holmesin haamu kirjoitti: Ke Joulu 29, 2021 11:47 am...
Ovat valtamediat jonkin verran käsitelleet haittavaikutuksia ainakin Suomessa.
Mutta jos on 99 uutista "Koronapaniikki, koronapaniikki, koronapaniikki, Koronapassi, koronapassi, koronapassi, pakkorokote, pakkorokote, pakkorokote" ja 1 uutinen jossain välissä "Rokotteisiin voi liittyä myös haittoja ja eivät ne estä sairastumista", niin on vaikeaa saada oikeaa käsitystä asioista.
Tuo vyörytys pitää kyllä kutinsa, uutisia ei voi seurata ilman siihen törmäämistä ja alkaa olla surkuhupaisaa, miten kaikki mahdolliset "koronaan liittyvät" sairaalatapauksetkin nyt uutisoidaan, kun taas en ole Suomessa lukenut ainoastakaan sairaalaan joutuneesta, saati kuolleesta, rokotetusta. Olipa nuo aiheutuneet sitten itse mRNA-lääkkeestä tai koronasta, niin näistä ei vain uutisoida ja juuri tämä on silmiinpistävää, kun vertaa miten epärehellisetkin "koronapotilaat" tuodaan julki potilaan identiteetin suojelusta paskat välittäen. (Törkein tuoreehko esimerkki oli Seinäjoen sairaalan "7-vuotias koronapotilas", joka oli sairaalassa jalan luuhun liittyvän ongelman takia ja oli vain kaivettu positiivinen testitulos, vaikka uutisessa ei mistään luunmurtumasta puhuttukaan, vaikka joku sairaalan lääkärikin oli äänessä. Hän vain kierosti pelotteli muiden lapsien vanhempia.
Tietoni tulee Seinäjoelta ja on taatusti totta.)
Vain ns. rokottamattomista sairaalapotilaista tai -kuolemantapauksista saa uutisoida, mutta syytä tähän voi vain arvella. Jokainen voi kuitenkin omin silmin nähdä tämän, kunhan tietää, että rokotteista oikeasti vammautuu, niihin kuollaan ja rokotettujakin hoidetaan sairaalassa sekä heitä on (ainakin maailmalla, ehkä meillä on kaikki toisin, vaikka ei kaikki parhaat lääkkeet olekaan käytössä) jopa kuollut, useinkin.
Ainoat uutiset mihin itse olen törmännyt ovat tyyliin "rokotteisiin (lääketieteellinen vale: ei ole rokote) voi sisältyä haittoja, mutta riskit ovat äärimmäisen pienet (lääketieteellinen vale: mihin verrattuna? ei ainakaan koronaan, sillä normaalipainoinen terve lapsi ei kuole koronaan) ja jokaisessa uutisessa päädytään aina suosittelemaan rokotetta SAMALLA TAVALLA oli kyse sitten terveestä lapsesta, nuoresta, aikuisesta tai riskiryhmiin kuuluvista, joille mRNA-lääke näyttäisi olevan hyödyllinen.
Riskiryhmien eri tilanne johtaa siitä, että heidän vastustuskykynsä on selvästi terveitä alempi, eikä kykene hyökkäämään rokotetta tai itse tautia vastaan. Koronan tiedetään iskevän erityisesti ylipainoisiin ja ylipainoisteen tiedetään muutenkin olevan jatkuvassa tulehdustilassa.