeniä tapahtumia ja sama näyttää jatkuvan. (kuten huomenna tulette näkemään). Montakohan ennustusta pitää osua oikeaan, että alatte tajuamaan? Kyllähän se on aivan selvä jos puhuja sanoo 5min puheessa 180kertaa "Öö" siinä ei ole mitään luotettavaa ja kannattaa jättää kuuntelematta :D Valitettavasti meidän puolella on aika iso osa väestöstä. Kannattaa seurata myös mitä ulkomailla tapahtuu. Ja kuten tiedämme, Susi on vahvempi kuin Lammas. Joten jos haluatte, mennään vain ;)
Viimeksi muokannut VäärinMeni, To Joulu 09, 2021 10:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
anaboliantti
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: To Tammi 24, 2013 1:01 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja anaboliantti »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:43 pm ANABOLIANTTI! NYT KANNATTAA ENSINNÄKIN SELVITTÄÄ LÄÄKKEEN JA ROKOTTEEN ERO ENNEN KU ALAT MOISTA PASKAA TYRKYTTÄMÄÄN MRNA-"ROKOTTEEN" eli lääkkeen toiminnasta.

Aivan suoranaista valehtelua jälleen. Verrataan LÄÄKETTÄ ROKOTTEISIIN. hohhoijaa. Harmi, kun ihan perusjutut ei oo hanskassa oikein rokoterakastajilla. Sanoit, että elämästä ei selviä ilman riskejä. Minkä vitun takia haluat ottaa piikin 3kk välein, jos kerran riskit kuuluu elämään?

"Rokotteen tavoite on tarjota toimiva immuniteetti tiettyä sairautta tai tautia vastaan aktiivisella immunisoinnilla. " Wikipedia.
Mitä oikein sekoilet ja mistä ihmeen lääkkeet vs. rokotteet vertailusta oikein puhut? Etkö tiennyt, että Pandemrix on rokote kuten Pfizer ja Moderna?

Sitä paitsi jos nyt oikein tarkkoja ollaan niin lääkkeitä ne on rokotteetkin. Lääkehän on vain kattokäsite valmisteille, jotka parantaa, lieventää tai ehkäisee sairauksia. Rokotteet kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

anaboliantti kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:44 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:43 pm ANABOLIANTTI! NYT KANNATTAA ENSINNÄKIN SELVITTÄÄ LÄÄKKEEN JA ROKOTTEEN ERO ENNEN KU ALAT MOISTA PASKAA TYRKYTTÄMÄÄN MRNA-"ROKOTTEEN" eli lääkkeen toiminnasta.

Aivan suoranaista valehtelua jälleen. Verrataan LÄÄKETTÄ ROKOTTEISIIN. hohhoijaa. Harmi, kun ihan perusjutut ei oo hanskassa oikein rokoterakastajilla. Sanoit, että elämästä ei selviä ilman riskejä. Minkä vitun takia haluat ottaa piikin 3kk välein, jos kerran riskit kuuluu elämään?

"Rokotteen tavoite on tarjota toimiva immuniteetti tiettyä sairautta tai tautia vastaan aktiivisella immunisoinnilla. " Wikipedia.
Mitä oikein sekoilet ja mistä ihmeen lääkkeet vs. rokotteet vertailusta oikein puhut? Etkö tiennyt, että Pandemrix on rokote kuten Pfizer ja Moderna?

Sitä paitsi jos nyt oikein tarkkoja ollaan niin lääkkeitä ne on rokotteetkin. Lääkehän on vain kattokäsite valmisteille, jotka parantaa, lieventää tai ehkäisee sairauksia. Rokotteet kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan.
Rokote-sanamuoto poistettiin vuonna 2021. (sairasta, erittäin sairasta poistaa rokote-sana kun huomataan että "rokote" ei toimi :D) En tiennyt tästä, kuten ette tekään, pahoittelut. Rokote siis ennen tarjosi toimivan immuniteetin, mutta nykypäivänä rokote on sama kuin lääke. (Elokuussa 2021 Rokote sana poistettiin keskuudestamme.)
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 10:25 pm
Pelkkää faktaa minulla ,tiedän. Pelottaako se? Jos joutuu vastaamaan samoihin kysymyksiin tahalliselle trolleille, kyllä, tarvitsee huutaa. Uhkailette minua, puhutte taloudestani ja henkilökohtaisista asioistani ja sitten alat itkemään kun kirjoitan isolla? Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön ja niin edelleen...
Laitatko tänne noita uhkauksia,vai kuuletko ääniä, jotka uhkailevat sinua?
Vastaa Viestiin