Ulkomaalaiset pahoinpitelivät useita Jyväskylässä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Tällä viikolla onkin rikastettu oikein urakalla....milloinkohan joku puukottaa tuollaisen ulkomaalaisen hyökkääjän hengiltä?
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

combat18 kirjoitti:
se on jotenkin outoa, että ne ei koskaan satu vittuilemaan sille väärälle kaverille.
Olen miettinyt monta kertaa samaa, mutta tommonen päällekäyminen porukalla on aina raukkamaista. Heille olisi oikeus ja kohtuus jos heidän päänsä potkittaisi rikki!
Onko kukaan ajattellut, että ehkä se tosiaan joskus onkin potkittu rikki? Harva maahanmuuttaja tänne huvikseen tulee, taustalla voi olla hirvittäviäkin kokemuksia sodista.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

combat18 kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Neekerin voit ottaa viidakosta, mutta et viidakkoo neekeristä
Mene kertomaan tuo sille neljättä sukupolvea New Yorkissa asuvalle tumma hipiäiselle jannulle.
On vähän pitkä matka, mutta ei tarvi kun astua ovesta ulos nii johan näkee tummaa valossa täälläkin päin. Voin kyllä kertoa kun seuraavan kerran näen kumihuulen hänelle tuon. :wink:
Heh, ton mä sanon kun työpaikan muijat seuraavan kerran mollaavat meillä joskus sijaisina piipahtavia mustia miehiä = somaleja. Esim. tutkitaan huomisen työvuorolistaa:
Naiskollega: "Ai-jaa joku Muhamed Ali tulee iltavuoroon...Terve ja onnee!"
Minä: "Älkääpäs arvon ladyt taas tuomitko miestä nimen perusteella, eikös se yksikin neekerisijainen ollut ihan erinomainen, eikös sekin ollut Muhamed Ali-niminen?
---Yleistä kuhinaa ja supinaa----
Minä: "Mutta muistakaa kuitenkin, neekerin voi ottaa viidakosta muttei viidakkoa neekeristä. Tässä on viisautta tässä aforismissa, miettikääpäs."
:roll: :shock: :oops:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
chiller
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ke Touko 21, 2008 4:37 pm

Viesti Kirjoittaja chiller »

Bambinos kirjoitti:
combat18 kirjoitti:
se on jotenkin outoa, että ne ei koskaan satu vittuilemaan sille väärälle kaverille.
Olen miettinyt monta kertaa samaa, mutta tommonen päällekäyminen porukalla on aina raukkamaista. Heille olisi oikeus ja kohtuus jos heidän päänsä potkittaisi rikki!
Onko kukaan ajattellut, että ehkä se tosiaan joskus onkin potkittu rikki? Harva maahanmuuttaja tänne huvikseen tulee, taustalla voi olla hirvittäviäkin kokemuksia sodista.
1. Monilla on hirvittäviä kokemuksia, ja hyvin monet kokevat että nämä kokemukset eivät anna heille oikeutta aiheuttaa muille hirvittäviä kokemuksia.

2. Suomeen tulevat maahanmuuttajat tulevat yhteiskuntansa yläluokista. Mielikuva kadulla kerjäävästä siviilistä sodan jaloissa on väärä. Muutto toiselle puolelle maailmaa vaatii sen verran rahaa etteivät ne eniten kärsivät tänne pääse. Mielenkiinnolla olen kuunnellut erään arabi-tuttuni kertomuksia komeasta elämäntyylistään kotimaassaan. Nykyään herra asuu tukiasunnossa ja haikailee ajoittain takaisin kotiin. Muuton syynä kotimaan levoton tilannne: vanhemmat halusivat tuoda lapset rauhallisempaan paikkaan kasvamaan ja muuttaa luultavasti myöhemmin takaisin.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Bambinos kirjoitti:Onko kukaan ajattellut, että ehkä se tosiaan joskus onkin potkittu rikki? Harva maahanmuuttaja tänne huvikseen tulee, taustalla voi olla hirvittäviäkin kokemuksia sodista.

Nämäkö ovat niitä päähänpotkittuja? heh heh. Komiat nimetkin pojilla...
http://irc-galleria.net/view.php?nick=t ... d=63205871
Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Takakontissa ne on isommatki "gangstat" itkua vääntäneet.. :twisted:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Zodiac kirjoitti:

Nämäkö ovat niitä päähänpotkittuja? heh heh. Komiat nimetkin pojilla...
http://irc-galleria.net/view.php?nick=t ... d=63205871
Heh, vähän sama kuin jos tekijät olisivat olleet suomalaisia, ja vihjatessani heidän mahdollisesta traumaattisesta taustastaan, laittaisit linkin jonkun tavallisen suomalaisen nuoren kuvaan. Eli ei vertailukelpoisuutta.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Bambinos kirjoitti:
Zodiac kirjoitti:

Nämäkö ovat niitä päähänpotkittuja? heh heh. Komiat nimetkin pojilla...
http://irc-galleria.net/view.php?nick=t ... d=63205871
Heh, vähän sama kuin jos tekijät olisivat olleet suomalaisia, ja vihjatessani heidän mahdollisesta traumaattisesta taustastaan, laittaisit linkin jonkun tavallisen suomalaisen nuoren kuvaan. Eli ei vertailukelpoisuutta.
Nimenomaan. Vihjaisit että afrikkalaistaustaisilla on traumaattinen päähänpotkittu lapsuus. Varmaan on joillain afrikkalaisilla ja on joillain suomalaislapsillakin mutta kuvan nuorisoposse ei vaikuta kovinkaan traumatisoituneelta.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

Zodiac kirjoitti:....milloinkohan joku puukottaa tuollaisen ulkomaalaisen hyökkääjän hengiltä?
en usko että kovinkaan pian.. sitten kun se tapahtuu, niin varmasti nousee karsee mediamylläkkä rasismista, jonka aikana pää hajoo varmaan sata kertaa..

Norjassa uusnatsi tappoi afrikkalaisen.. tämän jälkeen afrikkalaisen muistolle marssi 40 000 ihmistä kunnioittamaan tätä.. samaan aikaan yli 50 norjalaista on kuollut maahanmuuttajien väkivallan takia..
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

chiller kirjoitti:
1. Monilla on hirvittäviä kokemuksia, ja hyvin monet kokevat että nämä kokemukset eivät anna heille oikeutta aiheuttaa muille hirvittäviä kokemuksia.
Ei oikeuta ei, mutta en nyt tarkoitakaan sitä. Rikokseen mahdollisesti johtaneiden syiden pohtiminen ei tarkoita sitä, että yrittäisin jotenkin oikeuttaa teot. Syiden pohtimisen ideana on käyttää niitä jatkossa rikosten ehkäisyn apuna. Miksei yhteiskunta tajua mikä merkitys esimerkiksi lastenpsykiatrialla on? Pyrittäisiin korjaamaan mielen vauriot ennenkuin ne purkautuvat ulos rikoksina teini- ja aikuisiällä.
2. Suomeen tulevat maahanmuuttajat tulevat yhteiskuntansa yläluokista. Mielenkiinnolla olen kuunnellut erään arabi-tuttuni kertomuksia komeasta elämäntyylistään kotimaassaan. Nykyään herra asuu tukiasunnossa ja haikailee ajoittain takaisin kotiin. Muuton syynä kotimaan levoton tilannne: vanhemmat halusivat tuoda lapset rauhallisempaan paikkaan kasvamaan ja muuttaa luultavasti myöhemmin takaisin.
Tuota en olekaan ajatellut, olen luullut ettei pakolaisuuteen tarvita rahaa vaan ihmisiä pyritään sijoittamaan ulkomaille pahimmilta ongelma-alueilta. Mutta voiko arabia ja afrikkalaista verrata keskenään? Jos tuttavallasi on varallisuutta, miksei hän voi käyttää sitä Suomessa?
ville69
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 5:56 am
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja ville69 »

Bambinos kirjoitti:
2. Suomeen tulevat maahanmuuttajat tulevat yhteiskuntansa yläluokista.
Tuota en olekaan ajatellut, olen luullut ettei pakolaisuuteen tarvita rahaa vaan ihmisiä pyritään sijoittamaan ulkomaille pahimmilta ongelma-alueilta.
Pakolaiset valitaan yleensä leireiltä. Leirillä nämä ovat jo kaukana kotiseudustaan ja ovat luultavasti joutuneet maksamaan kyydistä tai salakuljetuksesta kovat rahat. Muutama kymmentä tai sataa euroa saattoi olla melkoinen omaisuus siellä mistä lähtivät.

Rikkaus/yläluokkaisuus voi olla ihan "hyvä" syy vainoon ja pakenemiseen, eiväthän Suomessakaan fiksut rikkaat jääneet odottamaan punaisten militioita aikanaan.

Mutta olisikos se joku uutinen, jos suomalainen päihtynyt nuorisoporukka pahoinpitelisi kolme ihmistä Jyväskylän keskustassa? Hyvinhän nämä ovat sopeutuneet, ihan maan tavoilla.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

ville69 kirjoitti: Mutta olisikos se joku uutinen, jos suomalainen päihtynyt nuorisoporukka pahoinpitelisi kolme ihmistä Jyväskylän keskustassa? Hyvinhän nämä ovat sopeutuneet, ihan maan tavoilla.

Voi kiesus! Mutta oikeassahan sinä olet! :wink:
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Ei pakolaisia lisää. Eri asia on kuitenkin jos on jos tulee muualta ja on rahaa esim ostaa yritys tai talo. Rahattomia ei tarvita ollenkaan lisää.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

ville69 kirjoitti:Mutta olisikos se joku uutinen, jos suomalainen päihtynyt nuorisoporukka pahoinpitelisi kolme ihmistä Jyväskylän keskustassa? Hyvinhän nämä ovat sopeutuneet, ihan maan tavoilla.
Kyllä se olisi uutinen varsinkin jos pahoinpitelisivät mamuja.

Suomessa on tapana hyökkäillä joukolla esim: naisten kimppuun? missä päin täällä on tuommoisia tapoja...olisi hauska tietää.

Kyllä on hyysäreillä taas selitykset...
Kataja
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:58 pm

Viesti Kirjoittaja Kataja »

Zodiac kirjoitti:

Suomessa on tapana hyökkäillä joukolla esim: naisten kimppuun? missä päin täällä on tuommoisia tapoja...olisi hauska tietää.
Tohmajärvellä Suomen kansallislajin sankareiden keskuudessa ainakin. Toki käyttivät hienovaraisuutta ja juottivat tytön humalaan ja lyöntien sijaan pamputtivat muulla tavoin...

Tiedä sitten olivatko tekijät muuttaneet esim. Pyhäselältä tuoden mukanaan alkeelliset tapansa. Ei päästetä tällaisia enempää Tohmajärvelle. Pidetään Tohmajärvi puhtaana!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... sc&start=0
Vastaa Viestiin