4D on nykyajan vastine friikkisirkukselle. Saa ihmiset katsoa ja päivitellä että "kaikkea sitä" ja "onneksi en itse oo tuommoinen".combat18 kirjoitti:Se kasvain oli muuten aikas karsee, että piti taas mennä vilkaisemaan 4D:tä yleensäkin niitten dokkarit on ihan kipeitä.
Muuta keskustelua
-
John Smith
- Nikke Knatterton
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta
^Toi on kyl osittain tottakin. Ainakin pari dokkaria lähiajan sisällä on tullut aiheesta, että aikamies ei ole harrastanut seksiä. Nyt hiljattain tuli joku virgin diaries ja se edellinen oli joku seksin aakkoset tai jotain. Siinä kieltämättä aika paljon nostetaan pinnalle sellaisia juttuja, joista tulee juuri tuo "onneksi en oo tollanen" -efekti. Vaikka neutraaliin sävyyn ne on tehty silti, ei aiheista koiteta tehdä sen hätkähdyttävämpiä kuin sympaattisiakaan. Usein siinä vaan on aiheina "friikit".
Toisaalta.. Ihminen on sairas ja utelias ja haluaa tietää kaikesta erilaisesta, ja noita juttuja ei paljoa näytetä yleisesti.
Kyllä ne 4D -dokkarit on ihan ok, ja ihan mielenkiintoisia aiheitakin sattuu joskus.
Toisaalta.. Ihminen on sairas ja utelias ja haluaa tietää kaikesta erilaisesta, ja noita juttuja ei paljoa näytetä yleisesti.
Kyllä ne 4D -dokkarit on ihan ok, ja ihan mielenkiintoisia aiheitakin sattuu joskus.
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
John Smith
- Nikke Knatterton
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kyllähän noita 4d-dokkareita tulee katsottua ja subin tosipaikkajuttuja. Eilen tuli joku juttu, missä jonkun tissit suurennettiin, toisen pienennettiin, joku oli rasvaimussa (sitä ennen pizzalla) ja jonkun hörökorvat taitettiin, ettei hörötä enää. Onko se nyt sitten elämän tärkein asia, jos korvat vähän höröttää.
Ja noi seksidokkarit on niin älyttömiä, vaikka tuleekin katsottua. Itse en ole naista moneen kuukauteen saanut, enkä ole yrittänytkään hirveän ahkerasti, mutta en siitä nyt elämäntehtävääni aatellut tehdä, että soitanpa dokumentin toimitukseen, että viekää mut seksikouluun ja pistäkää nuolemaan jonkun 60 v mummon tissejä, jotta minusta tulee seksipeto
Ja noi seksidokkarit on niin älyttömiä, vaikka tuleekin katsottua. Itse en ole naista moneen kuukauteen saanut, enkä ole yrittänytkään hirveän ahkerasti, mutta en siitä nyt elämäntehtävääni aatellut tehdä, että soitanpa dokumentin toimitukseen, että viekää mut seksikouluun ja pistäkää nuolemaan jonkun 60 v mummon tissejä, jotta minusta tulee seksipeto
Paavo Arhinmäki on äijä!
Krapula on mielenkiintoinen tauti. On useita tapoja välttää tai ainakin lieventää krapulaa:
-Syömällä hyvin sinä iltana.
-Juomalla paljon vettä. Usein juon baarissa loppuillasta vähintään kaksi tuoppia vettä ja kotona lisää. Krapulainen päänsärkyhän on isoksi osaksi nestehukkaa, kun alkoholi poistaa nestettä.
-Valvomalla. Monesti, kun ei mene kännissä nukkumaan, ei ole krapulaa aamulla. Vaikka kuinka tuiskeessa olisi, mutta jos yön on pystyssä ja selviää hereillä ollessaan, ei mitn hätää
-Tasottelemalla. Legendaarinen.
Yksi joka itselle tehoaa kuin nyrkki silmään, jos sattuu niin että aamulla on krapula, niin juomalla paljon vettä, menemällä suihkuun ja pesemällä hampaat, lähtee puolet krapulasta pois. Sitten täytyy enää toivoa, ettei ole morkkista mistään ja koittaa syödä.
Syömismenetelmä on omituista krapulassa. Joko tekee tautisesti mieli mahdollisimman epäterveellistä paskaa, tai sitten tekee älyttömästi mieli jotain raikasta ja tuoretta. Itselläni usein vasta iltapäivällä iskee nämä mieliteot. Siinä on sitten oravanpyörä valmis, kun ensin tekee mieli suolaista (esim. pizzaa) niin paljon että voisi tappaa, ja kun sen yhden pienen palan on syönyt, koko pizza alkaa etomaan. Sen jälkeen tekee mieli makeaa. Sitten taas suolaista. Tätä jatkuu yleensä siihen saakka kun päivä päättyy tai ei vain enää mahdu.
Jos on pieni mahdollisuus, että krapulaa on odotettavissa, en jätä pienintäkään tehtävää sille päivälle. Käyn jo perjantaina ostamassa kaappiin kaikki mahdolliset, joita saattaa sunnuntaina tehdä mieli. Krapulassa ei saa joutua liikkumaan mihinkään ellei itse halua. Usein silläkin kyllä piristyy kun lähtee liikkeelle. Mutta aina ei halua piristyä. On ihanaa maata krapulassa kotona, ahtaa itseensä herkkuja ja venyä sohvalla silmät sirillään. Krapula kunniaan!
(oodi krapulalle..
) Hyvää jussia kaikille!
-Syömällä hyvin sinä iltana.
-Juomalla paljon vettä. Usein juon baarissa loppuillasta vähintään kaksi tuoppia vettä ja kotona lisää. Krapulainen päänsärkyhän on isoksi osaksi nestehukkaa, kun alkoholi poistaa nestettä.
-Valvomalla. Monesti, kun ei mene kännissä nukkumaan, ei ole krapulaa aamulla. Vaikka kuinka tuiskeessa olisi, mutta jos yön on pystyssä ja selviää hereillä ollessaan, ei mitn hätää
-Tasottelemalla. Legendaarinen.
Yksi joka itselle tehoaa kuin nyrkki silmään, jos sattuu niin että aamulla on krapula, niin juomalla paljon vettä, menemällä suihkuun ja pesemällä hampaat, lähtee puolet krapulasta pois. Sitten täytyy enää toivoa, ettei ole morkkista mistään ja koittaa syödä.
Syömismenetelmä on omituista krapulassa. Joko tekee tautisesti mieli mahdollisimman epäterveellistä paskaa, tai sitten tekee älyttömästi mieli jotain raikasta ja tuoretta. Itselläni usein vasta iltapäivällä iskee nämä mieliteot. Siinä on sitten oravanpyörä valmis, kun ensin tekee mieli suolaista (esim. pizzaa) niin paljon että voisi tappaa, ja kun sen yhden pienen palan on syönyt, koko pizza alkaa etomaan. Sen jälkeen tekee mieli makeaa. Sitten taas suolaista. Tätä jatkuu yleensä siihen saakka kun päivä päättyy tai ei vain enää mahdu.
Jos on pieni mahdollisuus, että krapulaa on odotettavissa, en jätä pienintäkään tehtävää sille päivälle. Käyn jo perjantaina ostamassa kaappiin kaikki mahdolliset, joita saattaa sunnuntaina tehdä mieli. Krapulassa ei saa joutua liikkumaan mihinkään ellei itse halua. Usein silläkin kyllä piristyy kun lähtee liikkeelle. Mutta aina ei halua piristyä. On ihanaa maata krapulassa kotona, ahtaa itseensä herkkuja ja venyä sohvalla silmät sirillään. Krapula kunniaan!
(oodi krapulalle..
-
melankol13
- Aloitteleva Besserwisser
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Tarkoitin lähinnä että varmin tapa välttyä krapulalta on olla ottamatta tippaakaan viinaa
Paljon on poppaskonsteja joilla saa lievennettyä krapulaa. Mulla ainakin krapula on ihan hyödyllinen tapa huomata että eipä tee taas mieli juoda hetkeen. Säästyy rahaa ja säästää itseään.
Myös sopivan määrän juotua seuraavana päivänä on ilo huomata että krapula tulee ilman morkkista kun ei ole ryssinyt koko ilataa juomalla liikaa.
Muuten alkoholi on hyvä tapa ottaa relaa kaikesta arjesta ja paineista.
Paljon on poppaskonsteja joilla saa lievennettyä krapulaa. Mulla ainakin krapula on ihan hyödyllinen tapa huomata että eipä tee taas mieli juoda hetkeen. Säästyy rahaa ja säästää itseään.
Myös sopivan määrän juotua seuraavana päivänä on ilo huomata että krapula tulee ilman morkkista kun ei ole ryssinyt koko ilataa juomalla liikaa.
Muuten alkoholi on hyvä tapa ottaa relaa kaikesta arjesta ja paineista.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Juu, tajusin kyllärimma kirjoitti:Tarkoitin lähinnä että varmin tapa välttyä krapulalta on olla ottamatta tippaakaan viinaa![]()
Itse selvisin koko juhannuksesta hienosti ilman mitään darraa. Kaikin puolin loistoreissu!
Ei ole darraa täälläkään. Vähän ihmetyttää, vanhuusko on iskenyt, pitkään aikaan ei viina ole maistunut kunnolla. Ja minä sentään olen aina aidosti tykännyt juopottelusta. No, hauskaa oli silti ja nyt hyvä mieli, kun ei tarvitse ahdistella huomisen työpäivän takia.
Perjantain saldo taisi olla 3-4 lasia valkoviiniä ja yksi tuoppi. Lauantaina pullo keskiolutta ruuan kanssa. Nyt on jääkaapissa kaksi six-packia ja lähes 4 litraa viiniä. Mitäs niille tekis? Vielähän tässä ehtisi ahdistuksen saada huomiseksi.
Perjantain saldo taisi olla 3-4 lasia valkoviiniä ja yksi tuoppi. Lauantaina pullo keskiolutta ruuan kanssa. Nyt on jääkaapissa kaksi six-packia ja lähes 4 litraa viiniä. Mitäs niille tekis? Vielähän tässä ehtisi ahdistuksen saada huomiseksi.
Mullakin on joku ihme taantumavaihe kun ei alkoholi meinaa maistua. Ainakin ennen maistui ja rankemman kautta. Nykyään kun oon jo "vanhempi" niin kai se siitä johtuu. Tai en tiedä. Nykyään pari siideriä väsyttää ja kun muut painuu baariin niin minä hiivin jo kotiinpäin sängyn kuvat silmissä
Uskomatonta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Juu, mäkin olin ennen perjantaisin töiden jälkeen tukka putkella menossa suoraan baariin, nyt viime kuukausien aikana ei olis käynyt mielessäkään. Tai on käynyt, mutta koti vain houkuttaa enemmän. Kummallista, koska ennen kotiin tulo oli juuri se mitä piti välttää.
Hieman harmittaakin. En haluaisi vielä harmaantua kotihiireksi. Mulla ei edes ikinä ole ollut sellaisia oloja, että pitäisi vähentää alkoholinkäyttöä tai muitakaan morkkiksia. Nyt sitten ihan yhtäkkiä vaan naps. Ehkä tämä sitten on joku kausi. Väkisellä en ala juomaan, joten täytynee vaan katsoa miten tää jatkuu.
Hieman harmittaakin. En haluaisi vielä harmaantua kotihiireksi. Mulla ei edes ikinä ole ollut sellaisia oloja, että pitäisi vähentää alkoholinkäyttöä tai muitakaan morkkiksia. Nyt sitten ihan yhtäkkiä vaan naps. Ehkä tämä sitten on joku kausi. Väkisellä en ala juomaan, joten täytynee vaan katsoa miten tää jatkuu.