Onkohan siellä onanoikaa lataamassa foorumille taas jotain romaanin mittaista kirjoitusta hassunhauskojen bidenin ja faucin kuvien kera, vai mikä tällä kertaa jumittaa...?
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Tökkii tökkii... sikakoira silti ei malta pitää taukoa vaan odottelee sinnikkäästi sivujen latautumista
Onkohan siellä onanoikaa lataamassa foorumille taas jotain romaanin mittaista kirjoitusta hassunhauskojen bidenin ja faucin kuvien kera, vai mikä tällä kertaa jumittaa...?
kävikö sikakoiralle kännipäissään hutsarit tuolla kysy ylläpidolta ketjussa?
Ensin Eric Blair nimimerkki liitti viestiinsä kuvan josta näkyi vain puolet, myöhemmin kuva oli korjattu ja sikakoira nimimerkki valitteli että kuvien liittämisessä on jotain häikkää tai sitten hän on vain liian kännissä, menikö nimimerkit sekaisin vai mitä tapahtui?
Ensin Eric Blair nimimerkki liitti viestiinsä kuvan josta näkyi vain puolet, myöhemmin kuva oli korjattu ja sikakoira nimimerkki valitteli että kuvien liittämisessä on jotain häikkää tai sitten hän on vain liian kännissä, menikö nimimerkit sekaisin vai mitä tapahtui?
No nyt tuli aika paha mysteeri ja en usko sinun kykenevän sitä ratkaisemaan 

Mielenkiintoista sisäpiirin tietoa ,hmmmTökkii tökkii... sikakoira silti ei malta pitää taukoa vaan odottelee sinnikkäästi sivujen latautumista
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin kirjoitti: La Maalis 05, 2022 11:07 pm Ensin Eric Blair nimimerkki liitti viestiinsä kuvan josta näkyi vain puolet, myöhemmin kuva oli korjattu ja sikakoira nimimerkki valitteli että kuvien liittämisessä on jotain häikkää tai sitten hän on vain liian kännissä, menikö nimimerkit sekaisin vai mitä tapahtui?![]()
- Liitteet
-
- IMG_20220304_201901_980.jpg (135.15 KiB) Katsottu 1611 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-
Naurattaa ukraina ketjussa pätevät mieslapset:
"Olen lukenut kolme artikkelia sotatekniikasta ja katsonut kaksi luentoa Venäjästä. Lisäksi olen selannut Twitteriä määrätietoisesti.
Niinpä pystyn vastaamaan mihin tahansa puolustuspoliittiseen kysymykseen.
Veikkaan että vielä tämän päivän aikana puolustusministeriö kutsuu minut strategiseksi neuvonantajaksi"
"Olen lukenut kolme artikkelia sotatekniikasta ja katsonut kaksi luentoa Venäjästä. Lisäksi olen selannut Twitteriä määrätietoisesti.
Veikkaan että vielä tämän päivän aikana puolustusministeriö kutsuu minut strategiseksi neuvonantajaksi"
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Olisiko sinulla heittää sieltä muutama esimerkki, että me muutkin osattaisiin nauraa juuri niille?ASierra kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 12:48 pm Naurattaa ukraina ketjussa pätevät mieslapset:
Muutenhan tuossa ketjussa kyllä naurattaa monikin asia, varsinkin ne ukrainan natsit ja great reset, toisaalta itse sota ei kyllä juurikaan naurata.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Heh joo.ASierra kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 12:48 pm Naurattaa ukraina ketjussa pätevät mieslapset:
Onhan siellä ollut ihan hyviäkin juttuja.
Ja mistä sitä tietää missä kukakin on töissä jos nyt on.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
damfin kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 2:20 pm Muutenhan tuossa ketjussa kyllä naurattaa monikin asia, varsinkin ne ukrainan natsit
https://twitter.com/GettyImagesNews/sta ... 04/photo/1Ukrainian servicemen help evacuate civilians near Irpin, Ukraine

Kyllähän ne natsit nyt naurattaadamfin kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 2:20 pmOlisiko sinulla heittää sieltä muutama esimerkki, että me muutkin osattaisiin nauraa juuri niille?ASierra kirjoitti: Su Maalis 06, 2022 12:48 pm Naurattaa ukraina ketjussa pätevät mieslapset:
Veikkaan että vielä tämän päivän aikana puolustusministeriö kutsuu minut strategiseksi neuvonantajaksi"![]()
Muutenhan tuossa ketjussa kyllä naurattaa monikin asia, varsinkin ne ukrainan natsit ja great reset, toisaalta itse sota ei kyllä juurikaan naurata.
https://thegrayzone.com/2022/03/04/nazi ... war-russia
How Ukraine’s Jewish president Zelensky made peace with neo-Nazi paramilitaries on front lines of war with Russia
Tai sanotaanko tarkemmin näiden olemassaolon kiistäminen
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Niitä pahuksen natseja on kaikkialla
Tule apuun Putin 
- Heisenberg420
- Neuvoja-Jack
Sikakoiralle, toi hymiöitten tunkeminen joka vitun koloon on todella vajaaälyistä toimintaa.
"Nauru pidentää ikää, ellei sitten satu nauramaan väärälle henkilölle."
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Luulen, että sillä on vaan elohiiri silmässäHeisenberg420 kirjoitti: Ti Maalis 08, 2022 8:05 pm Sikakoiralle, toi hymiöitten tunkeminen joka vitun koloon on todella vajaaälyistä toimintaa.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
JammuSetä
Yöllinen Kulkija sai viikon bannin trollauksesta joka ketjussa. Eli MOTsikakoira kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 2:07 pm Kukahan tämä nimimerkki mahtaisi olla
Yöllinen kulkija
Minä voin kertoa koska joudun ppakotettuna näitä tarinoita seuraamaan kaikki yöt. Kyseessä on ryssätrolli Putsari
T: hybridikeskus![]()
-
palokirves
- Axel Foley
Pietarissa näyttää taas SikakoiraExPirinisti olevan yövuorossa. Kello näyttää Pietarissa olevan kohta puoli kuusi aamulla.
Ei yllätä ettei sikakoira erota kahta raskaana olevaa naista toisistaan eikä ymmärrä, mitä tarkoittaa bloggari. Ei ole sama kuin malli. B-luokan trollit on kohta Ö-luokkaa, kun palkka pienenee koko ajan ja työ muuttuu entistä typerämmäksi.
Sikakoira paiskii töitä:

Sikakoira paiskii töitä: