Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja damfin »

acp kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 7:41 am
damfin kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 7:11 am mikä mekanismi rokotteessa saa tytön oksentamaan vertaa 20 minuuttia rokotteen saamisen jälkeen?
Grafeenihydroksidi

https://rapsodia.fi/he-tappavat-itavall ... vaeston-2/
Eli tyttö sai ilmeisesti jonkin epämääräisen venäläisen rokotteen?
Näistä länsimaissa käytössä olevista rokotteistahan tuota grafeenihydroksidia ei ole todistettavasti löydetty.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

segregation forever kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 3:30 am Oletteko rokotepsykoottiset muuten kertoilleet noita juttujanne esim. työtovereillenne kahvipöytäkeskusteluissa? Jos olette, niin minkälainen on ollut työtovereiden suhtautuminen juttuihinne? :lol:
Itse olen työpaikkani ainot rokottamaton enkä ole tautia vielä saanut. Ei ole tullut vittuilua tai hullun leimaa. Noin 10 hengen yksiköstäni 3 on sairastanut koronan, rokotettuja tietysti. Yleinen ilmapiiri on ollut lähinnä rokote vastainen piikin ottaneilla, ovat epävarmoja ja hieman pelokkaita, itse jauhavat kuinka rokotteet ovat kokeellisia ja olikohan niitä nyt niin viisasta ottaa. Onneksi meillä on tolkun ihmisiä töissä eikä minfon kaltaisia aikuislapsia. Samat nimimerkit kirjoittelee satoja helvetin viestejä kuinka rokotteita pitää tai ei pidä ottaa. Siihen päälle vielä väkivaltafantasiat kun kaikki elä elämäänsä juuri niin kuin minäminäminä. On täällä kyllä sairasta porukkaa.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
segregation forever
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja segregation forever »

1lpo kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 9:01 am
segregation forever kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 3:30 am Oletteko rokotepsykoottiset muuten kertoilleet noita juttujanne esim. työtovereillenne kahvipöytäkeskusteluissa? Jos olette, niin minkälainen on ollut työtovereiden suhtautuminen juttuihinne? :lol:
Itse olen työpaikkani ainot rokottamaton enkä ole tautia vielä saanut. Ei ole tullut vittuilua tai hullun leimaa. Noin 10 hengen yksiköstäni 3 on sairastanut koronan, rokotettuja tietysti. Yleinen ilmapiiri on ollut lähinnä rokote vastainen piikin ottaneilla, ovat epävarmoja ja hieman pelokkaita, itse jauhavat kuinka rokotteet ovat kokeellisia ja olikohan niitä nyt niin viisasta ottaa. Onneksi meillä on tolkun ihmisiä töissä eikä minfon kaltaisia aikuislapsia. Samat nimimerkit kirjoittelee satoja helvetin viestejä kuinka rokotteita pitää tai ei pidä ottaa. Siihen päälle vielä väkivaltafantasiat kun kaikki elä elämäänsä juuri niin kuin minäminäminä. On täällä kyllä sairasta porukkaa.
Miksi Ilpo pelkää pikku pistosta?

Onneksi meillä on tolkun ihmisiä töissä eikä minfon kaltaisia aikuislapsia.
Siltä kuulostaa. :roll: Työskentelet varmaan jossain tiedeyhteisössä. :mrgreen:
Yleinen ilmapiiri on ollut lähinnä rokote vastainen piikin ottaneilla, ovat epävarmoja ja hieman pelokkaita, itse jauhavat kuinka rokotteet ovat kokeellisia ja olikohan niitä nyt niin viisasta ottaa
Tyypillistä rokotepsykoottisten horinaa muka kokeellisista rokotteista.
Ei ole tullut hullun leimaa
Kyllä sen leiman voi jo laittaa. :wink:

Peratkaapa vaikka tuota uutista siellä työpaikan kahvipöytäkeskustelussanne.
Brittiselvitys: Koronarokotus vähentää riskiä sairastua pitkään koronaan ja lievittää long covidin oireita

Koronarokotteet vähentävät merkittävästi riskiä sairastua pitkittyneeseen koronatautiin, sanovat Ison-Britannian terveysviranomaiset. Selvityksen mukaan ne myös lievittävät long covidin oireita.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bri ... ta/8356332
1lpo
Martin Beck

segregation forever kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 9:34 am
Miksi Ilpo pelkää pikku pistosta?

Onneksi meillä on tolkun ihmisiä töissä eikä minfon kaltaisia aikuislapsia.
Siltä kuulostaa. :roll: Työskentelet varmaan jossain tiedeyhteisössä. :mrgreen:
Yleinen ilmapiiri on ollut lähinnä rokote vastainen piikin ottaneilla, ovat epävarmoja ja hieman pelokkaita, itse jauhavat kuinka rokotteet ovat kokeellisia ja olikohan niitä nyt niin viisasta ottaa
Tyypillistä rokotepsykoottisten horinaa muka kokeellisista rokotteista.
Ei ole tullut hullun leimaa
Kyllä sen leiman voi jo laittaa. :wink:

Peratkaapa vaikka tuota uutista siellä työpaikan kahvipöytäkeskustelussanne.
Brittiselvitys: Koronarokotus vähentää riskiä sairastua pitkään koronaan ja lievittää long covidin oireita

Koronarokotteet vähentävät merkittävästi riskiä sairastua pitkittyneeseen koronatautiin, sanovat Ison-Britannian terveysviranomaiset. Selvityksen mukaan ne myös lievittävät long covidin oireita.

Miksi tuo ilkeä asenne minua kohtaan? Minä en ikinä aloita työpaikan ruokapöydässä keskustelua koronasta juurikin sinunlaisten ihmisten takia. Kuuntelen lähinnä mitä muut asiasta vaahtoaa.

En työskentele tiedeyhteisössä, ihan perusduunari 2.5k kk palkalla, en pidä itseäni minään järjenvoittona niin kuin sinä tunnut itseäsi pitävän.

Siis nyt en pysy kärryillä, pidätkö rokotettuja työkavereitani rokotepsykoottisina koska pitävät ottamiaan rokotteita kokeellisena ja pitävät auki mahdollisuuden että ne ovat kokeellisia tai ole niin tehokkaita kun on annettu ymmärtää??? Vai pidätkö minua rokotepsykoottisena koska en ole ottanut rokotteita enkä mielelläni osallistu korona keskusteluihin koska pelkään kaltaistesi ilkeiden ihmisten reaktioita?

Et voi olla hyväsydäminen ihminen koska haukut minua hulluksi kun en ole ottanut rokotteita ja pyrin välttämään osallistumista livenä korona keskusteluun koska kaltaisesi ihmiset harjoittaa ilkeilyä ja kansan kahtiajakoa. Jos viisaus on kaltaistasi vittuilua ja ilkeilyä niin olen mieluummin hullu kuin viisas.

Ja ei, en aijo ottaa linkkiäsi puheenaiheeksi ruokapöydässä, keskityn mieluummin nauttimaan itse tehdystä ruuasta.

Kannattaisikohan sinun tarkistaa kuinka paljon olet käyttänyt aikaa tähän ketjuun kirjoitteluun ennen kuin alat leimaamaan ihmisiä hulluiksi ja psykoottosiksi?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Koronaristi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Koronaristi »

Koronapassi on vaihtoehto rajoituksille....näinhän tuota lanseerataan päättäjien toimesta ympäri maailmaa.

Koronapassi on myös rajoitus, piikki on otettava tietyn ajan välein, jotta passi pysyy voimassa.

Elikkä slogani kuuluu suomeksi näin: Rajoitukset ovat vaihtoehto rajoituksille.

Päivänjatkoja.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ExPussinKäyttäjä »

omalla työpaikalla tuhansia ja tuhansia ihmisiä jotka kaikki nyt käännytetty totuuteen

erottelija luultavasti halusi tämän tietää vasikointi raporttiinsa, hänellähän on moraalinen vastuu raportoida kaikista jotka puhuvat yhtä totuutta vastaan
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Carelin kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 7:54 am Voi myssyn tyhjyys näitä salaliittoteoreerikoita. Hullulta tuntuu, kun elävät kuplassaan ja keskittyvät päivät pitkät kumoamaan tiedemiesten tutkimuksia.
Veikkaan että elämältä saisi vähän enemmin irti kun keskittyisi muihin asioihin elämässään. Ottaisi rokotteet ja antaisi niiden miettiä näitä joilla välineet tähän.
Ei ketään kiinnosta heihin mitään mikrosiruja laittaa. Tässä nyt vaan annetaan rokotuksia, joilla hyödyt ovat hurjasti haittoja suuremmat. Vähän niinkuin vitun moiseen krapula päänsärkyyn Burana.
Hommahan nyt näyttää etenevän täysin päinvastoin ja piikkiuskovaiset ovat se taho joka viettää päivänsä miettimällä kuinka tutkitut lääketieteelliset tosiasiat saisi käännettyä päälaelleen. :lol:

Aaaa, no sittenhän tuo piikki on syytä käydä ottamassa . :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
1lpo
Martin Beck

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 10:52 am
omalla työpaikalla tuhansia ja tuhansia ihmisiä jotka kaikki nyt käännytetty totuuteen

erottelija luultavasti halusi tämän tietää vasikointi raporttiinsa, hänellähän on moraalinen vastuu raportoida kaikista jotka puhuvat yhtä totuutta vastaan
Voisitko kirjoittaa selkosuomeksi asiasi. Itse kun en ole samanlainen tiedemies kuin sinä luulet olevasi, niin on välillä vaikeuksia ymmärtää sun juttuja. Vai saatko egobuustia siitä että tuotat vaikeaselkoisia vihjauksia joita tavan tallaaja ei ymmärrä? Olet esimerkki lapsille ettei kannata käyttää piriä, tarpeeksi pitkään käytettynä se mm nostaa egon pilviin pysyvästi sekä saa ihmisen kirjoittamaan ja käyttämään aikaa satojen viestien verran covid ketjuun minfossa.
Don MC

Viesti Kirjoittaja Don MC »

sikakoira kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 11:08 am
Carelin kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 7:54 am Voi myssyn tyhjyys näitä salaliittoteoreerikoita. Hullulta tuntuu, kun elävät kuplassaan ja keskittyvät päivät pitkät kumoamaan tiedemiesten tutkimuksia.
Veikkaan että elämältä saisi vähän enemmin irti kun keskittyisi muihin asioihin elämässään. Ottaisi rokotteet ja antaisi niiden miettiä näitä joilla välineet tähän.
Ei ketään kiinnosta heihin mitään mikrosiruja laittaa. Tässä nyt vaan annetaan rokotuksia, joilla hyödyt ovat hurjasti haittoja suuremmat. Vähän niinkuin vitun moiseen krapula päänsärkyyn Burana.
Hommahan nyt näyttää etenevän täysin päinvastoin ja piikkiuskovaiset ovat se taho joka viettää päivänsä miettimällä kuinka tutkitut lääketieteelliset tosiasiat saisi käännettyä päälaelleen. :lol:
bagdad-bob.jpg
bagdad-bob.jpg (35.01 KiB) Katsottu 889 kertaa
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Hienoa Don kun toit esille Irakin massatuhoaseet joiden varjolla oikeutettiin Irakin sota :lol:

Olet pikkuhiljaa jäljillä siitä minne ollaan menossa ja kuinka median avulla saadaan aikaiseksi katastrofeja. :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

1lpo kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 11:41 am
ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 10:52 am
1lpo kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 9:01 am Itse olen työpaikkani ainot rokottamaton enkä ole tautia vielä saanut. Ei ole tullut vittuilua tai hullun leimaa. Noin 10 hengen yksiköstäni 3 on sairastanut koronan, rokotettuja tietysti. Yleinen ilmapiiri on ollut lähinnä rokote vastainen piikin ottaneilla, ovat epävarmoja ja hieman pelokkaita, itse jauhavat kuinka rokotteet ovat kokeellisia ja olikohan niitä nyt niin viisasta ottaa. Onneksi meillä on tolkun ihmisiä töissä eikä minfon kaltaisia aikuislapsia. Samat nimimerkit kirjoittelee satoja helvetin viestejä kuinka rokotteita pitää tai ei pidä ottaa. Siihen päälle vielä väkivaltafantasiat kun kaikki elä elämäänsä juuri niin kuin minäminäminä. On täällä kyllä sairasta porukkaa.
Voisitko kirjoittaa selkosuomeksi asiasi. Itse kun en ole samanlainen tiedemies kuin sinä luulet olevasi, niin on välillä vaikeuksia ymmärtää sun juttuja. Vai saatko egobuustia siitä että tuotat vaikeaselkoisia vihjauksia joita tavan tallaaja ei ymmärrä? Olet esimerkki lapsille ettei kannata käyttää piriä, tarpeeksi pitkään käytettynä se mm nostaa egon pilviin pysyvästi sekä saa ihmisen kirjoittamaan ja käyttämään aikaa satojen viestien verran covid ketjuun minfossa.
pössyttelyllähän on se jopa toivottu sivuvaikutus ettei lähimuistista tavaraa oikein liiku, suosittelen lukemaan muutamia viestejä taaksepäin niin konteksti aukenee helpommin, avaa vaikka useampi sivu kerralla niin voit helposti silmäillä samanaikaisesti
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

osaako kukaan italiaa?

Koronaristi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Koronaristi »

Ei_rokotetut ovat siis nykypäivän juutalaisia. Niin se maailma muuttuu Eskoseni. Naisella on oikeus keskeyttää raskaus, mutta flunssaa ei saa potea ilman rokotetta. Ok, tämä selvä. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

↑↑

Näyttää postaavan pelkästään rokotevastaista sisältöä, joten englannin caption lienee täyttä paskaa.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

Likeavirgin kirjoitti: Ke Helmi 16, 2022 1:53 pm Näyttää postaavan pelkästään rokotevastaista sisältöä, joten englannin caption lienee täyttä paskaa.
jos joku on eri mieltä niin valehtelee niinkö?
eikö hävetä edes yhtään?

löytyiskö joku italian taitoinen?
Vastaa Viestiin