Alppipuistossa puukotettiin maanantaina

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Zodiac
Olivia Benson

Alppipuistossa puukotettiin maanantaina

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Helsingin Alppipuistossa nujakoitiin maanantai-iltana hieman kello yhdeksän jälkeen. Poliisin mukaan suomalaisista ja maahanmuuttajataustaisista henkilöistä koostunut ryhmä sai rähinällään aikaan hälytyksen, jota rauhoittelemaan kutsuttiin poliisi.

Nujakassa oli osallisena kaikkiaan kuusi henkilöä. Heistä neljä kuljetettiin sairaalaan ja poliisin mukaan yhdellä henkilöllä oli ylävartalossa puukotushaavoja. Kenenkään vammat eivät olleet poliisin mukaan vakavia.

Poliisin mukaan nahistelu alkoi maahanmuuttajien ryhmässä ja suomalaiset menivät siihen väliin. Tapahtumien yksityiskohdat eivät olleet maanantai-iltana vielä selvillä.

Poliisilla oli maanantaina kiinniotettuna yksi henkilö tapahtumien takia.
http://www.hs.fi/artikkeliredirect/1135237244676
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

kertooko HS useinkin ovatko tekijät maahanmuuttajia vai eivät? mun käsitys on et HS hyysää -.-
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

voihell1234 kirjoitti:kertooko HS useinkin ovatko tekijät maahanmuuttajia vai eivät? mun käsitys on et HS hyysää -.-
Oman kokemukseni mukaan HS kyllä kertoo aina, kun kerrottavaa asiaan liittyen on.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Valitettavasti olen samaa mieltä kuin voihell1234.
Every ship must sail a world.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kyllähän HS hyysää. :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin